Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2022 21:14 - Време е за подмяна на подмяната
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 5675 Коментари: 20 Гласове:
19

Последна промяна: 27.04.2022 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днешната пресконференция на Проодължаваме подмяната е едно ново дъно на слугинажа, антибългарщината и глупостта.
Първо, от тия двамцата научихме, че през последните 30 години, правителствата които са ни управлявали са били слуги на Кремъл. Според Кирчо, България е платила 3 млрд. за да построим в полза на Путин, Балкански поток. Ами, питам се аз тогава, защо не повдигна това обвинение на Бойко, докато се чудеше в какво да го обвини? Той, Бойко си е за обвинение, и аз съм съгласен, че тези три милиарда лева са излишно изхарчени. Защото припомням, преди да се стигне да се молим на Путин, да ни пусне една тръбичка от Турски поток, същият Бойко, отказа да правим Южен поток, чието финансиране беше изцяло руско. Тоест, без да харчим 3 млрд. ние днес щяхме да сме основен транзитьор на газ за Турция и Южна Европа, прибирайки стотици милиони транзитни такси. Отказът от този проект беше изцяло в полза на САЩ и под натиск от САЩ. Огромните средства хвърлени за АЕЦ Белене без резултат също бeше в полза на чужди, но не кремълски интереси. Американският ТЕЦ със скъпия ток, на който плащаме и вредните емисии, в путински интерес ли бе продаден? А двата милиарда за картинки на F16, да не би да отидоха в Москва? Така, че обвинението на предишните правителства в слугинаж към Кремъл, е меко казано невярно. Но тези обвинения от Кирчо, очевидно са заявка, че предишните ни правителства, недостатъчно са предавали интересите на страната ни в полза на чужди посолства, и кирлетата обещават в тази насока да бият досегашните рекорди на продажничество.
Второ, просто кирчо, заяви ясно, че демокрацията е правото и задължението на всеки българин да споделя личното му мнение, формирано от чужбина. И реторика, различна от неговата ще бъде преследвана. Всеки не съгласен с кирлетата, се явява агент на руските служби и ще бъде "изгонен". „Ние хванахме само за тези три месеца толкова хора, които са работили за руските служби. Сигурен съм, че това е много малка част от хората, които работят с руските служби, това правителство е тук, за да защити българския интерес и тези групи ще бъдат идентифицирани и изгонени“.


image
Кирчо се загрижи какво ще стане с украинските бежанци у нас, ако правителството паднело... българите не го вълнуват.

Само се чудя, защо "изгонени", а не разстреляни например, или може би, под "изгонени", харвардският демократ, има предвид, безследно изчезнали... Не знам, но заявката за фашизъм е съвършенно явна. Днес, български премиер, зад когото стоят гласовете на не повече от 10% от имащите право на глас българи, си позволи открито да заплашва и обвинява в предателство, огромната част от българския народ! Ако този човек, не бъде скоропостижно свален от това, по никакъв начин не заслужено от него място, България ще страда от бедност, а може би дори ще бъде вкарана в братоубийствена война. Ще бъдат преследвани, може би дори убивани, истинските българи, затова, че са българи и смеят да застанат в защита на националните български интереси. Някакъв, раснал и учил в чужбина човечец, не можещ да върже едно изречение на български език, идва в страната ми и ме обвинява в предателство защото нямам неговата реторика! Наглост, глупост...
Трето, научаваме от Кирето, че Русия не била лоялен търговски партньор, защото искала да плащаме в рубли. Това било рекет и изнудване от руска страна. Припомням, че същият Кирчо, след като Путин обяви решението си да продава газ за рубли на недружествените страни, каза, че няма проблем да плащаме в рубли. А защо сега се оказва, че има проблем? - Защото на Кирчо са му набили канчето за прибързаното изявление и са му подали верния курс. Това само като маркер колко му е акълът, защото, европейските политици още тогава видяха проблема, Кирето - не. Русия е рекетьор и изнудвач, това не само Кирчо го е научил, а цяла Европа. А Западът, който блокира, арестува... открадна 300 млрд.$ валутни резерви на Русия, не е рекетьор, а много лоялен и предвидим партньор, който, ама никак не използва господстващото си положение в световната финансова система за политически цели.
И още нещо за газа, оказва се, че за всички в "нашия общ европейски дом", Русия е агресор и рекетьор, но само България и Полша, няма да получават руски газ, останалите продължават да си го купуват в... евро/рубли. Каква е магията с плащането в рубли? Москва заявява, че Германия и Австрия са съгласни да плащат в рубли. Излиза австрийският канцлер и опровергава, като при това изтъква, че благодарение на неговата среща с Путин, е издействал, Австрия да продължава да плаща в евро. Германия също заявява, че ще плаща в евро. Кой лъже, Русия, или Австрия и Германия? Отговорът е, че Кирчо лъже. Защото плащането се извършва по схема, според която купувачът, примерно ОМВ, открива в Газпром банк две сметки, едната в евро, втората в рубли. Банката от името на купувача, купува от евро сметката на борсата рубли и ги депозира в рублевата сметка на ОМВ, откъдето се извършва и плащането към Газпром. Така, че е въпрос на реторика, в евро ли се плаща, или в рубли. А по нареждане на Кирчо, на когото пък от чужбина са наредили, Булгаргаз не открива сметки в Газпром банк и съответно, Газпром ни завъртя кранчето. Сега ще купуваме руски газ чрез Гърция, която ще се радва много да ни "помогне" в този тежък момент, естествено не безплатно. По тази схема, според Кирчо, газът ще ни струва само с ДВАДЕСЕТИНА ПРОЦЕНТА ПО-СКЪПО.
Четвърто, малко и за Асенчо с големите честни очи. Не знаех досега, че Асенчо бил такъв бабаитин и направо се втрещих от думите му... а с какъв патос ги каза само... Изпърво, "кокрчо", както мило го тарича българският народ, се възмути от руската посланничка и епитетите с които нарече него и Кирчо... аз я слушах, много, много меко се изрази жената, все пак е дипломат. После, Асенчо се възмути, че Русия ни сложила в списъка на недружествените страни, а ние по това време дори не сме изнасяли "ДИРЕКТНО" оръжие за Украйна. След това, вицето направи една много свободна разходка в историята, показваща фрапиращата му неграмотност и русофобия. Накрая завърши така:
"Ние не търсим конфликт, ние не търсим война, но когато войната дойде на нашия праг, ще я посрещнем и ще отблъснем агресора. И това трябва да е ясно на абсолютно всеки агресор, който и да е той. Мачът в който, някой се опитва да ни насилва, някой се опитва да ни изнудва, приключи! И в този конфликт, България ще помогне на страната която се бори с агресора."
Сега, тук е ясно кой е агресорът и на кого Асенчо се кани да помага използвайки България, също така е ясна и решимостта му, ако се наложи, БЪЛГАРИТЕ да се бият. Не той, разбира се, от него се очаква да направи всичко възможно да вкара страната ни във война с Русия и ни убеждава, също както Зеленски, украинците, че ще победим. Това пухкаво небългарче с вид на ококорено херувимче, се оказва много войнствено. Само дето в историческата справка която направи, как СССР, без, ама никаква причина, обявил война на България през 44г., пропусна да отбележи, че фашисткото правителството, полиция и офицери от армията, въобще не се бият, а бягат през глава. Явно, войнственото херувимче си мисли, а вероятно, са му и обещали, че само да подпали войната и веднага господарите му ще го евакуират в Лондон... Асенчо, един приятелски съвет, че си ми симпатичен - преди да правиш такива войнствени изявления, почакай да видиш евакуацията на колегата си Зеленски. Защото, Асенчо, на господарите ти, не им трябват страхливци на хранилка, на тях им трябват геройски загинали за демокрацията лидери, знамена им трябват. Така че, не прибързвай да отблъскваш агресорите.


image

Значи, глупости, лъжи и слагачество в тази пресконференция, колкото искате, не ми се занимава повече с тия. Който не я е гледал и иска да я види, ето линк 
https://www.bta.bg/bg/videos/13762
И накрая една прогноза в две части:
Първо, това все по-малко желано и ужасно опасно за България правителство, пада. На извънредните избори (ако са честни), за Подмяната ще гласуват 2%, същия резултат могат да очакват и хората на капитана превзел сарайте на Доган и генерала на Иван Костов. Така че им препоръчвам да се обединят, колкото да влезат в парламента за смях на народа български.
Второ, това е лош сценарии, в който, в парламента това, или друго правителство на тия двамцата, събере платена отвън подкрепа. Тогава, поради тоталното разминаване на политиките му с интересите на българския народ и пълната липса на подкрепа, се очакват протести. Кукловодите и българските им марионетки, няма да оставят властта доброволно защото на практика сме във война. Това означава, че ще си имаме чисто нов фашизъм в България с всички произтичащи от него последствия - забрана на партии, забрана на медии, арести на политици, журналисти и въобще всякакви несъгласни с режима... въобще ще се докараме до днешната украинска "демокрация".





Гласувай:
19



1. petgrig - Хаааааа,
27.04.2022 21:23
Кокорчо яко ви бръкна нЕкъде. Кеееееф!
цитирай
2. panazea - Правителството ще падне ! Знам и датата !
27.04.2022 21:28
11 май 2022г.
Хайде да се обзаложим!
цитирай
3. valdor1355 - Пуснах го и при Ив като коментар. Това, че Янев учредява партия е добра алтернатива на всички досегашни лаладжии. :)
27.04.2022 21:31
В началото на май ще бъде представена партията на бившия министър на отбраната и служебен премиер Стефан Янев. Инициативният комитет ще бъде свикан на 5 май, каза пред БНР Ралица Симеонова, част от екипа за учредяването. Тя посочи, че в новата политическа формация ще бъдат събрани разпознаваеми лица, хора от различни обществени сфери, както и нови лица.

Зам.-министър на отбраната хвърли оставка: България е завлядана държава, унижавана от свои и чужди

"Искаме да обединим хора, които искат по смислен начин да работят за страната си. Партията ще се позиционира в национално-консервативния сектор. Националният интерес трябва да бъде запазване на държавата. Националният интерес трябва да гарантира устойчивостта и ефективността на политическата система, да има възходящо развитие на икономиката, да има устойчива социална система, достъпно здравеопазване".

Стефан Янев: Аз съм против военната помощ за Украйна, защото тя удължава агонията и страданията на хората

"Ние сме против военна помощ за Украйна, защото това би ни направило страна в конфликта. Вече виждаме негативните ефекти от неадекватните действия на настоящия кабинет". Тя прогнозира предсрочни парламентарни избори. "Коалицията демонстрира неспособност да решава проблемите на гражданите. Самата коалиция създава кризи. Тя не създаде необходимите механизми за вътрешна координация". Червени линии, по думите ѝ, водят до цинизъм, а политиката е взаимодействие.
цитирай
4. dobrodan - Асенсия ще отблъсне агресора със задните си части:).
27.04.2022 21:42
Един брадат виц по темата.

Седим си ние в окопа и си плетем чорапки. Отсреща - враг. Ама един хубав, бял, синеок:)! Викаме му: здравееейй, врааг? Отговарят ни: само да ви хванем, направо ще ви пръснем задниците! Ние се провикваме: пък ти само обещаваш, лъжльо такъв!

Стефан Янев е единственият шанс на президента-резидент да оцелее.
Той го знае, ние също.
Остават два варианта. Правителство с Янев начело или коалиция на Герб с БСП.
Избирам втория като по-малкото зло за България.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
27.04.2022 21:52
Те, парашутистите , са направили десант тук с мисия! И е дОшло време, както казват макетата, да си я изпълнят! После ще духнат в новата си Родина, какво ще търсят повече в този бардак, няма да има нищо за влачене!
А иначе, много е удобно, да не се занимават с разследване на изчезналите милиарди! Изключително!
Да не са луди? За тях какво ще остане? Който ги търси, да отиде при Путин и да си ги иска от него!Лично Ето ,те как отиват диван чапраз при дрогирания!
Даже и една идея може да им се даде Отиват в Украйна, за да се договорят с наркомана! Той ,като победи Русия, да ни върне от нея , крадените от Путин милиарди!
цитирай
6. petgrig - 11 май 2022г. Хайде да се обзалож...
27.04.2022 21:53
panazea написа:
11 май 2022г.
Хайде да се обзаложим!

Куку:)
Аз се обзалагам че комунягите ще се фанете за палците щото вашата няма да стане:)
Общо сте не повече от 10 на сто от българите, тва първо. Рублите свършват, тва второ. Така че рубладжиите Янев, Радев, Копейкин ще издухат...газта:) Този тимаджийски сайт дето се помпа също с рубли или ще се продаде или ще се спихне, това трето. И тогава няма да ви четем тъпотиите ката ден:)
цитирай
7. mt46 - Пост във ФБ:
27.04.2022 23:07
"Кирил и Асен категорично заявиха, че няма да плащат на Русия в рубли, което означава, че няма да има руски газ за България. А това автоматично води страната до банкрут. Няма две мнения по този въпрос и никакъв американски шистов газ не може да бъде алтернатива. С това тяхната американска мисия приключва тук. Слави Трифонов и Корнелия Нинова не могат да останат и ден повече в това катастрофирало управление. Колкото по-скоро Кирил и Асен бъдат свалени от властта, толкова по-добре. Това не подлежи на дискусия и е ясно като бял ден. Въпрос на елементарен инстинкт за самосъхранение."
Явор Дачков
цитирай
8. kvg55 - merlin1968,
27.04.2022 23:31
И аз пиша постинг за пресконференцията – Потрес.
цитирай
9. blog13 - Американороби от всички страни - ...
28.04.2022 12:00
Американороби от всички страни - обединявайте се!
цитирай
10. blog13 - цитат: "Ако този човек, не ...
28.04.2022 12:10
цитат: "Ако този човек, не бъде скоропостижно свален от това, по никакъв начин не заслужено от него място, България ще страда от бедност, а може би дори ще бъде вкарана в братоубийствена война."

Думи, думи, думи. Празни думи. Кога ще ги напълниме със смисъл? Какво означава "скоропостижно свален от власт"? Да нямаш предвид, че трябва да бъде премахнат мандата от четири години? По кой механизъм предлагаш да бъде сторено това - ама от електората, т.е. болшинството от българите, а не само въпросните 10%?

Ще трябва да предложиш схема. Тая схема трябва да я докажеш, че е правилна. После да видиме кой ти е КОНКРЕТНИЯ НАЧИН, по който това ще стане лесно и бързо. ОТ ЕЛЕКТОРАТА!

Аз съм ти предложил правилната схема. Аз съм ти доказал, че е правилна. Аз съм ти предложил лесният и бърз начин, как тъкмо ЕЛЕКТОРАТЪТ може да го направи това. Аз съм ти покзал, как всеки един може да направи едни много лесни неща, за да се получи това което ти казваш сега, че трябвало да стане.
ЗА капак това го повтарям от над десет години. А само в тоя блог за последните два три месеца, го повторих не знам вече колко пъти.

Но не би. Не искате. Не искате да направите това което е правилно и това което е лесно. Искате да правите това което е трудно. Е, щом искате, да правите трудното, щом искате да правите все по-трудното, щом не искате демокрация, добре тогава. Сега ще получите 100процентов фашизъм. Сега ще ви вкарат и във война.

Докъде викате, че някой трябва да го свали тоя.... тия - ама кой да ги свали, как да ги свали - филанкишията.
цитирай
11. merlin1968 - 11 май 2022г. Хайде да се обзалож...
28.04.2022 18:08
panazea написа:
11 май 2022г.
Хайде да се обзаложим!

Дано си права.
цитирай
12. merlin1968 - В началото на май ще бъде предста...
28.04.2022 18:12
valdor1355 написа:
В началото на май ще бъде представена партията на бившия министър на отбраната и служебен премиер Стефан Янев. Инициативният комитет ще бъде свикан на 5 май, каза пред БНР Ралица Симеонова, част от екипа за учредяването. Тя посочи, че в новата политическа формация ще бъдат събрани разпознаваеми лица, хора от различни обществени сфери, както и нови лица.

Зам.-министър на отбраната хвърли оставка: България е завлядана държава, унижавана от свои и чужди

"Искаме да обединим хора, които искат по смислен начин да работят за страната си. Партията ще се позиционира в национално-консервативния сектор. Националният интерес трябва да бъде запазване на държавата. Националният интерес трябва да гарантира устойчивостта и ефективността на политическата система, да има възходящо развитие на икономиката, да има устойчива социална система, достъпно здравеопазване".

Стефан Янев: Аз съм против военната помощ за Украйна, защото тя удължава агонията и страданията на хората

"Ние сме против военна помощ за Украйна, защото това би ни направило страна в конфликта. Вече виждаме негативните ефекти от неадекватните действия на настоящия кабинет". Тя прогнозира предсрочни парламентарни избори. "Коалицията демонстрира неспособност да решава проблемите на гражданите. Самата коалиция създава кризи. Тя не създаде необходимите механизми за вътрешна координация". Червени линии, по думите ѝ, водят до цинизъм, а политиката е взаимодействие.

Не знам, Стефан Янев е против, и президентът е против, но тези които управляват в момента ги докара точно Радев. Аз ще заложа на Възраждане.
цитирай
13. merlin1968 - Един брадат виц по темата. Седим си ...
28.04.2022 18:14
dobrodan написа:
Един брадат виц по темата.

Седим си ние в окопа и си плетем чорапки. Отсреща - враг. Ама един хубав, бял, синеок:)! Викаме му: здравееейй, врааг? Отговарят ни: само да ви хванем, направо ще ви пръснем задниците! Ние се провикваме: пък ти само обещаваш, лъжльо такъв!

Стефан Янев е единственият шанс на президента-резидент да оцелее.
Той го знае, ние също.
Остават два варианта. Правителство с Янев начело или коалиция на Герб с БСП.
Избирам втория като по-малкото зло за България.

Има и по-лош вариант, правителство на предателя Кирчо и крадецът Бойко. Чисто фашистка комбинация
цитирай
14. merlin1968 - Те, парашутистите, са направили ...
28.04.2022 18:15
leonleonovpom2 написа:
Те, парашутистите , са направили десант тук с мисия! И е дОшло време, както казват макетата, да си я изпълнят! После ще духнат в новата си Родина, какво ще търсят повече в този бардак, няма да има нищо за влачене!
А иначе, много е удобно, да не се занимават с разследване на изчезналите милиарди! Изключително!
Да не са луди? За тях какво ще остане? Който ги търси, да отиде при Путин и да си ги иска от него!Лично Ето ,те как отиват диван чапраз при дрогирания!
Даже и една идея може да им се даде Отиват в Украйна, за да се договорят с наркомана! Той ,като победи Русия, да ни върне от нея , крадените от Путин милиарди!

Тия са тук, защото нещо са се издънили там и трябва да изкупят греховете си като предадат България. Но не е факт, че някой после ще ги измъкне.
цитирай
15. merlin1968 - "Кирил и Асен категорично ...
28.04.2022 18:25
mt46 написа:
"Кирил и Асен категорично заявиха, че няма да плащат на Русия в рубли, което означава, че няма да има руски газ за България. А това автоматично води страната до банкрут. Няма две мнения по този въпрос и никакъв американски шистов газ не може да бъде алтернатива. С това тяхната американска мисия приключва тук. Слави Трифонов и Корнелия Нинова не могат да останат и ден повече в това катастрофирало управление. Колкото по-скоро Кирил и Асен бъдат свалени от властта, толкова по-добре. Това не подлежи на дискусия и е ясно като бял ден. Въпрос на елементарен инстинкт за самосъхранение."
Явор Дачков

Ние ще продължим да внасяме руски газ но през Гърция, разбира се по-скъпо ще ни изледе. А това, че Слави и Корнелия ще напуснат коалицията, въобще не съм сигурен. Слави, доказа вече, че няма никакъв политически инстинкт за самосъхранение, както и, че излъга целия народ. БСП е най-кур...та партия. Като почнеш от това, че се хвали с историята на тези които свали с преврат през 89г., минеш през демонстрациите против НАТО следвани с признаването на Косово, после през лявата политика с десни средства като плоския данък, та стигнеш до днес, когато Корнелия се прави на ощипана и не знае къде отива оръжието от заводите ни. Днес излиза и заявява, че трябвало да преговаряме с Газпром, ама за пред хората по телевизията. Ми върви преговаряй, нали си вицепремиер и министър на икономиката. Ще гласуват против износа на оръжие в парламента, там ГЕРБ и ДПС ще осигурят мнозинство, но ще излезе ли БСП от правителството... не знам.
цитирай
16. merlin1968 - цитат: "Ако този човек, не ...
28.04.2022 18:28
blog13 написа:
цитат: "Ако този човек, не бъде скоропостижно свален от това, по никакъв начин не заслужено от него място, България ще страда от бедност, а може би дори ще бъде вкарана в братоубийствена война."

Думи, думи, думи. Празни думи. Кога ще ги напълниме със смисъл? Какво означава "скоропостижно свален от власт"? Да нямаш предвид, че трябва да бъде премахнат мандата от четири години? По кой механизъм предлагаш да бъде сторено това - ама от електората, т.е. болшинството от българите, а не само въпросните 10%?

Ще трябва да предложиш схема. Тая схема трябва да я докажеш, че е правилна. После да видиме кой ти е КОНКРЕТНИЯ НАЧИН, по който това ще стане лесно и бързо. ОТ ЕЛЕКТОРАТА!

Аз съм ти предложил правилната схема. Аз съм ти доказал, че е правилна. Аз съм ти предложил лесният и бърз начин, как тъкмо ЕЛЕКТОРАТЪТ може да го направи това. Аз съм ти покзал, как всеки един може да направи едни много лесни неща, за да се получи това което ти казваш сега, че трябвало да стане.
ЗА капак това го повтарям от над десет години. А само в тоя блог за последните два три месеца, го повторих не знам вече колко пъти.

Но не би. Не искате. Не искате да направите това което е правилно и това което е лесно. Искате да правите това което е трудно. Е, щом искате, да правите трудното, щом искате да правите все по-трудното, щом не искате демокрация, добре тогава. Сега ще получите 100процентов фашизъм. Сега ще ви вкарат и във война.

Докъде викате, че някой трябва да го свали тоя.... тия - ама кой да ги свали, как да ги свали - филанкишията.

Аз не съм член на никоя партия или движение.
Но мисля, че когато парламента приеме решение за износ на оръжие, народът трябва да излезе и подкрепи тази партия която организира протест против това. И трябва да излезем масово, правителството трябва да си ходи.
цитирай
17. blog13 - Аз не съм член на никоя партия или ...
28.04.2022 18:37
merlin1968 написа:

Аз не съм член на никоя партия или движение.
Но мисля, че когато парламента приеме решение за износ на оръжие, народът трябва да излезе и подкрепи тази партия която организира протест против това. И трябва да излезем масово, правителството трябва да си ходи.



Какво разбираш под "народът"? Колко човека са ти "народът"? Как си представяш да бъдат те преброени, ако случайно вземат че излязат?

А ако има още пет въпроса свързани с управлението на държавата, за които ти или аз или някой друг мисли, че народът трябва да излезе, как се изяснява, коя част от народа подкрепя някои от въпросите и не подкрепя други?

Толкова ли е трудно да бъде разбрано, че за да може народът да изрази волята си е нужна правилна система на организация?
цитирай
18. merlin1968 - Аз не съм член на никоя партия или ...
28.04.2022 19:13
blog13 написа:
merlin1968 написа:

Аз не съм член на никоя партия или движение.
Но мисля, че когато парламента приеме решение за износ на оръжие, народът трябва да излезе и подкрепи тази партия която организира протест против това. И трябва да излезем масово, правителството трябва да си ходи.



Какво разбираш под "народът"? Колко човека са ти "народът"? Как си представяш да бъдат те преброени, ако случайно вземат че излязат?

А ако има още пет въпроса свързани с управлението на държавата, за които ти или аз или някой друг мисли, че народът трябва да излезе, как се изяснява, коя част от народа подкрепя някои от въпросите и не подкрепя други?

Толкова ли е трудно да бъде разбрано, че за да може народът да изрази волята си е нужна правилна система на организация?

Виж, аз не съм политик и сигурно затова не знам каква трябва да бъде правилната система. Изграждането на такава система е работа на политиците. А работата на народа е, когато системата е неправилна, да го покаже много ясно, тоест, масово и ако трябва и с малко шамари. Защото, днешният политически "елит" явно от добро не разбира, защото ако разбираше, това, че на избори се явяват 40% от имащите право на глас, вече щеше да е достатъчно за да промени системата... но явно ще се наложи и малко шамари да изяде елита, та да проумее.
цитирай
19. blog13 - Виж, аз не съм политик и сигурно ...
28.04.2022 19:48
merlin1968 написа:

Виж, аз не съм политик и сигурно затова не знам каква трябва да бъде правилната система. Изграждането на такава система е работа на политиците. А работата на народа е, когато системата е неправилна, да го покаже много ясно, тоест, масово и ако трябва и с малко шамари. Защото, днешният политически "елит" явно от добро не разбира, защото ако разбираше, това, че на избори се явяват 40% от имащите право на глас, вече щеше да е достатъчно за да промени системата... но явно ще се наложи и малко шамари да изяде елита, та да проумее.


Не е нужно да си политик, за да можеш да събереш две и две и да ми кажеш, колко човека според тебе могат да бъдат признати, че са народът. Без да си изясниш това, няма как да кажеш и да повтаряш, че народът трябвало да направи нещо. Ето - вече мина и на въпроса, че народът трябва да раздава шамари.
В Украйна 2014 народът ли раздаде шамарите? Или народът изяде шамарите?

Преди народът да раздаде и шамари, е нужно народът да изрази волята си. Без система на организация, не може да изрази волята си.

Политиците няма да изградят такава система при която народът да изрази волята си. Защото такава система означава, да бъде премахнат монопола над държавната власт, който е в ръцете на политиците. Не очаквай, че някой сам ще сдаде властта.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
29.04.2022 09:20
14. merlin1968 - Те, парашутистите, са направили ...
28.04 18:15
leonleonovpom2 написа:
Те, парашутистите , са направили десант тук с мисия! И е дОшло време, както казват макетата, да си я изпълнят! После ще духнат в новата си Родина, какво ще търсят повече в този бардак, няма да има нищо за влачене!
А иначе, много е удобно, да не се занимават с разследване на изчезналите милиарди! Изключително!
Да не са луди? За тях какво ще остане? Който ги търси, да отиде при Путин и да си ги иска от него!Лично Ето ,те как отиват диван чапраз при дрогирания!
Даже и една идея може да им се даде Отиват в Украйна, за да се договорят с наркомана! Той ,като победи Русия, да ни върне от нея , крадените от Путин милиарди!

Тия са тук, защото нещо са се издънили там и трябва да изкупят греховете си като предадат България. Но не е факт, че някой после ще ги измъкне.
цитирай

Краси, на тях мислите им и с единия крак са там, навън!
Защото парите им са там, изнесените оттук!
Не ги държат в български банки, а на сигурно място! Затова е и вярността им , да не им ги конфискуват По - католици и от папата са!
Мен ме впечатли например, че за образованието на дъщеря си бил похарчил 400 хиляси, в паричната единица не съм много сигурен, май долари бях? Но не е голяма разликата и в евро да е! Когато завърших, получих писмо Държавата / беше безплатно образованието тогава/ е похарчила за мен три хиляди лева! Ако не отида, където съм разпределен, ще си ги иска обратно!
Къде са три хиляди лева, при това специално образование, свързано с употреба на скъпи химикали и пособия, къде са седемстотин хиляди????????? Дори да ги сметнем 30 хиляди с днешните мизерни левчета, с едно от които и половин вестник не можеш да купиш, нещо пак не е наред! За какво са похарчени толкова много пари?
Та, такива, презират аборигените тук и с нетърпение чакат да се върнат в родината си! Ще ни продадат, на който ни поиска, за да се отърват! И да се махат от тази кочина за тях!
Там си имат резиденции!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 248892
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1913
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930