Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2022 22:48 - Как да прикрием глупостта си? Ми, като се кръстим "библиотекарка"
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 2904 Коментари: 16 Гласове:
15

Последна промяна: 11.04.2022 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Влизам тази вечер в блога и виждам, че една, доказала се с наглостта и глупостта си "колежка" ми е посветила заглавието на постинга си, плюс още цели два реда:
"Дали мъжленце1968 е българин слад като безрезервно вярва на руските пропагандни антибългалски партенки и с охота разпространява реално подривна дейност спрямо НАШАТА България?"

Зачитам се за да разбера с какво съм се провинил, та така да ме напада "колежката" и без никаква изненада разбирам, че нищо в постинга ѝ не оказва и не аргументира клеветите ѝ към мен. Съответно ѝ пиша един коментар, очаквайки аргументи за написаната по мой адрес клевета:
"Можеш ли да аргументираш тази си клевета?
Не можеш, затова и просто хвърляш лъжливи клеветничеси твърдения, поведение типично за същества нямащи ценностна система.
В моя постинг за моряците ни в Мариупол, всъщност пише това което си написала и ти, без разбира се днешния телефонен разговор с екипажа, по простата причина, че когато съм писал постинга, този разговор не се беше състоял.
Що се отнася до безрезервната вяра в руската пропаганда, то не съм аз човекът който вярва в чиято и да е пропаганда, напротив, именно ти си типичен случай на разпространител на, не просто фалшива, а дебилно фалшива информация. Примерът е как в два твои постинга, ти представяш "руски танк" газещ цивилна украинска кола. Даже без да си дадеш труда да потърсиш и не в руските, а в украинските медии, дали това е вярно. А то не е, истината, потвърдена от Киев е, че бойци на териториалната киевска самоотбрана стрелят по военна колона на украинската армия. Вследствие на този приятелски огън, УКРАИНСКА ВЕРИЖНА МАШИНА, УПРАВЛЯВАНА ОТ УКРАИНСКИ ВОЙНИК, губи управление и прегазва лек автомобил. Така че, подло, лъжливо същество, достатъчно тъпо за да не знае какво качва, не ме бъркай със себе си."

И отново, без въобще да се изненадам (защото тъпотията не е способна да изненадва), на коментара си получавам следния отговор:
"Мъжленце1968 дори няма да го репликирам! Природата се е погрижила! :-):-)"

Виж какво, тъпачке, прикрита под ник "библиотекарка", природата наистина се е погрижила за мен и да чукна на дърво, не се оплаквам. Но за теб, по отношение на съдържанието под шапката ти, природата съвсем се е стиснала. Този дефицит, ти се опитваш да компенсираш с лъжи и клевети... но, това което природата не ти е дала, да се компенсира не може.


И едно поздравче за теб, с надеждата, че освен в главата, в другото природата не те е ощетила.




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petgrig - Изнервяш се
11.04.2022 23:15
нещо:) Е ся влизам ти в положението - рублите вече стават само за тапети, тъй че не се престаравай толкоз:)
цитирай
2. germantiger - последно ти венци ли си или панта...
11.04.2022 23:17
последно ти венци ли си или панталеев ;)

или все тая - важното е путин кво каза

кой каза да си путин ?
цитирай
3. merlin1968 - нещо:) Е ся влизам ти в положението - ...
11.04.2022 23:19
petgrig написа:
нещо:) Е ся влизам ти в положението - рублите вече стават само за тапети, тъй че не се престаравай толкоз:)

Ти си просто доказателство, че природата може да бъде още по-стисната когато пълни нечия глава.
Що се отнася до рублите, приятелски съвет, ако намериш откъде и ако имаш с какво, купи си... макар, че вече е късно, трябваше когато бяха 120 за долар, сега ЦБ на Русия, предприема обратни мерки, курса на рублата да не расте повече. Да ти обяснявам защо е загуба на време, тъпичък си и едва ли ще разбереш.
цитирай
4. merlin1968 - последно ти венци ли си или панта...
11.04.2022 23:23
germantiger написа:
последно ти венци ли си или панталеев ;)

или все тая - важното е путин кво каза

кой каза да си путин ?

Тигърче, дали съм Венци, или Панталеев, или пък съм филанкишията, теб какво те бърка, чети и се забавлявай.
П.П.
И вземи малко си влез в ролята на "военен съветник", разясни малко на оная куха лейка, че поне да не се излага с писания от сорта на това, как руски дезертьори с танка си газят мирните украински коли по улиците на Киев:)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
11.04.2022 23:47
Да, тя беше захапала и мен? Трол е, може и да не е жена?Те даже сами се определят-джендъри, вибратори?
Какво иска да каже с " мъжленце"?
Че не си истински мъж ли? Иска да провери? Сещам се за един, минаващ за анекдотичен, но истински случай!
Мой колега приемат за партиен член По заслуги- баща му е активен борец
Интелигентен, знаещ, но саможив! Имат нещо като препитване, не съм бил приеман, чувал съм!
Но работата нещо не върви?
И става една лаборантка и изръсва нещо от този род:
Срещала го е по коридорите и и правел впечатление на неактивен?
Работата съвсем забива И става , Иван, всестранно надарена личност, можещ всичко, бяхме големи приятели!И голям човек! И без да се церемони, изръсва-Ти какво искаш ма, да те хване за гъза ли?Напълно заслужено!
Залата избухва в смях, напрежението пада
Иван, малко преди да защитя ,ми подари автореферата си С две думи посвещение-- И умната!
Разбрах, но попитах, да ми обясни! Не се съмнява ,че ще защитя, но се съмнява, че ще противореча! Да не го правя!Да се съгласявам!
Отсъствах, късно научих за смъртта му Колежката ,която ми каза ,поиска първо да седна, защото новината е много лоша За мой приятел е! Наистина , подскочих! Спортист, автомобилист, помислих ,че е при катастрофа Не, внезапно!
Та, какво иска въпросната от тебе с това подигравателно определение? Какви претеции има?
Мога да и кажа ,че е много грозно това, което прави!
Ако смята ,че нейната истина е правилната, тя трябва да си я защитава, да изтъква доказателства ,че е такава! Оплюването и окалването ,в случая ,не са доказателства , а сигнал за безпомощност! За липса на доказателства!
Изключително грозно е ! Подхожда на дивак, не на цивилизован човек!
А тя продължава?...
цитирай
6. petgrig - Мери,
12.04.2022 00:01
нИдей тъй чиляк на възраст си, шса гътнеш.
Уеко с нервите:)
цитирай
7. merlin1968 - Да, тя беше захапала и мен? Трол е, ...
12.04.2022 00:02
leonleonovpom2 написа:
Да, тя беше захапала и мен? Трол е, може и да не е жена?Те даже сами се определят-джендъри, вибратори?
Какво иска да каже с " мъжленце"?
Че не си истински мъж ли? Иска да провери? Сещам се за един, минаващ за анекдотичен, но истински случай!
Мой колега приемат за партиен член По заслуги- баща му е активен борец
Интелигентен, знаещ, но саможив! Имат нещо като препитване, не съм бил приеман, чувал съм!
Но работата нещо не върви?
И става една лаборантка и изръсва нещо от този род:
Срещала го е по коридорите и и правел впечатление на неактивен?
Работата съвсем забива И става , Иван, всестранно надарена личност, можещ всичко, бяхме големи приятели!И голям човек! И без да се церемони, изръсва-Ти какво искаш ма, да те хване за гъза ли?Напълно заслужено!
Залата избухва в смях, напрежението пада
Иван, малко преди да защитя ,ми подари автореферата си С две думи посвещение-- И умната!
Разбрах, но попитах, да ми обясни! Не се съмнява ,че ще защитя, но се съмнява, че ще противореча! Да не го правя!Да се съгласявам!
Отсъствах, късно научих за смъртта му Колежката ,която ми каза ,поиска първо да седна, защото новината е много лоша За мой приятел е! Наистина , подскочих! Спортист, автомобилист, помислих ,че е при катастрофа Не, внезапно!
Та, какво иска въпросната от тебе с това подигравателно определение? Какви претеции има?
Мога да и кажа ,че е много грозно това, което прави!
Ако смята ,че нейната истина е правилната, тя трябва да си я защитава, да изтъква доказателства ,че е такава! Оплюването и окалването ,в случая ,не са доказателства , а сигнал за безпомощност! За липса на доказателства!
Изключително грозно е ! Подхожда на дивак, не на цивилизован човек!
А тя продължава?...

Не е въпросът, че ме нарича мъжленце, а че поставя под съмнение дали съм българин, да не говорим, че ме обвинява в "реална подривна дейност" спрямо България, овцата (без извинение).
А за мъжленцето... ми аз и предложих да провери, още първия път като ми се наби в блога с по 20 коментара в час, от тъп, по-тъп, и забележи, коментар след коментар, без да е чела какво съм писал... Ми при втория случай в който обяви, че не е чела какво съм писал, но ме бомбардира с коментари, аз си помислих, че ме е харесала и направо и предложих... съвсем активно:) Сега щеше вече да знае, мъжленце ли съм, или евро*ейско джендърче.
цитирай
8. kvg55 - merlin1968,
12.04.2022 19:31
Библиотекарката работи сред книги, ама ако не ги чете, все тая.
цитирай
9. panazea - Само като мярнах заглавието и тази ми падна в очите. Разбира се , че не я чета .
12.04.2022 20:07
Независимо дали е жена или джендър , явно ти е метнала око .
:)))
цитирай
10. merlin1968 - Независимо дали е жена или джендър, ...
12.04.2022 20:22
panazea написа:
Независимо дали е жена или джендър , явно ти е метнала око .
:)))

Нали, нали... абе аз я разбрах още на втория ми постинг дето го коментира, той не е излязал, тя вече коментира, не чела, но коментира, аз отговорям, тя отдолу още три комента избайцала... е то си е ясно, любоФ. Сега го играе прелъстена и изоставена
цитирай
11. mt46 - ===
12.04.2022 22:33
На такива тролове не бива да се обръща особено внимание. Целта им е да те дразнят, да те нервират... Възможно е зад "нея" да се крие многоников мъж, известен в блога...
цитирай
12. born - Според текста на великолепната допълваща текста песен
12.04.2022 23:44
обектката (от песента) е красива, но много тъпа. Твоята фенка без всякакво съмнение е по- вероятно да е не само тъпа, но в замяна на това и бая грозновата.
© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.
цитирай
13. merlin1968 - На такива тролове не бива да се об...
13.04.2022 00:07
mt46 написа:
На такива тролове не бива да се обръща особено внимание. Целта им е да те дразнят, да те нервират... Възможно е зад "нея" да се крие многоников мъж, известен в блога...

Може би си прав, но пък аз обичам да им обръщам внимание:)
цитирай
14. merlin1968 - обектката (от песента) е красива, ...
13.04.2022 00:08
born написа:
обектката (от песента) е красива, но много тъпа. Твоята фенка без всякакво съмнение е по- вероятно да е не само тъпа, но в замяна на това и бая грозновата.
© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.

Ти точно нацели скритите ми страхове и разби илюзиите ми:(
цитирай
15. slavianstvo - @
13.04.2022 08:52
Има едни хора, дето са се самоназначили за Труъ патриоти и се самовъзприемат в качество да казват кой бил национален предател. Същите такива през 1913 просраха завоюваното от народа в Балканската война. Последва едно от най-жестоките етнически прочиствания на новото време в Европа, кланетата в Одринска и Беломорска Тракия. Не минаха и две години, и бяхме съюзник с палачите на 1/5 от тогавашния български етнос, и тръгнахме да се бием срещу своята освободителка и всички православни народи на Балканите. Прекръстихме храма "Св. Александър Невски", защото светият благоверен княз е спирал успешно Дранг нах Остена, а не трябваше да дразник и съюзниците си от Запад - другите стари врагове на славянство и православие. Края го знаем - разгром, позор, отнемане на половината земи, към двеста хиляди орачи и сеячи убити и умрели от болести и рани. Превръщаме се в третостепенната държава, каквато сме и сега. И почва четвъртвековната гражданска война.
Обаче и тогава през цялото време е имало хора, които са се смятали в правото си да казват кой патриот, кой предател, и да работят за възобновяване на съюза с "приятелска" Германия. Като фашагата Луков, който в писанията си обвинява народа, че нямал бойния дух ит Първата Балканска. Без да си дава сметка, че народът се жертва като никой друг, а вие водачите му осрахте всичко. После пак съюз с Германия, окупации на съседите, бомбене, вътрешна война, позор, на косъм от ново разпокъсване и никаква алтернатива освен присъединяване към нова тоталитарна система. Е, поне останахме с някаква територия. Да благодарим на просветения Запад.




цитирай
16. merlin1968 - Има едни хора, дето са се самоназ...
14.04.2022 00:54
slavianstvo написа:
Има едни хора, дето са се самоназначили за Труъ патриоти и се самовъзприемат в качество да казват кой бил национален предател. Същите такива през 1913 просраха завоюваното от народа в Балканската война. Последва едно от най-жестоките етнически прочиствания на новото време в Европа, кланетата в Одринска и Беломорска Тракия. Не минаха и две години, и бяхме съюзник с палачите на 1/5 от тогавашния български етнос, и тръгнахме да се бием срещу своята освободителка и всички православни народи на Балканите. Прекръстихме храма "Св. Александър Невски", защото светият благоверен княз е спирал успешно Дранг нах Остена, а не трябваше да дразник и съюзниците си от Запад - другите стари врагове на славянство и православие. Края го знаем - разгром, позор, отнемане на половината земи, към двеста хиляди орачи и сеячи убити и умрели от болести и рани. Превръщаме се в третостепенната държава, каквато сме и сега. И почва четвъртвековната гражданска война.
Обаче и тогава през цялото време е имало хора, които са се смятали в правото си да казват кой патриот, кой предател, и да работят за възобновяване на съюза с "приятелска" Германия. Като фашагата Луков, който в писанията си обвинява народа, че нямал бойния дух ит Първата Балканска. Без да си дава сметка, че народът се жертва като никой друг, а вие водачите му осрахте всичко. После пак съюз с Германия, окупации на съседите, бомбене, вътрешна война, позор, на косъм от ново разпокъсване и никаква алтернатива освен присъединяване към нова тоталитарна система. Е, поне останахме с някаква територия. Да благодарим на просветения Запад.





Колкото по-малко са, толкова по-силно крещят от името на народа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 249811
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1915
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930