Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2022 18:49 - Бъдещето на света
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 11457 Коментари: 43 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Светът е във война и не става въпрос за Украйна, където руската военна операция е само един елемент от Четвъртата световна война. Някои може би се чудят защо Четвърта, а не Трета световна война? Третата световна завърши преди 30-тина години с разпада на СССР, Варшавския договор и СИВ, тази Трета световна война в историята влезе като "Студената война" защото преки военни действия между основните противници нямаше. Но по резултатите си, тя обективно може да бъде наречена Световна война, тъй като доведе до кардинална промяна в световния ред, икономически, политически и в глобалната безопасност. Затова, аз мисля, че обективно можем да определим сега водещата се война като Четвърта световна, тя ще влезе в историята (ако след нея има история), под името "Хибридната война". Защо обаче "Хибридната война" е и Световна? Защото, след края ѝ, световният икономически, финансов, политически и военен ред ще бъдат кардинално изменени... или тотално унищожени. Или - или, вариантите са два:
- Нов световен ред. Краят на Четвъртата световна война ще сложи началото на нов световен ред. Финансовата световна система ще бъде радикално променена и мястото на обезпечения С ЧУЖДИ АКТИВИ И СОБСТВЕНА ВОЕННА МОЩ долар като световна резервна валута, ще бъде заменено от няколко световни резервни валути, ОБЕЗПЕЧЕНИ ОТ НАЦИОНАЛНИТЕ, ПРОМИШЛЕНИ, РЕСУРСНИ И СЕЛСКОСТОПАНСКИ ПОТЕНЦИАЛИ, КАКТО И ОТ СОБСТВЕНА ВОЕННА МОЩ. В света ще се изгради нова система за обща сигурност, това може да се осъществи с промени в съществуващите вече световни организиции, като ООН, а може и да бъдат изградени чисто нови такива. Държавите, не разполагащи със сериозни запаси от собствени природни ресурси, развита и модерна промишленост, и военен потенциал (като България), ще трябва да се интегрират към някоя от страните представляващи център на военна, икономическа и финансова мощ (това всъщност не е нещо ново, винаги е било така). Новият световен ред, ще е проекция на новото съотношение на силите в света.
- Край на световния ред въобще, край на историята (но не по Фукояма, а в прекия смисъл на край). Този сценарий ще се изпълни, ако "Хибридната война" премине във военна фаза и се стигне до размяна на ядрени удари. При този сценарий, ако има оцелели, те няма да използват термина "Хибридна война", а може би ще говорят за "Половинчасовата световна война".
Сценарият "ядрена война", все още се счита от мнозина за немислим. Аз обаче съм краен песимист по този въпрос и за мен, този сценарий става с всеки ден, все по-необратим, и ще се опитам да обясня защо мисля така. За да стане ясно е достатъчно да си отговорим на един въпрос: Какво очаква загубилите войната?
- Русия, ако загуби "Хибридната война" я очаква разпад на множество малки държави с колониално управление тип БГ. Политическият елит на Русия го очаква унищожение в прекия смисъл на тази дума по модела Кадафи, Садам и елитите покрай тях. Икономическият елит на Русия, го очаква пълно разорение. Народът, тотално обедняване. Въобще, Западният план за унищожаването на Русия с нищо не е по-различен от този на Хитлер.
- САЩ, ако загубят "Хибридната война", могат да очакват също разпад, с тази разлика, че той няма да дойде отвън, а отвътре. Доларът ще се срине, а заедно с него и сравнително добрият стандарт на американските граждани. Расовите, етническите и икономическите противоречия в страната, които и днес са изключително остри, ще ескалират в гражданска война. В резултат, САЩ ще престанат да съществуват в днешната форма на велика държава, а може и въобще да престанат да съществуват. Що се отнася до ядрения им потенциал и какво ще се случи с него в условията на гражданска война... не подлежи на анализ, но ще е страшно и то за цял свят.
- Китай. Ако САЩ спечели "Хибридната война" и подчини Русия, както и утвърди безапелационно господството си в света, Китай ще се окаже в изолация и без руските сурвини ще залезе икономически, тоест, няма да има собствено производство и технологии, а ще върне статута си на нископлатена работилница задоволяваща нуждите на Запада.
- ЕС, ако Западът загуби "Хибридната война, ЕС ще се разпадне и всяка страна ще води своя политика съобразена с новите реалности. Някои европейски страни ще загубят от това, други, напротив, може и да спечелят.
- Британия, евентуална загуба в Хибридната война", ще намали стандарта на живот на острова значително, което ще доведе и до смяна на елитите вероятно. Но Британия ще се запази като национална страна стъпвайки здраво върху основите на традиции и история. Британия преживя без особени сътресения загубата на статута си на световен хегемон и загубата на колониите си, ще преживее и това.
Изводите мисля се виждат ясно - САЩ и Русия, почти в еднаква степен не могат да си позволят да загубят водещата се вече "Хибридна война". А те са и двете страни с най-голям ядрен потенциал. По отношение на руския управляващ елит, аз почти нямам никакво съмнение, че стигне ли се дотам, ясно да се види, че Русия губи "Хибридната война", ще използват всички военни възможности, включая ядрения си арсенал за да не претърпят поражение. За САЩ и техните лидери, ако перспективата за загуба в "Хибридната война" се материализира, не съм напълно убеден, че биха стигнали до ядреното копче, но мисля, че по-скоро - да. Затова и считам, че преминаването на "Хибридната война" в пряк военен конфликт, а в последствие и в ядрен такъв е почти неизбежно. За останалите играчи на международната сцена като ЕС, Китай, Индия, Британия, евентуална загуба в "Хибридната война" не е катастрофално, факт поради който, те би следвало да водят политика максимално миролюбива и компромисна. Странно е защо Европа и Британия не водят такава политика, а сякаш нямат търпение да се отправят към небитието. Във всеки случай, дори и да я водеха тази миролюбива политика, от тях не зависи кой знае колко, основните сили са САЩ и Русия.
Един важен момент - На практика, победителят в "Хибридната война", е предрешен. Няма никакво съмнение, че колективният Запад, ще загуби "Хибридната война", той вече я губи поне от десетилетие. И трябва да се подчертае също, че той я и започна поради една проста причина -
Колективният Запад, начело със САЩ, загуби икономическата надпревара с Китай, при все, че тази конкуренция бе в рамките на правилата създадени от самия Запад.
Кой ще е моралният виновник ако се стигне до ядрена война?
Безспорно всички изброени по-горе страни във водещата се "Хибридна" световна война, ще имат своята вина, но основният виновник е САЩ. И обяснявам веднага защо - Защото, САЩ, сами се натовариха със задачата да са гарант на световния ред, които и сами наложиха преди 30 години. Безотговорното им злоупотребяване с позицията на долара като световна резервна валута, пиратското им отношение спрямо старните не желаещи да им предоставят почти безвъзмездно русурсите си, доведоха и до днешната ситуация в света. САЩ вместо да поемат отговорността на световен лидер и да създадат условия за развитие, поне горе-долу справедливи за всички, използваха това си положение за да грабят и налагат еднолични решения. Сега вървящата "Хибридна война", която САЩ по определение не могат да спечелят, е резултат от тоталната им несъстоятелност като световен лидер. Самоназначил се лидер по правото на една СЛУЧАЙНА ПОБЕДА.
Да, САЩ и Западът като цяло,  НЕОЧАКВАНО ЗА САМИТЕ ТЯХ, СЕ ОКАЗАХА ПОБЕДИТЕЛИ В СВЕТОВНАТА "СТУДЕНА ВОЙНА". Нямаше никаква реална основа "социалистическият блок" да загуби "Студената война" с "капиталистическия запад", самите победители, бяха абсолютно изненадани от неочакваната победа. А тази победа стана факт, единствено поради неадекватната политика на съветския партиен елит, един елит, силно изродил се, до степен, да се превърне в собствената си идеологическа противоположност. Поради тази тотална деградация, изненадващо за Запада, в един исторически миг, съветският елит просто отказа да води война, приемайки напълно идеологията на вчерашния си враг.
Това беше случайна победа при която, по-несправедливата и по-нежизненоспособна социално-икономическа идеология, "победи". Естествено, при всичките си несъвместими с живота дефекти, тази система не успя да създаде нито траен мир, нито икономически и социален просперитет в света. Затова същата тази система, днес започна "Хибридната война" с изключително дебилната увереност, че прилагайки същите средства като в "Студената война" срещу СССР, ще победи съвремена Русия.
Днес, на практика, Западът се управлява от изроден и абсолютно неадекватен политически елит, но за разлика от съветския преди 30 години, този, е побъркан по друг начин. Докато съветските лидери, деградираха дотам, че да припознаят във враговете, приятели, днешните западни елити са деградирали дотам, че да повярват в собствените си безумни мантри за универсалността на собствените си криви ценности. Затова и те, за разлика от съветския елит са готови да воюват, а не да приемат действителността такава каквато е. "Либералната демокрация", както наричат, безумните западни лидери, своята "универсална ценност", всъщност е "либерален" фашизъм, нямащ нищо общо с истинските човешки ценности, въпреки, че ползват тяхната терминология.
Така, че скъпи читатетели, ако докато умирате в ядрен прахоляк, ще ви олекне като знаете приченота затова, то ето я - Човечеството просто не се научи за няколко хиляди години история да решава проблемите си по друг начин освен с война.


Тагове:   война,   НАТО,   САЩ,   Русия,   путин,   байдън,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. merlin1968 - Допълвам
02.04.2022 19:00
За да не натоварвам излишно текста, и защото съм сигурен, че повечето читатели много добре знаят защо Западът е обречен в започнатата от него хибридна война, не равих въпроса в текста. Но за тези които не знаят защо, победителя от тази война е предрешен, ще поясня в този коментар.
Хибридната война водеща се в момента има за цел да забави максимално развитието на противниковите страни, тоест, тези които не следват точно желаната от САЩ политика. Хибридната война има много измерения, като да речем, пропагандната война. Конкретно в пропагандата Западът печели, тъй като под негов контрол са водещите световни медии. Но в основния елемент на тази хибридна война - икономическото противопоставяне, Западът определено губи. Въпреки пропагандата, все по-ясно става, че санкциите се отразяват на Русия, много по-безболезнено, отколкото на страните които ги налагат. То е и много просто защо, защото, Западът е прекалено зависим от руските суровини. Доакото Русия от десетина години разработва цели ивндустрии за да замени стоките които Западът отказва да ѝ предоставя. Освен това, така наречената "световна изолация" на Русия, съвсем не е такава всъщност. Освен САЩ, ЕС, Япония и може би още 2-3 страни, никоя друга страна не е изолирала Русия. Напротив, тази санкционна война приближава Русия към Китай, който може почти напълно да замени западните стоки които Русия внася, както и напълно може да поеме износа на Русия към Запада (за последното ще са необходими 4-5 години за да се изгради съответната инфраструктура). Като се има предвид факта, че основен противник на САЩ, всъщност не е Русия, а Китай, то китайците никога няма да оставят Русия да загуби икономическата война с ясното разбиране, че след това те са наред. Засега, просто не се налага Китай пряко да се меси в подкрепа на Русия и едва ли ще се наложи, но ако се наложи, то подкрепата му е сигурна. Това впрочем се отнася и до Индия и всички страни от Южна Америка.
Така, че изходът на "Хибридната война" е предрешен.

цитирай
2. librarian - Първа! :-):-) Трябва да сте поласкан! :-):-):-)
02.04.2022 19:01
Стигнах до обяснението защо 4 световна, а не 3 и смятам за достатъчно. :-):-)
И сега кратката ми реплика: Мирно осъществени процеси какъвто е въпросният разпад НЕ Е ВОЙНА!
Това е МИРНО ПРОТЕКЪЛ ПРОЦЕС!!
И понеже нали сте по ОФИЦИАЛНИТЕ източници, бихте ли посочили какво според такъв ОФИЦИАЛЕН източник е определението за ВОЙНА, за да видим колко истинно говорите?
Благодаря предварително за безсмисленият отговор!! :-):-)
цитирай
3. анонимен - Понеже Русия е също така империя на ...
02.04.2022 19:01
Понеже Русия е също така империя на злото като СССР, разпадането й на десетина държави е неизбежно, защото сега толкова народи са под хомота й. Точно се повтаря случая със СССР.
Ядрена война няма да има. Путин е луд тиранин, но все пак освен него още трима държат ключа за ракетите и са наясно, че след ядрена война няма кой да оцелее.
През 1962 СССР изглеждаше вечен. Сега е в канализацията и има 15 независими държави.
Така през 2052 ще има Дагестан, Татарстан, Якутия, Карелия и т. н.
цитирай
4. librarian - Леле, направил сте ми сечено и не съм първа! :-):-):-)
02.04.2022 19:02
Как ще го преживея сега? :-):-)

ПП: Какво ще кажете по въпроса, че СРЕДНИЯТ руснак работи за 11 пакета ПАМПЕРСИ месечно, а средният БЪЛГАРИН за 54? :-):-):-)

И още от 19:20 ч., понеже вече 1 коментар не е една точка.
Вие сте "ГОЧЕ"!! Само той пише такива чаршафи!! Ако не вярвате питайте blackpredator!!
цитирай
5. merlin1968 - Първа! :-):-) Трябва да сте пола...
02.04.2022 19:37
librarian написа:
Първа! :-):-) Трябва да сте поласкан! :-):-):-)
Стигнах до обяснението защо 4 световна, а не 3 и смятам за достатъчно. :-):-)
И сега кратката ми реплика: Мирно осъществени процеси какъвто е въпросният разпад НЕ Е ВОЙНА!
Това е МИРНО ПРОТЕКЪЛ ПРОЦЕС!!
И понеже нали сте по ОФИЦИАЛНИТЕ източници, бихте ли посочили какво според такъв ОФИЦИАЛЕН източник е определението за ВОЙНА, за да видим колко истинно говорите?
Благодаря предварително за безсмисленият отговор!! :-):-)

По отношение на това, дали "Студената война" е била война, или не е била война по определението на официалните източници, то въпросът е спорен, а аз изразявам личното си мнение, без претенции да го налагам на когото и да било. Възможно е и да си права, както и огромната част от експерти които не считат, че Трета световна война е имало.
Що се отнася до това, дали трябва да съм поласкан от вниманието което ми оказваш веднага след като пусна постинг... зависи, може и да съм... Като се има предвид, че това е вторият постинг, за който пишеш, че не си прочела, но пък бързаш да коментираш, то аз започвом да се чудя на интереса ти... След като, явно не се дължи на това, че ме четеш с удоволствие, то може би някаква друга фикция предизвиквам в теб, може да си ме харесала, да възбуждам в теб други интереси... Ако е така, то карай направо, прати ми снимка, може да откликна, при мен политическите възгледи не влизат в конфликт с любовния ми живот. Пък е както сама ме определи в "предпенсионна възраст", то малко агнешко няма да ми навреди, ако ме разбираш:)
И още нещо, това че демонстрираш някаква култура като се обръщаш към мен на Вие, не ме впечатлява, както всяко друго лицемерие. За мен истинската ти същност прозира, когато чета как възторжено се радваш на думите на един психично болен човечец, радващ се на смъртта на русначетата в Украйна.
цитирай
6. merlin1968 - Как ще го преживея сега? :-):-)...
02.04.2022 19:51
librarian написа:
Как ще го преживея сега? :-):-)

ПП: Какво ще кажете по въпроса, че СРЕДНИЯТ руснак работи за 11 пакета ПАМПЕРСИ месечно, а средният БЪЛГАРИН за 54? :-):-):-)

И още от 19:20 ч., понеже вече 1 коментар не е една точка.
Вие сте "ГОЧЕ"!! Само той пише такива чаршафи!! Ако не вярвате питайте blackpredator!!


По отношение на пословичната ти дребнавост да се ровиш за цените на всички стоки и по всички паланки, какво да ти кажа, освен, че подобна пенсионерщина от твоя страна ми досади вече много. Все пак ми стана интересно как си сметнала това в коментара си и реших да погладна. Първи резултат от търсенето - пакет подгъзници, 50 на брой струват 915 рубли, пак там има 94 броя за 1500 рубли и така нататък, да не почвам да приличам на теб няма да ровя. Просто изчисленията ти пак не са верни.
П.П.
Няма как да съм Гоче поради една сериозна причина - Гоче има IQ над 180, а моето беше 110 преди дестина години, а какно може би знаеш, с годините то пада.
цитирай
7. librarian - Първо за "подгъзниците" да го кажа за "стотен" път:
02.04.2022 19:54
Вие подхвърляте някаква цена от "въздуха"!
Аз давам шот директно от руски магазин!
Кое пък да е достоверното?
цитирай
8. librarian - Сега нещо по-"важно"! :-)
02.04.2022 19:54
merlin1968 написа:
.....Като се има предвид, че това е вторият постинг, за който пишеш, че не си прочела, но пък бързаш да коментираш.....

Да се върна малко назад. :-)
merlin1968 написа:
librarian написа:
Добреееее, на Вас Ви е "досадно, дразнещо и тъпо"!

ЗАЩО ОБАЧЕ ИЗТРИХТЕ ПРЕДСТАВЕНИТЕ ОТ МЕН ДАННИ, А НЕ ОСТАВИХТЕ ЧЕТЯЩИТЕ ДА ПРЕЦЕНЯВАТ САМИ ЗА СЕБЕ СИ??
И как това изтриване се връзва с това да питате защо RT дрън, дрън?? Или RT е световен авторитет някакъв (като Росстат)

Много е просто, в моят блог, аз държа информацията която се поднася, както от мен, така и от опонентите ми, да е солкото се може по-коректна. Ако ти искаш да качваш и представяш като статистика, информация не идваща от официален източник, прави го в своя блог. Това, че хората могат да преценят сами за себе си, е чудесно, но за да преценят нещо, те трябва да имат точна информация. Ти представяш като статистика някакви цифри, които, първо не е ясно от кой период са и второ са съвсем различни от данните на съответния статистически институт. Подобни действия се използват само в пропагандни цели с цел промиване мозъка на читателят, който уж сам преценява, а всъщност, не го прави защото е заблуден от изкривените данни.
И още нещо за "промитите мозъци" от предния ти коментар - да аз съм розен през 1968г. и съм живял в страна, която оказваше помщ на страните от "третия свят", страна заемаща 25 място в света по развитие, днес потърси, къде е. Страна с население 9 млн., днес виж колко е. Страна с втората по сила армия на Балканите, днес, въобще не търси, армия няма, само картинки на самолети за 2 млрд. Страна с развита промишленост, животновъдство, растениевъдство. Страна в която нямаше нито един безработен, нито един просяк. Страна в която тогавашният "Голям брат", снабдяваше с газ на такива цени, че зимата парното не спираше и прозорците не се затваряха. Страна която знаеше кои са приятелите, и кои са враговете й, към коя цивилизация принадлежи... въобще развита и уважавана по цял свят европейска страна. Така, че мило момиче, не се тревожи за моя мозък, виж твоя дали не е промит.

Ех, нагло човече от 73 коментар! :-):-)
Хайде ПАК:

Вие поднасяте информация от Росстат и искате да й вярваме само защото това бил официалният иточник!
И аз отново питам: МАРИЯ ЗАХАРОВА КАТО Е ОФИЦИАЛНИЯТ ИЗТОЧНИК И ИЗРИЧНО КАЗА (та чак "дипломатично" се подиграваше!!!!!!), ЧЕ РУСИЯ НЯМА ДА НАПАДА УКРАИНА, ЗАЩО ТОВА НЕ СЕ ОКАЗА ВЯРНО??
Та как точно казвате да вярваме на Вашите ОФИЦИАЛНИ РУСКИ ИЗТОЧНИЦИ??
Или щом ИЗЛЪГА, Захарова е на хранилка на САЩ??
Защото нали така доказвате кой (сайт в случая) е. С това дали нещо Ви е угодно!!

НАПРОТИВ, В ПОДНЕСЕНОТО ОТ МЕНЕ ПИШЕШЕ, ЧЕ ДАННИТЕ ЗА ЗАПЛАТИТЕ СА ОТ 5 ФЕВРУАРИ!! От преди 2 месеца!! И това на адреса който дадох е видно!!
А Вашите сам пишете са от миналата година!!
ДАННИТЕ ЗА ЦЕНИТЕ НА ПРОДУКТИТЕ ПЪК СА ОТ ОНЗИ ДЕН!! А Вашите отново са от миналата година!!
АКО НЯКОЙ ВИ КАЖЕ В МОМЕНТА, ЧЕ КГ. СИРЕНЕ В БЪЛГАРИЯ СТРУВА 6 ЛВ., ВИЕ НА КАКВО ЩЕ ВЯРВАТЕ? НА ОЧИТЕ СИ В МАГАЗИНА ИЛИ НА КАЗАНОТО ПЪК БИЛО ТО И ОТ НАЙ-ОФИЦИАЛНИЯ ИЗТОЧНИК??
Така, че хайде да не говорите кой поднася КОРЕКТНАТА информация и кой не.
ЗАЩОТО АКО ЧОВЕК СЕ ВОДИ ПО ОФИЦИАЛНИТЕ ИЗТОЧНИЦИ НА СЕВЕРНА КОРЕЯ, ТАМ Е РАЯТ НА ЗЕМЯТА, НАЛИ ТАКА? Леле, забравиииииих, Вие вярвате САМО НА ЕДНИ ОФИЦИАЛНИ ИЗТОЧНИЦИ, РУСКИТЕ!!

merlin1968 написа:
аз съм розен през 1968г

!!!!!!!!!
Я пак!!! Я пак!!!! Искате да кажете, че не сте merlin1969??
Ама Вие наистина се опитвате да ни вземете за канарчета!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Нататък мисля да се въздържа! Поне докато спра да се смея!

ОЩЕ ЛИ ПИТАТЕ ЗАЩО НИКОЙ НОРМАЛЕН НЯМА ДА ВИ ЧЕТЕ ОТ КРАЙ ДО КРАЙ?
цитирай
9. germantiger - не съмсъгласен с теб - предполагам ...
02.04.2022 19:59
не съмсъгласен с теб - предполагам лъжеш или се заблуждаваш

чехия, полша, румъния всички живеят днес по-добре

днес тези държави живеят пути подобре западно отколкото когатъо живееха по руски и бяха соц

защо българия е зле - защото тук сте руснаци

тук имахте по ръуски образец мутри и тук комунягите не ги лустрираха, а гхи направиха капиталисти

в чехия, полша,унгария нямаше мутри, комунягите повечето бяха изтласкани

за това вие руснаците сте зле - зщаото сте българи и руснаци

......

според мен русия може да поеме по пътя на чехия,полша, румъния, вместо по пътя на българия

впрочем руската младеж вече повечето е западна - гледа западни филми и говори на английски дори повече иот на руски

войната е спечелена от запада - китай си праща студентите в щатите и е граден върху западни технологии

......

повтарям - полша,румъния,чехия, унгария,словакия, словения, хърватска искат да са повече запад и помалко да са изток

българия се провали защото е руска, затова и русия се проваля - ВЕКОВЕ НАРЕД, не само днес

и още нещо - населението на русяи и днес е бедно

А ПУТИН ИМА ЯХТА/МИНИКОРАБ ЗА 750 МИЛИОНА ДОЛАРА - НЕ ЗНАЕШ ЛИ ТОВА

ТОВА Е ПО НАРОДНОМУ ЛИ СПОРЕД ТЕБ, ПО СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ЛИ Е :)

питам наистина питам,аолигарсите

именно западния модел не е добър за олигарсите, докато руския червен див капитализъм е идеален за тях
цитирай
10. germantiger - и най-важното зверски лошите ...
02.04.2022 20:00
и най-важното

зверски лошите години за българия бяха 90-ТЕ ГОДИНИ - МУТРЕСНКИ И РУСКИ

ГОДИНИ НА МУТРИ И СЛУЖБИ, НА УБИЙСТВА И ТЕРОР

днес бълагрия в ес е пъти подобре

ако тя стане руска ще залезе още повече
цитирай
11. librarian - Но да повторя, защото ТИГЪРЪТ ме "засенчи" :-):-)
02.04.2022 20:07
ОЩЕ ЛИ ПИТАТЕ ЗАЩО НИКОЙ НОРМАЛЕН НЯМА ДА ВИ ЧЕТЕ ОТ КРАЙ ДО КРАЙ?
И веднага въпрос: Ще потвърдите ли още веднъж, че сте набор 1968?

ПП за "подгъзниците": КАТО КАЗВАТЕ, ЧЕ СТЕ ПОГЛЕДНАЛИ ПРИ МЕНЕ, ТАКА НЕ ВИДЯХТЕ ЛИ, ЧЕ ОТДОЛУ ВДЯСНО И АЗ СЪМ ДАЛА 84 БР. ЗА 1500 РУБЛИ?
ВЪПРОСЪТ Е ЕДНО И СЪЩО КОЛКО СТРУВА В РУСИЯ И КОЛКО В БЪЛГАРИЯ!
То ясно, че IQ Ви паднало от 110 надолу :-):-), но не се правете, че е паднало под нулата! :-):-)
цитирай
12. merlin1968 - Длюкен Собакен, не четеш добре май. ...
02.04.2022 20:13
Злюкен Собакен, не четеш добре май. Аз никъде не съм писал дали Чехия, Полша и коя беше там страна още, са живели по-добре, или по-зле през соца, никъде! От което какво следва? - Точно така, че ти лъжеш.
Тук не сме руснаци, а българи и живеем по-зле не заради това, а защото такава е геополитическата ситуация. Чехия която споменаваш е с доста по-добър стандарт поради следната причина - там не унищожиха промишлеността си под мотото, че била "комунистическа глупост" и поради факта, че граничат с Германия се кооперираха към немската икономика. Що се отнася до поляците... там основната стока която продоват е русофобията, на САЩ много им харесва и от ЕС много плащат. Това се отнася и до балтийските икономически тигри чийто единствен конкурентен продукт на евро-атлантическия пазар е русофобията. Лошото е, че русофобията, както може да се яде, така може и да бие...
Що се отнася до яхтата на Путин... дебилите имат право да вярват на каквото си пожелаят, а аз защо да ти преча да бъдеш щастлив:)
цитирай
13. librarian - !
02.04.2022 20:18
merlin1968 написа:
Тук не сме руснаци, а българи и живеем по-зле не заради това, а защото такава е геополитическата ситуация.

ИМЕННО ТУК Е ВЪПРОСЪТ, А ВИЕ СТЕ ЛЪЖЕЦ И ПОДРИВЕН ЕЛЕМЕНТ!
По данни на ОФИЦИАЛНИЯ Евростат България е на 48 място по Индексът на просперитета (Legatum) от 167 държави!!!!!
КАЖЕТЕ НА КОЕ Е РУСИЯ?!

ПП: И намесил Вие (под предния си пост) "ГОЧЕ", та само да Ви кажа, че това "Злюкен собакен" към ТИГЪРА звучи точно..... ТЕТЕВЕНСКИ!!!!! :-):-):-)
:-):-):-)
цитирай
14. merlin1968 - ОЩЕ ЛИ ПИТАТЕ ЗАЩО НИКОЙ НОРМАЛЕН ...
02.04.2022 20:28
librarian написа:
ОЩЕ ЛИ ПИТАТЕ ЗАЩО НИКОЙ НОРМАЛЕН НЯМА ДА ВИ ЧЕТЕ ОТ КРАЙ ДО КРАЙ?
И веднага въпрос: Ще потвърдите ли още веднъж, че сте набор 1968?

ПП за "подгъзниците": КАТО КАЗВАТЕ, ЧЕ СТЕ ПОГЛЕДНАЛИ ПРИ МЕНЕ, ТАКА НЕ ВИДЯХТЕ ЛИ, ЧЕ ОТДОЛУ ВДЯСНО И АЗ СЪМ ДАЛА 84 БР. ЗА 1500 РУБЛИ?
ВЪПРОСЪТ Е ЕДНО И СЪЩО КОЛКО СТРУВА В РУСИЯ И КОЛКО В БЪЛГАРИЯ!
То ясно, че IQ Ви паднало от 110 надолу :-):-), но не се правете, че е паднало под нулата! :-):-)

Първо, сравнението на Мария Захарова като официален източник и статистиката като официален източник е меко казано глупаво и ако не се сещаш защо, попитай, ще ти обясня.
Второ, няма как преди седмица да извадиш данни за средна работна заплата от февруари 22г. защото статистическите данни (официални, а не изсмукани от пръстите) се получават три месеца по-късно от периода за който се отнасят.
Трето, не съм гледал при теб за памперсите и не знам там какво си показала и казала, преди малко отворих в Гугъл и видях това което писах, а аритметиката даже не съм си давал труд да я правя, защото очеизвадно не съответства на писаното от теб, че със средната заплата в Русия могат да се купят 11 пакета памперси.
Четвърто, след като съм ти писал, че съм роден през 1968г. то не знам защо се чудиш, че не съм се родил през 1969... но пък какво значение има, чуди се:)
И последно, пето, никъде не съм изразявал учудването си, че нормалните хора не ме четат, напротив, четат ме и аз се радвам на това. Изразих учудване, че конкретно ти, след като сама поне два пъти каза, че не четеш постингите ми докрай, защо продължаваш така да ме удостояваш с направо натрапчивото си присъствие..., А?
цитирай
15. librarian - ХАЙДЕ ПАК:
02.04.2022 20:42
Първо дали сте набор 1968 или 1969 за нас тук няма реално значение! НО ИМА ЗНАЧЕНИЕ ДО ТОЛКОВА, ДОКОЛКОТО ПРЕДИ ИЛИ СЕГА СТЕ ЛЪГАЛ/ЛЪЖЕТЕ! Тоест, ЛЪЖАТА Ви има значение, не друго! Или преди сте бил забравил кой набор сте? :-):-)

Второ, прав сте, Захарова е едно нищо за Русия, как да е ГОВОРИТЕЛЯТ Й ПРЕД СВЕТА!

Трето, значи цената в Гугъл е по-достоверна от тази В САМИТЕ МАГАЗИНИ И ТО В МОМЕНТА??! Защото Вашата от Гугъл дори не я знаем от кога е!

Четвърто, за заплатите: Ами то си има източници не само за текущите, а за всеки отделен регион!!!

Пето, удостоявам Ви с "внимание", за да Ви напомням, че освен ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ, говорите и ЛЪЖИ! Както и че го ПРАВИТЕ СЪЗНАТЕЛНО и плюейки по БЪЛГАРСКОТО, за да въздигате ЧУЖДО, РУСКОТО!!

Леле колко сериозно ги водите дискусиите! И как добре подкрепяте тезите и твърденията си!

И ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ПИТАМ: НА КОЕ МЯСТО ЗА 2021 ГОДИНА Е РУСИЯ ПО ИНДЕКС НА ПРОСПЕРИТЕТ??
БЪЛГАРИЯ ДА ВИ ПОВТОРЯ, ЧЕ Е НА 48-МО!!!!!
цитирай
16. merlin1968 - Тук не сме руснаци, а българи и жи...
02.04.2022 20:52
librarian написа:
merlin1968 написа:
Тук не сме руснаци, а българи и живеем по-зле не заради това, а защото такава е геополитическата ситуация.

ИМЕННО ТУК Е ВЪПРОСЪТ, А ВИЕ СТЕ ЛЪЖЕЦ И ПОДРИВЕН ЕЛЕМЕНТ!
По данни на ОФИЦИАЛНИЯ Евростат България е на 48 място по Индексът на просперитета (Legatum) от 167 държави!!!!!
КАЖЕТЕ НА КОЕ Е РУСИЯ?!

ПП: И намесил Вие (под предния си пост) "ГОЧЕ", та само да Ви кажа, че това "Злюкен собакен" към ТИГЪРА звучи точно..... ТЕТЕВЕНСКИ!!!!! :-):-):-)
:-):-):-)

По индексът за човешко развитие, България е на 56 място, Русия на 52
По БВП на глава от населението Русия е на 52, а България на 57 място
А знаеш ли, че според Амнисти интернешънал, за най-корумпираната страна в света (не помня коя точно година) беше обявена Северна Корея:))) а там, май нито един завод не е продаден за 1 $, не е ли странно:)))
цитирай
17. merlin1968 - Първо дали сте набор 1968 или 1969 за ...
02.04.2022 21:08
librarian написа:
Първо дали сте набор 1968 или 1969 за нас тук няма реално значение! НО ИМА ЗНАЧЕНИЕ ДО ТОЛКОВА, ДОКОЛКОТО ПРЕДИ ИЛИ СЕГА СТЕ ЛЪГАЛ/ЛЪЖЕТЕ! Тоест, ЛЪЖАТА Ви има значение, не друго! Или преди сте бил забравил кой набор сте? :-):-)

Второ, прав сте, Захарова е едно нищо за Русия, как да е ГОВОРИТЕЛЯТ Й ПРЕД СВЕТА!

Трето, значи цената в Гугъл е по-достоверна от тази В САМИТЕ МАГАЗИНИ И ТО В МОМЕНТА??! Защото Вашата от Гугъл дори не я знаем от кога е!

Четвърто, за заплатите: Ами то си има източници не само за текущите, а за всеки отделен регион!!!

Пето, удостоявам Ви с "внимание", за да Ви напомням, че освен ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ, говорите и ЛЪЖИ! Както и че го ПРАВИТЕ СЪЗНАТЕЛНО и плюейки по БЪЛГАРСКОТО, за да въздигате ЧУЖДО, РУСКОТО!!

Леле колко сериозно ги водите дискусиите! И как добре подкрепяте тезите и твърденията си!

И ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ПИТАМ: НА КОЕ МЯСТО ЗА 2021 ГОДИНА Е РУСИЯ ПО ИНДЕКС НА ПРОСПЕРИТЕТ??
БЪЛГАРИЯ ДА ВИ ПОВТОРЯ, ЧЕ Е НА 48-МО!!!!!

Първо, никога тук не съм твърдял, че съм 69 набор, което ще рече, че ти лъжеш, но това не е новина отдавна.
Второ, никъде не съм казвал, че Захарова е нищо за Русия, което твое твърдение отново показва, че лъжеш.
Трето, "цената в Гугъл" е изключително тъп израз, но на теб безспорно ти отива. "Цената в Гугъл", всъщност в случая е цената на памперсите в момента в сайта за интернет търговия ozon
Четвърто, заниманието с твоите тъпни ми омръзна
И последно пето, ОТТУК НА СЕТНЕ, КОМЕНТАР НЕ СВЪРЗАН С ТЕМАТА НА ПОСТИНГА МИ ЩЕ БЪДЕ ТРИТ И ТОВА СЕ ОТНАСЯ И ЗА БЪДЕЩЕ
цитирай
18. zdravgr - Уважаеми мерлин68,
02.04.2022 21:20
Bulgaria * Europe 11,332 2021
Russia * Europe 11,273 2021
По данни на IMF
https://en.wikipedia/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)_per_capita

Президента на САЩ , силна ме съмнява да натисне ядрения бутон, за Путин също се съмнявам. Въобще война между Запада и останалия свят е абсолютно невероятна. Англосаксонците ще променят сценария, както винаги са го правили. Аз бих предположил примирие или загуба на Русия. Дори и при загуба вероятността от разчленяване на Русия е минимална, най вече поради наличието на ядрена сила.
цитирай
19. librarian - 17. merlin1968
02.04.2022 21:25
ХАЙДЕ ПАК:

Първо и аз не съм твърдяла, че сте набор 1969, а само Ви "подигравах" спрямо предния Ви Ник!

Второ, иронизирах за Захарова, защото Вие казахте, че не била официален източник!
Че той дори путин твърдеше, че няма да напада Украина!!! И той е НИЩО, ЛЪЖЕЦ, МИЗЕРНИК!!!

Трето, цената в Гугъл (добреее, ОТ Гугъл, отчетена ЧРЕЗ Гугъл, така по-добре ли е) използвате Вие, не аз! Така, че при кого пък да е тъпотата?

И НАЙ-ВАЖНОТО: КОЙ КАЗВАТЕ ИЗДРЕБНЯВА, СЛЕД КАТО ВИЕ СЕ ХВАЩАТЕ ЗА ТОВА ЗА ГУГЪЛ, А ИЗТРИВАТЕ ДВА ПЪТИ КОМЕНТАР ЗА БВП НА РУСИЯ И БЪЛГАРИЯ?
Мммммммммммм? :-):-):-)
цитирай
20. merlin1968 - Bulgaria * Europe...
02.04.2022 21:29
zdravgr написа:
Bulgaria * Europe 11,332 2021
Russia * Europe 11,273 2021
По данни на IMF
https://en/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)_per_capita

Президента на САЩ , силна ме съмнява да натисне ядрения бутон, за Путин също се съмнявам. Въобще война между Запада и останалия свят е абсолютно невероятна. Англосаксонците ще променят сценария, както винаги са го правили. Аз бих предположил примирие или загуба на Русия. Дори и при загуба вероятността от разчленяване на Русия е минимална, най вече поради наличието на ядрена сила.

Аз лично се надявам да си прав по отношение на ядрената война. Но можеш ли аргументирано да ми обясниш, как ще стане така, че Русия да загуби исономическата война и защо си мислиш, че Китай ще гледа безучастно, ако допуснем, че Русия сама не се справи със санкциите? Имай предвид при това, че връщането на Русия към времената на Горбачов и Елцин, за Китай са равни на същото връщане назад с повече от половин милиард бедни в страната... как мислиш че се допуска такова нещо? И само те моля, не слизай на нивото, как всеки момент олигарсите ще свалят Путин, как до месец-два той ще умре от рак и край с Русия:)
цитирай
21. mt46 - Моето мнение...
02.04.2022 21:37
Трета световна война скоро няма да има... Предполагам, че ще се постигне баланс, относително равновесие на световните сили...
цитирай
22. merlin1968 - ХАЙДЕ ПАК: Първо и аз не съм т...
02.04.2022 21:39
librarian написа:
ХАЙДЕ ПАК:

Първо и аз не съм твърдяла, че сте набор 1969, а само Ви "подигравах" спрямо предния Ви Ник!

Второ, иронизирах за Захарова, защото Вие казахте, че не била официален източник!
Че той дори путин твърдеше, че няма да напада Украина!!! И той е НИЩО, ЛЪЖЕЦ, МИЗЕРНИК!!!

Трето, цената в Гугъл (добреее, ОТ Гугъл, отчетена ЧРЕЗ Гугъл, така по-добре ли е) използвате Вие, не аз! Така, че при кого пък да е тъпотата?

И НАЙ-ВАЖНОТО: КОЙ КАЗВАТЕ ИЗДРЕБНЯВА, СЛЕД КАТО ВИЕ СЕ ХВАЩАТЕ ЗА ТОВА ЗА ГУГЪЛ, А ИЗТРИВАТЕ ДВА ПЪТИ КОМЕНТАР ЗА БВП НА РУСИЯ И БЪЛГАРИЯ?
Мммммммммммм? :-):-):-)

Ти наистина си изключително нагла!
За последен път ти казвам, всек коментар извън темата на постинга ти ще бъде трит! И за в бъдеще също.
За предишния ми ник, очевидно имаш проблем с паметта, а той лесно може да се намери с търсачката в блога, същият е като този, но накрая е само 68
Второ, никъде не съм казал, че Захарова не е официален източник! Казах, че ако не си достатъчно умна да схванеш, че сравнението ти е тъпо, питай и ще ти обясня разликата. И понеже, явно си, то обяснявам - Статистиката работи с цифри и те не се променят след като вече са публикувани. Мария Захарова е официален говорител на МВнР на Русия и тя представя неговата позиция, която естествено се мени спрямо променящата се световна конюнктура. Що се отнася до Путин, аз не си спомням, той лично да е казвал, че няма да предприема военни действия срещу Украйна, и дори напротив.
Накрая, нямам намерение да се ровя и проверявам всички цифри които мъкнеш тук, още повече, че тези които си играх да проверя, не съответстват на заявените от теб.
ПО ТЕМАТА, ИЛИ, ЧАО, ДО СЛЕДВАЩИЯ МИ ПОСТИНГ КОЙТО НЯМА ДА ПРОЧЕТЕШ.
цитирай
23. merlin1968 - Трета световна война скоро няма да ...
02.04.2022 21:41
mt46 написа:
Трета световна война скоро няма да има... Предполагам, че ще се постигне баланс, относително равновесие на световните сили...

Трета със сигурност скоро няма да има, защото е ред на четвъртата:)
цитирай
24. librarian - Хайде пак! :-):-):-):-)
02.04.2022 21:45
Не по-нагла от Вас да не Ви пречат толкова други не по постинга коментари и да ги коментирате с охота, а така да Ви БОЛИ от този:

БВП на глава от населението на България за 2021 година: 8646 евро.
БВП на глава от населението на Русия за 2021 година: 8072 евро.
цитирай
25. merlin1968 - Не по-нагла от Вас да не Ви БОЛИ от ...
02.04.2022 22:01
librarian написа:
Не по-нагла от Вас да не Ви БОЛИ от други не по постинга коментари и да ги коментирате с охота, а така да Ви разбива този:

БВП на глава от населението на България за 2021 година: 8646 евро.
БВП на глава от населението на Русия за 2021 година: 8072 евро.

Виж какво кратунке, по номинална стойност може и да е така, но по БВП приравнен към покупателнат способност, въобще не е така и ти казах да се РАЗКАРАШ
цитирай
26. merlin1968 - zdravgr, пропуснах да коментирам ...
02.04.2022 22:08
zdravgr, пропуснах да коментирам изказаната от теб възможност да се договорят. Има такава възможност, но не мисля, че може да се стигне до такова споразумение което трайно да реши проблемите. Всъщност, Путин предложи такова споразумение, НАТО да се оттегли на положението си от 1997г. тоест, по-далеч от руските граници. Не мисля, че ще го приемат, това ще разпадне НАТО и ще ускори краха на САЩ... но пък за сигурноста на Европа ще е отлично.
цитирай
27. petgrig - Да бе,
02.04.2022 22:11
точно държава с БВП на Испания ще диктува нов ред. Хаааааа!
цитирай
28. kvg55 - merlin1968,
02.04.2022 22:14
Буржоазното общество изтича в канализацията на историята.
цитирай
29. librarian - :-):-)
02.04.2022 22:23
kvg55 написа:
Буржоазното общество изтича в канализацията на историята.

То според ВАС това се случва от 1917 г. насам!
Но или е запушена канализацията или.....
цитирай
30. merlin1968 - Да бе, точно държава с БВП на Испания ...
02.04.2022 22:33
petgrig написа:
Да бе,точно държава с БВП на Испания ще диктува нов ред. Хаааааа!

Още една кратуна, ще ти обясна, макар да е безсмислено, БВП по паритета на покупателнат способност, дава реална (относително, защото и тук всичко е на основата на абсолютно компрометирания долар) база за сравнение между страните, а не номиналния БВП. По този показател, Китай отдавна са пред САЩ, а Русия трайно е на шесто място в света. Нищо не разбра, нали:)
Ако ще ти стане по ясно, това е показател по който може да сравняваме реалното потребление и съответно богатство на населението на различни държави. За съжаление сравнението между България и Русия не е в наша полза, не намерих много пресни данни, но за 2017г. Русия е на ШЕСТО, а България на СЕДЕМДЕСЕТ И ШЕСТО МЯСТО.
Намерих и по пресни, през 2021г. Русия си остава на шесто място, а ние здраво сме се вдигнали до 73 място и дори сме изпреварили Танзания.
цитирай
31. librarian - ТРИЙТЕ, ПЪК АЗ ЩЕ ПОВТАРЯМ!! :-):-):-)
02.04.2022 22:49
Та да кажа за паритета на покупателна способност:
ИМЕННО ДЕ! ИМЕННО ТАМ СЛЕДНИЯТ БЪЛГАРИН Е ДОСТА ПО-НАПРЕД ОТ СРЕДНИЯ РУСНАК! Особено през последния месец, след въвеждането на санкциите!!
Защото:
- Над 100 глобални компании напуснаха напълно руските пазари!! Голяма част от тях закрили производства в самата Русия и от там оставили включително и безработни освен огромна дупка при асортиментите!
Та постепенно българинът ще си купува същото което и преди месец, а за руснакът след изчерпване, край! Ако Русия не спре войната!
- 37 държави затвориха въздушното си пространство за руски полети! Всъщност не само за руски, а за полети от и до Русия! Всякакви въобще!
- WIFO прогнозира почти 10% (9,7 ако трябва да сме точни) спад именно при БВП на Русия! Тоест, само на тази база България става с 10% по-добре от Русия!
цитирай
32. merlin1968 - Та да кажа за паритета на покупат...
02.04.2022 23:04
librarian написа:
Та да кажа за паритета на покупателна способност:
ИМЕННО ДЕ! ИМЕННО ТАМ СЛЕДНИЯТ БЪЛГАРИН Е ДОСТА ПО-НАПРЕД ОТ СРЕДНИЯ РУСНАК! Особено през последния месец, след въвеждането на санкциите!!
Защото:
- Над 100 глобални компании напуснаха напълно руските пазари!! Голяма част от тях закрили производства в самата Русия и от там оставили включително и безработни освен огромна дупка при асортиментите!
Та постепенно българинът ще си купува същото което и преди месец, а за руснакът след изчерпване, край! Ако Русия не спре войната!
- 37 държави затвориха въздушното си пространство за руски полети! Всъщност не само за руски, а за полети от и до Русия! Всякакви въобще!
- WIFO прогнозира почти 10% (9,7 ако трябва да сме точни) спад именно при БВП на Русия! Тоест, само на тази база България става с 10% по-добре от Русия!

Да, сигурно е така, за съжаление само според теб и другите кратуни от твоя бостан. И Русия затвори въздушното си пространство за тези 37 държави, и какво постигнаха те с това? Например, Германия, в която управляват зелените какво постигна, когато самолетите трябва да изминават всеки ден милиони километри повече... да живее екологията.
Освен че си супер нагла, си и умна като тиква. 100 глобални компании които са напуснали Русия, знаеш ли какво правят в момента? Плащат 2/3 от заплатите на работниците си в надежда да се върнат обратно когато кухите им лидери поумнеят. Предават бизнеса си в Русия на специални управленски компании и предприятат им продължават да работят. И накрая тези които наистина са се изринали от Русия, това е завинаги, защото ако се върнат ги заплашва ефективна присъда за умишлен фалит, а бизнесите им се конфискуват и продават на търг.
И понеже си направо брутално умна, като тиква, ама куха, преди да те зачеркна въобще от блога си, ще ти обясня още нещо - изказването ти в предишен коментар, че Русия ще изнася газ за ЕС, а той ще и продава взамяна, не това което й трябва, а каквото ЕС пожелае, бие всяка кратунковщина. Нямало например да й продава чипове, кратунке, чипове ЕС не продава, а внася, както и Русия, от Китай и Тайван. Но понеже тиквите не са само в блога, а и в Брюксел, няма кой да схване, че с ограниченията на износа си към Русия сега, губят пазарите там завинаги. Това да си тъп е кофти, но когато с тъпотата си създаваш проблем на страната за деситилетия напред е вече престъпно.
цитирай
33. librarian - Виждате ли, че не е смъртоносно да оставяте коментарите ми и четящите да си преценят за себе си? :-)
02.04.2022 23:09
Ето, ДИСКУТИРАМ:

Да, определено не само не е добре за екологията, но не е добре за ВСИЧКИ, ОСОБЕНО СЛАБИЧКИТЕ ИКОНОМИКИ! Като нашата да речем!
Но!
Но СВЕТЪТ няма как да се остави едно Русия да се опитва да го шантажира!!
ГУБИ И ЩЕ ГУБИ, ДА! ОГРОМНИ ЗАГУБИ! НО ЩЕ ОЦЕЛЕЕ! Защото е ОТНОСИТЕЛНО обединен! А Русия ни най-малко не си е самодостатъчна както си мислише самата тя и особено пък вие, путинистите!

НЯКОИ западни работодатели плащат на работниците си, да! И силно се надяват да не изгубят бизнеса си в Русия, да! Защото Русия е ОГРОМЕН ПАЗАР, да! Но това само е един малък пример, че никой не се стреми да унищожи Русия! Както и, че капитализмът не е толкова лош! :-)



И СТИГАМЕ ДО ПОРЕДНАТА ВИ БЕЗОЧЛИВА ЛЪЖА!!!
"изказването ти в предишен коментар, че Русия ще изнася газ за ЕС, а той ще и продава взамяна, не това което й трябва, а каквото ЕС пожелае, бие всяка кратунковщина."
НИКОГА НЕ СЪМ КАЗВАЛА ТАКОВА НЕЩО!!!!!
НИКОГА!!!!!
цитирай
34. blackpredator - по паритета на покупателната способност
02.04.2022 23:23
Русия за тази година на глава от населението (annual $32 716)

БГ за тази година на глава от населението (annual $28 596)

цитирай
35. merlin1968 - Виждате ли, че не е смъртоносно да ...
02.04.2022 23:27
librarian написа:
Виждате ли, че не е смъртоносно да оставяте коментарите ми и четящите да си преценят за себе си? :-) Ето, ДИСКУТИРАМ:

Да, определено не само не е добре за екологията, но не е добре за ВСИЧКИ, ОСОБЕНО СЛАБИЧКИТЕ ИКОНОМИКИ! Като нашата да речем!
Но!
Но СВЕТЪТ няма как да се остави едно Русия да се опитва да го шантажира!!
ГУБИ И ЩЕ ГУБИ, ДА! ОГРОМНИ ЗАГУБИ! НО ЩЕ ОЦЕЛЕЕ! Защото е ОТНОСИТЕЛНО обединен! А Русия ни най-малко не си е самодостатъчна както мисли тя, а особено пък вие, путинистите!

НЯКОИ западни работодатели плащат на работниците си, да! И силно се надяват да не изгубят бизнеса си в Русия, да! Защото Русия е ОГРОМЕН ПАЗАР, да! Но това само е един малък пример, че никой не се стреми да унищожи Русия! Както и, че капитализмът не е толкова лош! :-)



И СТИГАМЕ ДО ПОРЕДНАТА ВИ БЕЗОЧЛИВА ЛЪЖА!!!
"изказването ти в предишен коментар, че Русия ще изнася газ за ЕС, а той ще и продава взамяна, не това което й трябва, а каквото ЕС пожелае, бие всяка кратунковщина."
НИКОГА НЕ СЪМ КАЗВАЛА ТАКОВА НЕЩО!!!!!
НИКОГА!!!!!

Виж, кратунке, ако това, че хвърляш из блога ми глупости на килограм и аз трябва да ги опровергавам, наричаш дискусия, то за мен това не е дискусия, а губене на време. И това, че изсипа маса смет нямаща нищо общо с темата за която съм писал, също ли наричаш дискусия.
Но, да, тук за това, че санкциите особено зле ЩЕ (защото тепърва ще започва)се отразят на такива мижави икономики като нашата, си права.
Русия не шантажира никого, напротив, Русия отстоява своята независимост и дори тази на тъпанарите от Европа. Защото, за Европа винаги е било много ползотворно икономическото сътрудничество с Русия. Защото за Европа, искането й НАТО да се разкара от границите й, означава многократно намален риск от война, гаранция, че Европа няма да се превърне в Хирошима.
Преди да говориш за СВЕТА ПРОТИВ РУСИЯ, се огледай, свътът не е САЩ и ЕС, напротив те са статуквото, крадливо и спиращо развитието на останалите, така, че светът е с Русия, плюс поне 25% от западния свят.
Не съм те цитирал, но смисъла на думите ти беше такъв, така че...
цитирай
36. librarian - :-):-)
02.04.2022 23:29
blackpredator написа:
Русия за тази година на глава от населението (annual $32 716)

БГ за тази година на глава от населението (annual $28 596)


Чакайте, чакайте! Чакайте малко!
merlin1968 твърди, че средна заплата не може да се даде преди изтичане на годината, а Вие цял БВП "пресметнахте"!! Не е ли малко смешно?? :-):-)

Но да не Ви почвам сериозно и да разбия ИЗМИСЛИЦИТЕ Ви, защото ще трябва да стигнем до онези други за руските имоти в България!! :-):-)
И по двете теми, а и не само, сам ще Ви направя да си говорите, бъдете сигурен! :-):-)
цитирай
37. librarian - Вдишайте! Издишайте! :-):-)
02.04.2022 23:30
merlin1968 написа:
Виж, кратунке, ако това, че хвърляш из блога ми глупости на килограм и аз трябва да ги опровергавам.....

Чакайте, чакайте! Кога съм поискала да опровергавате каквото и да е? Коментирам основно по коментарите напред и нека го четат съблогерите, а не Вие да опровергавате, не съм Ви държала сметка правите ли го или не!

Искам само да ми кажете кога съм казала това:
"изказването ти в предишен коментар, че Русия ще изнася газ за ЕС, а той ще и продава взамяна, не това което й трябва, а каквото ЕС пожелае, бие всяка кратунковщина."
цитирай
38. merlin1968 - Виж, кратунке, ако това, че хвърляш ...
02.04.2022 23:57
librarian написа:
merlin1968 написа:
Виж, кратунке, ако това, че хвърляш из блога ми глупости на килограм и аз трябва да ги опровергавам.....

Чакайте, чакайте! Кога съм поискала да опровергавате каквото и да е? Коментирам основно по коментарите напред и нека го четат съблогерите, а не Вие да опровергавате, не съм Ви държала сметка правите ли го или не!

Искам само да ми кажете кога съм казала това:
"изказването ти в предишен коментар, че Русия ще изнася газ за ЕС, а той ще и продава взамяна, не това което й трябва, а каквото ЕС пожелае, бие всяка кратунковщина."

В някой от коментарите ти под други мой постинг, няма да ровя разбира се, търси си го ти. На мой коментар, че Русия в един момент, ако няма заради санкциите да може да купи за еврата от газа европейски стоки които са й нужни, то няма и защо да продава газ на европа. Отговорът ти беше, че Европа нямало да продава на Русия каквото й трябва, например чипове и маратонки. Ми, просто е кратунке, когато ти искаш да ти дам нещо, но нямаш нищо за мен интересно взамяна, то естествено, че нищо няма и да получиш.
Какво Русия купува с доларите си от САЩ, почти нищо, а защо тогава на Русия са й нужни долари? - Защото всички пазари са в долари. А защо пазарите са в долари, след като САЩ почти нищо не продават в ЕС, Русия и въобще по света? Защото така САЩ могат да си печатат долари, а цял свят да им покрива инфлацията. А не е ли време това да спре? Време е и това е бъдещето, искаш газ, купи си рубли, а ако Русия няма какво да купи от теб срещу твоите пари... ами кооперирай икономиката си с нейната, с Китай, Индия... Това, кратунке е бъдещето, новите разервни валути ще са обезпечени от собствените, а не от чуждите ресурси. Тогава ще разбереш какво означава реален курс, определен от търсенето на ресурсите с които е обезпечен.
цитирай
39. leonleonovpom2 - Здравейте коментиращи!
03.04.2022 00:44
Тази материя е трудна за мен В момента правя изследване, има ли ,след цар Борис поне един Българофил ?Но аз не съм на принципа, например, да посоча- този е Българофил!
Не , не, искам признание ,че е такъв, ако е, разбира се! Зорлен хубост не става
Защото имам чувството ,че цар Борис е последният ,който е декларирал ,че е такъв
Сигурен съм, познавам го ,чували сме се по телефона, че един от коментиращите е такъв!
Но, няма да посочвам, чакам някой да декларира че е Българофил!
цитирай
40. notfun - ком.40 / пълна плява, както винаги...
03.04.2022 12:25

краско, хайде, сега, изгони и мен, нали съм "баш' Гл Кратунка...

14. librarian - Хей, хей, хей, момчета, да се успокоим! :-)
11:58

Го4еее, кога порасна и ти, до международен..учЕн, к и н.../ като домакина..

Фактите, с които се замеряте с Магьосника1968, са пълен камуфлаж...
.прах на вятъра..
нерде 'подГъзники'', и НетЧебурашка, нерде...ПЕТРОЛ, и Геополитика...

мерлин, си трака партийните кьорфишеци, 2 за лев..
и..ти /му/ лапаш въдицата..за да се докараш до блокова...професура..
ехххх, како ЛаЙ Лай...Лайбре...кучке...ехххх...и охххх...
цитирай
41. merlin1968 - краско, хайде, сега, изгони и ...
03.04.2022 14:56
notfun написа:

краско, хайде, сега, изгони и мен, нали съм "баш' Гл Кратунка...

14. librarian - Хей, хей, хей, момчета, да се успокоим! :-)
11:58

Го4еее, кога порасна и ти, до международен..учЕн, к и н.../ като домакина..

Фактите, с които се замеряте с Магьосника1968, са пълен камуфлаж...
.прах на вятъра..
нерде 'подГъзники'', и НетЧебурашка, нерде...ПЕТРОЛ, и Геополитика...

мерлин, си трака партийните кьорфишеци, 2 за лев..
и..ти /му/ лапаш въдицата..за да се докараш до блокова...професура..
ехххх, како ЛаЙ Лай...Лайбре...кучке...ехххх...и охххх...

След малко дюлке ще те изгоня и тебе, не се кахъри.
Я кажи дюлке, намали ли парното по призива на Хабек?
цитирай
42. krumbelosvet - Войната е предрешена МОЖЕ БИ и А К О
03.04.2022 20:07
Отнасям се с уважение към доводите на автора. Те може би щяха да са точна прогноза, АКО изобщо е възможна такава за ВОЙНА. Войната е по своята природа СТОХАСТИЧНО, вероятностно явление. Определен резултат може да изглежда най-вероятен, но НИКОГА не е сигурен.
Най-голяма несигурност в предвижданията, внасят новите технологии и безкрайното множество на възможните оперативни, тактически и стратегически решения, най-просто казано, от евентуални прояви на ГЕНИАЛНОСТ. След Чингисхан, се сещам главно за Суворов като пример за гениалност. Донякъде и Наполеон. Бих добавил и Сталин, но неговото име е така ОПЛЮТО от монополистите в информацията, че тезата е безнадеждна.
цитирай
43. merlin1968 - Отнасям се с уважение към доводите ...
04.04.2022 00:11
krumbelosvet написа:
Отнасям се с уважение към доводите на автора. Те може би щяха да са точна прогноза, АКО изобщо е възможна такава за ВОЙНА. Войната е по своята природа СТОХАСТИЧНО, вероятностно явление. Определен резултат може да изглежда най-вероятен, но НИКОГА не е сигурен.
Най-голяма несигурност в предвижданията, внасят новите технологии и безкрайното множество на възможните оперативни, тактически и стратегически решения, най-просто казано, от евентуални прояви на ГЕНИАЛНОСТ. След Чингисхан, се сещам главно за Суворов като пример за гениалност. Донякъде и Наполеон. Бих добавил и Сталин, но неговото име е така ОПЛЮТО от монополистите в информацията, че тезата е безнадеждна.

Абсолйтно си прав! Единствената реална прогноза за една война е, че тя никога не се развива по начина по който е планирана.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 248816
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1912
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930