Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2023 21:16 - Избори в патиланското царство
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Драги ми Смехурко, с дълбоко огорчение и справедлив бяс, ти съобщавам, че ужасяващата бюрокрация в нашето царство не ми позволи да гласувам. Представяш ли си, ШЕСТ ЧАСА тия кръвосмесени джуджета от родния ми град не успяха да установят, че аз живея в Патиландия! Аз, идолът на промяната, гуруто на финансите и най-важен човек в царството за тия блатни тролове не съм бил патиланец ами американец! Бесен съм и сезирах прокуратурата (надявам се нашата), всичките там от ЦИК, ОИК и СИК да ги разпердушини. Но всичко е след дъжд качулка, гласът ми имащ тежестта на 50% от гласувалите бе пропилян и оня от ГРОБ спечели кметското място. Даже не разрешиха и на охраната ми от НСО да гласува и мисля да накарам тия орки от местната избирателна комисия да платят разноските по напразното ми пътуване, защото фактически те ощетиха бюджета който аз пълня неуморно.
                                                                        Цуни-муни твой приятел верен Патилан
image

Драги Патилане, с голямо удоволствие ти съобщавам, че аз гласувах успешно и надявам се за нашия кандидат. Знаеш моята широка заразителна усмивка, споделих я пред камерите на всички телевизии докато си пусках бюлетината. И заеш ли, дори аз, който добре познавам неустоимия си чар и ослепителна усмивка, се изненадах колко заразителна се оказа тя. Значи, хиля се аз като хелоуинска тиква срещу операторите и фотографите, а те срещу мен се хилят още повече, добавям пет карата към усмивката, тия срещу мен добавят десет... направо се изчекнах от хилене, а те още повече. И накрая се оказа, че тия не са се заразили от моята чаровна усмивка, хилели са се щото дюкянът ми бил разкопчан. Представяш ли си какъв смях беше, някои го нарекоха резил де, ама това е защото не ядат пици с кристали. Хайде до скоро, че пиша на един парапет. 
                                                                        Твой приятел верен Смехурко
image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 250165
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1915
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930