Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2022 17:01 - За кратунките
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 2983 Коментари: 23 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес ще се опитам да разгледам една тема, която ми е крайно неприятна, тема която избягвам. Една тема, която според мен не е дъвка, нито за медиите, нито за социалните мрежи, а е обект за работа на специализираните разследващи органи. Това е темата за военните престъпления, терорът срещу мирните граждани, превърната от медии и разни блогови балалайки в пропагандно оръжие и възможност за демонстрация на собствената "умност", за сметка на жертвите на войната.
Първо, във всяка война, или военна операция, навсякъде по света и във всички времена, се извършват множество престъпления срещу мирното население. Убийства, грабежи, изнасилвания, безпричинно унищожаване на имущество и прочие. В някои армии, тези престъпления се превръщат в масова практика, в други, следствие на дисциплина и подготовка, те са сведени до минимум. Но винаги и навсякъде присъстват и дори нещо по-лошо - доказан в историята факт е, че тези престъпления не свършват с края на войната. Винаги и навсякъде по света, престъпността значително нараства след война. Когато войниците се прибират у дома, на своя територия, тази част от тях, които са вършили престъпления по време на войната, продължават да го правят и в мирно време, като жертви стават вече не чуждите, а собствените им граждани. Този факт, добре известен от векове, кара военното ръководство на всяка страна да провежда сериозна подготовка на личния състав на армията си с цел минимизиране на престъпността в нея. Когато обаче, за целта да се мотивират войниците, се възпитава омраза към противника, военните престъпления извършвани от тези войници нарастват в пъти над обичайното. А когато, за военни цели се създават доброволчески военни части, чиято мотивация се базира изцяло на някакъв фанатизъм, бил той националистически, или религиозен, военните престъпления вече не са съпътстващ войната негатив, а се превръщат в правило. Още повече, за това допринася и фактът, че към идейните фанатици се присъединяват огромен брой просто бандити, привлечени единствено от възможността, безнаказано да мародерстват и убиват под ореола на защитници и герои.
Второ, за военни престъпления може да се говори след като разследващите органи са си свършили работата и са доказали наличието на такива престъпления. Широкото разпространяване по медиите на информация за такива престъпления, в голямата си част, не е нищо друго освен пропаганда, провеждана с цел очерняне на противника за постигане на политически цели. Тази пропаганда, не само, че не помага да се намалят този тип престъпления, а създава нови фанатици готови да се включат като "защитници" в престъпната вакханалия. Същото се отнася и до безбройните проводници на такива фейкове в социалните мрежи, не намаляващи, а напротив, усилващи омразата и разделението в обществото.
Трето и конкретно за военните престъпления в Украйна, кой ги върши, кой ги афишира и разпространява по цял свят и защо.
От страна на Русия, във военната операция участват единствено професионални военни, много сериозно обучени по отношение на това как трябва да се отнасят с мирното население. Още повече, че военната операция се провежда на територията на страна, половината от населението на която се самоопределя като руско, а останалата половина е ако не руско, то е почни неотличимо по произход, вяра и култура от руското. Тоест, това е военна операция, която има за цел максимално да щади населението на Украйна, като при това, максимално го лиши от пропагандните заблуди насаждани му 8 години от "нацистите" управляващи страната. Нацистите е в кавички, защото повечето от това ръководство, всъщност не са нацисти, а обикновени плужеци, готови да се представят като идеолози на която и ще да е идеология, стига това да им носи лични облаги. И понеже в Украйна, единствено националистите кълват на това, че Русия е враг номер едно, целящ изтреблението на украинската нация, то днешните управници на Украйна, всячески флиртуват с този националистически контингент. За този флирт с нацизма, от осем години, "демократичният свят", не само, че си затваря очите, а и насъсква, въоръжава, политически и икономически подкрепя украинския режим. Западът създаде една полунацистка и бандитска Украйна, като свое оръжие срещу Русия. Сега същият Запад, чрез влиятелните си по цял свят медии, представя зверствата на совоите отрочета, като руски.
Друг участник в операцията са военните сили на Донецката и Луганската републики. Тези въоръжени формирования в по-голямата си част са съставени от доброволци, които едва ли са преминали специална подготовка за отношение към мирните жители на противниковата страна. Тези военни формирования, осем години противостоят на ВСУ и доброволческите нац.батальони на Донбас, те са свидетели и пряко пострадали от украинските зверства по родните си места. Тоест, те потенциално са способни на военни престъпления. Но тези подразделения, поне до момента, се сражават единствено на собствената си територия, Донецка и Луганска области, които ще влязат в състава на едноимените републики. Или, иначе казано, тези военни формирования нямат контакт с чужди мирни жители, а своите, естествено пазят. Що се отнася до противниковите войници, осем години стреляли по техните бащи, майки и деца, по родните им градове... аз не се наемам да твърдя, че там всичко ще е по международните конвенции. Те и сами обявиха, че животът и зравето на тези украински войници от редовната армия (не нац.батальоните) които се предават ще бъдат запазени, както и свободата им след края на операцията. Що се отнася до нацбатальоните и частите на ВСУ, които не се предават, то, донецката и луганската армия считат, че под денацификация се разбира пълното им унищожение.
От страната на Украйна, във войната (защото за тях това е война), а всъщност, тук ще се наложи да направя едно уточнение, що е то "война" и що е "специална военна операция". Война е когато, армията използва всички военни средства с цел победа над врага. В случаите когато вражеската армия, в разрез с международните конвенции, използва градовете за разполагане на свои позиции, то при война, тези градове биват бомбардирани до степен, пълно унищожение на вражеските военни позиции. И ако Русия, водеше война против Украйна, то нямаше защо да блокира Киев, Чернигов, Одеса... в които зад прикритието на собствените си мирни граждани се е позиционирала украинската армия, а просто щеше да ги заличи, без дори да е необходимо да вкарва там войска. Ако беше война, то тя досега щеше да свърши. За Украйна обаче, това е война и ВСУ, както и останалите украински военни формирования, действат като на война срещу противника и дори срещу собствените си граждани. Та, от страна на Украйна, във войната участват:
ВСУ (Въоръжени сили на Украйна), това е редовната армия, в която са се вляли и много националисти под формата на идеологически командири, подобно на ЗКПЧ-тата по времето на соца. В Украинската армия, естествено има подготовка по устав как трябва да се отнасят военослужещите с мирното население, а също така с вражеските военопленици. Но както вече стана въпрос, за да се мотивират военослужещите в тази война, пропагандата им я представя като война на живот и смърт, сравнява я с нападението на Хитлер през 41г. Тоест, руските военни са приравнени към хитлеристите дошли да унищожат Украйна. Тази пропаганда, на практика, легитимира всяко зверство по отношение на пленените руски войници и резултатите не закъсняха. Но тази пропаганда, дава карт бланш и на зверски репресии по отношение на собственото население заподозряно в каквито и да е връзки с "окупатора". Тук също резултатите не закъсняха.
Националистически доброволчески батальони, те са съставени на доброволен принцип и в тях влизат идейни националисти. За осем години гражданска война на Донбас, тези идейни националисти силно оредяха и днес в състава им, освен малцинството останали "нацики", се е вляло и болшинството откровени бандити. За тези части, военните престъпления не са изключение, а правило!
Териториалната самоотбрана, това са военни формирования на териториален принцип създадени в украинските градове с цел защита от "окупатора". Участието в тях е доброволно... по принцип, на практика обаче... не знам. Характеризират се с много слаба военна подготовка, в резултата на което, дори в украинските медии върви спор, дали са полезни, или по-скоро вредни. Многобройни са свидетелствата, че тези отряди, често разстрелват мирни граждани и дори украински военни. Лепсата на подготовка, несигурността и страхът, ги водят до там, че откриват огън по едното подозрение. Тоест, те са способни на военни престъпления, не само съзнателно, а и просто поради липса на подготовка.
Понеже в медиите и социалните мрежи, както и в частност, в блог.бг, "руските зверства в Буча" се тиражират лавинообразно, ще коментирам накратко своето мнение. Като при това подчертавам, то е на нивото на всички други коментари в медиите и соц.мрежи, тоест, субективна оценка на база наличната едностранчива информация:
Първо, според мен е много тъпо да се допусне, че руската армия се е изтеглила от Буча, без да направи дори опит да прикрие следите от зверствата си там. Това е още по-тъпо да се допусне, като се има предвид факта, че руснаците сами се изтеглиха, а не бяха разбити от изненадваща атака на противника.
Второ, на повечето заснети трупове, ясно се виждат белите ленти по ръкавите. Тези бели ленти са си поставяли украинците по искане на руските войници за да обозначат статуса си на мирни жители и да се различават, украинската страна използва за целта сини ленти.
Трето, за тези руски жертви се заговори едва на третия ден след оттеглянето на руската армия. Първите два дена имаше само радост и нито един труп на всичките видеа правени тогава. Нито кметът на Буча, нито който и да било друг украински чиновник и дума не обели за руските зверства. На третия ден обаче се появиха тези трупове пръснати по улиците и кметът на Буча заяви не само за тях, ами и за 20 майки с деца, разстреляни от руснаците, а след това прегазени от танковете им. Това изявление, по-късно не влезе в световните новинарски хроники, а причината да не влезе, аз си обяснявам единствено с това, че дор на западните пропагандисти им се е сторило прекалено.
Лично моето мнение за това което се е случило в Буча е, че за три дена, украинските сили влезли след опразнения от руската армия град, са издирили и избили гражданите за които са получили сведения, че са се държали приятелски с "окупантите". Подобно разчистване на сметки не е прецедент и се е случвало вече в много напуснати от руската армия населени места.
Също мое лично мнение е, че това поведение на политическото и военно ръководство на Русия, да не съобщава намеренията си заемайки определено населено място е неправилно и недопустимо! Защото след това обект на репресии стават хората симпатизирали на Русия. Това поведение на руската армия не е от вчера има примери и от нашата история, най-страшният от които е турското клане в Стара Загора, след като градът първо е зает от руските войски, а после напуснат от тях. Макар, че тук трябва да се напави това уточнение, че те са били принудени да го напуснат от армията на Сюлейман паша.
Качвам и две видеа, за които съм сигурен, че не са фейк и, че безапелационно доказват два факта. Първият е, че дебилни идейни нацисти присъстват във ВСУ, а вторият е, че представители на нац.батальони, имащи откровени психически разтройства, доказано извършват зверства.
Първото видео няма да превеждам, то е ясно. На второто видео, първият "герой", прави самопризнания пред следствените органи и разказва, как е искал да изнасили една жена, заплашвайки я със смърт при несъгласие, цитирам:
-"Казах ѝ, че ако не дойде с мен в другата стая, ще я застрелям и сввалих предпазителя на автомата. Тя ми каза, че няма да дойде никъде. Тогава аз я прострелях в района на слепоочието.".
Същият, пред следствените органи, показва мястото където я убива и мястото където заравя трупа ѝ. Там той също така, без дори да го питат, разказва:
"Беше ми малко страшно, но и малко интересно, от гледката как човек умира".
Вторият "герой", разказва как е убил двама мирни граждани. Казал им да спрат, те отначало не искали, но после спрели. Той им казал да повторят думата "паляниця", единият мълчал и той го застрелял, вторият казал "хляб" и той застрелял и него. 
"Паляниця" на украински е хляб и този "герой" просто е решил да осъществи на практика един от съветите на виден украински нацист, как да бъдат различавани украинците от полухората - който не може да произнесе правилно "паляниця", той не е от нашите и заслужава да умре.
И накрая искам да кажа на родните, включая блогови кратуни, че част от тези престъпници ще умрат в тази военна операция. Друга част от тях ще бъдат заловени и осъдени. А трета, не малка част, ще избягат в Европа, включително у нас, където вече са жените и децата им. Те никога няма да се върнат в нова Украйна, защото там ги чака съд. Те могат само едно, да убиват, грабят и насилват и няма да се променят. Европа я чака същата вълна насилие както когато приемаше "народа на Сирия". Ако на тези им платят да взривяват бомби в градовете, ще го правят, Ако им платят да убиват по поръчка, ще го правят. Няма да ги спре дори това, че вчера вие кратунке, сте ги наричали "героите на Украйна".









Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - 1
09.04.2022 17:49
всичко написано от теб преди това изречение е така и съм съгласесн

следвщаото изречение от теб обаче елъужа или твое незнание

ОТ ТЕБ
От страна на Русия, във военната операция участват единствено професионални военни, много сериозно обучени по отношение на това как трябва да се отнасят с мирното население.

ОТ МЕН
участват срочници БЕЗ КОНТРАКТИ и това е факт

...

ОТ ТЕБ
ова е военна операция, която има за цел максимално да щади населението на Украйна

ОТ МЕН
горното написано от теб е нон-сенс и ти предполагам го съзнаваш - военни действия в които се ползват системи за залпов огън, термобарик системи, искандери, калибри итн не могат да щадят, война която продължава вече 40 дни не щади, обстрел който удря градове не е щадене, отделно начина по който воюва русия в украйна е подобен на този в сирия - дълбаене по урбанистична среда и рушене

държа да ти отбелебжа защото си непрофесионал и да ти СВЕДА КАНОНА - ЛИКВКДИРАНЕ НА НАСЕЛЕНИЕ НЕ СЕ ПОЛУЧАВА САМО В ТРЕЗУЛТАТ УБИВАНЕТО МУ, А СЪЩО НЕЩАДЕНЕ Е РУШЕНЕТО НА ДОМОВЕ, БОЛНИЦИ,ВОДОСНАБДЯВАНЕ ИТН, следователно след като русия се провали в замислъла да вземе украйна без бой за 2-3 до 5 дни отдавна тя преминам в рушене и война на изтощение
цитирай
2. germantiger - 2
09.04.2022 17:53
ПРОЩАВАЙ МЕРЛИНЕ, НО ТОВА Е ЕМБЛЕМАТИЧНА ГЛУПОС ОТ ТЕБ
В случаите когато вражеската армия, в разрез с международните конвенции, използва градовете за разполагане на свои позиции, то при война, тези градове биват бомбардирани до степен, пълно унищожение на вражеските военни позиции.

ОТ МЕН
позициониране, отбрана и опит да се спре врага пред и във градове е БАЗОВ ПРИЙОМ И МЕТОД И ВОДЕНЕ НА БОЙ ВЕКОВЕ НАРЕД ОТПРЕДИ НОВАТА ЕРА

НЕСЛУЧАЙНО МЕРЛИНЕ СЕ УЧИ ВЪВ ВСИКЧКИ АРМИИ ПОВЕЧЕ ОТ ВЕК ТАКА НАРЕЧЕНИЯ

ГРАДСКИ БОЙ, ПОВТАРЯМ ГРАДСКИ БОЙ - мога да ти напиша есе за него в десетки страници как се води бой в градски условия и това се учи и тренира във всяка сериозна армия попвтарям повече от век

цитирай
3. germantiger - 3
09.04.2022 17:56
престъпленията на рускаата армия мерлине не са от днес

те са факт в чечня, в нагорни карабах, в грузия

разбира се, престъпления са правили и правят враговете на русия - процеса е "взаимен"

всички помним как чеченците рязаха глави на живи руски младежи войници наборни от времето на първата чеченска,но лично аз разполагам с видеа на руските зверства в оная война също, мога да ги опиша в подробности и ги имам запазени на външен хард, впрочем аз ги ОПРАВДАВАМ, но те са факт

а про по - надявам се си гледал заснетите от дрон прстъпелния на русанците - едното е в буча, ще наречеш ли фейк видеото за което говоря - стреклба по спешен колоездач от бмп в две или три "очереди" с автоматичното оръдие
цитирай
4. germantiger - финално
09.04.2022 17:59
иначе лично аз оставям със съм,нения за случая в буча

познвам добре какво са англо-американците в две световни войни

всички знаем за лузитания в първата за пърл харбър във втората

заедно с това обаче добре знам руските престъпления които надминават всички през всв, както и знам за гермнаксите и няма да ги отрека

буча е под въпрос,но не е под въпрос присъщото заруската аасрмия зверство, тя го демонстрира векове наред описано още преди 4 века - ако желаеш ще бъда конкретен именно започвайки отпреди 4 века
цитирай
5. librarian - Може ли и аз кратко да се включа, при все, че сигурно ще бъда изтрита?! :-):-)
09.04.2022 18:04
Значи, постинга няма да го чета! ГОЧЕ, ГОЧЕЕЕЕЕЕЕ, КАКВИ СА ТИЯ ЧАРШАФИ БЕ??!! :-):-)

Но мога да се включа и то РЕЛЕВАНТНО :-):-), защото ТИГЪРЪТ е цитирал, та само по това. :-)

ОТ МЕРЛИН: "От страна на Русия, във военната операция участват единствено професионални военни, много сериозно обучени по отношение на това как трябва да се отнасят с мирното население."
ОТ ТИГЪРА: "участват срочници БЕЗ КОНТРАКТИ и това е факт"
ДОПЪЛВАМ СПРЯМО МЕРЛИН: А Вие откъде пък научихте, че са "много сериозно обучени по отношение на това как трябва да се отнасят с мирното население"?? Официални източници?? :-):-) Аз мисля, че войниците се обучават да воюват, а умиротворителни сили да работят с цивилни! Умиротворителните сили обаче не отиват на мисия с ракети и артилерия, с танкове и самолети!!!!!
ДОПЪЛВАМ СПРЯМО ТИГЪРА: Да! И това, че там БЕЗЧИНСТВАТ и наборни войници вече е признато и от Москва!!


ОТ МЕРЛИН: "В случаите когато вражеската армия, в разрез с международните конвенции, използва градовете за разполагане на свои позиции, то при война, тези градове биват бомбардирани до степен, пълно унищожение на вражеските военни позиции."
ОТ ТИГЪРА: "позициониране, отбрана и опит да се спре врага пред и във градове е БАЗОВ ПРИЙОМ И МЕТОД И ВОДЕНЕ НА БОЙ ВЕКОВЕ НАРЕД ОТПРЕДИ НОВАТА ЕРА"

ОТ МЕНЕ: Видяхме десетки хиляди украинци, които избягали от ужаса на войната ПРОТЕСТИРАТ по митинги в множество други държави, включително в България!!
ВИЕ, МЕРЛИН, МОЖЕТЕ ЛИ ДА ПОКАЖЕТЕ ПОНЕ ЕДИН МИТИНГ В РУСИЯ, ВАЛИДИРАЩ ТОВА, ЧЕ УКРАИНЦИ СА ИЗБЯГАЛИ ТАМ И СА СЪГЛАСНИ СЪС "СПЕЦИАЛНАТА ОПЕРАЦИЯ"??
цитирай
6. blackpredator - и от мен
09.04.2022 18:14
при битката за Берлин, Жуков е разполагал с 300 оръдия на километър
/на 1000 м за малоумните цървули/
та, попитай ги, тия плешивци под алаброса, Русия с по-малко
ли бойни единици разполага?

абе катъри, ако Русия не щадеше населението, след тия 40 дни,
щеше да организира конкур-ипик за евроасьолите, на хиподрум Украйна..
цитирай
7. germantiger - ще ти напомня мерлине и още нещо ...
09.04.2022 18:23
ще ти напомня мерлине и още нещо

вероятно товати убягва, НО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ НА ВОЙНА Е И МАРОДЕРСТВОТО

В ТАКОВА РУСКО БЕШЕ ЗАСНЕТО КЪДЕ ЛИ НЕ И КОГА ЛИ НЕ

ДНЕШ НАТА ВОЙНА Е УНИКАЛНА, ЗАЩОТО НЕ МОЖЕШ ДА СЕ СКРИЕШ - тя се снима от спътници, камери и дронове

и за това ти отбелязвам - ти посочваш и мислиш само за буча, НО РУСКИТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ НЕ СА БУЧА, А МАСА ОЩЕ И ДРУГИ МАРОДЕРСТВА
цитирай
8. germantiger - 6. blackpredator - и от мен 18:...
09.04.2022 18:26
6. blackpredator - и от мен
18:14
при битката за Берлин, Жуков е разполагал с 300 оръдия на километър
/на 1000 м за малоумните цървули/
та, попитай ги, тия плешивци под алаброса, Русия с по-малко
ли бойни единици разполага?

абе катъри, ако Русия не щадеше населението, след тия 40 дни,
щеше да организира конкур-ипик за евроасьолите, на хиподрум Украйна..

...

абе асьол, ти верно си тъпо девойче що иде реч до война

ти наясно ли си какво представлява войната днес

ти нясно ли си с разликаат в огневите оплътности, огневите средстава

абе путко - ти наясно ли си че в украйна действат 12 армейски управления, но те се равняват на 2-3 армии от тия през всв

КОЛКО КАПУТ ТРЯБВА ДАСИ ЗА ДА СИ ПРЕДСТАВЯШ ДНЕШНАТА ВОЙНА КАТО ТАКАВА ПРЕДИ НАД 70 ГОДИНИ

честно наистина се чудя дали си смешен или тъп повече
цитирай
9. librarian - 8. germantiger
09.04.2022 19:14
ТИГРЕ, въпросният (тетевенец:-):-) се опитва да каже, че руснаците са били с позиции извън града, за да бранят своето население, а украинските бойци се крият сред цивилните!! Дотук добре, да го приемем за вярно! Говоря за второто, първото сме го приели отдавна!
Разликата, драги blackpredator, е че НАЛИ УЖ СЕ ВОДИ "СПЕЦИАЛНА ОПЕРАЦИЯ", А НЕ ВОЙНА?? И ВИЕ ТОВА ГО ПРИЕМАТЕ САМО ЗАЩОТО НЕ Е ОБЯВЕНА ТАКАВА И ОТ КРЕМЪЛ Я НАРИЧАТ ИНАЧЕ!! Забравяте ВАШИТЕ "доводи", които използвате постоянно и които са израз само на безсилие да се дискутира на базата на факти, а не бърборене! Говоря за там как Ви беше детишническата приказка, че едно нещо, ако рета като магаре, реве като магаре и има ушите на магаре, значи е магаре! Е, ТОВА Е ВОЙНА ПО ТАКИВА ВАШИ "ДОВОДИ"!!
След това има и друго: Ако приемем, че това е "специализирана операция" и руската армия щади цивилното население, защо не подсигурява адекватно изтеглянето на това население и после да воюва в градски условия, а атакува градове с артилерия и ракети?? Знам, знам, ще кажете, че това не е вярно и се осигуряват коридори! Чудно тогава защо ВСИЧКИ ИЗБЯГАЛИ КЪДЕ ЛИ НЕ ИЗ ЕВРОПА УКРАИНСКИ БЕЖАНЦИ ТВЪРДЯТ ОБРАТНОТО?!!!!!

Умният Ви коментар??
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
09.04.2022 19:25
Съвременната война е всичко или нищо!
Сега, очевидно е ,че руснаците щадят мирното носеление! Но това не е възможно, особено, има и пехотно настъпление, когато тези ,които трябва да се бият, се укриват в градовете
При военните, наричам ги операции, защото са такива, на американците ,беше поразена детска болница в Белград, в центъра! Стотици деца загинаха!
Това какво е? Грешка или военно престъпление?
Във Враца англичаните зверски убиха,според данните, между 300 и три хиляди души? Зверски, защото самолетите са пикирали над улиците и са разстрелвали бягащите от ужас граждани с картечници Отстрани се виждали, смеещите се пилоти?
Скандалът бил голям! Рузвелт, доколкото знам, поискал обяснение от Чърчил? Оправдали се, че имало мъгла преди това, която се вдигнала изведнъж и сбъркали Враца със София? Но това оправдава ли преследването и разстрелването на мирни хора като дивеч? Това какво е?

Защо са операции? Войната се обявява официално, това е от памтивека!
Някой виждал ли е официален документ, подписан от любимеца на някой, Путин или Пътов, че е обявил война на Украйна? Аз не съм виждал? Нека, който го има, като копие, разбира се, ,да го покаже- с подписи ,печати.....
Тогава ще повярвам ,че има война.....

Ако беше война,тя щеше да е спечелена за няколко дни! С удар само по един или два града, както в Япония !Тази формула е известна от 77 години!
Не смесвайте истината с омразата! Става кофти буламач!
цитирай
11. librarian - 10. leonleonovpom2
09.04.2022 19:53
Г-не, ще ме прощавате, но ако осъзнавате какви глупости пишете почти всеки път, когато си отворите устата, ще си мълчите поне малко.
Само за спечелването за няколко дни, което само показва колко Ви е ценностната система с допускането, че някой е в състояние да използва атомно оръжие! Вие наистина ли сте толкова зле, че да не осъзнавате как при евентуалното използване на такъв тип оръжие в Украина, биха пострадали и съседни държави, които са членки на НАТО, съюзът ще отговори и това превръща войната в световна и унищожителна за цялото човечество??!!!!!
УДИВЛЯВАМ СЕ КОЛКО ПРОСТ НАРОД ИМА В БЪЛГАРИЯ, ЧЕСТНО!!

ПП: Русия може да воюва само срещу слаби противници!! Но тук нацели грешната държава, която смяташе не само за слаба, а и за такава, в която НАРОДЪТ ще ги посрещне с отворени обятия!!
Е, ТОВА НЕ СТАНА И Е ВИДНО НА ЧИЯ СТРАНА Е НАРОДЪТ НА УКРАИНА!!
КАКВО ОЩЕ ПРАВЯТ ТАМ МАРОДЕРИТЕ И УБИЙЦИТЕ??!!
цитирай
12. merlin1968 - Тигърче, я ми дай една причина по...
09.04.2022 20:06
Тигърче, я ми дай една причина поради която да ти търпя чершафите в блога си? Ти, както разбрах от опит си забранил коментарите при теб.
Когато пишеш за моята емблематична глупост, когато говоря, че е незаконно и неморално войниците да се крият зад собственото си население, което са призвани да бранят, ти ми излизаш с учебници по водене на бой в градски условия. Я ми кажи, конкретно кой е този учебник, който учи, че армията трябва да разполага огневите си точки в училища, болници, по домовете на хората? Кой е този учебник, който учи, че не трябва да бъде евакуирано мирното население, за да може да служи като жив щит на собствената си армия? Може би, и дори съм сигурен, че има такива учебници, и по тях, натовските инструктори са обучавали ислямисти-терористи и бандеро-нацисти. Аз докато бях в армията, такива учебници не са ни чели, подделенията бяха по краищата на градовете, а под тревога се излизаше на километри извън града, там бяха позициите за защита.
Военната ти "експертиза", че високоточни оръжия като "Кинжал" и "Искандер", не били щадящи мирното население, са меко казано, смехотворни. Или ти гледаш украински клипчета, как кинжалите валят върху киев и оттам черпиш експертиза.
Що се отнася до "зверствата на руската армия" които не са отвчера, то, ти като съвсем неприкрит нацист и патологичен русофоб, който сам писа, колко възбуждащо красиви били гърдите на обесената от нацистите Зоя Космодемянская, извинявай но не приемам мнението ти за меродавно. Въобще, ти като военен експерт, морален стожер и въобще какъвто и да било друг, можеш да намериш публика, единствено при медицинските дебили и невменяемите нацисти. Така, че бъди така добър и не ми се мяркай из блога.
цитирай
13. merlin1968 - Г-не, ще ме прощавате, но ако осъ...
09.04.2022 20:16
librarian написа:
Г-не, ще ме прощавате, но ако осъзнавате какви глупости пишете почти всеки път, когато си отворите устата, ще си мълчите поне малко.
Само за спечелването за няколко дни, което само показва колко Ви е ценностната система с допускането, че някой е в състояние да използва атомно оръжие! Вие наистина ли сте толкова зле, че да не осъзнавате, че при използването на такъв тип оръжие в Украина, биха пострадали и съседни държави, които са членки на НАТО, съюзът ще отговори и това превръща войната в световна и унищожителна за цялото човечество??!!!!!
УДИВЛЯВАМ СЕ КОЛКО ПРОСТ НАРОД ИМА В БЪЛГАРИЯ, ЧЕСТНО!!

ПП: Русия може да воюва само срещу слаби противници!! Но тук нацели грешната държава, която смяташе не само за слаба, а и за такава, в която НАРОДЪТ ще ги посрещне с отворени обятия!!
Е, ТОВА НЕ СТАНА И Е ВИДНО НА ЧИЯ СТРАНА Е НАРОДЪТ НА УКРАИНА!!
КАКВО ОЩЕ ПРАВЯТ ТАМ МАРОДЕРИТЕ И УБИЙЦИТЕ??!!

Кратунке изпразнена от съдържание:
Първо, глупости пише този който е дошъл да коментира без да чете.
Второ, писането на глупости не е свързано с отварянето на устата.
Трето, този когото, без да погледнеш себе си, наричаш глупак, никъде не пише за използване на ядрено оръжие. За да спечели войната за три дена, на Русия не й е нужно да използва такова, има конвенционални оръжия способни да нанесат същите разрушения. А що се отнася до ценностната система, то, единствената държава използвала досега ядрено оръжие против градовете на друга стана е САЩ, та каква викаш е ценностната им система, а!
Четвърто, Русия може да воюва с всеки, затова и още съществува.
И накрая, за простия народ, от който ти си неделима и дори изпъкваща част съм съгласен.
Хайде да те няма, докато не се научиш да четеш преди да коментираш си под карантина.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Това само много ограничена жена може да го напише - 11. librarian - 10. leonleonovpom2 19:53
09.04.2022 20:19
Защото в блога има жени, няма да посочвам имена, които не отстъпват по ум на мъжете и даже -превъзхождат! Поне пет познавам, вие не сте, разбира се, сред тях!
Удоволствие ми прави да комуникирам с тях!
За разлика от горното недоразумение-Вас!
Другарко или госпожо, колко съм прост според вас, го доказват постиженията ми, които вие със сигурност нямате!
А относно военните ми познания ,повече от година съм изпълнявал успешно задълженията си на полкови щабен офицер! С военната тактика и стратегия съм наясно и не се нуждая от глупавата ви оценка, ясен ли съм?

Американцитне не са ли използвали ядрено оръжие в Хирошима и Нагазаки? Може ли да кажете нещо по ценностната им система? Каква е , има ли я, няма ли я? Не капитулира ли веднага след това Япония? Ето ви пример за спечелване на война за броени дни!
За какви ценностни системи ми говорите Вашата манипулирана ценностна система къде е? Вие знаете ли нивото на моята ценностна система, какви жертви съм способен да правя за другите? Сигурно ще ви сложа в малкия си джоб по този параграф!
Извинявам ви, толкова ви са умствените възможности, с парадиране, празно, липсите в тях не се наваксват!

П.П. Русия има две победи срещу противници във всички случаи в десятката на най- силните в света за всички времена! Наполеон и Хитлер! Ако не е била тя, щели са да осъществят намеренията си!
Те ли са слабите противници, за които говорите?
Ако имате деца, прехвърлете вниманието си върху тях!
И не се захапвайте повече с мен с тъпанарски изцепки Не съм залък за вашата уста!
цитирай
15. merlin1968 - Кратунке, твой коментар ще се появи ...
09.04.2022 20:58
Кратунке, твой коментар ще се появи само когато започва с "прочетох постинга и имам забележки..." Докато не го прочетеш, не очаквай да коментираш, просто и ясно се изразявам, нали?
цитирай
16. kvg55 - merlin1968,
09.04.2022 21:35
Нали от Ото фон Бисмарк знаем, че "Най-много се лъже ... по време на война ...".
Пропагандната машина заработи след отстъплението на руските войски : стотици трупове в Буча и Краматорск; "В списъка са изнасилени деца, хора, принудени да ядат домашните си любимци, застреляни полски работници и още масови гробове", лъже вестник СЕГА.
цитирай
17. germantiger - твоето е повече чаршпаф, селдващото е кратко
09.04.2022 21:45
Що се отнася до "зверствата на руската армия" които не са отвчера, то, ти като съвсем неприкрит нацист и патологичен русофоб, който сам писа, колко възбуждащо красиви били гърдите на обесената от нацистите Зоя Космодемянская, извинявай но не приемам мнението ти за меродавно.

...

здравей, не се нервирай, изтърваш си нервите, слаб си така

- по времето на кант е нямало нацисти

- свидетелствата за зверствата на рускатаа рмия в 7-годишната война са световноизвестни

- за теб не са, защото ти не си чел и имаш слабо познание във войната

- във войната срещу наполеон преди неговата кампания 1812/переди, подчертавам за теб - звесрвата на рускатаа рмия по германските земи/ВЪПРЕКИ ЧЕ ПРУСИЯ Е СЪЮЗНИК НА РУСИЯ, та тия зверства и мародерство са широко описани и известни

- по времето на наполеон нацисти е нямало нали

няма значение какъв съм аз, мопже да ме наречешп всякакъв

пиша за неща отпреди 4 века - ТОГАВА НАЦИСТИ НЯМА или греша

довлоен ли си че накратко ти посочвам истина
цитирай
18. germantiger - пишеш за евакуация маса пъти ...
09.04.2022 21:47
пишеш за евакуация

маса пъти руската страна попрвечи на такава от мариупол

не го казва нацист като мен - казва го оон и червения кръст, червения полумесец също със своя мисия която не бе допусната до мариупол

аз съм нацист, оон са нацисти, червения кръст е нацист и червения полумесец също са нацисти или ?

кратко беше нали, пробвай с продълговат отговор

истината те боли
цитирай
19. germantiger - Четвърто, Русия може да воюва с в...
09.04.2022 21:50
Четвърто, Русия може да воюва с всеки, затова и още съществува.

...

всъщшност не

русия беше бита и не помогна на сърбия

русяи не помогна на ирак в две войни

русия днес е в границите си отпреди пьтр великий

русия започна да се разпада като империя 1990 г.

русия се свива все повече,но безсъмнение има ядрено оръжие кето гарантира нейната "непобедимост"
цитирай
20. germantiger - лично аз не съм разглеждал диспо...
09.04.2022 21:54
лично аз не съм разглеждал диспозиции на украинците в град

също не съм разглеждал огневата им система в мариупол

щом аз не съм я виждал, ти още по-малко от мен си видял подобно

позиции в болници, училища и пр. може да е практика, може и да не е

може да е изключение, може да е провокация, може да истина - не мога да отсъдя

ОБАЧЕ ИМА ДРУГ ФУНДАМЕНТАЛЕН ФАКТ

над месец вашите руски системи за залпов огън и ракетни войски дълбаят градове, рушат инфраструктура

ако позициите бяха училища и болници досега щяха да са всяка по 100 пъти ликвкдириана

какво дълбаете толквоа време

- отговор а) некадърни сте и не поразявате целите и за това дълбаете некадърно пак и пак

- отговор б) разруишавате и то се вижда фактически на всичко което нито е болница, нито е училище итн

избирай
цитирай
21. merlin1968 - Тигърче, грешиш, нацизъм в Запа...
09.04.2022 21:58
Тигърче, грешиш, нацизъм в Западноевропейската цивилизация е имало винаги, има го и днес. Какво ако не нацизъм е колониализмът? Какво ако не нацизъм е обявяването на африканците за не хора и свободната, законна търговия с тях? Нацизмът на Хитлер, бе просто връх в развитието на евопейската цивилизация, връх, който съвсем скоро може да се окаже надминат. Наполеон, не сам влезе в Русия, под знамената му беше половин Европа, същото се отнася и за Хитлер, днес ситуацията е още по-единна. Русия се сви след като се разпадна СССР, но днес воюва за своята безопасност, а тя е свързана с прилежащите територии, и това не е само Украйна.
цитирай
22. germantiger - коментарите ми НЕ са затворени за ...
09.04.2022 21:59
коментарите ми НЕ са затворени за т4били заради теб

затворих ги не помня - преди 4 години може би

ако се чувстваш засегнат и обиЖен да ги отворя - нп

за сметка на това вашия руснак крумбелосвет както и стоенчо от дветее могили/блеки затварят коментите специално за мен

нп - тяхно ДМЕОКРАТИЧНО право си е, браво на теб че ти допускаш моите
цитирай
23. germantiger - 21. merlin1968 - Тигърче, грешиш, ...
09.04.2022 22:01
21. merlin1968 - Тигърче, грешиш, нацизъм в Запа...
21:58
Тигърче, грешиш, нацизъм в Западноевропейската цивилизация е имало винаги, има го и днес. Какво ако не нацизъм е колониализмът?

...

няма как да се въздържа и да не напиша

ЗДРЯВЕЙ ГЛУПАК

източна прусия няма колонии при фридрих

източна прусия няма колонии по времето на наполеон

проверявай ги тия неща, защото никога няма да ти се получи с мен така левашки

започвам да се убеждавам, че ще ми дадеш добър повод за мой постинг

не ми се умилквай и не ми се лигави наричайки ме тигърче

не си ми гадже или желаеш да си ми такавА ?
цитирай
24. merlin1968 - лично аз не съм разглеждал диспо...
09.04.2022 22:02
germantiger написа:
лично аз не съм разглеждал диспозиции на украинците в град

също не съм разглеждал огневата им система в мариупол

щом аз не съм я виждал, ти още по-малко от мен си видял подобно

позиции в болници, училища и пр. може да е практика, може и да не е

може да е изключение, може да е провокация, може да истина - не мога да отсъдя

ОБАЧЕ ИМА ДРУГ ФУНДАМЕНТАЛЕН ФАКТ

над месец вашите руски системи за залпов огън и ракетни войски дълбаят градове, рушат инфраструктура

ако позициите бяха училища и болници досега щяха да са всяка по 100 пъти ликвкдириана

какво дълбаете толквоа време

- отговор а) некадърни сте и не поразявате целите и за това дълбаете некадърно пак и пак

- отговор б) разруишавате и то се вижда фактически на всичко което нито е болница, нито е училище итн

избирай

Не си виждал, защото не си искал да видиш, това говори и що за специалист си. Има стотици материали по въпроса, но то и без тях е ясно, пред градовете позиции няма, ако ги нямаше и в градовете, то какво пречи на руснаците да влязат там... може би жителите им ги замерят с консерви от балконите.
цитирай
25. germantiger - нацизъм и колониализъм казваш че са ...
09.04.2022 22:03
нацизъм и колониализъм казваш че са едно

................................... о нене, ти си днес велик ааааааааааа

нашпиши още няйколко бисера и ще ти направя постинг при мен

момент,чакай да ти предложа тема дори няма да те провокирам, ти сам ще се отпуснеш

можеш да ме триеш защшото виждам че се опитваш да ме провокираш за да ти имаш поводо да ми премахнеш коментарите
цитирай
26. germantiger - ОТ ТЕБ Не си виждал, защото не си ...
09.04.2022 22:07
ОТ ТЕБ
Не си виждал, защото не си искал да видиш, това говори и що за специалист си. Има стотици материали по въпроса, но то и без тях е ясно, пред градовете позиции няма, ако ги нямаше и в градовете, то какво пречи на руснаците да влязат там... може би жителите им ги замерят с консерви от балконите.

ОТ МЕН
разбира се, че няма в смисъла на протежение извън градоветем, къде ги четеш тия глупости за позиции извън града ?! опитваш се да ми вмениш подобни идиотии ?
позициониране има на подстъпите - било пътища, било м,остове, било удобни места за прикритие

питаш кавко пречи на рсуанците да влязат в град - сериозно питаш?????????

каквото пречи на американци, марсианци и всички други

ако сериозно те вълнува това мога да направя постинг за лаик като теб - не те обиждам - тоя въпрос наистина е лаишки, за това си пзоволявам така да те наричам, изивни ме
цитирай
27. born - За протокола само ще отбележа нещо от първа ръка:
09.04.2022 22:10
Още след започването на патакламата в Буча в дните , в които още се водеха боеве и в нашите медии вреше и кипеше от въодушевление спрямо "Героите не Украина", се обадихме разтревожени за живота на наши близки , живеещи в Буча. Ответната реплика бе : "Не вярвайте на телевизиите- нещата са доста по-различни от реалността." Няколко дни по-късно , Слава на Всевишния, разумът надделя и цялото семейство емигрира в западна посока. Живи и здрави- сега ще запрашават към Норвегия, където било най-изгодно да се емигрира. Стискам им палци ...
цитирай
28. germantiger - лека вечер мерлине събери си ...
09.04.2022 22:11
лека вечер мерлине

събери си ислите и ми пиши едно лс

КАКВО ТЕ ВЪЛНУВА

ПОЗИЦИОНИРАНЕ ПРИ ГРАДСКИ БОЙ ЛИ Е

"ВЛИЗАНЕ" В УКРЕПЕН ГРАД ЛИ Е

или нещо друго

предполагам ти всичко си знаеш типично за руснак

всичко може даго научиш от руските сми и от руския телевизор

въпреки, че ако аз ти пиша за война ще научиш бол "неща" които от руския телевизор никога няма да чуеш, професионално казнао

живи и здрав да си, победа будет за нами, нали така се казва
цитирай
29. germantiger - Още след започването на патакла...
09.04.2022 22:12
born написа:
Още след започването на патакламата в Буча в дните , в които още се водеха боеве и в нашите медии вреше и кипеше от въодушевление спрямо "Героите не Украина", се обадихме разтревожени за живота на наши близки , живеещи в Буча. Ответната реплика бе : "Не вярвайте на телевизиите- нещата са доста по-различни от реалността." Няколко дни по-късно , Слава на Всевишния, разумът надделя и цялото семейство емигрира в западна посока. Живи и здрави- сега ще запрашават към Норвегия, където било най-изгодно да се емигрира. Стискам им палци ...


зашо не се насочват към русия ?

ако смея да попитам и да си позволя да питам ничком
цитирай
30. merlin1968 - Швестерче с баба-германка (така ...
09.04.2022 22:16
Швестерче с баба-германка (така по-добре ли е), ако не ограничиш коментарите си като бройка и не ги разтягаш през ред, то и аз скоро ще започна да те трия. Писах за Европейската цивилизация като цяло, това какво имало при Вилхелм... Да, Германия няма колонии, и заради тази "несправедливост", да не я оценят по достойнство останалите западни страни, започва ПСВ. За ВСВ, Хитлер го подкарва много по-хитро, съгласява се, че на Запад работа няма, тоест обещава да не закача Англия и Франция, а да бие СССР, затова и му позволяват и помагат да реанимира армията и промишлеността.
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Краси!
09.04.2022 22:46
А, Германия има колонии само ,че около процеса на обединение ,не се включва активно и е изостанала в подялбата на света!
В Африка са Камерун, Танганайка, Намибия, Нова Гвинея-Папуа- към Азия май се води!
Е, най- апетитните парчета са разпределени, златото в Намиб май още не е открито, както това в Аляска На Германия са оставени трохите от трапезата! Е, никой не обича да се храни с остатъците от трапезата!

лека нощ!
цитирай
32. librarian - "Най-добре е танковете да дойдат!"
09.04.2022 23:04
https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/04/09/ne-gledaite-tova-video.1812886

ПП: leonleonovpom2, то имам доста какво да кажа! Но ИСТИНИТЕ не отърват на домакина и ме изтрива смешкото смешен! :-):-)
цитирай
33. анонимен - Тирани, всуе се морите, не се гаси ...
09.04.2022 23:31
Тирани, всуе се морите, не се гаси туй, що не гасне! възкликнал великият Дядо Вазов.
Та колкото и разни нищожества да се опитват да оправдаят варварството на рашистите в Украйна, да оневинят Сатаната Путин, който и визуално вече прилича на дявол, виновен за хилядите украински и жертви - напразно е.
Всеки, които подкрепя агресията, е блядь и чорт, да използвам руски думички.
цитирай
34. merlin1968 - https://librarian. blog/izku...
09.04.2022 23:35
librarian написа:
https://librarian.blog/izkustvo/2022/04/09/ne-gledaite-tova-video.1812886

ПП: leonleonovpom2, то имам доста какво да кажа! Но ИСТИНИТЕ не отърват на домакина и ме изтрива смешкото смешен! :-):-)

Коментара ми от постинга с видеото на кратунка копирам тук, защото там сигурно ще го изтрие.
Реших преди да ти изтрия коментара, да дойда да погледна що за глупост си сътворила.
Г-жо Либрериян (или как там беше по гетьовски), това което си постнала ми напомня на едно мое посещение в една зологическа градина. Зяпам си аз животните и изведнъж настава суматоха, шок и ужас... хора бягат и крещят. Чак се стреснах, да не е излязал лъвът, или някоя тигрица... Не, оказа се, че един шебек, на който сеирджийте му омръзнали, започнал да ги замяра със собствените си лайна, организирал им лайномет, така да се каже. Та, ако не си ме разбрала, това което правиш ти в блога е просто един лайномет.
Видеото е един от най-първите фейкове, май още на 2-3 ден от операцията. И даже не може да се нарече съвсем фейк, защото тези женици, които го снимат и реват, наистина са вярвали, че това е руски танк, влязъл в Киев на третия ден и мачка наляво и надясно. То щеше да е смешно, ако не беше трагично, защото загинаха хора, невинни, мирни граждани. А случаят е точно такъв, за каквито случаи писах в постинга си който ти не прочете, но неспираш да коментираш, което за един лайномет е нормално де. Така наречената териториална самоотбрана на Киев, открима огън по влизаща в града украинска техника, мислейки, че са руснаци. Един камион, който тук не влиза в кадър, на украинската армия е прострелян и загиват трима войници, а тази машина, която не е танк, а някакъв зенитен комплекс (питай тигърчето да ти каже какъв точно), губи управление и става това което се вижда на видеото. В Киев по това време, а и въобще до ден днешен, руски танкове и въобще войска няма.
цитирай
35. mt46 - Цитат от ФБ:
09.04.2022 23:47
Това са овце, които стават само за курбан и за нищо друго
‘’Годишнина от "клането с химическо оръжие" в Дума (Сирия), "извършено от режима на Асад" (и "подпомогнато от режима на Путин"). В последствие се доказа, че нито е било с химическо оръжие, нито е било извършено от "режима на Асад", а е било чиста постановка и жертвите са били убити от местните джихадисти. Постановка с цел да уцели тънките струни в нежните души на западните общества - и да послужи за основание за военна интервенция в полза на джихадистите в Сирия.
Помня тогава какъв рев и какъв патос беше - "нов холокост", "геноцид", "военнопрестъпниците Асад и Путин, които ще свършат или обесени, или в килията в Хага". Същият бюрократичен планктон от Брюксел и Вашингтон пишеше същите декларации, същите медии, "интелектуалци" и "инфлуенсъри" ревяха с абсолютно същите крокодилски сълзи. И тогава "независимите експерти" бяха доказали всичко, и тогава имаше "сателитни снимки", и тогава "Белингкет" бяха "направили разследване".
Някои хора още тогава се усъмнихме силно в официалната версия. Просто тоя филм го бяхме гледали много пъти. То не беше "инцидента в залива Тонкин" - с който се оправдава Виетнамската война ( в последствие доказана инсценировка); то не беше снарядът по пазара в Сараево - за да се оправдае интевенцията на НАТО в Босна; "клането над цивилни в Косово" (инсценирано от АОК) - за да може НАТО да бомбардира Сърбия; "оръжията за масово унищожение на Садам" - за Ирак; "въоръжените с Виагра войници на Кадафи, които изнасилват жени и деца" - за Либия, и т.н., и т.н.
Нещата бяха съвсем прости. Имаш конфликт, в който едната страна няма никаква, ама никаква полза да прави такава "атака с химическо оръжие", докато другата страна, има всички политически, стратегически и военни мотиви да инсценира такова "клане", за да може да преобърне хода на войната.
Времето показа, че ние сме били на страната на истината. Естествено, никой от кресливите "хуманисти" не се покая, не се извини, и най-лошото: не започна да мисли малко по-критично. Тия, които получават пари, за да бъдат толкова нагли, са ясни - на тях това им е работата - да нямат съвест, един вид проститутки са. А тези, които безплатно са толкова тъпи и всеки път ги лъжат едни и същи хора по един и същ начин - за тях една умна дама каза най-точното определение:
"Това са овце, които стават само за курбан и за нищо друго".
Tihomir Chergov
цитирай
36. librarian - !
10.04.2022 00:53
merlin1968 написа:
librarian написа:
https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/04/09/ne-gledaite-tova-video.1812886

ПП: leonleonovpom2, то имам доста какво да кажа! Но ИСТИНИТЕ не отърват на домакина и ме изтрива смешкото смешен! :-):-)

Коментара ми от постинга с видеото на кратунка копирам тук, защото там сигурно ще го изтрие.
Реших преди да ти изтрия коментара, да дойда да погледна що за глупост си сътворила.
Г-жо Либрериян (или как там беше по гетьовски), това което си постнала ми напомня на едно мое посещение в една зологическа градина. Зяпам си аз животните и изведнъж настава суматоха, шок и ужас... хора бягат и крещят. Чак се стреснах, да не е излязал лъвът, или някоя тигрица... Не, оказа се, че един шебек, на който сеирджийте му омръзнали, започнал да ги замяра със собствените си лайна, организирал им лайномет, така да се каже. Та, ако не си ме разбрала, това което правиш ти в блога е просто един лайномет.
Видеото е един от най-първите фейкове, май още на 2-3 ден от операцията. И даже не може да се нарече съвсем фейк, защото тези женици, които го снимат и реват, наистина са вярвали, че това е руски танк, влязъл в Киев на третия ден и мачка наляво и надясно. То щеше да е смешно, ако не беше трагично, защото загинаха хора, невинни, мирни граждани. А случаят е точно такъв, за каквито случаи писах в постинга си който ти не прочете, но неспираш да коментираш, което за един лайномет е нормално де. Така наречената териториална самоотбрана на Киев, открима огън по влизаща в града украинска техника, мислейки, че са руснаци. Един камион, който тук не влиза в кадър, на украинската армия е прострелян и загиват трима войници, а тази машина, която не е танк, а някакъв зенитен комплекс (питай тигърчето да ти каже какъв точно), губи управление и става това което се вижда на видеото. В Киев по това време, а и въобще до ден днешен, руски танкове и въобще войска няма.

САМО СЕ ВИЖТЕ КОЛКО СТЕ СМЕШЕН И ЖАЛЪК!
ИЗТРИВАТЕ (И ТОВА НЕ Е САМО ПОД ТОЗИ ПОСТ) КОМЕНТАРИТЕ МИ, КОИТО СА СЕРИОЗНИ, ОБОСНОВАНИ И ПРАВЯТ НА ПУХ И ПРАХ ВАШИ ГЛУПОСТИ ИЛИ НАИВНОСТИ, НО ОСТАВЯТЕ ТАКИВА, СПРЯМО КОИТО СИ ВЪОБРАЗЯВАТЕ, ЧЕ МОЖЕТЕ ДА ОБОРИТЕ, А ЧЕСТО ДОРИ И УНИЗИТЕ!!
ВИЕ СИГУРЕН ЛИ СТЕ, ЧЕ СТЕ МЪЖ ИЗОБЩО??!!
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
10.04.2022 01:02
Това чудо-librarian - освен психопат ,било и трол!
И аз се вързах, да му отговарям и обяснявам? Все едно да пълня пробита кофа с вода?
Било на 90% сигурно, че си го триел, защото аз съм те " карал"?Все пак усеща, къде е преминало границата на допустимото!
Сякаш не си достатъчно интелигентен ,за да прецениш сам ,че триенето и е малко даже? За наритване е!И аз трябва да ти го кажа?
Нали съм глупав, според това нищожество, как пък съм се сетил?
Досмеша ме!
Моля те, сега наистина ще поискам, да не му триеш, както твърди, този" шедьовър"!
То е лудо за връзване, какво си му изтрил? Каква велика глупост му е изтрита?
Връх на глупостта, аз, щабен офицер реално ,в полк , то да разбира военното дело повече от мен?
То не е в ред!

Лека нощ!

П.П. А, пълно е с ненормалници, опитващи се да дават тон!
цитирай
38. merlin1968 - Г-жо Либрериян, аз страшно много ти ...
10.04.2022 01:20
Г-жо Либрериян, аз страшно много ти се извинявам, затова, че в един от коментарите си при първия ни спор, те нарекох, умна... сега се чудя, къде ми е бил умът тогава, та така да се изцепя:))) Но, по отношение на другото ти основно качество, не сбърках - неумна, но упорита до степен на магарешки инат в неумността си. Преди малко ти прочетох уникалния отговор в твоя постинг и направо ми разби съня... то бива, то може... обаче толкова тъпо нещо не бях чел от Гочево време. Явно си личи, че сте близки с него, може да се каже до степен да сте един човек... но някак не ми се вярва, чак толкова да сте си близки.
Та след като фейкът ти с руския танк, газещ колите на цивилни украинци, не мина, ти час и нещо, рови из ютуб да търсиш доказателство, че греша и намери... още по-тъп фейк, обясняващ предишния:))) И сега се оказа, че по-новата версия, на многото видеа които си изгледала от най-различни ракурси, танкът не бил танк, но пък бил руски, ама били руски дезертьори, които така бързали да избягат от Путин, че на пълна скорост се забили в Киев и почнали да мачкат колите на случайни мирни граждани:)))) Извинявай, но тъпотията, ако не е поднесена по много креативен начин, както Гоче, за разлика от теб, умее да прави, ми е безинтересна и отегчителна. Ако не си ме разбрала, макар, че с Гоче сте един дол дренки, той те бие по креативност, ти го биеш по неумност. И въпреки, че си жена, а аз имам слабост към нежния пол, теб конкретно не мога те изтрая. Те затова ще ти трия тъпите коментари, капиш?
цитирай
39. merlin1968 - Това чудо-librarian - освен пси...
10.04.2022 01:28
leonleonovpom2 написа:
Това чудо-librarian - освен психопат ,било и трол!
И аз се вързах, да му отговарям и обяснявам? Все едно да пълня пробита кофа с вода?
Било на 90% сигурно, че си го триел, защото аз съм те " карал"?Все пак усеща, къде е преминало границата на допустимото!
Сякаш не си достатъчно интелигентен ,за да прецениш сам ,че триенето и е малко даже? За наритване е!И аз трябва да ти го кажа?
Нали съм глупав, според това нищожество, как пък съм се сетил?
Досмеша ме!
Моля те, сега наистина ще поискам, да не му триеш, както твърди, този" шедьовър"!
То е лудо за връзване, какво си му изтрил? Каква велика глупост му е изтрита?
Връх на глупостта, аз, щабен офицер реално ,в полк , то да разбира военното дело повече от мен?
То не е в ред!

Лека нощ!

П.П. А, пълно е с ненормалници, опитващи се да дават тон!

Иване, това чудо, ако му се връжеш на акъла, трябва денонощно да му опорергаваш тъпните които изравя с тонове от нета. А, ако вземеш да откриеш нейно фейково видео, то след това ще ти се наложи да изгледаш целия ютуб. Ако кажеш, че млякото в България е по-скъпо от това в Русия, тая ще ти изпрати брошурите на всички магазини в които е открила, че не е точно такава цената. Въобще, това е напаст божия:)
Но все пак, ако още не ти се спи, влез и виж последния й постинг с видеото за руския танк дето мачкал коли из Киев. Този фейк го пуснаха на втория ден и на третия го опровергаха самите украинци, като й го казах, тая рови час и половина за да намери друг фейк обясняващ първия:))) Просто нямам думи, така се смях, че сънят ми избяга.
цитирай
40. librarian - Добро утро на комплексираните от едно момиче глупачета!! :-):-)
10.04.2022 09:39
Правя Ви смешковци, нали?? :-):-) Ами не, Вие сами се правите! Защото сте мъжленца, които Ви дай само да се фукате в блог, а налице реално явно нищо няма! :-):-)
Да вземем например тази нова глупост на г-н leonleonovpom2 в 37 коментар: "Връх на глупостта, аз, щабен офицер реално ,в полк , то да разбира военното дело повече от мен?" :-):-):-) Г-н leonleonovpom2, ДОРИ ТОВА ДА Е ИСТИНА, а го казвам така, защото половината блог Ви се смее на изцепки, които не се доказани по никакъв начин, с останалата половина си разменяте плюсчета и мазни угодни коментарчета, СТЕ БИЛ ОФИЦЕР ПРЕДИ ПОЛОВИН ВЕК! И ЕТО КАК ОТНОВО ВИЕ ПОТВЪРЖДАВАТЕ ДУМИТЕ МИ, ЧЕ БЪРБОРИТЕ ГЛУПОСТИ!
За война наистина може да говори ТИГЪРЪТ, защото доколкото съм разбрала е бил в легион и е видял, ако не война, то поне военни действия от близо и на място! Вие войната сте я виждали през крив макарон в стола на може и измисления Ви щаб! :-):-) Нищо лично, просто говоря КОРЕКТНО и както си е! Но няма да се учудя да сте бил в щаб, г-н leonleonovpom2! Все пак някой трябва да лъска обувките на офицерите! :-):-)
НАТРОЛИХ ВИ :-):-) С ИСТИНИ ОБАЧЕ, оставям Ви да си разменяте сервилничене!! :-):-)


ПП: Г-н merlin1968, аз продължавам да съм си умничка! :-):-) ПРОСТО ВЕЧЕ СХВАНАХТЕ, ЧЕ СТАВАТЕ СМЕШКО В МОЕ ПРИСЪСТВИЯ И ЗАТОВА МЕ ИЗТРИВАТЕ!! Защото аз не Ви нося води от 9 дерета, а точно и КОРЕКТНО опровергавам Вашите глупости, които Вие по никакъв начин на доказвате!!!!! Та затова ме триете, не за друго! :-)
цитирай
41. merlin1968 - Добро утро на комплексираните от ...
10.04.2022 12:02
librarian написа:
Добро утро на комплексираните от едно момиче глупачета!! :-):-)Правя Ви смешковци, нали?? :-):-) Ами не, Вие сами се правите! Защото сте мъжленца, които Ви дай само да се фукате в блог, а налице реално явно нищо няма! :-):-)
Да вземем например тази нова глупост на г-н leonleonovpom2 в 37 коментар: "Връх на глупостта, аз, щабен офицер реално ,в полк , то да разбира военното дело повече от мен?" :-):-):-) Г-н leonleonovpom2, ДОРИ ТОВА ДА Е ИСТИНА, а го казвам така, защото половината блог Ви се смее на изцепки, които не се доказани по никакъв начин, с останалата половина си разменяте плюсчета и мазни угодни коментарчета, СТЕ БИЛ ОФИЦЕР ПРЕДИ ПОЛОВИН ВЕК! И ЕТО КАК ОТНОВО ВИЕ ПОТВЪРЖДАВАТЕ ДУМИТЕ МИ, ЧЕ БЪРБОРИТЕ ГЛУПОСТИ!
За война наистина може да говори ТИГЪРЪТ, защото доколкото съм разбрала е бил в легион и е видял, ако не война, то поне военни действия от близо и на място! Вие войната сте я виждали през крив макарон в стола на може и измисления Ви щаб! :-):-) Нищо лично, просто говоря КОРЕКТНО и както си е! Но няма да се учудя да сте бил в щаб, г-н leonleonovpom2! Все пак някой трябва да лъска обувките на офицерите! :-):-)
НАТРОЛИХ ВИ :-):-) С ИСТИНИ ОБАЧЕ, оставям Ви да си разменяте сервилничене!! :-):-)


ПП: Г-н merlin1968, аз продължавам да съм си умничка! :-):-) ПРОСТО ВЕЧЕ СХВАНАХТЕ, ЧЕ СТАВАТЕ СМЕШКО В МОЕ ПРИСЪСТВИЯ И ЗАТОВА МЕ ИЗТРИВАТЕ!! Защото аз не Ви нося води от 9 дерета, а точно и КОРЕКТНО опровергавам Вашите глупости, които Вие по никакъв начин на доказвате!!!!! Та затова ме триете, не за друго! :-)

Добър ден, г-жо Либряриян.
Трябва да призная, че съм очарован от минималното ти присъствие в блога ми, опасявах се, че като вляза ще има поне десет твои коментара, кой от кой, по-аргументиран, кой от кой, по-правещ ме смешен и кой от кой, по-по-по умен... А то само едно коментарче, постно, злобно и ужасно тъпо.
Първо, ти влизаш в блога ми, заявяваш, че не четеш написаното, но пък коментираш... как се нарича такова поведение, теб питам?
Второ, заявяваш, не, крещиш с главни букви, как те трия, защото ме разбиваш на пух и прах с аргументи... без да си чела написаното от мен, ме разбиваш с аргументи... как се нарича подобно твърдение?
Трето, пускаш ми тука линкчета от твои постинги, а когато дойда да видя какво си сътворила, прочета ти текста, изгледам тъпия фейк който си качила от ютуб и коментирам, ти ми триеш коментарите, но продължаваш нагло да се мъкнеш тук.
Четвърто, ако можеш да правиш мусака (което силно ме съмнява), вземи напише за това си умение, недей да пишеш за неща за които нямаш, ама грам понятие, като тъпните дето си писала за руския танк, който не бил танк, пък русите не били войници, ами дезертьори и тем подобни нелепици. Нелепици, до такава степен смешни и тъпи, че всеки, дори не ходил войник, но от обща култура имащ някаква представа по темата, умира от смях. Нали имаш военене експерт, под формата на плюшено тигърче, ами преди да пишеш невероятни тъпни, поне се посъветвай с него. Питай го например, как може да влезе в Киев руски танк с дезертьори:))) Ти въобще, усещаш ли колко си под нулата в тази област... а за съжаление и във всички в които досега те видях да се изявяваш. Как си представяш нещата? Екипаж на руски танк, решил да дезертира от армията на кървавия Путин и се отправил към Киев. Спокойно влязал в града, без никой да го закача... Питай тигрето, дали на подстъпите към града няма военни постове, през които дезертьори с бронирани машини не се пропускат:))) Боже, защо водя диалози с дебили? Или ти си мислиш, че нещата се случват така - екипажът от руски дезертьори, изтрива буквата Z и пише вместо нея ДЕЗЕРТЬОРИ и с този пропуск минава през всички военни постове по пътя към града и вътре в него. Като видят надписа ДЕЗЕРТЬОРИ, украинските войници ги посрещат с цветя и им викат - влизайте навътре, към центъра, лично на Зеленски да се предадете.
Четвърто, или докъдето бях стигнал. Слушай кратунке празна, не можеш да кажеш на някого, че е бил официр, няма "бил офицер", офицерът е "бил" само в отвъдното. Има офицер на служба и офицер от резерва. А ти, кратунке, си толкова изпразнена от съдържание по темата, че не с офицер, ами и готвачката от офицерската кухня не можеш да спориш.
Нагла, тъпа, инатеста... прочетена книга си за мен, хайде разкарай се от блога ми.
цитирай
42. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
10.04.2022 12:54
Не е добре момичето, за каквото се представя!
И имам сериозно съмнение ,че е наистина такова? Точно си маркирал, на жената интересите са как се правят ястия, дома и семейството......
Не, кой кого ще убие, как и с какво?
Тя не чете, наистина! Като аргумент ми изтъква някакви доказани тъпанари ,какво мнение имали за мен? За се поуча от тях?
Аз тъпанари, какво мнение имат за мен знам от началното училище!Минал съм през тях, като танка ,за който говори И съм им доказал ,че всички заедно не се равняват и на част от мен - в учението и в спорта! И тези тъпанари знаят това и си кютат кротко!
За блоговите тъпанари, някои явно не знаят ,други си отидоха ненаучили?
Това е техен проблем ,не мой!
Нямам намерение да се доказвам на тях!Много ниска топка са!
Седнала на краставичар краставици да продава По военно дело и по ум?! Неща, които не разбира и не притежава!
При това назидателно!?
Нямам думи!
Категория-" Луд за връзване"

Всичко най-добро, Краси!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 247349
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1903
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930