Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2022 13:43 - Мъжество
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 2974 Коментари: 20 Гласове:
9

Последна промяна: 10.04.2022 14:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В украинската армия днес има дебили, които сами не разбират, че стават смешни в опитите си да се надсмеят над някой друг. Не разбират, че демонстрацията на сила, не винаги показва сила, а по-често, слабост. И ето отдолу едно видео, което украинските войници явно са счели за забавно и качили в соц.мрежи.
На това видео се вижда една баба, бедна, стара, живееща в схлупена къщурка в някакво село. Тази баба, виждайки войниците, и мислейки ги за руски, излиза от двора да ги посрещне с едно червено знаме. Войниците обаче са украински и започват да се подиграват на бабата, един казва - Гледайте я тая бабка, дошла е да посреща руснаците... Давай бабе, развей този червен парцал. Бабата която е разгънала знамето, отива до войниците и започва да им говори, колко са ги чакали, как се е молела за Путин, за целия руски народ... Украинският войник: - А, чакала си ни, е сега ще ти дадем награда - и подава на бабата две консерви. Бабката, му казва - Няма нужда, за вас да има момчета, нас не ни мислете. Украинският войник - Взимай бабо, взимай - и ѝ подава консервите и найлонова торба с други храни, като в същото време взима от бабата червеното знаме. Бабата държи консервите и торбата и го гледа, а той хвърля знамето на земята с думите – Слава на Украйна! - и започва да го тъпче. Бабата, която сега чак разбира кого е излязла да посреща, вкарва консервите в плика и го слага в краката на войника с думите - Не искам нищо от вас. Той пак я кани - взимай бабо, взимай. Бабката посочва знамето в краката му и му казва:
- Под това знаме са загивали моите родители, а вие го тъпчете!
С това видеото завършва, да се надяваме, че освен опита да се надсмеят над възрастната жена, други действия не са предприети от украинските военослужещи.

Без коментар, вижте видеото, вижте какво означава сила, дух и мъжество.
image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1366 - Отношението към Украйна днес оп...
10.04.2022 14:03
Отношението към Украйна днес определя разликата между българина и путиноида.
Българинът обича и съчувства на Украйна заради агресията на рашистите, путиноидът диво я мрази, защото тя се бори с руснаците, които той поставя над българите.
цитирай
2. librarian - Добреееее, сега ще прочета целия пост, понеже е кратък! :-):-) Ще изгледам и видеото, понеже каквото и да е, не е Ваше, та.....
10.04.2022 14:14
И след това вече ще мога да коментирам САМО ПО ТЕМАТА НА ПОСТА И БЪДЕЩИ КОМЕНТАРИ, СПРЯМО КОИТО РЕША, НАЛИ ТАКА? Вие поставихте тези условия под предния пост, ще ги спазя! :-)
Но докато прочета и гледам, да Ви попитам: ЗАЩО ИЗТРИХТЕ ИЗКЛЮЧАТЕЛНО КРАТКИЯ КОМЕНТАР НА petgrig?? Нали се опитвате да сте безпристрастен, ВАШИ ДУМИ, НАПИСАНИ ПРИ НОВОТО ВИ ПОЯВЯВАНЕ ТУК!
цитирай
3. panazea - Отношението към войната разделя Българите на
10.04.2022 14:17
Умни и безмозъчни .
Разсъдливи и идиоти.
Аз викам да пратим безмозъчните и идиотите да защитават каузата си директно в Украина.И посмъртно ще ги направят герои на Украина. Нали и улица си имат!
Така ще докажат на практика своята поддръжка за НАТО , своите либерални ценности , мулти култи !
Иначе скрити като мишки в Хисаря , като Александър Донев , не е никаква поддръжка , а само вдигане на прах !
Останалите разумни Българи , да бъдем неутрални !
цитирай
4. merlin1968 - Отношението към Украйна днес оп...
10.04.2022 14:17
valdor1366 написа:
Отношението към Украйна днес определя разликата между българина и путиноида.
Българинът обича и съчувства на Украйна заради агресията на рашистите, путиноидът диво я мрази, защото тя се бори с руснаците, които той поставя над българите.

Разликата между българина и родоотстъпника-дебил е, че българинът съчуства на братята си укранци и руснаци, и преживява братоубийствения конфликт в Украйна, докато родоотстъпникът-дебил, не му пука нито за едните, нито за другите, но подкрепя нацисткия режим в Украйна, защото така му казват господарите му от Козяк.
цитирай
5. radostinalassa - Мисля, че това са мазните османофили...
10.04.2022 14:24
които Херо няма да се посвени да използва за целта си. Като обругават Русия те се опитват да ни продадат на Турция. Но това никога няма да стане.
цитирай
6. librarian - Такаааааа, прочетох, изгледах! :-) А сега мнението ми. :-)
10.04.2022 14:25
Напълно съм съгласна с това, че в украинската армия сигурно има дебили! Няма как да няма! Но това касае всяка една армия, не само украинската! Или не съм КОРЕКТНА?

Напълно съм съгласна и с това, че силата не винаги показва друго освен слабост! Но в случая с тази война нима не е така?
Тук ще си позволя да го кажа малко наивно по отношение на самото начало:
Ако Русия целеше да не завладява, а да денацифицира, то Захарова можеше да подготви ЦИВИЛНОТО НАСЕЛЕНИЕ на Украина месеци предварително преди инвазията, а не дори дни преди нападението да отрича и дори да се подиграва, заявявайки, че Русия няма да напада Украина, а провежда само учения по границата й! ТАКА ЛИ СЕ ТВЪРДЕШЕ ОТ РУСКА СТРАНА, merlin19681, ИЛИ АЗ НЕЩО СИ ИЗМИСЛЯМ??
Тоест, върховна проява на чест (казах, че ще го напиша наивно, по денишнически) е да подготвиш населението на "братската" страна, която смяташ да "санираш" откъм нацки, давайки така шанс то да се изнесе или подготви! Просто разсъждавам как аз мисля и дори казах, че ще го кажа наивно, но РЕЛЕВАНТНО! Защото нормалният военен или полицай да речем, предварително казва на престъпника "Стой, ще стрелям!" или каквото там се казва по устав и чак тогава стреля!! УБИЕЦЪТ-ПРЕСТЪПНИК СТРЕЛЯ БЕЗ НЯКАКВИ ПРЕДВАРИТЕЛНИ ПРАВИЛА И ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ! И това видяхме като тактика на една цяла армия, руската!

Толкова смятам за достатъчно по текста. По клипа:
Бабата изобщо не е представителна извадка! В момента Русия да нападне България дори, не бивша руска република, ще има стотици баби, а и по-млади, които биха посрещали руснаците с усмивка и приятелски, с готовност да се върнат под руско влияние! Повтарям, стотици, та дори и хиляди!!
Въпросът е в МАСАТА, в преобладаващата МАСА от един народ!!
Специално за България в момента се знае: 84% твърди противници на Русия и гравитирането ни в нейната орбита отново и 16% подобни на бабата от клипа!!
16% не правят България!
84% от БЪЛГАРСКИЯ НАРОД правят България!

Така, че.....
цитирай
7. merlin1968 - Напълно съм съгласна с това, че в ...
10.04.2022 14:32
librarian написа:
Напълно съм съгласна с това, че в украинската армия сигурно има дебили! Няма как да няма! Но това касае всяка една армия, не само украинската! Или не съм КОРЕКТНА?

Напълно съм съгласна и с това, че силата не винаги показва друго освен слабост! Но в случая с тази война нима не е така?
Тук ще си позволя да го кажа малко наивно по отношение на самото начало:
Ако Русия целеше да не завладява, а да денацифицира, то Захарова можеше да подготви ЦИВИЛНОТО НАСЕЛЕНИЕ на Украина месеци предварително преди инвазията, а не дори дни преди нападението да отрича и дори да се подиграва, заявявайки, че Русия няма да напада Украина, а провежда само учения по границата й! ТАКА ЛИ СЕ ТВЪРДЕШЕ ОТ РУСКА СТРАНА, merlin19681, ИЛИ АЗ НЕЩО СИ ИЗМИСЛЯМ??
Тоест, върховна проява на чест (казах, че ще го напиша наивно, по денишнически) е да подготвиш населението на "братската" страна, която смяташ да "санираш" откъм нацки, давайки така шанс то да се изнесе или подготви! Просто разсъждавам как аз мисля и дори казах, че ще го кажа наивно, но РЕЛЕВАНТНО! Защото нормалният военен или полицай да речем, предварително казва на престъпника "Стой, ще стрелям!" или каквото там се казва по устав и чак тогава стреля!! УБИЕЦЪТ-ПРЕСТЪПНИК СТРЕЛЯ БЕЗ НЯКАКВИ ПРЕДВАРИТЕЛНИ ПРАВИЛА И ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ! И това видяхме като тактика на една цяла армия, руската!

Толкова смятам за достатъчно по текста. По клипа:
Бабата изобщо не е представителна извадка! В момента Русия да нападне България дори, не бивша руска република, ще има стотици баби, а и по-млади, които биха посрещали руснаците с усмивка и приятелски, с готовност да се върнат под руско влияние! Повтарям, стотици, та дори и хиляди!!
Въпросът е в МАСАТА, в преобладаващата МАСА от един народ!!
Специално за България в момента се знае: 84% твърди противници на Русия и гравитирането ни в нейната орбита отново и 16% подобни на бабата от клипа!!
16% не правят България!
85% от БЪЛГАРСКИЯ НАРОД правят България!

Така, че.....

Първо, коментарът на онова същество, представляващ голо обидно твърдение без обяснение, изтрих, защото прецених, че няма нужда да ми цапа блога. А защо досега не съм му трил ковентарите, представляващи точно същото съдържание - обидни кволификации без аргументация... ми, оставил съм ги за цвят.
Второ, във всяка армия има дебили и това е коректно. Разликата е в количеството им и тук няма да се повтарям, в предишния постинг, който ти упорито коментираш, без да си прочела, съм развил тази тема.
Трето, това, че Русия не е подготвила украинския народ за тази военна операция не отговаря на истината. Осем години ги подготвя и Путин, и Лавров, и Захарова, и който се сетиш още. Осем години всекидневни предупреждения от руска страна, за Донбас, за Минските съглашения, за американските бази...
И типичната за теб практика, да си променяш и допълваш коментарите, все едно аз съм длъжен да ги чета и препрочитам по десет пъти, няма да се толерира и недей да ревеш когато ги трия!
Та по добавката ти, аз незнам от кой чеп изсмука 85% от българския народ, че е против Русия, но откъдето и да си го изсмукала, това е не фейк, а лъжа за тотални дебили.
Освен това, Русия няма защо да напада България, на нея й е достатъчно да стигне до Дунав мост и ще видиш не стотици, а стотици хиляди посрещачи, и нито един храбър джендър с оръжие в ръка.
цитирай
8. librarian - И, merlrn1968, от Вас едно видео с една баба, от мене друго видео, с друга "баба"!
10.04.2022 14:34
https://www.youtube.com/watch?v=K5X6m4-QCUk

Знаете ли каква е разликата между двете "баби"??
Разликата е, че украинските ДЕБИЛИ (признах ги за такива) не убиват бабата, а дори се опитват да й помогнат с храна!
Руските дебили стрелят по цивилния украинец и както се твърди, той умира! За "радост" на "бабите" около него, нали така?? "Денацифицирани" са и се "радват"!
цитирай
9. librarian - Ами, дУбре, merlin1968, до видим само по същественото, баластът не ме интересува!
10.04.2022 14:41
merlin1968 написа:
Трето, това, че Русия не е подготвила украинския народ за тази военна операция не отговаря на истината. Осем години ги подготвя и Путин, и Лавров, и Захарова, и който се сетиш още. Осем години всекидневни предупреждения от руска страна, за Донбас, за Минските съглашения, за американските бази...

Първо, merlin1968, подготовката е видно какво е постигнала: УКРАИНСКИЯТ НАРОД НЕ ПОСРЕЩНА "ОСВОБОДИТЕЛИТЕ" ТАКА, КАКТО ТЕ В САМОВЛЮБЕНИТЕ СИ МИСЛИ И МНЕНИЯ ОЧАКВАХА!! Или не говоря КОРЕКТНО?
Една баба в едно "Ваше" видео! Насреща само от мене: СТОТИЦИ УКРАИНЦИ САМО В БЪЛГАРИЯ И САМО ПО МИТИНГИТЕ! На първия в София бях макар и много за мъничко! Та видях с очите си ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ не само украински "баби", а и български!
Второ, merlin1968, като говорите за американски бази, ЗАЩО РУСИЯ НЕ НАПАДНА ТЕЗИ АМЕРИКАНСКИ БАЗИ?? Тях да денацифицира!
Знаете защо! ЗАЩОТО В ЕДНА КОНВЕНЦИОНАЛНА ВОЙНА, "ВЕЛИКАТА" РУСКА АРМИЯ ЩЕ БЪДЕ СМЛЯНА ОТ НАТО НАИСТИНА ЗА СЕДМИЦИ! А не "малка" Украина да ги меля вече месец и половина!
Ще Ви причинят дискомфорт тези мои думи и може дори да ги изтриете, но те са КОРЕКТНИ!
цитирай
10. merlin1968 - Трето, това, че Русия не е подгот...
10.04.2022 14:46
librarian написа:
merlin1968 написа:
Трето, това, че Русия не е подготвила украинския народ за тази военна операция не отговаря на истината. Осем години ги подготвя и Путин, и Лавров, и Захарова, и който се сетиш още. Осем години всекидневни предупреждения от руска страна, за Донбас, за Минските съглашения, за американските бази...

Първо, merlin1968, подготовката е видно какво е постигнала: УКРАИНСКИЯТ НАРОД НЕ ПОСРЕЩНА "ОСВОБОДИТЕЛИТЕ" ТАКА, КАКТО ТЕ В САМОВЛЮБЕНИТЕ СИ МИСЛИ И МНЕНИЯ ОЧАКВАХА!! Или не говоря КОРЕКТНО?
Една баба в едно "Ваше" видео! Насреща само от мене: СТОТИЦИ УКРАИНЦИ САМО В БЪЛГАРИЯ И САМО ПО МИТИНГИТЕ! На първия в София бях макар и много за мъничко! Та видях с очите си ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ не само украински "баби", а и български!

Не говориш коректно, но ще го разбереш сама след като всичко свърши.
цитирай
11. librarian - !
10.04.2022 14:49
merlin1968 написа:
Не говориш коректно, но ще го разбереш сама след като всичко свърши.

Или аз или Вие!
ДАНО САМО ПО-СКОРО ДА СВЪРШИ!

ПП: И вече съм се ИЗВИНЯВАЛА, че пишейки от телефон, публикувам коментар до някъде и ВЕДНАГА дописвам! Това, за да не кажете ОТНОВО, че променям коментарите си, което не е било никога вярно, дописвам и то веднага, в рамките на 2, 3 мин.
цитирай
12. blog13 - 6. librarian
10.04.2022 14:55
Преи да критикуваш руснаците, че не са направили невъзможното, погледни себе си!
1. Ше успееш ли ти да вденеш, че през 2014 година, едно въоръжено и агресивно малцинство, въоръжено и насъсквано от запада, в което има много чуждестранни наемници извършва държавен преврата, като почва да стреля по митингуващи, полицаи, да гори после мирни граждани? И че по тоя начин е свалено избрана с избори държавна власт?
2. Ще успееш ли да разбереш, че именно върховните институции и медии на САЩ и ЕС реваха като говеда в защита на тоя преврат, така че всички ги чуха, че са противници на демокрацията и защитници на национал-фашизма?
3. Ще успееш ли ти да разбереш, че тия нацисти, след като завзеха държавната власт на Украйна и наложиха терор, започнаха войната в Донбас, защото хората в тоя район искаха да направят референдум? И фактически, демокрацията напълно бе отменена вкл. референдумите. А всъщност Украйна се отдели от СССР, именно чрез референдум и СССР се съгласи.
4.Ще успееш ли най-накрая да разбереш, че когато ти лично си подкрепила тия които трепят хора, за дето искат да правят референдум изобщо не можеш да се аргументираш с това че мнозинството от българите били искали нещо си - каквото и да е? Ти си на страната, на тия които трепят хората, за това че си изразяват мнението. Ти си на стрната на тия, които не приемат като аргумент мнението на народа.

А и освен това, процентите които ги даваш са изсмукани от пръстите.

цитирай
13. radostinalassa - brarian - Няма да свърши скоро, докато такива като тебе призовават...
10.04.2022 14:57
да се помага на Украйна с оръжия.
Младите хора се въдпитават в семействата си от 80% русофили, така че има да се надяваш да не са такива. Затова западняците искат да разрушат семейството и да направят децата извращенци.





цитирай
14. blackpredator - премиеринЪт на 22 март
10.04.2022 15:00
"84% от населението не одобрява България да изпраща оръжия за Украйна"

да цитирам и Гочо "Умното"
84% от БЪЛГАРСКИЯ НАРОД правят България!
цитирай
15. radostinalassa - librarian
10.04.2022 15:02
Стилът ти много ми напомня на изродката Джозка, която обиждаше кучето ми и искаше да отиде да се запознава със Западната цивилизация. Факсинирана ест. Видя ли как Путин спря СЗО да ни факсинира поголовно? Като брат ти?
цитирай
16. librarian - Ще отговоря само на коментара, който заслужава поне малко внимание! :-):-)
10.04.2022 15:06
blackpredator написа:
"84% от населението не одобрява България да изпраща оръжия за Украйна"

да цитирам и Гочо "Умното"
84% от БЪЛГАРСКИЯ НАРОД правят България!

Като изключим "умната" вметка за "Гочо", за когото ни най-малко нямам против да ме вземате, мога само да кажа, че едните проценти нямат нищо общо с другите!

Аз лично например съм ЗА България да изпрати военна помощ на Украина!!
С НАЙ-ТВЪРДОТО СИ И ОСЪЗНАТО "ЗА"!!
Така или иначе И САМАТА Русия ни смята вече за противникова страна и вече не е убедена, че си заслужава да развива агентурната си подривна мрежа в родината ни!

Но аз, blackpredator, друго да Ви попитам. Но не ми отговаряйте, за да не отклоняваме темата! След като изнесохте онези изсмукани от пръстите си данни за руските покупки на недвижими имоти, абстрахирайки се от това колко от тях вече се продават И НАЙ-ВЕЧЕ ЗАЩО да Ви попитам:
Знаете ли, че в момента в Русия има изготвен закон (може и да е приет вече) за конфискуване ЛИЧНОТО недвижимо имущество на граждани от неприятелски страни и България попада в списъка?
Та мене КАТО БЪЛГАРКА не ме интересуват руските имоти в България! Интересуват ме българските в Русия!
ТУК НИКОЙ НЕ Е ПОСЕГНАЛ НА РУСКИТЕ, НАЛИ?

Така, че.....
цитирай
17. merlin1968 - https://www. youtube/watch?v...
10.04.2022 15:09
librarian написа:
https://www.youtube/watch?v=K5X6m4-QCUk

Знаете ли каква е разликата между двете "баби"??
Разликата е, че украинските ДЕБИЛИ (признах ги за такива) не убиват бабата, а дори се опитват да й помогнат с храна!
Руските дебили стрелят по цивилния украинец и както се твърди, той умира! За "радост" на "бабите" около него, нали така?? "Денацифицирани" са и се "радват"!

Първо, видеото към което си дала линк, не се отнася към постинга ми. Ако имаш нещо да казваш по темата, кажи, иначе безкрайната плява от коментари с които ме зариваш и размиваш това което съм искал да кажа и покажа, е неприемливо и недей да ревеш, че ще започна скоро да те трия. Човек трябва да има чувство някакво, докъде може да се разпростира когато е на гости, при твоята наглост, такова чувство няма, това не означава, че ще те търпя.
Второ, видеото което показваш, не свидетелства, че някой е убит, или дори ранен. За емоционално и идеологическо зомбираното дебилно население, това видео може да е доказателство, за прагматично и обективно разсъждаващите то не е такоаа. Обективно там се вижда демонстрация от 20-30 човека с украински знамена, които приближават към руски пост, или такъв на донецката армия. Стрелбата е във въздуха, или с халосни патрони, иначе трупове щеше да има доста. Този който пада и го начоколват, не е ясно дали е ранен, ако е ранен, от куршум ли е ранен, или от стоп патрон, или просто се преструва за целите на клипа, или пък припада по някакви здравословни причини. Този който снима, не отива до него за близък план да удостовери наличието на рани, което е аргумент, че това е фейкова постановка. "Трупът" не остава да лежи, а се изтегля заедно с цялата тълпа.
И не очаквай да коментирам видеата от целия ютуб и не ми ги качвай из блога, имаш с свой, а както гледам там вече си го качила, аз ако искам ще го коментирам там, не ми го натрисай нагло в блога.
цитирай
18. librarian - !
10.04.2022 15:13
merlin1968 написа:
Първо, видеото към което си дала линк, не се отнася към постинга ми. Ако имаш нещо да казваш по темата, кажи, иначе безкрайната плява от коментари с които ме зариваш и размиваш това което съм искал да кажа и покажа, е неприемливо и недей да ревеш, че ще започна скоро да те трия.

Ами то и това от 14 коментар НЕ СЕ ОТНАСЯ КЪМ ПОСТИНГА ВИ, НО ТАМ ЗАБЕЛЕЖКА НЯМА!

Какво повече за "безпристрастността" Ви до говорим??

ПП: Колкото до трупа, никой не говори, че умира веднага и пада като отрязан!
Умира човекът в последствие, проследявайте ги тези неща!!

А при този отдолу, стигнах до това уточнението за Украина и само да му кажа да чете внимателно!
ЦИТИРАЛ МЕ Е И ТАМ КАВИЧКИТЕ ПРИ "МАЛКА" СЕ ВИЖДАТ! НО ПОСРЕДСТВЕНИТЕ ИЛИ НЕ ЧЕТАТ ВНИМАТЕЛНО, ИЛИ НЕ ОСМИСЛЯТ КАКВО ЧЕТАТ И КАКЪВ СМИСЪЛ Е ВЛОЖЕН!

Така, че.... отново се вижда нивото Ви!
цитирай
19. blog13 - ЗАЩО РУСИЯ НЕ НАПАДНА ТЕЗИ АМЕРИ...
10.04.2022 15:16
librarian написа:
ЗАЩО РУСИЯ НЕ НАПАДНА ТЕЗИ АМЕРИКАНСКИ БАЗИ?? Тях да денацифицира!
Знаете защо! ЗАЩОТО В ЕДНА КОНВЕНЦИОНАЛНА ВОЙНА, "ВЕЛИКАТА" РУСКА АРМИЯ ЩЕ БЪДЕ СМЛЯНА ОТ НАТО НАИСТИНА ЗА СЕДМИЦИ! А не "малка" Украина да ги меля вече месец и половина!


Много глупости надрънка отново.
Като първо, Украйна е малка, колко две три държави, дето не са.
Като второ, тва забавяне, при всички случаи е планирано. Защо се случва, не ни е дадено да знаеме. Аз постоянно се опитвам да се сетя, но за сега не ми се удава. Това че, укронацистите, възприеха тактиката да трепят и да се прикриват с мирното население, не е единствената причина със сигурност. Много е вероятно, Русия да играе по Сун Дзъ (Изглеждай слаб когато си силен).
Стигаме вече до Като трето, вероятно иска да примами НАТО, да даде по-сериозен повод, за да бъде Русия легитимна, да удари. Когато това стене, вероятно ще удари най-близките бази около Украйна и Русия. А така също всички морски цели които са по-близо до Москва отколкото до Вашингтон.

Т.е. това означава, най-вече морските военни обекти в Балтийско море - там в момента има много. От тука на там, какво още ще удари и как ще се развият събитията господ знае. Не е изключено също така да бъде ударена и територията на САЩ.

Именно в една конвенционална война, Русия има пълното превъзходство, поради по-високите технологии във въоръжаването. Не знам ти откъде ги знаеш тия работи, че САЩ щяли да смажат Русия? Кога е било това? САЩ даже нямат и десет процента от легендарната бойна слава на Русия. В момента нямат и техническата възможност. Освен това са далече от собствената си база, т.е. те са на майната си, подобно на Хитлер при Сталинград.
И ако има нещо да бъде изненада, при това не само за мене, това е ситуация, при която САЩ ще извадят оръжие, за което никой не подозира че притежават (т.е. говорим за специалистите и за общественото мнение, щото аз не съм инсайдер от бранша)
цитирай
20. librarian - И всъщност, merlin1968:
10.04.2022 15:24
merlin1968 написа:
Първо, видеото към което си дала линк, не се отнася към постинга ми. Ако имаш нещо да казваш по темата, кажи, иначе безкрайната плява от коментари с които ме зариваш и размиваш това което съм искал да кажа и покажа, е неприемливо и недей да ревеш, че ще започна скоро да те трия. Човек трябва да има чувство някакво, докъде може да се разпростира когато е на гости, при твоята наглост, такова чувство няма, това не означава, че ще те търпя.
Второ, видеото което показваш, не свидетелства, че някой е убит, или дори ранен. За емоционално и идеологическо зомбираното дебилно население, това видео може да е доказателство, за прагматично и обективно разсъждаващите то не е такоаа. Обективно там се вижда демонстрация от 20-30 човека с украински знамена, които приближават към руски пост, или такъв на донецката армия. Стрелбата е във въздуха, или с халосни патрони, иначе трупове щеше да има доста. Този който пада и го начоколват, не е ясно дали е ранен, ако е ранен, от куршум ли е ранен, или от стоп патрон, или просто се преструва за целите на клипа, или пък припада по някакви здравословни причини. Този който снима, не отива до него за близък план да удостовери наличието на рани, което е аргумент, че това е фейкова постановка. "Трупът" не остава да лежи, а се изтегля заедно с цялата тълпа.
И не очаквай да коментирам видеата от целия ютуб и не ми ги качвай из блога, имаш с свой, а както гледам там вече си го качила, аз ако искам ще го коментирам там, не ми го натрисай нагло в блога.

Първо, напротив, отнася се до темата на постинга Ви, защото както Вие приемате едно видео за даващо тежест на Ваши твърдения, така ние имаме правото (Вие затова си и искате социализма, за да сте само Вие с права!!) да Ви оборваме с "наши" видеа!
Второ, в 1,11 минута не видеото се вижда за 2, 3 сек., че човекът го носят, а не се изтегля както Вие се опитвате да преиначите!!

Трето, и най-важното: Сам пишете, при все точно Вие да си изсмуквате цифрите 23-30, но нека ги приемем за толкова!
Какво се получава на практика: "20-30" УКРАИНЦИ протестират срещу руснаци при техен пост и руснаците СТРЕЛЯТ НА МЕСО!!
Насреща: Една баба, на която украинските войници й дават консерви с месо!!

ВСЕ Е МЕСО, НАЛИ? РАЗЛИКАТА Е, ЧЕ ЕДНОТО Е БИЛО ЧОВЕК!!!!!!
цитирай
21. merlin1968 - Първо, видеото към което си дала ...
10.04.2022 15:30
librarian написа:
merlin1968 написа:
Първо, видеото към което си дала линк, не се отнася към постинга ми. Ако имаш нещо да казваш по темата, кажи, иначе безкрайната плява от коментари с които ме зариваш и размиваш това което съм искал да кажа и покажа, е неприемливо и недей да ревеш, че ще започна скоро да те трия.

Ами то и това от 14 коментар НЕ СЕ ОТНАСЯ КЪМ ПОСТИНГА ВИ, НО ТАМ ЗАБЕЛЕЖКА НЯМА!

Какво повече за "безпристрастността" Ви до говорим??

ПП: Колкото до трупа, никой не говори, че умира веднага и пада като отрязан!
Умира човекът в последствие, проследявайте ги тези неща!!

А при този отдолу, стигнах до това уточнението за Украина и само да му кажа да чете внимателно!
ЦИТИРАЛ МЕ Е И ТАМ КАВИЧКИТЕ ПРИ "МАЛКА" СЕ ВИЖДАТ! НО ПОСРЕДСТВЕНИТЕ ИЛИ НЕ ЧЕТАТ ВНИМАТЕЛНО, ИЛИ НЕ ОСМИСЛЯТ КАКВО ЧЕТАТ И КАКЪВ СМИСЪЛ Е ВЛОЖЕН!

Така, че.... отново се вижда нивото Ви!

Това от 14 коментар се отнася пряко до тъпите ти твърдения за 84% не подкрепящи Русия.
Ти как проследи във времето този труп? Като гледа друго видео, на което някой твърди, че въпросният, безлик образ от видеото е умрял... хайде с кратунковщините си занимавай останалит кратунки в блога и не ми цапай постингите.
цитирай
22. blog13 - А при този отдолу, стигнах до това ...
10.04.2022 17:25
librarian написа:
А при този отдолу, стигнах до това уточнението за Украина и само да му кажа да чете внимателно!
ЦИТИРАЛ МЕ Е И ТАМ КАВИЧКИТЕ ПРИ "МАЛКА" СЕ ВИЖДАТ! НО ПОСРЕДСТВЕНИТЕ ИЛИ НЕ ЧЕТАТ ВНИМАТЕЛНО, ИЛИ НЕ ОСМИСЛЯТ КАКВО ЧЕТАТ И КАКЪВ СМИСЪЛ Е ВЛОЖЕН!

Така, че.... отново се вижда нивото Ви!


Нима за тебе тия малки кавички имат значение? И ти ги виждаш веднага и определи нивото? Браво!

Дай тогава да питаме за по-голямото. По принцип, за тебе волята на народа има ли значение? Правото на самоопределение на народите има ли за тебе значение?

Ако има - кажи че има. Ако няма - кажи, че няма. Ама го кажи ясно.
Та после да питаме, ако в Донбас искат да проведат референдум, с който да се самоопределят, така както се самоопредели Украйна чрез референдума си за отделяне от СССР, въпреки че СССР гласува рефендум за запазване на съюза, дали трябва да почне украинската превратаджийска власт, да трепят и да стрелят по тия които искат да правят референдум в Донбас?


И чак после ще питаме и българския народ (ама пак ще требва референдум), дали позволява на народа на Украйна, на народа на Донбас да се самоопредели или не позволява.

Че ти почваш да се разхождаш по целия свят, обявяваш, че целият е на твоя страна - чакай малко, за какво е на твоя стрна - не позволява на Донбас, на Крим, на Луганск, да проведе референдум с който да се самоопредели ли? Тва ли е бил въпроса на световния референдум? Кога се е провел тоя референдум, та аз не съм разбрал?

И така, дай първо по ред на номерата - принципно: Имат ли право народите да изразяват волята си, да се самоопределят чрез референдум или нямат?

И НЕ СЕ ПРАВИ НА ШАШАВА! ЧЕ И ШАШАВИТЕ ВЕЧЕ РАЗБРАХА, ЧЕ СЕ ПРАВИШ НА ШАШАВА. НЕ СИ ЧАК ТОЛКОВА ТЪПА.
цитирай
23. librarian - :-):-):-)
10.04.2022 18:24
ЖАЛКОТО "МЪЖЛЕНЦЕ" MERLIN1968, КОЕТО ИЗТРИВА ОТНОВО И ОТНОВО МОИТЕ КОМЕНТАРИ, КОИТО ПОКАЗВАТ КОЛКО Е ГЛУПАВ, А ОСТАВЯ КУП ТАКИВА, КОИТО НЕ СА ПО ТЕМАТА!

НИВО, ДА! НА ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК! Без извинение!

ПП за blog13 отгоре: Да, аз не съм толкова тъпа! Дали същото обаче се отнася и до Вас??
цитирай
24. radostinalassa - Чудя се как някой може да пусне пост, в който да твърди...
10.04.2022 18:42
че Русия е започнала спецоперацията , защото е искала да завладее част от Европа?
цитирай
25. blog13 - ПП за blog13 отгоре: Да, аз не съм ...
10.04.2022 18:47
librarian написа:
ПП за blog13 отгоре: Да, аз не съм толкова тъпа!


Браво! Сега остава да се сетиш и кво те питам. Убеден съм, че ще успееш.
Но и да не успееш, за мене не е проблем. Ти не желаеш да признаеш очевидното и голямото, желаеш да видиш само дребното (кавичките). На това му се вика издребняване. Тука четат и други. На кой иска да разбере, вече му е ясно. Така че както искаш. Твоя воля. Ти и тия от твойто стадо, вече сте компрометирани в очите на тия които четат тука. Болшинството от тях разбраха. Останалата част от българския народ, не ти е феодално владение и нямаш талимат за собственост над неговата воля. Не си ти тая, дето ще се изказваш от името на народа. Не пееш в градския хор.
цитирай
26. panazea - 23. librarian ще го пуснем с голи гърди да защитава Зеленски . Няма какво да изпраща други за своите си идеи.
10.04.2022 18:49
„Войната наистина приключи за украинците. Те са смлени на парчета, за това няма съмнение, въпреки това, което чуваме от нашите масови медии. И така, истинският въпрос за нас на този етап е, Тъкър, ще живеем ли с руския народ и неговото правителство или ще продължим да преследваме този вид смяна на режима, облечена като украинска война? Ще спрем ли да използваме Украйна като таран срещу Москва, което всъщност е това, което направихме." ( Интервю на Тъкър Карлсън – Макгрегър )
цитирай
27. merlin1968 - ЖАЛКОТО "МЪЖЛЕНЦЕ" ...
10.04.2022 18:59
librarian написа:
ЖАЛКОТО "МЪЖЛЕНЦЕ" MERLIN1968, КОЕТО ИЗТРИВА ОТНОВО И ОТНОВО МОИТЕ КОМЕНТАРИ, КОИТО ПОКАЗВАТ КОЛКО Е ГЛУПАВ, А ОСТАВЯ КУП ТАКИВА, КОИТО НЕ СА ПО ТЕМАТА!

НИВО, ДА! НА ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК! Без извинение!

ПП за blog13 отгоре: Да, аз не съм толкова тъпа! Дали същото обаче се отнася и до Вас??

Кратуно празна, нестига, че ти търпя тук тъпите изцепки, нямащи нищо общо с темата на постинга ми, ами и лъжеш, че ти трия коментарите. А вместо да дрискаш тук, иди в блога си и ми отговори на коментара, който е точно по темата на постинга ти.
цитирай
28. librarian - Хайде де! Хайде де! НЕ МИ ТРИЕТЕ КОМЕНТАРИТЕ, МММММММММММММММММММ?? Триете ги и то избирателно! Затова и няма да Ви се извинявам за отправените обиди!
10.04.2022 19:18
merlin1968 написа:
Кратуно празна, нестига, че ти търпя тук тъпите изцепки, нямащи нищо общо с темата на постинга ми, ами и лъжеш, че ти трия коментарите. А вместо да дрискаш тук, иди в блога си и ми отговори на коментара, който е точно по темата на постинга ти.

Колкото до това за някакъв Ваш коментар под постанга ми, не виждам такъв!
Май Вие сте този, който послъгва и се опитвате да изкарате, че аз Вас трия!

Ще Ви припомня само едно нещо, което Ви казах и което ще Ви зарадва: От утре вече няма да съм така активна, ще си отдъхнете от мене и ще можете да си сервилничите на воля!!
ОБЕЩАВАМ ОБАЧЕ ДА СЕ ОТБИВАМ И ДА ВИ ДРАЗНЯ С ИСТИНИ, КОИТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ОСПОРИТЕ!
цитирай
29. kvg55 - merlin1968,
10.04.2022 19:50
Браво на бабчето!
Червено знаме със сърп и чук.
Русия все още се възприема като символ на социализма и отново трябва да се върне на този път.
цитирай
30. merlin1968 - Кратуно празна, нестига, че ти т...
10.04.2022 19:52
librarian написа:
merlin1968 написа:
Кратуно празна, нестига, че ти търпя тук тъпите изцепки, нямащи нищо общо с темата на постинга ми, ами и лъжеш, че ти трия коментарите. А вместо да дрискаш тук, иди в блога си и ми отговори на коментара, който е точно по темата на постинга ти.

Колкото до това за някакъв Ваш коментар под постанга ми, не виждам такъв!
Май Вие сте този, който послъгва и се опитвате да изкарате, че аз Вас трия!

Ще Ви припомня само едно нещо, което Ви казах и което ще Ви зарадва: От утре вече няма да съм така активна, ще си отдъхнете от мене и ще можете да си сервилничите на воля!!
ОБЕЩАВАМ ОБАЧЕ ДА СЕ ОТБИВАМ И ДА ВИ ДРАЗНЯ С ИСТИНИ, КОИТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ОСПОРИТЕ!

Ми как да видиш коментар под свой постинг, като от сране по чуждите блогове, нямаш време да погледнеш своя.
Г-жа Фейк, щяла да ме дразни с истини... кратункини работи.
цитирай
31. merlin1968 - Браво на бабчето! Червено знаме ...
10.04.2022 19:53
kvg55 написа:
Браво на бабчето!
Червено знаме със сърп и чук.
Русия все още се възприема като символ на социализма и отново трябва да се върне на този път.

Знамето на Победата
цитирай
32. radostinalassa - Видя ли сега какво е ...
10.04.2022 19:55
някой си, който подритва в казана на Тартария да идва непрекъснато да те дразни? Някои хора имат по - малък мозък.





цитирай
33. born - Уважаеми Мерлин,
10.04.2022 20:37
Не съм си представял никога досега, че можеш да бъдеш такъв мазохист ! Не го приемай буквално, а съвсем аналитично, защото имам предвид дискусията ти с тази г-жа (може би 38- ми тип джендър или нещо подобно ?). Известно ми е, че си възпитан и коректен човек, но чак пък дотолкова - не е здравословно !
Този ми укор към теб бих июстрирал с един мой коментар при колегата КВГ55, който е достатъчно показателен за това , което представлява окончателното заключение на един друг подобен джендър от типа на твоята фенка:
"...blackgenderator - И напълно невинни да са руснаците в ...
13:41
И напълно невинни да са руснаците в тоя и в други случаи, за света те са виновни ..."
ПП. Мисля, че коментарът е излишен ...
цитирай
34. panazea - 31. merlin1968 много си толерантен. Не си хаби съзидателната енергия напразно.
10.04.2022 20:48
Попитали един философ ,защо се е изпотил. Той им рекъл:
-Препирах се с прости хора.
цитирай
35. leonleonovpom2 - Поздравления, Тони!
10.04.2022 20:55
3. panazea - Отношението към войната разделя Българите на
14:17
Умни и безмозъчни .
Разсъдливи и идиоти.
Аз викам да пратим безмозъчните и идиотите да защитават каузата си директно в Украина.И посмъртно ще ги направят герои на Украина. Нали и улица си имат!
Така ще докажат на практика своята поддръжка за НАТО , своите либерални ценности , мулти култи !
Иначе скрити като мишки в Хисаря , като Александър Донев , не е никаква поддръжка , а само вдигане на прах !
Останалите разумни Българи , да бъдем неутрални !
цитирай

Кратко, точно в целта! В десятката!
Подкрепям и другата ти идея да пратим на тези, от които скоро ще пропищи Европа, не са по- различни от поляците, като военна помощ, безценна при това, тази Либра Риан
Да повтори геройския подвиг на израелските войниЧки в шестдневната война, която те са изнесли на голите си гърди!
Имаше и карикатури на тази тема, по- късно!
А тя сама е пример ,че и сам войнът е воин!
Би ми било интересно/ и забавно/, да чуя от извора, какво военна помощ смята да прати?
Руснаците са предупредили, че жива военна помощ няма да стигне до мястото си и го направиха с първите стотина , новопристигнали бабанковци
Някакви свръх френски хеликоптери са на дъното на Черно море-до Мариопол!
Има ли въпросната някакво видео, в което е демонстрирано, как размазват руската армия? Окончателно! Някакъв фейк ще е , ако има?Това Хитлер и Наролеон не са могли да направят!И никой не е в състояние да го направи, особено пък някакви дрогирани!
И чети внимателно, не е достатъчно само да можеш да четеш! Би трябвало в първи клас да си се научила още! Мисли! Ако това ти е трудно, въздържай се!
Писанията ти приемам откъм забавната им страна-безгранична е човешката глупост и границите й, колкото и да ги търся, няма да ги намеря! Така ,че се вписваш напълно в модела й!
И недей да мислиш ,че си под нивото но тъпотията! Не, добре си забъркана в нея!
С презрение!

П.П.Пиша Черно мора, защото ,за мен, Азовско море е един дълбок залив на Черно море!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 249882
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1915
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930