Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2022 21:27 - Пак научих нещо ново от "библиотекарката"
Автор: merlin1968 Категория: Забавление   
Прочетен: 4068 Коментари: 46 Гласове:
13

Последна промяна: 27.05.2022 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 А сега ще го споделя с уважаемите читатели та да им е от полза... А ползата, както сами ще се уверите е огромна, дори, аз бих казал - безгранична. Но да зопочна с цитат, защото аз не съм някакъв плагиат, крадящ чуждите заслуги:

image

Не е нужно да четете целия текст, достатъчно е това: "финансирането с дефицит". Мнозина може би няма на пръв поглед да оценят силата скрита в този прост израз, затова аз ще си позволя да развия пред вас цялата гениалност скрита в него. По същество, този израз не е просто връх на геоикономическата мисъл, това е революция във финансите, при това в еднаква степен приложима в микро и макроикономиката. Авторката на това забележителто решение на всякакви финансови проблеми може да бъде сравнена единствено с блоговия титан на гениалността - Гоче, авторът на гочематиката. За съжаление за открития в математиката, Нобелова награда не е предвидена и Гоче си остана ощетен, но "библиотекарката", за това финансово решение, определено ще получи Нобеловата премия за икономика. Но да не изострям повече очакванията ви, направо започвам с дешифрирането на това гениално и просто откритие.
Примерът е от микроикономиката за да може да е полезен на всеки един читател:
Финансирането е действие свързано с осигуряването на пари, в нашия пример, за да си платим сметките.
Дефицит е недостиг.
Тоест, по формулата на гениалната "библиотекарка", ние днес ще си платим сметките с недостиг.
Отива Гетьо на касата в EasyPay и служителката му казва:
- 200лв. ток, 50лв. вода, 50лв. телевизия, интернет и телефон. - Гетьо бърка в задния джоб, а там една измачкана, кътана цял месец стотачка. Хвърля я Гетьо на гишето и заявява:
- Плащам всичко! - Служителката го зяпва с отворена уста и аха да го изпрати на... но нали е учтива, просто сухо му казва:
- Със 100лв. може да платите водата и телефона, за тока те не ви стигат.
- Да, разбира се, но аз тока ще го платя с дефицит - с хитра усмивка заявява делиорманският пенсионер.
- Вижте какво г-не, аз уча задочно икономика и ще ви кажа, че нищо не се плаща с дефицит, може да платите в брой, с карта, а ако нямате достатъчно пари, може да отидете в съседния Easy Credit и да вземете кредит с който тук да си платите сметките.
- Ааа, момиче учило-недоучило, ти явно не си чела последния брой на The Economist - и Гетьо хвърли на гишето въпросното издание, където на корицата бе изтипосана леко кратунчестата, но иначе много чаровна физиономия на "библиотекарката", а надписът на задължителния в днешно време английски гласеше: Носителката на Нобелова награда по икономика за откриването на метода "финансиране с дефицит".
Касиерката внимателно изучи новия иновативен метод за плащане на сметки и сконфузено рече:
- Извинете г-не, пропуснала съм явно. Значи плащате 100лв. в брой и още 200лв. с дефицит?
- Абе... я да платя 50лв. в брой, другите с дефицит, колкото да имам нещо в джоба да не ме закука куковицата - изхили се Гетьо и изчака касиерката да му върне рестото.
С 50лв. в брой и безброй лева в дефицит, Гетьо излезе навън, почеса се доволно по врата и изведнъж реши да го удари на шопинг. - Ама защо първо не ида да хапна в някое скъпарско ресторантче - рече си той и речено-сторено.
.........................
Кратунке, когато четеш текстове които не разбираш и в желанието си да ги промениш така, че да не те хванат в плагиатство, ти постигаш уникални научни резултати. Иначе по откраднатия ти от не едно място текст има още много въпроси, ама за днес стига.



Гласувай:
13



1. petgrig - Ай спри
27.05.2022 21:35
малко! След всяко отваряне на устата си ставаш все по-смешен в опитите си да осмиваш знаещите.
цитирай
2. notfun - .. 1. petgrig - Ай спри
27.05.2022 21:51


саше, сигурно , и ти съ флюби..в Биби..мммммм?
палавник, такъфф..
ама, ако видиш, и моят.. дефицит..
в задният джоб, бая ще се..препотиш..
и аз имам Докторат, по Квантова физика, за домакини..
''Анихилация на елемент. частици, в
непозната Среда'', и ескалираща,Вакуумна устойчивост''
ноо, не си ме запитал, на лични ))
цитирай
3. merlin1968 - малко! След всяко отваряне на ус...
27.05.2022 22:06
petgrig написа:
малко! След всяко отваряне на устата си ставаш все по-смешен в опитите си да осмиваш знаещите.

Ааа, тук някаква ревност ли долавям? Ами я продължи с историческия смешкопис и на теб ще обърна внимание, обещавам. А иначе си прав, аз обичам да разсмивам хората, смехът е здраве.
цитирай
4. blackpredator - Ай спри
27.05.2022 22:11
мале, мале
и хисарския член-кореспондент добавил кратунска шарка
виж и фтората част за еврото на панагюрския аака-демик
йок за обсъжданата вероятност страните от еврозоната
да изравнят в един момент дълговете си и да задължат
всички солидарно да ги плащат..
бая с кеФицит ще плащаме
цитирай
5. sparotok - :)
27.05.2022 22:16
Заслужаваше си да посетя блога ти отново. Вече зная как ще си плащам данъците - с дефицит :)

Сега се сещам за едно изказване на Антъни Хопкинс: "Откакто идиотите се научиха да ползват типични за интелигентните хора думи, е вече трудно да разбереш кой какъв е."
цитирай
6. merlin1968 - мале, мале и хисарския член-к...
27.05.2022 22:27
blackpredator написа:
мале, мале
и хисарския член-кореспондент добавил кратунска шарка
виж и фтората част за еврото на панагюрския аака-демик
йок за обсъжданата вероятност страните от еврозоната
да изравнят в един момент дълговете си и да задължат
всички солидарно да ги плащат..
бая с кеФицит ще плащаме

Сега е момента за евро кредити по програмата - Всеки българин с къща за гости. Западняците после ще ни гостуват и ще плащат с дефицит. Обаче, трябва да гътнем "независимия валутен борд"
цитирай
7. merlin1968 - Заслужаваше си да посетя блога ти ...
27.05.2022 22:29
sparotok написа:
Заслужаваше си да посетя блога ти отново. Вече зная как ще си плащам данъците - с дефицит :)

Сега се сещам за едно изказване на Антъни Хопкинс: "Откакто идиотите се научиха да ползват типични за интелигентните хора думи, е вече трудно да разбереш кой какъв е."

Да, много мъдри думи на Хопкинс! Аз имам чувството, че днес в университетите само такива думички учат... добре, че някои младежи все още и мислят.
цитирай
8. sparotok - !
27.05.2022 22:37
merlin1968 написа:
sparotok написа:
Заслужаваше си да посетя блога ти отново. Вече зная как ще си плащам данъците - с дефицит :)

Сега се сещам за едно изказване на Антъни Хопкинс: "Откакто идиотите се научиха да ползват типични за интелигентните хора думи, е вече трудно да разбереш кой какъв е."

Да, много мъдри думи на Хопкинс! Аз имам чувството, че днес в университетите само такива думички учат... добре, че някои младежи все още и мислят.


Има и мислещи, но лаладжиите са по-нахални, а и биват лансирани от разни фондации....
цитирай
9. zlika - Разбира ги другарката нещата.
27.05.2022 22:48
Те го те и Тутьо ти казва, че тя е от знаещите.
цитирай
10. merlin1968 - Разбира ги другарката нещата. Те го ...
27.05.2022 23:03
zlika написа:
Разбира ги другарката нещата. Те го те и Тутьо ти казва, че тя е от знаещите.

Другарката в случая е много правилно обращение, защото "финансиране с дефицит", на практика е полуготов комунизъм... Е, полу, защото, освен да плащаш с дефицит, комунизма предполага и да работиш без пари. Сега остава другарката да измисли как да мотивира икономическите субекти да работят без пари и комунизмът е завършен.
цитирай
11. getmans1 - Глупако прости, когато тръгнеш да ...
27.05.2022 23:11
Глупако прости, когато тръгнеш да се бъзикаш с някого спазвай правилата като при преминаване през жп прелез ...

Аз от икономиека и финанси не разбирам, че чак да се правя на разбирач но МОГА ДА СЕ ХВАНА НА БАС, ЧЕ ТАКЪВ ТЕРМИН КАТО „ДЕФИЦИТНО ФИНАНСИРАНЕ„ СЪЩЕСТВУВА - тва като първо.

ВТОРОТО е, че като започнахте тази икономическа тема спора беше за най-изгодният курс за обмяна на долар-рубла МИСЛЯ, ЧЕ СПОРИХТЕ ЗА 70-75 рубли за долар

И какво стана, ... Централна Руска Банка ви О П Р О В Е Р Г А спЯциЯлиститИ


цитирай
12. getmans1 - Допълнение; Аз съвсем спок...
27.05.2022 23:18
Допълнение;

Аз съвсем спокойно имам право да се бъзикам с такива като тебе защото си знам мястото и имам реални доводи, И АДЕКВАТНИ ЦИТАТИ;

https://getmans1.blog.bg/politika/2022/05/26/quot-eto-rublata-poskypva-putin-ne-go-misli-quot-citat-koito.1819869
цитирай
13. merlin1968 - Допълнение; Аз съвсем спок...
27.05.2022 23:27
getmans1 написа:
Допълнение;

Аз съвсем спокойно имам право да се бъзикам с такива като тебе защото си знам мястото и имам реални доводи, И АДЕКВАТНИ ЦИТАТИ;

https://getmans1.blog/politika/2022/05/26/quot-eto-rublata-poskypva-putin-ne-go-misli-quot-citat-koito.1819869

Гетьо, беше достатъчно да благодариш на "учителката" си за изобретението на тази финансова панацея и на мен, че ти разясних как по този метод може да си платиш сметките. Не е нужно да ме хвърляш в дебрите на икономическите си полюции. А занапред да знаеш, че рекламата в блога ми е платена... и не с дефицит. Хайде от мен да мине, първата реклама без пари.
цитирай
14. kvg55 - merlin1968,
27.05.2022 23:50
В края на краищата и да е прочела това, което е копирала, нищо не е разбрала.
цитирай
15. zlika - Гласувам да акцептираме дефицитното кредитиране
28.05.2022 00:00
и да го добавим към авоарите на централната банка, разбира се след приспадане на суаповете и балансиране на фиксинга и резервиране на фиска.
цитирай
16. getmans1 - А съм готов да си премерим полюциите ...
28.05.2022 00:02
... А съм готов да си премерим полюциите ... ти си на ход

merlin1968 написа:
getmans1 написа:
Допълнение;

Аз съвсем спокойно имам право да се бъзикам с такива като тебе защото си знам мястото и имам реални доводи, И АДЕКВАТНИ ЦИТАТИ;

https://getmans1/politika/2022/05/26/quot-eto-rublata-poskypva-putin-ne-go-misli-quot-citat-koito.1819869

Гетьо, беше достатъчно да благодариш на "учителката" си за изобретението на тази финансова панацея и на мен, че ти разясних как по този метод може да си платиш сметките. Не е нужно да ме хвърляш в дебрите на икономическите си полюции. А занапред да знаеш, че рекламата в блога ми е платена... и не с дефицит. Хайде от мен да мине, първата реклама без пари.

цитирай
17. merlin1968 - Глупако прости, когато тръгнеш да ...
28.05.2022 00:24
getmans1 написа:
Глупако прости, когато тръгнеш да се бъзикаш с някого спазвай правилата като при преминаване през жп прелез ...

Аз от икономиека и финанси не разбирам, че чак да се правя на разбирач но МОГА ДА СЕ ХВАНА НА БАС, ЧЕ ТАКЪВ ТЕРМИН КАТО „ДЕФИЦИТНО ФИНАНСИРАНЕ„ СЪЩЕСТВУВА - тва като първо.

ВТОРОТО е, че като започнахте тази икономическа тема спора беше за най-изгодният курс за обмяна на долар-рубла МИСЛЯ, ЧЕ СПОРИХТЕ ЗА 70-75 рубли за долар

И какво стана, ... Централна Руска Банка ви О П Р О В Е Р Г А спЯциЯлиститИ



Ай, Гетьо що търсиш тук като не разбираш от икономика, защо не дойде разбирачката да се лови на бас:) Ми ти, изначално изложения си дошъл да се излагаш.
Първо, термин "дефицитно финансиране" съществува и няма да ти го обяснявам посреднощ, питай мама си Гугъл какво означава, и в никакъв случай не питай "библиотекарката". После питай мам Гугъл, какво означава терминът изобертен от твоята учителка "финансиране с дефицит".
Второ, като започнахме тази "икономическа" тема, никъде не става въпрос за долари и рубли. А в онази в която ставаше, нито аз, нито "библиотекарката" не сме изчислявали оптимален курс на рублата. И двамата сме прочели какъв е той от различни руски експерти, с тази разлика, че твоята убавица, се напъваше, че тя го била сметнала, а тия от които го е откраднала това си познание, я били подкрепили. И спор, Гетьо нямаше, имаше смях:)
Сега ходи си лягай и не ми се пеняви тук.
цитирай
18. getmans1 - ХА, отворихати се очите, а ... бързо схващаш ш още по-бързо се измяташ ... Остава да кажеш „тенкю„ дядо ...
28.05.2022 00:43
merlin1968 написа:
getmans1 написа:
Глупако прости, когато тръгнеш да се бъзикаш с някого спазвай правилата като при преминаване през жп прелез ...

Аз от икономиека и финанси не разбирам, че чак да се правя на разбирач но МОГА ДА СЕ ХВАНА НА БАС, ЧЕ ТАКЪВ ТЕРМИН КАТО „ДЕФИЦИТНО ФИНАНСИРАНЕ„ СЪЩЕСТВУВА - тва като първо.

ВТОРОТО е, че като започнахте тази икономическа тема спора беше за най-изгодният курс за обмяна на долар-рубла МИСЛЯ, ЧЕ СПОРИХТЕ ЗА 70-75 рубли за долар

И какво стана, ... Централна Руска Банка ви О П Р О В Е Р Г А спЯциЯлиститИ



Ай, Гетьо що търсиш тук като не разбираш от икономика, защо не дойде разбирачката да се лови на бас:) Ми ти, изначално изложения си дошъл да се излагаш.
Първо, термин "дефицитно финансиране" съществува и няма да ти го обяснявам посреднощ, питай мама си Гугъл какво означава, и в никакъв случай не питай "библиотекарката". После питай мам Гугъл, какво означава терминът изобертен от твоята учителка "финансиране с дефицит".
Второ, като започнахме тази "икономическа" тема, никъде не става въпрос за долари и рубли. А в онази в която ставаше, нито аз, нито "библиотекарката" не сме изчислявали оптимален курс на рублата. И двамата сме прочели какъв е той от различни руски експерти, с тази разлика, че твоята убавица, се напъваше, че тя го била сметнала, а тия от които го е откраднала това си познание, я били подкрепили. И спор, Гетьо нямаше, имаше смях:)
Сега ходи си лягай и не ми се пеняви тук.

цитирай
19. merlin1968 - Гетьо, изчерпва ми се търпението и ...
28.05.2022 01:16
Гетьо, изчерпва ми се търпението и пак ще ревеш обиден.
Човек с висше образование, макар и не икономическо, би следвало:
Първо, да мисли като чете
Второ, ако не разбира какво чете, да не се излага пишейки простотий
Трето, да не излага висшето образование което има, освен ако не си го придобил след пристигането на демокрацията.
Сега повтарям бавно като за човек на когото редовната злоупотреба с алкохол отдавна е заличила каквото и да било образование и ако не бъде прекратена, скоро ще заличи въобще възможността да наподобява мислене.
"Дифицитно финансиране" или още "финансиране на дефицита" са термини свързани с дълговото финансиране на дефицита. Имаш бюджет в който приходната част е по-малка от разходната, това се нарича бюджетен дефицит и този дефицит се финансира с кредит. И това няма нищо общо с измисления от специалиста по всичко Гочо-жартиера термин "финансиране с дефицит", поради простата причина, че с недостиг нищо не може да финансираш. Така, че Гетьо, утре сутрин преди първата пърцуца, прочети и си набий в тиквата, че има термин "дефицитно финансиране", тоест, финансиране на дефицита чрез дълг, но няма термин "финансиране с дефицит", тоест финансиране с нещо което го няма.
цитирай
20. librarian - По жицата, по жицата и от getmans1 дойдох и постинга само ги прехвърлих през 5 реда щ, колкото да.....
28.05.2022 08:27
..... разбера какво Ви е разтревожило :-):-), детелинчо, но коментарите изчетох и сега.....
И сега не да се извинявам при getmans1 ще напиша репликата си. :-)
цитирай
21. vencivaleri1951 - С известна поправка
28.05.2022 08:49
Гочето е лауреат във всички раздели на Шведския институт-то е лема , но не е и нужно да го гоним в "успехите му"
Дефицитът винаги се нуждае от финансиране-в противен случай ни изнасят на търг и "арестуват" всичко което имаме.
България след 2010 година е в постоянен бюджетен дифицит, който може единствено да се покрие с кредит. Кредитът е финансиране.
Тоест когато гетьо няма пари за ток иска от теб назаем и си плаща сметката. След това иска от мен пари за разсад и сади два пъти повече зеленчуци, за да върне заемите от нас. Ако е добра годината ок, но ако има градушка, рязко и несезонно застудяване, бобулечки, цигански набег и т нататък, гетьо го чака дефлот. Изнася казана, дамаджаните, "Пасата"/дано не се стигне и до булката/ и казва- купувайте братя ...
Това е финансиране в бюджетен дифицит в най-чист вид, както и рисковете в него.
Влезеш ли в спиралата на подобно финансиране, ако не изкопаеш нефт, като Норвегия например, злато и т н общо взето си капо непрекъснато. Другият вариант е да си много яд и да смаризиш кредиторите си или им замразиш активите-има го и този вариант, но трябва да си с голями юмруци и да имаш послушен Конгрес, който да ти разрешава да харчиш всяка година, без да затягаш дупките на колана.
В общият случай никой не ти дава да излезеш от задлъжнялостта, защото няма ли дифицити , няма и лихвари. Банката просто казано е магазин за пари. Продават ти пари, за повече пари. С две думи-дават ти пари за сенце, след това ореш, доят те и ти "ядът" децата. От дифицитното финансиране станахме от 9 млн на 6. Останахме основно крави и волове-телетата ги "изядоха"
цитирай
22. marana69 - .каквоо, не разбра, пак, Биби ? и, кога, ще ни покажеш, онезз 8 000 тома, АНФАС )
28.05.2022 08:52
...ТО, се събудило,и от 05 00 пише..научни дисертации, по Проблемата..
с ''наклона''...спрямо Планетарната Гравитация..
/ пуста неокастрена.. на голо Дъ...

това няма нищо общо с измисления от специалиста по всичко Гочо-жартиера термин "финансиране с дефицит", поради простата причина, че с недостиг нищо не може да финансираш. Така, че Гетьо, утре сутрин преди първата пърцуца, прочети и си набий в тиквата, че има термин "дефицитно финансиране", тоест, финансиране на дефицита чрез дълг, но няма термин "финансиране с дефицит", тоест финансиране с нещо което го няма.
цитирай
23. marana69 - етоо, това ,е един Перфектен и полезен комент, това, е нужно, да дебатираш ВВ1951..
28.05.2022 08:54


22. vencivaleri1951 - С известна поправка
08:49
Гочето е лауреат във всички раздели на Шведския институт-то е лема , но не е и нужно да го гоним в "успехите му"
Дефицитът винаги се нуждае от финансиране-в противен случай ни изнасят на търг и "арестуват" всичко което имаме.
България след 2010 година е в постоянен бюджетен дифицит, който може единствено да се покрие с кредит. Кредитът е финансиране.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
28.05.2022 08:59
Не съм такъв специалист по всичко/ и по икономика-също/ ,но ми се струва ,че това плащане с дефицит беше изобретение на демокрацията!?
Дали мутрите го изобретиха или ,по- вероятно, го чопнаха от малко по умни от тях, но те го прилагаха с успех! Да плащат с извършена работа с дефицит! Който си остава вечен! Почнеш ли да си търсиш дефицита, пращат те в отвъдното или най- малкото, предупреждават те ,че ще получиш безплатен билет/ отново плащане с дефицит/ за там!
Интересно, че тази удобна идея е прегърната и от блогъри!?
Само че, има една подробност, тя за честен човек не работи !
В смисъл, че дефицитът е за негова сметка!
Дефицитът ,както обядът се плаща, но, не от този, който го ползва
Освен да плати с фалшиви банкноти? Но производството им, ако не е офицзиално , е инкриминирано!

Хубав ден!

П.П. Много интересни са тези субекти, които почват да говорят с човекът от позицията на много голямо интелектуално превъзходство?Че го имат по презумция! Че те са върхът , Джомолунгма на интелекта!
Винаги, в такива случаи, освен нормално раздразнение, че такива непоискани неща трябва първо да се докажат, като теореми, че са такива и второ, показват ти ясно, че имаш работа с плондер!
Трябва да внимаваш, да не го пипаш, защото може да го пръснеш! Или да стоиш настрана от него! Защото от високото нвалягане, може и сам да се пръсне и няма да ти е приятно!
цитирай
25. vacsine - Я, ментето уЧен, който няма и една ...
28.05.2022 09:08
Я, ментето уЧен, който няма и една статия в реномирано международно списание и той се изказал. Браво, Ванка!
Как ти викаха тука?
цитирай
26. leonleonovpom2 - Това изкопаемо , откъде ...
28.05.2022 09:19
Това изкопаемо , откъде ли се пръкна!За какво плаче?
То , като оригинален учен, чело ли е някога Еуропеен полимер джърнъл?
Хайде, да отива да чете, ваксинирания срещу истината плевел
!Бяха се поочистили блоговите боклуци, сега ,зимата мина, пак се появиха плевелите!
цитирай
27. vacsine - Това изкопаемо, откъде ли се пръ...
28.05.2022 09:23
leonleonovpom2 написа:
Това изкопаемо , откъде ли се пръкна!За какво плаче?
То , като оригинален учен, чело ли е някога Еуропеен полимер джърнъл?
Хайде, да отива да чете, ваксинирания срещу истината плевел
!Бяха се поочистили блоговите боклуци, сега ,зимата мина, пак се появиха плевелите!

Ванка, да разбирам ли, че имаш статии там? Нищо, че не можеш заглавието му на английски да напишеш. Ще ни подскажеш ли годината или сами да ги търсим?
цитирай
28. getmans1 - НЕПОЧТЕН ЧОВЕК 1951 ... какво ти пречеше тези примери с мен да ги дадеш при мен все пак - 08:19 - vencivaleri1951
28.05.2022 09:42
vencivaleri1951 написа:
...
Тоест когато гетьо няма пари за ток иска от теб назаем и си плаща сметката. След това иска от мен пари за разсад и сади два пъти повече зеленчуци, за да върне заемите от нас. Ако е добра годината ок, но ако има градушка, рязко и несезонно застудяване, бобулечки, цигански набег и т нататък, гетьо го чака дефлот. Изнася казана, дамаджаните, "Пасата"/дано не се стигне и до булката/ и казва- купувайте братя ...
Това е финансиране в бюджетен дифицит в най-чист вид, както и рисковете в него.
Влезеш ли в спиралата на подобно финансиране, ако не изкопаеш нефт, като Норвегия например, злато и т н общо взето си капо непрекъснато. Другият вариант е да си много яд и да смаризиш кредиторите си или им замразиш активите-има го и този вариант, но трябва да си с голями юмруци и да имаш послушен Конгрес, който да ти разрешава да харчиш всяка година, без да затягаш дупките на колана.
В общият случай никой не ти дава да излезеш от задлъжнялостта, защото няма ли дифицити , няма и лихвари. Банката просто казано е магазин за пари. Продават ти пари, за повече пари. С две думи-дават ти пари за сенце, след това ореш, доят те и ти "ядът" децата. От дифицитното финансиране станахме от 9 млн на 6. Останахме основно крави и волове-телетата ги "изядоха"


... Или ти е по-приятно да разпалваш и разгаряш интрижки

Но, аз се досещам, РУСКАТА ЦЕНТРАЛНА БАНКА виновата за са ти се счупи мерака да ме поучаваш на моя територия, че в последно време ТАМ ОСНОВНА ТЕМА СА ТВОИ ГАФОВЕ...
цитирай
29. vencivaleri1951 - Първо не си прав по същество
28.05.2022 10:38
Мерлин дава пример с теб и аз продължавам примера
Можех да сменя името с Венци и нищо нямаше да се промени, но продължавам автора-нищо повече
Последният път когато бях на твоя територия и цитирах италиански журналист , който е бил и номинат за Пулицър, а ти ми отговори "Достойно" и територията ти за мен явно е "кауза пердута"
Мерлин ми е приятен, чувство му за хумур е елегантно, но аз смятам, че в случая греши и не го крия-коментирах по свой си начин
Посочи , кога не си бил съгласен и подвластен с един човек , който е груб, фукара, лъжлив и смешен с усилията си за елитарност. Стигнал си до там, че да му подражаваш в усилията си да му се харесваш. Правиш контрапостинг, като в гугъл търсиш финансиране в дифицит например, излиза ти куп библиография и ти я постваш побоедоносно и питащ за "темепература в гащите" Отгоре на това ме питаш защо не коментирам написаното. Какво да коментирам-с единият автор се познавам и нямам противоречия по въпроса с него. Другото не съм чел. Теб там /в твоята територия / съвсем те няма

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
...
Тоест когато гетьо няма пари за ток иска от теб назаем и си плаща сметката. След това иска от мен пари за разсад и сади два пъти повече зеленчуци, за да върне заемите от нас. Ако е добра годината ок, но ако има градушка, рязко и несезонно застудяване, бобулечки, цигански набег и т нататък, гетьо го чака дефлот. Изнася казана, дамаджаните, "Пасата"/дано не се стигне и до булката/ и казва- купувайте братя ...
Това е финансиране в бюджетен дифицит в най-чист вид, както и рисковете в него.
Влезеш ли в спиралата на подобно финансиране, ако не изкопаеш нефт, като Норвегия например, злато и т н общо взето си капо непрекъснато. Другият вариант е да си много яд и да смаризиш кредиторите си или им замразиш активите-има го и този вариант, но трябва да си с голями юмруци и да имаш послушен Конгрес, който да ти разрешава да харчиш всяка година, без да затягаш дупките на колана.
В общият случай никой не ти дава да излезеш от задлъжнялостта, защото няма ли дифицити , няма и лихвари. Банката просто казано е магазин за пари. Продават ти пари, за повече пари. С две думи-дават ти пари за сенце, след това ореш, доят те и ти "ядът" децата. От дифицитното финансиране станахме от 9 млн на 6. Останахме основно крави и волове-телетата ги "изядоха"


... Или ти е по-приятно да разпалваш и разгаряш интрижки

Но, аз се досещам, РУСКАТА ЦЕНТРАЛНА БАНКА виновата за са ти се счупи мерака да ме поучаваш на моя територия, че в последно време ТАМ ОСНОВНА ТЕМА СА ТВОИ ГАФОВЕ...

цитирай
30. getmans1 - ЕТО, ЧЕ ПАК ПОСЛЪГВАШ ЗА ЛЕСНО ПРОВЕРИМИ НЕЩА ... и продължаваш нагло да манипулираш ...
28.05.2022 11:48
vencivaleri1951 написа:
Мерлин дава пример с теб и аз продължавам примера
Можех да сменя името с Венци и нищо нямаше да се промени, но продължавам автора-нищо повече
Последният път когато бях на твоя територия и цитирах италиански журналист , който е бил и номинат за Пулицър, а ти ми отговори "Достойно" и територията ти за мен явно е "кауза пердута"
Мерлин ми е приятен, чувство му за хумур е елегантно, но аз смятам, че в случая греши и не го крия-коментирах по свой си начин
Посочи , кога не си бил съгласен и подвластен с един човек , който е груб, фукара, лъжлив и смешен с усилията си за елитарност. Стигнал си до там, че да му подражаваш в усилията си да му се харесваш. Правиш контрапостинг, като в гугъл търсиш финансиране в дифицит например, излиза ти куп библиография и ти я постваш побоедоносно и питащ за "темепература в гащите" Отгоре на това ме питаш защо не коментирам написаното. Какво да коментирам-с единият автор се познавам и нямам противоречия по въпроса с него. Другото не съм чел. Теб там /в твоята територия / съвсем те няма


... „ТОПЛОТО В ГАЩИТЕ„ е резултат на „ТОПЛОТО„ отношение на домакина към мен и то в повечето случаи непредизвикано ... но той си знае защо съм „трън в задника му„ само, че аз не постъпвам така.

- И автора е ЕДИН - Андерй Захариев, ти явно познавош ... другият дето не съществува.

- ЕДИНСТВЕТО ИТАЛИАНСКО което си споменавал при мен е Италианското предложение за мир ... НА КОЕТО СЪМ ТИ ОТГОВОРИЛ ПОВЕЧЕ ОТ ПОЧТЕННО. - По същият начин и на ПРАВДА.РУ - ФЕЙК НОВИНАТА ... справка в постингите ми за БУЧА.

- КОЛКОТО до Жоро-СТАР, ... Обяднявал съм ти го няколко пъти НО ТИ УПОРИТО ПРОДЪЛЖАВАШ ДА МАНИПУЛИРАШ ОКОЛНИТЕ КОЕТО СИ Е КЛЕВЕТА.

Той си общува с един русофилски кръг около БОРН, там съм коментирал и аз ... а те си бяха близки даже се обръщаха с „ВАДИ„ каквото и да значи това НО макар и на противоположни позици ми е оказвал техническа помощ от неговата област, и не само на мен.

В МОМЕНТА, когато той изтъкна предимството на САЩ в технологиите ГРУПИЧКАТА СЕ ОТРЕЧЕ ОТ НЕГО - направо га изВАДИха от полезрението си.

Пред „Тетевен„ не той а ТВОЯТ ЧОВЕК МЕ ПОКАНИ и явно тазинегова излагация е това те дразни.

Явно не си забелязал но във вашите разправии къде по света се намирал Жоро АЗ не съм се намесвал ... а, ти говориш за „слагане„ ... на едно обикновено и нормално уважение.

От него научих доста неща как да си служа с компютъра в интернет както когато общуваше в групичката около БОРНИ така и по късно.
цитирай
31. merlin1968 - По жицата, по жицата и от getmans1 ...
28.05.2022 11:55
librarian написа:
По жицата, по жицата и от getmans1 дойдох и постинга само ги прехвърлих през 5 реда щ, колкото да.......... разбера какво Ви е разтревожило :-):-), детелинчо, но коментарите изчетох и сега.....
И сега не да се извинявам при getmans1 ще напиша репликата си. :-)

По несвързания ти коментар се вижда, че ако има някаква тревога тя е в теб. Възниква в мен обаче един такъв въпрос, какво общо има делиорманският алкохолик с мен, с теб, с икономиката, че ще се оправдаваш при него?
цитирай
32. librarian - 31.
28.05.2022 11:58
Детелинчо, кака, аз не се оправдавам, защото няма за какво! Прочетете и написаното току що при getmans1, но то най-общо е, че не съм учудена от това Вие да не сте ме разбрал! Останах учудена, че vv1951 също не ме е разбрал! И това при докторантура по материята!!!!!
цитирай
33. merlin1968 - Гочето е лауреат във всички раздели ...
28.05.2022 12:03
vencivaleri1951 написа:
Гочето е лауреат във всички раздели на Шведския институт-то е лема , но не е и нужно да го гоним в "успехите му"
Дефицитът винаги се нуждае от финансиране-в противен случай ни изнасят на търг и "арестуват" всичко което имаме.
България след 2010 година е в постоянен бюджетен дифицит, който може единствено да се покрие с кредит. Кредитът е финансиране.
Тоест когато гетьо няма пари за ток иска от теб назаем и си плаща сметката. След това иска от мен пари за разсад и сади два пъти повече зеленчуци, за да върне заемите от нас. Ако е добра годината ок, но ако има градушка, рязко и несезонно застудяване, бобулечки, цигански набег и т нататък, гетьо го чака дефлот. Изнася казана, дамаджаните, "Пасата"/дано не се стигне и до булката/ и казва- купувайте братя ...
Това е финансиране в бюджетен дифицит в най-чист вид, както и рисковете в него.
Влезеш ли в спиралата на подобно финансиране, ако не изкопаеш нефт, като Норвегия например, злато и т н общо взето си капо непрекъснато. Другият вариант е да си много яд и да смаризиш кредиторите си или им замразиш активите-има го и този вариант, но трябва да си с голями юмруци и да имаш послушен Конгрес, който да ти разрешава да харчиш всяка година, без да затягаш дупките на колана.
В общият случай никой не ти дава да излезеш от задлъжнялостта, защото няма ли дифицити , няма и лихвари. Банката просто казано е магазин за пари. Продават ти пари, за повече пари. С две думи-дават ти пари за сенце, след това ореш, доят те и ти "ядът" децата. От дифицитното финансиране станахме от 9 млн на 6. Останахме основно крави и волове-телетата ги "изядоха"

Венци, така е в дефицитното финансиране, но аз тук разглеждам иновативната метода на колежката геоикономист "финансиране с дефицит". Метода при която, за да си плати сметките и да си купи парцуца, на Гетьо не му е нужно да посещава Изи Кредит.
цитирай
34. librarian - Та затова (продължение на горното):
28.05.2022 12:03
"Драги" д-ре, АЗ-ГОЧЕ нали знаете кога приключи като дори грам достойнство във Вас? Точно тук https://vacsine.blog.bg/biznes/2022/05/24/spomeni-ot-bydeshteto.1819450 след 13-ти коментар!!!!!
Всеки истински мъж след това Ви оакване там би си вече мълчал с това инфантилно "Гоче"!

Въпросът сега е като постоянно се хвалите с какви ли не познати, приятели, съседи, съдружници, стрини, ружи, зълви, девери, дали можете да получите разяснение какво означава финансиране С дефицит и да осъзнаете колко олекна докторантурата Ви.

Ще се опитам да Ви провокирам да помислите и сам с новата излагация на детелинчо. Цитирам я:
merlin1968 написа:
Венци, така е в дефицитното финансиране, но аз тук разглеждам иновативната метода на колежката геоикономист "финансиране с дефицит". Метода при която, за да си плати сметките и да си купи парцуца, на Гетьо не му е нужно да посещава Изи Кредит.

Финансирането какво касае, получаването на необходим обем пари или плащането с тези пари на каквото и да е?
цитирай
35. merlin1968 - Не съм такъв специалист по всичко/ и ...
28.05.2022 12:06
leonleonovpom2 написа:
Не съм такъв специалист по всичко/ и по икономика-също/ ,но ми се струва ,че това плащане с дефицит беше изобретение на демокрацията!?
Дали мутрите го изобретиха или ,по- вероятно, го чопнаха от малко по умни от тях, но те го прилагаха с успех! Да плащат с извършена работа с дефицит! Който си остава вечен! Почнеш ли да си търсиш дефицита, пращат те в отвъдното или най- малкото, предупреждават те ,че ще получиш безплатен билет/ отново плащане с дефицит/ за там!
Интересно, че тази удобна идея е прегърната и от блогъри!?
Само че, има една подробност, тя за честен човек не работи !
В смисъл, че дефицитът е за негова сметка!
Дефицитът ,както обядът се плаща, но, не от този, който го ползва
Освен да плати с фалшиви банкноти? Но производството им, ако не е офицзиално , е инкриминирано!

Хубав ден!

П.П. Много интересни са тези субекти, които почват да говорят с човекът от позицията на много голямо интелектуално превъзходство?Че го имат по презумция! Че те са върхът , Джомолунгма на интелекта!
Винаги, в такива случаи, освен нормално раздразнение, че такива непоискани неща трябва първо да се докажат, като теореми, че са такива и второ, показват ти ясно, че имаш работа с плондер!
Трябва да внимаваш, да не го пипаш, защото може да го пръснеш! Или да стоиш настрана от него! Защото от високото нвалягане, може и сам да се пръсне и няма да ти е приятно!

Това Иване, при тези индивиди е свръх самучувствие, щедро подкрепено с дефицит.
цитирай
36. merlin1968 - . . . „ТОПЛОТО В ГАЩИТЕ„ е резултат на ...
28.05.2022 12:20
getmans1 написа:
... „ТОПЛОТО В ГАЩИТЕ„ е резултат на „ТОПЛОТО„ отношение на домакина към мен и то в повечето случаи непредизвикано ... но той си знае защо съм „трън в задника му„ само, че аз не постъпвам така.

Довлякъл си се в блога ми, не разбираш какво четеш, не разбираш какво пишеш, не знаеш на кой свят си, но имаш компетентно мнение и държиш да ми го изложиш. Е, приеми, че абсолютно несъстоятелните мнения ме дразнят. Ако имаш смислени неща да казваш, моля. Ако имаш желание да се излажиш по някакъв забавен начин, моля. Но ако продължаваш да ми навираш абсолютната си сива посредственост, не благодаря.
цитирай
37. merlin1968 - Детелинчо, кака, аз не се оправд...
28.05.2022 12:29
librarian написа:
Детелинчо, кака, аз не се оправдавам, защото няма за какво! Прочетете и написаното току що при getmans1, но то най-общо е, че не съм учудена от това Вие да не сте ме разбрал! Останах учудена, че vv1951 също не ме е разбрал! И това при докторантура по материята!!!!!

И кое трябва да ти разбера? Гледам, че си много възмутена от обращението Гоче, ами ако не си Гоче, защо не пробваш да не се държиш като него? Например, да пускаш разни линкове и да очакваш, че някой ще бяга по тях да гледа къде какво си писала и коментирала? Но най-главната прилика с Гоче е, че ти никога няма закакво да се оправдаваш, обръщаш нааканите гащи наобратно и продължаваш.
цитирай
38. mt46 - ===
28.05.2022 13:17
Как не ви омръзва да спорите!?...
цитирай
39. leonleonovpom2 - Ваксинке!
28.05.2022 13:52
27. vacsine - Това изкопаемо, откъде ли се пръ...
09:23
leonleonovpom2 написа:
Това изкопаемо , откъде ли се пръкна!За какво плаче?
То , като оригинален учен, чело ли е някога Еуропеен полимер джърнъл?
.......
Това ,че си любознателна, е похвално! Но човек трябва да се разпростира според чергата!
А твоята е къса!
Какво те интересуват статиите ми? Работиш нещо в тази област ли? Едва ли, не е за твоята уста лъжица! Ще рецензираш, като блажено почившия ли ? Не си струва, беше пълна излагация, за който разбира!

Впрочем, какво ще правиш ,не ме интересува, всеки луд разполага със себе си!
Само ще те осветля, че за да защитя ,беше необходимо да имам поне две статии в западни списания Така, че точка на въпроса!
И за да задоволя нездравото ти любопитство, ще ти обясня, че не статиите бяха това, към което се стремя! А да направя нещо ново и да го обясня! В статии, наистина! И именно заради тези механизми, беше направено нещо без прецедент дотогава! Да искат да променят доктората вместо на техническите науки, да е на химическите! На самата защита!

На времето, преди около две години, ти беше активен член на терористична , минусчийска група! Беше с 12 профила ,нали? Автомат с 12 пълнителя! И стреляше, за удоволствие! Хубаво, че поне си жив! Би трябвало да си благодарен ,че изобщо те удостоявам с внимание, заради нахалството и наглостта ти!
А, имаше претеции да съм ти ятак? Това е глупост на глупостите! Аз, ятак на терорист?
Съжалявам, но беше абсурдно Такива, без изобщо да се церемонят, ги отстрелват!
Знаеш това, нали, Ваксинке?
Хайде, принуди ме! Но , да затворим тази страница, заради която един наемник на една докторка плати скъпо!
За да можеш да се равняваш в науката с мен/ поне/, опитай се да сътвориш една истинска ваксина!
Даже ще ти подскажа каква!
Срещу тероризъм, имаш опит там, нали?!
цитирай
40. librarian - :-):-)
28.05.2022 14:57
Това за "Гоче" вече не е за възмущение. То и преди не е било, но от 24-ти май, 11:57 ч. вече е абсолютно показано и доказано колко сте жалки. Та затова няма да го коментирам.
Само понеже сте с претенции за грамотност, а пропуските Ви са доста очебийни, та да Ви обАрна :-):-) внимание, че никакво обрАщение от Вас не ми влияе по друг начин освен развеселяващо.
merlin1968 написа:
И кое трябва да ти разбера? Гледам, че си много възмутена от обращението Гоче, ами ако не си Гоче, защо не пробваш да не се държиш като него? Например, да пускаш разни линкове и да очакваш, че някой ще бяга по тях да гледа къде какво си писала и коментирала? Но най-главната прилика с Гоче е, че ти никога няма закакво да се оправдаваш, обръщаш нааканите гащи наобратно и продължаваш.

А сега с въпрос по "важното", защото нали искате да се обогатите.
Кога започва и как завършва едно финансиране и "харченето" (защо ли са кавичките:-):-) на получените средства предшестват ли финансирането или го последват?

Да Ви попитам и по друг начин: В "забавното" Ви разказче за "Гетьо на касата в EasyPay" къде точно e моментът с финансирането на въпросния "Гетьо", та го давате като пример колко глупаво било моето?
Ами глупаво е точно Вашето и то не, защото примерът Ви изобщо не онагледява ни най-малко нищо по предмета на фрустрацията Ви, А ЗАЩОТО Е КРАЙНО СМЕШНО ДА БЪРБОРИТЕ ТОЛКОВА ГЛУПОСТИ ЗА ЕДНА БУКВА "С" В ИЗРАЗА "финансиране С дефицит" КОЙТО ПОВТАРЯМ, ЧЕ Е ПРАВИЛЕН, ВМЕСТО НОРМАЛНОТО ЗА ВАС "финансиране НА дефицит", КОЕТО НЕ БИХ НАПИСАЛА, ЗАЩОТО НЕ ПРЕДАВА ТОВА, ЗА КОЕТО ГОВОРЯ, А В СЪЩОТО ВРЕМЕ ДА ПИШЕТЕ "на касата в EasyPay"! Правилното в случая САМО е "на каса на EasyPay", претенциозни "умнико"! Но ние не издребняваме за такива Ваши демонстрации на ниво: както по отношение на структурирането на речта, така и по отношение на правописа!
цитирай
41. merlin1968 - Ето, отидох при Гетьо и ти видях у...
28.05.2022 15:10
Ето, отидох при Гетьо и ти видях уникалния коментар:)))
4. librarian - Момчета, добро утро! :-)
08:30
Слушайте сега какво аз набързо ще Ви кажа:
..... Детелинчо по принцип ЗА НЕГО СИ И ХОРА НЕ ИКОНОМИСТИ, А СЧЕТОВОДИТЕЛИ ПРИМЕРНО Е ПРАВ!
За тях и читатели несвързани професионално с икономиката по-добре е да се напише в случая "финансиране НА дефицит"! А аз можех да "замажа" "грешката" си (кавичките са изрични и преднамерени при "грешката", защото грешка НЯМА:-) поне по две начина. Един например е, че написаното от мен в постинга Е ЧАСТИЧНА поорязана и променена версия на материал, който писах за икономическо издание и който беше пуснат вчера СЛЕД моя материал, написан още завчера. И при орязването и промяната на материала към по-разбираем за блогово използване, съм орязала на това място така, че се е получила "грешката" (за кавичките вече казах:-). Друго "извинение" можеше да ми е например от вида, който много би зарадвал самотник без радости, който взел лупата и се взирал в дъъъъъълъг по блоговите критерии текст, с трепета да открие нещо, за което да се хване и ни поднесе фрустрация та си. :-) Ако не беше открил ЕДНА БУКВА сред сигурно (да не ги "броя" сега, че не ми се пуска лаптопа:-) над 201 ХИЛЯДИ, твърдението на детелинчо щеше да е, че не чете чаршафи. :-):-) Ооооо, чете той, чете! Чете и още как! И не само чете, а се обогатява (дори с неща, които трудно би научил от другаде:-):-):-), но това не му пречи да се взира за нещо, което СИ МИСЛИ, че е повод да покаже..... глупостта си!
..... "Финансиране С дефицит" Е РЕАЛЕН РАЗГОВОРЕН ТЕРМИН в средите на БНБ и Министерството на финансите! И в случая аз съм го употребила НЕСЪЗНАТЕЛНО! Ако се бях усетила къде ще излетят някои пишман "икономисти" щях да напиша финансиране НА дефицит и..... ТОВА ЩЕШЕ ДА Е КОРЕННО РАЗЛИЧНО ОТ ТОВА ЗА КОЕТО ТАМ ГОВОРЯ!
Тоест, за такива като детелинчо проблем нямаше да има, НО ТЕ ЩЯХА ДА РАЗБЕРАТ НЕЩО ДРУГО ОТ КАЗАНОТО ОТ МЕН! Всъщност, те и така не са разбрали какво говоря, но аз ще Ви го поясня, момчета, на лични, за да обогатите културата си, а детелинчо нека се кефи как ме е изложил, от това реномето ми не страда, а заплащанията за "невежество" ми си остава на нива, които пожелавам на всеки наш сънародник. :-)

Значи, хем не е правилно, хем не е грешно. Хем няма такъв термин, хем вие "гениалните" "икономисти" от "БНБ и мин. на финансите" си го използвате в разговорите. Обаче, какво означава този термин, ти разбира се ще обясниш само на Гетьо и другия тъпак в лични:)))
Писала била статия за икономическо издание, смях. Ми я дай "непорязаната" статия да я видим. Повтарям, ти си преписвала, при това не от една статия, променяла си текста без да осъзнаваш какви глупости пишеш и това личи от километър.
Гоче, Гоче, жартиерите акъл не вливат...
За такива като теб, бай Радой написа:
Гъза си с рози накичи, насраното да не личи.
цитирай
42. librarian - :-):-)
28.05.2022 15:18
merlin1968 написа:
Писала била статия за икономическо издание, смях. Ми я дай "непорязаната" статия да я видим.

ПРИЕМАМ АБСОЛЮТНО И, АКО НЕ ГО НАПРАВЯ СПИРАМ ДА ПИША ТУК!
НЕЩО ПОВЕЧЕ: ЩЕ ДАМ НЕ САМО ЛИНКОВЕ КЪМ МНОГО МОИ СТАТИИ, А ДОРИ ЩЕ ВИ ДАВАМ АВАНСОВО ЗАНАПРЕД ПИСАНИ ДА РЕЧЕМ 5, ТРИ ДНИ ПРЕДИ ПУБЛИКУВАНЕТО ИМ С ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ ЩЕ БЪДЕ ТО!
Но понеже всички много "нормални" и много "уникални" сте все повече от нас "ненормалните" и "безличните", та имам едно единствено условие:
В ТОНА НА "НЕНОРМАЛНИЯ" VACSINE, "ВЕЛИКИЯТ ХИМИК" ДА ДАДЕ СВОИ!
Тоест, за всяка посочена негова, на leonleonovpom2 публикация в медия или печатно издание, аз ще дам по 2 мои!
Тези, които ще Ви дам АВАНСОВО занапред дни преди публикуването им, ще Ви са бонус!
цитирай
43. merlin1968 - Писала била статия за икономическо ...
28.05.2022 15:23
librarian написа:
merlin1968 написа:
Писала била статия за икономическо издание, смях. Ми я дай "непорязаната" статия да я видим.

ПРИЕМАМ АБСОЛЮТНО И, АКО НЕ ГО НАПРАВЯ СПИРАМ ДА ПИША ТУК!
Но понеже всички много "нормални" и много "уникални"

И защо ще ни лишаваш от забавления, пиши си:)
Но я давай линка да видим статията ти, или сега ще търсиш нещо наподобяващо глупостите които написа...
цитирай
44. vencivaleri1951 - Добре приятелю,
28.05.2022 16:44
Финансовите дефицити са различни
Да вземем например дефицита в търговския баланс с руснаците например Той е постоянна величина от начлото на прехода, когато по наша- инициатива загубихме митническите си привилегии , тоест загубихме си пазара там. Енергоносители и метали обаче купуваме. Дефицитът ни е около 2-3 млрд годишно Тези пари ние трябва да заделим задължително, защото ще предизвикаме инфлация равна на процента на тези пари към бюджета.
Пипането на тези пари е вид финансиране с дефицит
Оправдано е , ако ни донесат пари прим , които да покрият инфлационния натиск. Това е по учебник, но ние го прафим да "сложим нещо на масата"
Аз прочетох теб и се опитах да кажа своето мнение.
Гочето за икономика не чета общо взето в последно време .Слушам клиповете му-има попадения

merlin1968 написа:
[quote=vencivaleri1951]Гочето е лауреат във всички раздели на Шведския институт-то е лема , но не е и нужно да го гоним в "успехите му"
Дефицитът винаги се нуждае от финансиране-в противен случай ни изнасят на търг и "арестуват" всичко което имаме.
България след 2010 година е в постоянен бюджетен дифицит, който може единствено да се покрие с кредит. Кредитът е финансиране.
Тоест когато гетьо няма пари за ток иска от теб назаем и си плаща сметката. След това иска от мен пари за разсад и сади два пъти повече зеленчуци, за да върне заемите от нас. Ако е добра годината ок, но ако има градушка, рязко и несезонно застудяване, бобулечки, цигански набег и т нататък, гетьо го чака дефлот. Изнася казана, дамаджаните, "Пасата"/дано не се стигне и до булката/ и казва- купувайте братя ...
Това е финансиране в бюджетен дифицит в най-чист вид, както и рисковете в него.
Влезеш ли в спиралата на подобно финансиране, ако не изкопаеш нефт, като Норвегия например, злато и т н общо взето си капо непрекъснато. Другият вариант е да си много яд и да смаризиш кредиторите си или им замразиш активите-има го и този вариант, но трябва да си с голями юмруци и да имаш послушен Конгрес, който да ти разрешава да харчиш всяка година, без да затягаш дупките на колана.
В общият случай никой не ти дава да излезеш от задлъжнялостта, защото няма ли дифицити , няма и лихвари. Банката просто казано е магазин за пари. Продават ти пари, за повече пари. С две думи-дават ти пари за сенце, след това ореш, доят те и ти "ядът" децата. От дифицитното финансиране станахме от 9 млн на 6. Останахме основно крави и волове-телетата ги "изядоха"

Венци, така е в дефицитното финансиране, но аз тук разглеждам иновативната метода на колежката геоикономист "финансиране с дефицит". Метода при която, за да си плати сметките и да си купи парцуца, на Гетьо не му е нужно да посещава Изи Кредит.[/quoteр
цитирай
45. vacsine - Писала била статия за икономическо ...
28.05.2022 17:22
librarian написа:
merlin1968 написа:
Писала била статия за икономическо издание, смях. Ми я дай "непорязаната" статия да я видим.

ПРИЕМАМ АБСОЛЮТНО И, АКО НЕ ГО НАПРАВЯ СПИРАМ ДА ПИША ТУК!
НЕЩО ПОВЕЧЕ: ЩЕ ДАМ НЕ САМО ЛИНКОВЕ КЪМ МНОГО МОИ СТАТИИ, А ДОРИ ЩЕ ВИ ДАВАМ АВАНСОВО ЗАНАПРЕД ПИСАНИ ДА РЕЧЕМ 5, ТРИ ДНИ ПРЕДИ ПУБЛИКУВАНЕТО ИМ С ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ ЩЕ БЪДЕ ТО!
Но понеже всички много "нормални" и много "уникални" сте все повече от нас "ненормалните" и "безличните", та имам едно единствено условие:
В ТОНА НА "НЕНОРМАЛНИЯ" VACSINE, "ВЕЛИКИЯТ ХИМИК" ДА ДАДЕ СВОИ!
Тоест, за всяка посочена негова, на leonleonovpom2 публикация в медия или печатно издание, аз ще дам по 2 мои!
Тези, които ще Ви дам АВАНСОВО занапред дни преди публикуването им, ще Ви са бонус!

Боя се ,че едва ли ще ти се наложи да даваш твои статии. Ванката днес подхвърли едно списание, ама засега не откривам негова статия там. Но може още да не съм стигнал до нея.
цитирай
46. merlin1968 - Писала била статия за икономическо ...
11.06.2022 21:18
librarian написа:
merlin1968 написа:
Писала била статия за икономическо издание, смях. Ми я дай "непорязаната" статия да я видим.

ПРИЕМАМ АБСОЛЮТНО И, АКО НЕ ГО НАПРАВЯ СПИРАМ ДА ПИША ТУК!
НЕЩО ПОВЕЧЕ: ЩЕ ДАМ НЕ САМО ЛИНКОВЕ КЪМ МНОГО МОИ СТАТИИ, А ДОРИ ЩЕ ВИ ДАВАМ АВАНСОВО ЗАНАПРЕД ПИСАНИ ДА РЕЧЕМ 5, ТРИ ДНИ ПРЕДИ ПУБЛИКУВАНЕТО ИМ С ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ ЩЕ БЪДЕ ТО!
Но понеже всички много "нормални" и много "уникални" сте все повече от нас "ненормалните" и "безличните", та имам едно единствено условие:
В ТОНА НА "НЕНОРМАЛНИЯ" VACSINE, "ВЕЛИКИЯТ ХИМИК" ДА ДАДЕ СВОИ!
Тоест, за всяка посочена негова, на leonleonovpom2 публикация в медия или печатно издание, аз ще дам по 2 мои!
Тези, които ще Ви дам АВАНСОВО занапред дни преди публикуването им, ще Ви са бонус!

Условието е изпълнено, а от теб нито статия, нито бонус... не че съм изненадан де:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 243121
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1884
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031