Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2022 17:39 - За гетьовците и нищо не струващата рубла
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 4288 Коментари: 74 Гласове:
12

Последна промяна: 27.03.2022 19:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Преди малко прочетох в блога на Гетьо, един цитат от, иначе омразния за евро*ейците руски олигарх, Ходорковски. Според този цитат, рублата била обида към хартията на която е напечатана, понеже струвала по-малко от стойността ѝ. Принципно, това може и да е вярно, но това не е никакъв проблем, защото винаги може да се направи една парична реформа и новите рубли да са в съотношение, да речем 1/10 спрямо сегашните. Това не изменя общото финансово състояние и покупателната възможност на гражданите, у нас примерно такива реформи са правени и от тях не забогатяхме.
По-интересно е друго, а именно - какво могат да си купят руснаците с тези "нищо не струващи" рубли, и какво можем да си купим ние, с могъщия, вързан здраво за еврото, лев? И ето една малка статистика по въпроса, тъй като един друг, много дипломиран блогер, скоро ме упрекна, че не давам източници. Та ето ви малко източници:)

image
Специално за дипломираните гетьовци, любители на източници които не могат да намерят, качвам тази таблица

Средната работна заплата в Русия, към края на 2021г. е 56280 рубли (нищо не струващи).
Средната работна заплата в България, към края на 2021г. е 1612 лева. 
По текущите цени в България и Русия, с тези заплати съответно могат да се купят следните продукти и услуги от първа необходимост. Отварям една скобка за да уточня, че заплатите и в двата случая са брутни, тоест без удръжките, поради което и количеството стоки които може да се купи с тях няма точно да съответства, но принципно няма да има отражение на разликата в покупателната способност на българина и руснака. Правя това уточнение, за тези много дипломирани, които могат да ме полазят с разни коментари в тази насока.
Литър бензин 95, по актуални цени в Русия струва 40 рубли, у нас 2.9лв. Тоест, със средната заплата в Русия, могат да се купят 1250л. бензин, а в България, 555.9л. Или, руснакът, купува с нищо не струващите си рубли, ДВА ПЪТИ и горница повече бензин от българина.
Комуналните разходи (ток, парно, вода, а за Русия +газ) са съответно за Русия 3410 рубли за месец, България, 192лв. за месец. Тоест, руснакът със заплатата си от нищо не струващи рубли, може да плати сметките си за 16.5 месеца. Бългъринът, със своята заплата, може да плати сметките си за 8.4 месеца. Или иначе казано, сметките за ток, вода, парно, на руснака му излизат ДВОЙНО по-евтино, отколкото на българина.
Със заплатата си, руснакът може да си купи 815.66 литра мляко, българинът, съответно 732.7 литра.
Руснакът, купува 1407бр. хляб от 500гр. Българинът, купува1343 хляба.
Руснакът купува 7930 яйца, българинът купува 5970 яйца
Рустакът, купува 201кг. пилешко филе, българинът, купува 166.2кг.
Рустакът, купува 1521кг. картофи, българинът - 1240кг.
Руснакът, купува 473л. олио, българинът - 322.4л.
Що се отнася до сиренето, тук, българинът, печели с 146.5кг. срещу 99кг. за руснака.
Българинът печели и при захарта с 905.6кг. против 815.7кг. за руснака.

image

Това, уважаеми гетьовци е статистиката, която ясно показва, че с "нищо не струващата рубла", руснакът към настоящия момент, живее доста по-добре от нас. А тенденцията, уважаеми гетьовци, уверявам ви, съвсем не е в наша полза, защото цените на петрола, газта, изкуствените торове... и прочие, само ще растат, което на практика означава, че нашата покупателна способност, ще изостава от тази на руснака.
Що се отнася до понижения курс на рублата спрямо долара и еврото на финансовите пазари, уважаеми гетьовци, това е специален подарък за вас, да сте щастливи, без това да ви носи полза. Радвайте се бързо, защото по всичко личи, че подаръкът ще е временен и когато евро*ейците, започнат да купуват рубли за да си плащат газа, курсът на рублата съответно ще се вдигне спрямо еврото и долара. 





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Още един шедьовър на жанра путин...
27.03.2022 18:07
Още един шедьовър на жанра путиноидно фентъзи. Според авторите в тоя жанр в Русия било прекрасно за живеене. Резерватът на полудивите вечно пияни орки, бензиностанцията, правеща се на държава за путиноидите е богоизбрано място.
Ами щом в Русия е по-хубаво от тук, защо никой българин не ходи да живее там, даже и копейковците, а у нас е пълно с десетки хиляди руснаци?
Путиноидалният синдром е тежко разстройство.
цитирай
2. blackpredator - много си скромен
27.03.2022 18:17
ако отвориш делиорманския GlobalProductPrices
и Хисаря малоумен тайм,
за март т.г., у долари, цените са:
БГ пилешко филе 6,20 - у рашата 1,78
БГ олио - 2,25 - у рашата 1,18
БГ шугър - 1,12 - у рашата ,90
БГ милк - 1,35 - у рашата ,73
и бананите, иконата на демокрацията
БГ ерекция - 1,63 - у рашата ,78
цитирай
3. germantiger - КОЛКО КУПУВА ГЕРМАНЕЦА СИ ПРОПУ...
27.03.2022 18:42
КОЛКО КУПУВА ГЕРМАНЕЦА СИ ПРОПУСНАЛ

КОЛКО КУПУВА БРИТАНЕЦА, ФРАНЦУЗИНА

КОЛКО КУПУВА АМЕРИКАНЕЦА, КАНАДЕЦА И АВСТРАЛИЕЦА

и най-важния въпрос

защо след като в педераша е така

ЗАЩО РУСКИНИТЕ СЕ ЖЕНЯТ В БГ И ИСКАТ В САЩ, ЕВРОПА, ЧЕ ДОРИ В БГ

комуналките ли са проблема или друго

и това което купува руснака е по руски цени или приемаме една цена за българин и руснак

ВЪПРОС - КОЛКО РУСНАЦИ ИМАТ СРЕДНА РАБОТНА ЗАПЛАТА

А КОЛКО Е СРЕДНАТА В НАЦИСТКИТЕ ГЕМАНИЯ, ВЪВ ФАШИЗИРАНА ФРАНЦИЯ

КАКВА Е СРЕДНАТА зарПЛАТА/на руски В ИНАЧЕ ПОДЛЕЖАЩИЯ НА ДЕНАЦИФИКАЦИЯ САЩ

а тая статистика твоята е от какъв източник, защото отново не си го предложил
цитирай
4. merlin1968 - Трябва също така да направя едно ...
27.03.2022 18:43
Трябва също така да направя едно доуточнение, руското сирене, е по-скоро като нашия кашкавал, което разбира се променя значително и цената. Така, че и по този показател се оказва, че сме гонещи.
цитирай
5. getmans1 - Охоо, Сударю гледам, че си МУ натрил ...
27.03.2022 18:47
Охоо, Сударю гледам, че си МУ натрил двата косъма и затуй бързам да ти ГО изправя за да ти отговаря.
На НЕГО МУ е много угодно да отоваря на глупотевините дет дращиш, иначе аз, лично аз, внимавам като пиша да не са глупости които не разбирам и които най-лесно да минат в графа ЛЪЖА или "изсмукано" от пръстите /или от друго място/ глупости.
- Ти явно си най- личният Путлеристки трол дето имаш статистическите данни за 2022 год.
- И пак явно, искш да се окажеш най-великият МАГЬОСНИК на жопа мире, че увеличи само за година с 60% заплатите в Русия:

И ето как как се посочват източници;


https://money.bg/politics/dohodite-v-rusiya-golemi-razliki-v-zaplatite-i-neravenstva-po-regioni.html
цитирай
6. germantiger - мерлин монро - колко е курса на ру...
27.03.2022 18:59
мерлин монро - колко е курса на рублата за долар ?

официален/"неофициален" на черно

отчетени лиса санкциите и чакам сурса

руското сирене дето е нашия кашкавал казваш

ами то и германското е така и е няколко века преди руското

но нали ти си си руснак толкова си знаеш, тя и руската салата е френска оливие

те и ракетите ви и самолетите и автомобилите ви...
цитирай
7. merlin1968 - Още един шедьовър на жанра путин...
27.03.2022 19:00
blackputinator написа:
Още един шедьовър на жанра путиноидно фентъзи. Според авторите в тоя жанр в Русия било прекрасно за живеене. Резерватът на полудивите вечно пияни орки, бензиностанцията, правеща се на държава за путиноидите е богоизбрано място.
Ами щом в Русия е по-хубаво от тук, защо никой българин не ходи да живее там, даже и копейковците, а у нас е пълно с десетки хиляди руснаци?
Путиноидалният синдром е тежко разстройство.

За написването на това "путиноидно фентъзи", съм ползвал данни от българската и руската статистики, това първо.
Второ, дебилни коментари за бензиностанции правещи се на държава и полу диви орки, няма да коментирам, защото, те дори не са фентъзи, а говорят само за това, че авторите им, се нуждаят от специализирани медицински грижи.
Трето, в Русия през последните години са отишли да живеят и работят доста българи, лично познавам четерима и ако сесъпостави броя на руснаците тук и броя на българите там по отношение числеността на населението у нас и в Русия, едва ли разликата ще е голяма. Освен това, в текста никъде не става въпрос, дали Русия, или България е по-добро място за живеене, а само за покупателната способност. Освен това, десетките хиляди руснаци които са дошли тук да живеят, повечето не живеят тук, просто имат имоти, защото са достатъчно заможни да си го позволят.
цитирай
8. germantiger - чакам сурса - измисли го НЕ СЕ ...
27.03.2022 19:01
чакам сурса - измисли го

НЕ СЕ СЪМНЯВАМ, ЧЕ РУСКИТЕ ПРОПАГАНДИСТИ СА ГО НАТЪКМИЛИ

но все пак го дай,аз се ангажирам да го погледна и проверя - давай смело под ръка ти е нали
цитирай
9. merlin1968 - ако отвориш делиорманския Glob...
27.03.2022 19:01
blackpredator написа:
ако отвориш делиорманския GlobalProductPrices
и Хисаря малоумен тайм,
за март т.г., у долари, цените са:
БГ пилешко филе 6,20 - у рашата 1,78
БГ олио - 2,25 - у рашата 1,18
БГ шугър - 1,12 - у рашата ,90
БГ милк - 1,35 - у рашата ,73
и бананите, иконата на демокрацията
БГ ерекция - 1,63 - у рашата ,78

Аз, бананите специално не ги упоменах, да не се депресират местните маймуняци.
цитирай
10. germantiger - давай сурса, другото е бо ш лаф и л...
27.03.2022 19:03
давай сурса, другото е бо ш лаф и лакърдии

не се засягай на гетманс коой ти би обидил русията

давай сурса който предполагам е блогче, статийка, вестник дума

давай дори да е официален сурс и база,ще го следим дали го обновяват и променят

щом си толкова конкретен значи ти е под ръка - просто сложи линка, става лесно... ча ка ме
цитирай
11. merlin1968 - мерлин монро - колко е курса на ру...
27.03.2022 19:11
germantiger написа:
мерлин монро - колко е курса на рублата за долар ?

официален/"неофициален" на черно

отчетени лиса санкциите и чакам сурса

руското сирене дето е нашия кашкавал казваш

ами то и германското е така и е няколко века преди руското

но нали ти си си руснак толкова си знаеш, тя и руската салата е френска оливие

те и ракетите ви и самолетите и автомобилите ви...

Злюкен Собакен, можеш ли вменяемо да ми обясниш, какво значение за теб, или мен има курса на рублата спрямо долара? Но ако много искаш, ще ти кажа защо е такъв курса на долара спрямо рублата - защото световната финансова система е пряко подчинена на САЩ и на практика, няма никаква икономическа релевантност при определянето на крусовете на валутите. Такава релевантност ще има когато всяка държава започне да изнася продукцията си в собствената си валута. Тогава, Собакен, ще разбереш, че най-скъпа ще е валутата на износителите на енергоносители, хранителни продукти и промишлени стоки, тоест, доларът ще е далеч под рублата. И този свят идва, Собакен.
Що се отнася до това, защо не съм дал данни за покупателните способности в Германия, Франция и прочие, ми то си пише в самото заглавие, аз не пиша за Ханс или Жан, а за Гетьо, а Гетьо живее тук.
На въпросът, колко руснаци получават средна работна заплата... еми, толкова, колкото и българи я получават.
цитирай
12. zdravgr - Уважаеми мерлин68
27.03.2022 19:11
Средната заплата в Русия е 27000 рубли. Моля докажете тезата си с цитат. Покупателната способност в Русия е с 20_30% под българската без да отчитаме разликата в качеството на продуктите. И много моля истината преди всичко.
цитирай
13. germantiger - СЛЕДВАОТЕЛНО ИСТИНЕН СОБАКЕН НА ...
27.03.2022 19:12
СЛЕДВАОТЕЛНО ИСТИНЕН СОБАКЕН НА РУСКА СВИНЯ ДУМА

Минималната работна заплата в Русия става 13 890 рубли (332 лв.)

минимална в бг 610 лв

яко а
цитирай
14. germantiger - собакен дума на руски швайне зол...
27.03.2022 19:14
собакен дума на руски швайне золдатен

русия 803 лв средно

българия около 1 600 лв

ну с праздником
цитирай
15. merlin1968 - давай сурса, другото е бо ш лаф и л...
27.03.2022 19:15
germantiger написа:
давай сурса, другото е бо ш лаф и лакърдии

не се засягай на гетманс коой ти би обидил русията

давай сурса който предполагам е блогче, статийка, вестник дума

давай дори да е официален сурс и база,ще го следим дали го обновяват и променят

щом си толкова конкретен значи ти е под ръка - просто сложи линка, става лесно... ча ка ме

Както винаги не се усещаш, че прекаляваш с гостоприемството ми и ако продължиш ще те изхвърля както и от личните съобщения.
"Сурса", е официалната българска и руска статистика, като не знаеш къде да я намериш... учи:)
цитирай
16. merlin1968 - Средната заплата в Русия е 27000 ...
27.03.2022 19:31
zdravgr написа:
Средната заплата в Русия е 27000 рубли. Моля докажете тезата си с цитат. Покупателната способност в Русия е с 20_30% под българската без да отчитаме разликата в качеството на продуктите. И много моля истината преди всичко.

По выборочному исследованию Росстата за апрель 2021 года средняя начисленная (брутто) зарплата в России составила 56 280 рублей
цитирай
17. librarian - merlin1968, извинете ме, но.....
27.03.2022 19:46
Бихте ли прочели и отговорили на моите коментари при мене?
Благодаря!

Колкото до средната заплата в Русия, то къде е Москва с 111 000 рубли и къде БРАТСКИ ПРИСЪЕДИНЕНИЯТ КРИМ С 38 000?
ПОВЕЧЕ ОТ 10 ОБЛАСТИ В РУСИЯ СА СЪС СРЕДНА ЗАПЛАТА ЗА 2021 ОТ 35 ДО 40 ХИЛЯДИ РУБЛИ, А ТОВА СА 2/3 ОТ РУСИЯ С 300% РАЗЛИКА СПРЯМО МОСКВА!!
СОЦИАЛНА ДЪРЖАВА, СПОР НЯМА!
цитирай
18. merlin1968 - Охоо, Сударю гледам, че си МУ натрил ...
27.03.2022 20:01
getmans1 написа:
Охоо, Сударю гледам, че си МУ натрил двата косъма и затуй бързам да ти ГО изправя за да ти отговаря.
На НЕГО МУ е много угодно да отоваря на глупотевините дет дращиш, иначе аз, лично аз, внимавам като пиша да не са глупости които не разбирам и които най-лесно да минат в графа ЛЪЖА или "изсмукано" от пръстите /или от друго място/ глупости.
- Ти явно си най- личният Путлеристки трол дето имаш статистическите данни за 2022 год.
- И пак явно, искш да се окажеш най-великият МАГЬОСНИК на жопа мире, че увеличи само за година с 60% заплатите в Русия:

И ето как как се посочват източници;


https://money/politics/dohodite-v-rusiya-golemi-razliki-v-zaplatite-i-neravenstva-po-regioni.html

Гетьо, пак почваш да пишеш несвързано, ремисията в менталното ти състояние май приключи. Що се отнася до неравенството на доходите на руските граждани, то е просто доказателство, че там вече комунизъм няма, както обичате да твърдите по инерция. Да там има голямо неравенство, същото се отнася и за България, по този показатела ако не се лъжа сме на първо място в ЕС... или някъде сред първите.
цитирай
19. merlin1968 - Бихте ли прочели и отговорили на ...
27.03.2022 20:03
librarian написа:
Бихте ли прочели и отговорили на моите коментари при мене?
Благодаря!

Колкото до средната заплата в Русия, то къде е Москва с 111 000 рубли и къде БРАТСКИ ПРИСЪЕДИНЕНИЯТ КРИМ С 38 000?
ПОВЕЧЕ ОТ 10 ОБЛАСТИ В РУСИЯ СА СЪС СРЕДНА ЗАПЛАТА ЗА 2021 ОТ 35 ДО 40 ХИЛЯДИ РУБЛИ, АТОВА СА 2/3 ОТ РУСИЯ!!

Да, затова се казва средна работна заплата за страната. При нас да не би да е различно, пет града със средна заплата 1600 и нагоре и останалите едва стигат 1000лв. така, че не търси под вола теле. Фактът си остава факт, "руснаците с нищо не струващата рубла", купуват много повече неща от нас.
цитирай
20. librarian - !
27.03.2022 20:09
merlin1968 написа:
librarian написа:
Бихте ли прочели и отговорили на моите коментари при мене?
Благодаря!

Колкото до средната заплата в Русия, то къде е Москва с 111 000 рубли и къде БРАТСКИ ПРИСЪЕДИНЕНИЯТ КРИМ С 38 000?
ПОВЕЧЕ ОТ 10 ОБЛАСТИ В РУСИЯ СА СЪС СРЕДНА ЗАПЛАТА ЗА 2021 ОТ 35 ДО 40 ХИЛЯДИ РУБЛИ, АТОВА СА 2/3 ОТ РУСИЯ!!

Да, затова се казва средна работна заплата за страната. При нас да не би да е различно, пет града със средна заплата 1600 и нагоре и останалите едва стигат 1000лв. така, че не търси под вола теле. Фактът си остава факт, "руснаците с нищо не струващата рубла", купуват много повече неща от нас.

Първо, НЕ Е ТАКА, КАКТО ГО ТВЪРДИТЕ ЗА БЪЛГАРИЯ!! И при мене има линк по въпроса, а и всеки може да провери на сайта на НСИ!!
Второ, отново НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ РУСНАЦИТЕ КУПУВАТ ПОВЕЧЕ!! Особено стоки внос, Които ЩЕ ИЗЧЕЗНАТ МАСОВО до няколко месеца!!
И дори и да сте прав за заплатите, А ВИЕ НЕ СТЕ, какво ще купуват после?? Социалистически асортимент??

На последно място много на място Ви се задава въпроса: ЗАЩО КАТО ТАКА ОБИЧАТЕ И ХВАЛИТЕ РУСИЯ НЕ ОТИДЕТЕ ТАМ?? Не Вие персонално, а всички "русо"фили!
ИЗВИНЕТЕ МЕ, НЕ БЕШЕ КОРЕКТНО!!

Коректният въпрос е: ЗАЩО СЛЕД КАТО В РУСИЯ Е ТОЛКОВА ДОБРЕ ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ СА ЕМЕГРИРАЛИ ЕДНОПОСОЧНО В САЩ?? Други ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ в Германия!! Още МИЛИОНИ във Великобритания!! Италия!!
Хайде сега КОРЕКТНО изнесете тази статистика и ни я обяснете.
цитирай
21. merlin1968 - Бихте ли прочели и отговорили на ...
27.03.2022 20:28
librarian написа:
merlin1968 написа:
librarian написа:
Бихте ли прочели и отговорили на моите коментари при мене?
Благодаря!

Колкото до средната заплата в Русия, то къде е Москва с 111 000 рубли и къде БРАТСКИ ПРИСЪЕДИНЕНИЯТ КРИМ С 38 000?
ПОВЕЧЕ ОТ 10 ОБЛАСТИ В РУСИЯ СА СЪС СРЕДНА ЗАПЛАТА ЗА 2021 ОТ 35 ДО 40 ХИЛЯДИ РУБЛИ, АТОВА СА 2/3 ОТ РУСИЯ!!

Да, затова се казва средна работна заплата за страната. При нас да не би да е различно, пет града със средна заплата 1600 и нагоре и останалите едва стигат 1000лв. така, че не търси под вола теле. Фактът си остава факт, "руснаците с нищо не струващата рубла", купуват много повече неща от нас.

Първо, НЕ Е ТАКА, КАКТО ГО ТВЪРДИТЕ ЗА БЪЛГАРИЯ!! И при мене има линк по въпроса, а и всеки може да провери на сайта на НСИ!!
Второ, отново НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ РУСНАЦИТЕ КУПУВАТ ПОВЕЧЕ!! Особено стоки внос, Които ЩЕ ИЗЧЕЗНАТ МАСОВО до няколко месеца!!
И дори и да сте прав за заплатите, А ВИЕ НЕ СТЕ, какво ще купуват после?? Социалистически асортимент??

На последно място много на място Ви се задава въпроса: ЗАЩО КАТО ТАКА ОБИЧАТЕ И ХВАЛИТЕ РУСИЯ НЕ ОТИДЕТЕ ТАМ?? Не Вие персонално, а всички "русо"фили!
ИЗВИНЕТЕ МЕ, НЕ БЕШЕ КОРЕКТНО!!

Коректният въпрос е: ЗАЩО СЛЕД КАТО В РУСИЯ Е ТОЛКОВА ДОБРЕ ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ СА ЕМЕГРИРАЛИ ЕДНОПОСОЧНО В САЩ?? Други ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ в Германия!! Още МИЛИОНИ във Великобритания!! Италия!!
Хайде сега КОРЕКТНО изнесете тази статистика и ни я обяснете.

Първо, точно така е за България, и не защото го твърдя аз, това е официална статистика.
Второ, Руснаците купуват със заплатите си не просто повече от нас, а много повече, което и ясно се вижда от статистиката. За вносните стоки не говорим, ясно съм написал - стоки от първа необходимост. Естествено, че цените на вносните стоки в Русия са се вдигнали заради курса на рублата, но това не е болка за умиране, руснаците от 8 години, заменят вноса със собствено производство. Освен това китайски стоки купуват за юани, които имат от продажбата на нефт.
цитирай
22. zdravgr - Средна заплата 27000 рубли
27.03.2022 20:29
https://agromassidayu/srednie-zarplati-v-rossii-sravnenie-view-339360
Тук е цитиран. Елементарна руска пропоганда. Има наука нареча статистика. Тя твърди, че при около 14000 ребли минимална заплата медиянната средна ще е оклоко 20-30% по-висока, тоест примерно 18000-19000 рубли а среднопретеглената 25000-30000 рубли. Естествено такава закономерност не е гарантирана , а много вероятна. Освен това искам да обърна внимание на един говорящ факт. Покупатерната способност на рускятя средня зяплятя дори и съпоставима с българската води до много , ама много по-ниско качество на потреблението, поради това, че на руския пазар поради ниското ниво на конкуренцията и качеството на продукта е значимо по-ниско. А 50-60 000 рубли са мечта за над 70% от руснаците, особено тези извън двата големи града. Всеки който е в състояние да изследва структурата на потрелблението и предлагането може да Ви го каже.
цитирай
23. merlin1968 - librarian, що се отнася до това, аз ...
27.03.2022 20:30
librarian, що се отнася до това, аз защо не съм в Русия и въобще защо по-голямата част от българския народ, не отиде в Русия, след като така й симпатизира? Не си ти човекът, нито който и да е друг малоумен тъпунгер, които да оказват на мен и българския народ къде да ходи да живее. Това трябва да ти е ясно, а като не ти харесва, заминавай където си щеш.
цитирай
24. librarian - За последно:
27.03.2022 20:32
Именно статистиката за България сочи КОРЕННО РАЗЛИЧНИ НЕЩА от тези които Вие твърдите!!

За ходенето СЕ ИЗВИНИХ (иронизирах КОРЕКТНО), НО ПЪК ЗАДАДОХ ВЕЧЕ НАПЪЛНО КОРЕКТНИЯ ВЪПРОС, ЗАЩО ПРИ 145 МИЛИОННА РУСИЯ, НАД 30 МИЛИОНА СА В ГНИЛИЯ ЗАПАД??
ВСЕКИ ЧЕТРЪРТИ, ГОСПОДИНЕ, ВСЕКИ ЧЕТВЪРТИ!!

Досвидание! :-)

ПП: защо руската "Сбербанк" на базата на ПОРЕДНИЯ НОВ И СПРАВЕДЛИВ путинСКИ ЗАКОН, НЯМА ДА ИЗПЛАЩА ЛИХВИ НА ВЛОЖИТЕЛИТЕ СИ ЗА 2022 И 2023 ГОДИНА, АКО ГО Е ПРАВИЛА ЗА 2020 И 2021??!!!!!

Да живее "велика" Русия и "яката" й рубла!!
цитирай
25. merlin1968 - https://agromassidayu/sredn...
27.03.2022 20:34
zdravgr написа:
https://agromassidayu/srednie-zarplati-v-rossii-sravnenie-view-339360
Тук е цитиран. Елементарна руска пропоганда. Има наука нареча статистика. Тя твърди, че при около 14000 ребли минимална заплата медиянната средна ще е оклоко 20-30% по-висока, тоест примерно 18000-19000 рубли а среднопретеглената 25000-30000 рубли. Естествено такава закономерност не е гарантирана , а много вероятна. Освен това искам да обърна внимание на един говорящ факт. Покупатерната способност на рускятя средня зяплятя дори и съпоставима с българската води до много , ама много по-ниско качество на потреблението, поради това, че на руския пазар поради ниското ниво на конкуренцията и качеството на продукта е значимо по-ниско. А 50-60 000 рубли са мечта за над 70% от руснаците, особено тези извън двата големи града. Всеки който е в състояние да изследва структурата на потрелблението и предлагането може да Ви го каже.

Аааа, не се прави на по-глупав отколкото си, защото и фактическото състояние не е малко! Когато ми извадиш данни, колко от българите реално получават средната работна заплата, тогава ми сочи какво е положението в Русия. Много мразя, "умници", които се надсмиват на комунистическите уравниловки, а иначе много вътрешно поемат неравенствата на капитализма.
И ако си приложиш правилото от цитата, излиза, че при 610лв. мини.заплата в България, средната ще е 780лв а не 1612лв.
цитирай
26. blackpredator - GlobalProductPrices
27.03.2022 20:41
за цървулите нещавени,
директно от Машква през Делиормана
цитирай
27. librarian - Простих се, но като "сърце "мъжко" юнашко" не трае :-):-)
27.03.2022 20:45
merlin1968 написа:
.....Когато ми извадиш данни, колко от българите реално получават средната работна заплата,.....

А преди това:

merlin1968 написа:
Да, затова се казва средна работна заплата за страната.....


Еднакво доказано и от двама Ви!!
Или Вашето, merlin1968, е вярно само, защото Вие го казвате, а каквото казват другите не е??

София-Кърджали, 30% разлика при ОФИЦИАЛНИТЕ ДАННИ, СРЕДНИТЕ (нали затова СА СРЕДНИ:-)!!
МОСКВА-КРИМ, 300% РАЗЛИКА!!
ДАННИТЕ СА ОТ СТАТИСТИЧЕСКИТЕ ИНСТАНЦИИ НА БЪЛГАРИЯ И РУСИЯ!!!!!!!?

И в момента Русия иска Киев да се нареди до Крим при статистиката????????


Като председател на лекарската комисия се оттеглям! :-):-)
цитирай
28. merlin1968 - Средната заплата в Русия е 27000 ...
27.03.2022 20:49
zdravgr написа:
Средната заплата в Русия е 27000 рубли. Моля докажете тезата си с цитат. Покупателната способност в Русия е с 20_30% под българската без да отчитаме разликата в качеството на продуктите. И много моля истината преди всичко.

Ако много молеше за истината преди всичко, нямаше да лъжеш като в този си коментар. Или може би не лъжеш, може би просто не ти стига умствен капацитет за да прочетеш и проумееш цифрите от статистиката?
цитирай
29. merlin1968 - Именно статистиката за България ...
27.03.2022 21:06
librarian написа:
Именно статистиката за България сочи КОРЕННО РАЗЛИЧНИ НЕЩА от тези които Вие твърдите!!

За ходенето СЕ ИЗВИНИХ (иронизирах КОРЕКТНО), НО ПЪК ЗАДАДОХ ВЕЧЕ НАПЪЛНО КОРЕКТНИЯ ВЪПРОС, ЗАЩО ПРИ 145 МИЛИОННА РУСИЯ, НАД 30 МИЛИОНА СА В ГНИЛИЯ ЗАПАД??
ВСЕКИ ЧЕТРЪРТИ, ГОСПОДИНЕ, ВСЕКИ ЧЕТВЪРТИ!!

Досвидание! :-)

ПП: защо руската "Сбербанк" на базата на ПОРЕДНИЯ НОВ И СПРАВЕДЛИВ путинСКИ ЗАКОН, НЯМА ДА ИЗПЛАЩА ЛИХВИ НА ВЛОЖИТЕЛИТЕ СИ ЗА 2022 И 2023 ГОДИНА, АКО ГО Е ПРАВИЛА ЗА 2020 И 2021??!!!!!

Да живее "велика" Русия и "яката" й рубла!!

И кои са тези "коренно" различни неща, съде са източниците им? Милионите руснаци в чужбина са там още от 90-те години, времената на перестройчиците и либералната демокрация. Сега заминаващите на запад са значително по-малко и значително по-богати..
Това последното да Сбербанк, че нямала да начислява лихва по депозитите за 2022 и 23 години, че и по закон на Путин... Предполагам, че е някаква партенка която си прочел в някой източник като Фактор. Иначе е елементарно, ако една банка не начислява лихви по депозитите, то никой няма и да депозира спестяванията си в нея. До колкото ми е известно, в момента лихвете по депозитите в рубли в руските търговски банки са 20 и нагоре процента.
цитирай
30. librarian - 29. merlin1968
27.03.2022 21:28
Явно не мога да се оттегля, защото сте крайно нагъл, ИЗВИНЕТЕ ме!!
Поне прочетете и следващия ми коментар де! А не избирателно!!
ИЛИ КРАЙНО НЕУДОБНОТО ВИ ЩЕ ГО ИЗТРИЕТЕ КАТО НА ГЕРМАНСКИЯ ТИГЪР???????

Питате, отговарям, ПРИ ВСЕ, ЧЕ СЪМ ГО НАПРАВИЛА ПОВЕЧЕ ОТ КОРЕКТНО ВЕЧЕ!!

Справка в българският НСИ показва, че разликата м/у София с най-висока заплата и Кърджали с една от най-ниските е 30%!!!!!!
ТРИЙСЕТ ПРОЦЕНТА!!
Същата справка при Русия показва разлика м/у Москва и Крим като съпоставими спрямо София-Кърджали 300%!!!!!!!!
ТРИСТА ПРОЦЕНТА!!!!!!!!
ТОВА Е БЕЗМИЛОСТНАТА СТАТИСТИКА! ОФИЦИАЛНА! НАЛИЧНА И ДОСТЪПНА ПРИ ЖЕЛАНИЕ!

Колкото до покупателната способност: Много е просто, Г-не! И мисля най-достоверно!!
Правите справка (аз съм го направила) кои са големите хранителни вериги (Вие за храни основно говорите!!!!!!) в Русия и отивате на сайтовете им!! Там виждате не само цените, а И АСОРТИМЕНТА!! В ТЕКУЩИТЕ ИМ БРОШУРИ!! ЗА ДЕНЯ!! ЗА ДНЕС!! И определен период напред!!
И смятате, съпоставяте!!

Нещо неясно??
Или ще кажете, че методологията не е сигурна и най-коректната??
Ще го кажете, но именно такава методология, НА ПРЕДСТАВИТЕЛНАТА ИЗВАДКА, е най-коректната!! Защото отразява ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА!!!!!

Няма да се връщам да чета отговора, защото не писах за Вас, а ЗА ВСИЧКИ ОНЕЗИ, КОИТО БИХТЕ ИЗТРОЛИЛИ!! Отново ме извинете, но е така, това се опитвате да направите, съзнателно или не. :-)



ПП: Поканих Ви да прочетете при мене. Уви!
Ако бяхте го направили, нямаше да ме питате сега като Ви кажа, че цената на БАНАНИТЕ :-):-) в Русия в момента е м/у 120 и 140 рубли къде съм го прочела.
Пак там (интервюто е от ДНЕС, ПО ОБЕД, А НЕ КАТО НЯКОИ ВАШИ ДАННИ ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА, ПРЕДИ ВОЙНАТА И САНКЦИИТЕ) се казва, че вносът е невъзможен, а наличностите са за около 2 седмици!!
И ТАКА Е НЕ САМО С БАНАНИТЕ, ТЕ СА ЗА ИРОНИЯ, А С 90% ОТ ВСИЧКО НЕТРАЙНО КАТО ВНОС!!
Честита самодостатъчност!!
цитирай
31. merlin1968 - librarian, не знам какво си гледала ...
27.03.2022 22:03
librarian, не знам какво си гледала и къде, но явно не каквото трябва и не където трябва.
Първо, по данни на НСИ, най-висока към периода декември 2021г. е заплатата в София-град (със статут на област) 2298лв. А най-ниска средна заплата имаме във Видин, 1098лв. Тоест, разликата не е 30% а над 100%
Второ, средната работна заплата в Крим за 2021г. е 38221 рубли, а за Москва е 111092 рубли, тоест, разликата е малко под 200%
Като имаме предвид мащабите на Русия и тези на България, аз не виждам нищо особено.
Изказването ти, че в Русия няма банани...:))) Напротив, има и ще продължава да има. Санкции на Русия са наложени далеч не от цял свят, както си свикнала да гледаш по телевизията, а само от Запада. То за Западът, е нормално да се отъждестви с цял свят, не от друго, а от скромност, за съжаление, това не отговаря на истината, ама хич.
цитирай
32. librarian - Хайде пак ИЗМИСЛИЦИ! :-)
27.03.2022 22:28
За Видин не ще споря, не съм търсила най-ниската заплата (и никъде не твърдя такова нещо!!!!), а взех Кърджали по "аналогия" с Крим!
300% също не съм пресмятала ТОЧНО, НО 40 СПРЯМО 112 СИ Е "МЕРОДАВНО" 300% и идеята беше да се видяи 10 ПЪТИ ПОВЕЧЕ спрямо ПРИМЕРА в България.

Колкото до бананите, смешен сте!!
А сте смешен, защото:
Първо, аз не изсмуках от желанията си КАТО ВАС ситуацията, а ЦИТИРАМ РУСКИ ИЗТОЧНИК!! Вие говорите колкото да кажете нещо и то ОТ ВАС!!
Второ, бананите как точно ще дойдат до Русия при настоящата й изолация?? И дори и да дойдат И ДАНО ДА ХОДЯТ, цената къде отива, ако маршрутите са заобиколни и то сериозно спрямо досегашните??
Руските самолети практически не летят извън Русия!! И тези които летят, без ЗАПАДНИ части за подръжка, ще престанат рано или късно!!
КАКТО ВПРОЧЕМ ЩЕ СПРЕ И ДОБИВЪТ ИМ НА ПЕТРОЛ, ГАЗ И КАКВО ЛИ НЕ БЕЗ ЗАПАДЕН ИНЖЕНЕРИНГ И РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ!!
Та бананите с велосипеди ли ще го вкарват в Русия??
Банани като пример, да се чете ВСИЧКО ЗАПАДНО И НЕ САМО!!
Погледнете къде е нашата търговия (ЗА СЪЖАЛЕНИЕ СПРЯМО НАС, НО ЗА РАДОСТ КАТО МИНУС ЗА КРЕМЪЛ) с Русия, нали сте по статистиките. България НЕ Е НАЛАГАЛА санкции!! Но търговия вече почти няма!!
Но Вие продължавайте да говорите празни приказки де!! Много е сериозно!!
В крайна сметка: Поживем, увидим!! Само да сме живи и здрави.



И да, това за извинението с големината на Русия, особено при природните й ресурси, е крайно несериозно, смешно и отчайващо до къде стига глупостта!! С извинение! :-)
цитирай
33. merlin1968 - За Видин не ще спорят, не съм търсила ...
27.03.2022 22:48
librarian написа:
За Видин не ще спорят, не съм търсила най-ниската заплата (и никъде не твърдя такова нещо!!!!), а взех Кърджали по "аналогия" с Крим!
300% също не съм пресмятала ТОЧНО, НО 40 СПРЯМО 112 СИ Е "МЕРОДАВНО" 300% и идеята беше да се видяи 10 ПЪТИ ПОВЕЧЕ спрямо България.

Колкото до бананите, смешен сте!!
А сте смешен, защото:
Първо, аз не изсмуках от желанията си КАТО ВАС ситуацията, а ЦИТИРАМ РУСКИ ИЗТОЧНИК!! Вие говорите колкото да кажете нещо и то ОТ ВАС!!
Второ, бананите как точно ще дойдат до Русия при настоящата й изолация?? И дори и да дойдат И ДАНО ДА ХОДЯТ, цената къде отива, ако маршрутите са заобиколни и то сериозно спрямо досегашните??
Руските самолети практически не летят извън Русия!! И тези които летят, без ЗАПАДНИ части за подръжка, ще престанат рано или късно!!
КАКТО ЩЕ СПРЕ И ДОБИВЪТ ИМ ВПРОЧЕМ БЕЗ ЗАПАДЕН ИНЖЕНЕРИНГ И РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ!!
Та бананите с велосипеди ли ще го вкарват в Русия??
Банани като пример, да се чете ВСИЧКО ЬАПАДНО И НЕ ДАМО!!

Значи, ти пишеш без да си гледала и без да си смятала, а мен наричаш смешен:)
Може ти и такива като теб да се надявате да спре всичко в Русия, но за съжаление, преди там да спра, ще спре у нас, много по-рано и много по-страшно. И затова са виновни тези като вас, този манталитет на туземци пред белия господар в управляващите ни, ще ни доведе до просешка тояга.
Още нещо, ако не можеш да смяташ проценти, върни се в училище за да се научиш "МЕРОДАВНО" как се смята.
И идеята да се види 10 пъти повече спрямо България... нещо не я разбрах:)))
цитирай
34. merlin1968 - librarian, и ако продължиш да си ...
27.03.2022 22:54
librarian, и ако продължиш да си дописваш старите коментари по няколко пъти след като съм ги коментирал, скоро ще бъдеш затрита от блога ми.
Няма никакво извинение с размера на Русия, той е факт и е съвършенно ясно за всеки чиято глупост не стига до никъде, защото е безкрайна, че след като в малка България може да има разлики в доходите между два града в порядък над 100%, то да има 200% разлика за мащабите на Русия е повече от нормално.
цитирай
35. librarian - Не, не съм казала, че не гледам!!
27.03.2022 22:54
Гледам и то добре!! Не изопачавакте нещата, защото само ставате още по-смешен и жалък!!
Казах САМО, че съм взела Кърджали, свързвайки го с "турското" му население, спрямо което някога Турция по ВАШАТА логика би било нормално да ни е нападнала, за да ни денацифицира!!
И ПОВТАРЯМ, ЧЕ НИКЪДЕ НЕ СЪМ ПИСАЛА, ЧЕ КЪРДЖАЛИ Е С НАЙ-НИСКИ ДОХОДИ!!!!!
Така както в примера ми и Крим за Русия НЕ Е!!!
ТОЕСТ, ОТ МОЯ СТРАНА Е КОРЕКТНО!!

НЕ ЛЪЖЕТЕ, ЧЕ ДОПИСВАМ!!
Или по-точно дописвам, но много минимално и в основи несъществено, А ЗА ИЗТРИВАНЕТО ПРИ ЛИПСА НА СПОСОБНОСТИ ЗА ЗАЩИТА НА ТЕЗИТЕ ВИ Е НЕ САМО ЯСНО, А И ГО КАЗАХ, ЧЕ ЩЕ СТАНЕ КОГАТО СТАВАТЕ ПЕРУШИНА!! :-)

Все пак, ИЗВИНЯВАМ СЕ, не знаех, че следите на мига, че да е нередно да дооформя мнението си за време под 3-4 мин. Да не говорим, че в момента пиша от телефон и това отнема повече време!! Но пък имам много такова и го запълвам. :-)

А се върнах, за да кажа:
ОТ СТАТИЯТА В РУСКАТА МЕДИЯ АЗ СЪМ НАУЧИЛА, ЧЕ РУСИЯ ВНАСЯ БАНАНИТЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО И САМО ОТ ЕКВАДОР. Там дори се казва, че цели 20% от производството на банани в Еквадор се изкупува (до момента) от Русия, но понеже това вече Е НЕВЪЗМОЖНО, Еквадор, който НЕ Е НАЛАГАЛ НИКАКВИ ДАНКЦИИ, вече унищожава развалящ се добив, защото е изгубил руския пазар!!
КОЕТО Е ЖАЛКО И СИГУРНО СТРАШНО ЗА ЕКВАДОР И АЗ ИМ СЪЧУВСТВАМ, НО СВЕТЪТ РЕАГИРА НА АГРЕСОР И ТОВА ГО ОДОБРЯВАМ НАПЪЛНО, ТА ДОРИ ОДОБРЯВАМ ЕВЕНТУАЛНА ПЪЛНА ИЗОЛАЦИЯ НА РУСИЯ!!!!!!!
Хайде вземете "глобус" и ми обяснете маршрута по който Русия ще продължи тази търговия! А не да говорите хипотетично и както Ви се иска!


ПП: Дописала съм ЕДИНСТВЕНО (цитирал сте от преди това, може да се сравни ви види дали не съм права, че е несъществено, а Вие ОТ БЕЗСИЛИЕ издребнявате:-) "НА ПЕТРОЛ, ГАЗ И КАКВО ЛИ НЕ"!!!!!
Голямо дописване, няма що!!
Че съм поправила 2-3 грешки, допуснати от телефонното писане, ще го изтъкнете ли като оправдание да ме изтриете ОТ БЕЗСИЛИЕ ЗА КОРЕКТЕН СПОР??
цитирай
36. merlin1968 - librarian, последно за тази вечер, ...
27.03.2022 23:40
librarian, последно за тази вечер, ще се опитам просто да ти обясня по темите които повдигаш, без аз в постинга да съм писал за тях.
Първо, не съм писал за бананите (и в смисъл на всякакви вносни стоки), но отговарям, проблеми с доставките има не от момента на налагане на санкции с Русия, а от две години още заради ковид. Проблеми с доставките има не само Русия, но и страните в Европа и въобще по цял свят. Огромни и много тежки проблеми с доставките има и фирмата в която работя, включително с доставки от Британия заради брекзит. Вносните стоки в Русия, естествено, че ще поскъпнат, някои дори ще изчезнат но пазарът ще се стабилизира и цените също, защото очаквам рублата скоро да върне голяма част от стойността си, причините са ясни, на практика, тя става резервна световна валута като долара и юана. Колкото и да не му се ще на ЕС, ще му се наложи да купува рубли за да плаща за газта, а по-нататък и за нефта, за пшеницата и т.н.
Ти, можеш да одобриш каквато си искаш изолация на агресора, но Европа не може да си го позволи. За февруари месец на годишна основа цените на производител в Германия са се увеличили с 25.9% и в тях не са включени резултатите от последните санкции, даваш ли си сметка, колко ще се качат цените, ако Германия загуби 50% от газта нужна за икономиката й?
Що се отнася до агресора, то, ти и дружките ти тук, призовавапте ли за санкции срещу НАТО, когато нападна Сърбия? А когато НАТО нападна Либия? А когато "коалиция на желаещите" нападна Ирак, Афганистан, а? А когато осем години, украинската армия избиваше мирните жители в Донбас?
А защо трябва да наричаме агресор една страна която иска да осигури своята безопасност като държи НАТО и САЩ по-далеч от границите си? Ти знаеш ли, че Русия от 15 години поне постоянно обяснява, че разширяването на НАТО е заплаха за сигурността й? Защо Русия трябва да допусне военни бази на САЩ и Британия в Украйна, ядрени ракети на 5-7мшн. полет до Москва и Петербург? САЩ не са ли агресор, какво търсят в Украйна, а у нас?
Говориш ми за безсилие, да, съгласен съм, аз съм безсилен да накарам сляпото да прогледне.
цитирай
37. librarian - Ами, НЕ, ОТНОВО СЕ ОПИТВАТЕ ДА ЗАБЛУДИТЕ ЧИТАТЕЛЯ!! Защото:
27.03.2022 23:47
Логистиката в цял свят се затрудни заради COVID, но не беше ликвидирана!! За Русия в момента тя принципно е ликвидирана!!
Да не говорим, че санкциите не идват на мястото на COVID обстановка, а се наслагват с нея!! И малко пресилено мога да заявя, че не зависи от Русия, а от ОБЕДИНИЛИЯТ СЕ СПРЯМО НЕЯ ПРАКТИЧЕСКИ ЦЯЛ СВЯТ!!

Връщане на рублата на ниво, КОЕТО ГО ПОЖЕЛАВАМ ЗАРАДИ НАРОДА НА РУСИЯ, ни най-малко не е сигурно!!
Ако СВЕТЪТ реши да е докрай твърд с Русия, което е заслужено и аз лично го пожелавам, то не рублата ще умре напълно, а Русия!! Ако не се революционера, което пък аз "предвиждам".

Не можете да сравнявате Русия с която и да е друга държава (освен Северна Корея), а още по-малко със силна такава, каквато е Великобритания. Просто не можете! Най-малкото, защото Великобритания има нормални отношения със света като цяло, а Русия не!

Можем да наричаме Русия АГРЕСОР, защото ЗА ЦЯЛ СВЯТ ТЯ Е ТОЧНО ТОВА!! Това са стотици милиони хора по света които го мислят и правото е на страната на мнозинството, а не на шепата поклонници на путин!!
путин е пътник и дори го знае и се крие!! Краят му ще е един и този, който очаква всички ни, но при него МОЖЕ БИ ще стане по неестествен път, с революция.
Което трябва да Ви радва путлеристите, защото това Ви влива адреналин. :-)

Лека нощ! :-)

ПП: Колкото до мантрата за ядрено оръжие на НАТО на "пъпчето" на Москва, това е повече от жалък довод!
Защото и без Украина НАТО може да разположи ядрено оръжие на същите тези разстояния, НО НЕ ГО Е НАПРАВИЛ!!
Както и Западът не е "смлял" Русия в толкова удобни исторически моменти, а напротив, спасявал я е и то няколко пъти от абсолютен глад дори!!

Колкото до прочетената СЕГА от мене, признавам си, ирония Ваша за информирането ми от "Фактор" за "Сбербанк", отново ГРЕШИТЕ!! ПО ВЪПРОСИТЕ ЗА РУСИЯ СЕ ИНФОРМИРАМ ИЗЦЯЛО ОТ РУСКИ ИЗТОЧНИЦИ И В ТЕХНИТЕ МЕДИИ ИМА КАКТО ТОВА ЗА ИЗРИЧНИЯ ЗАКОН, ТАКА И ЗА БАНКАТА!!
Дори специално за банковата ситуация в Русия по определени причини относително следя нещата и знам доста! :-) Особено по въпросите с дебитните и кредитни карти. :-)
цитирай
38. blackpredator - Мерлине, що си губиш времето?
27.03.2022 23:49
панагюрският цървул е част от тълпата..
цитирай
39. kvg55 - merlin1968,
27.03.2022 23:53
Бай Дън рече, че един долар се разменял срещу 200 рубли. И аз съм му подготвил таблица, че е янлъш.
цитирай
40. getmans1 - . . . А ТИ, МЕРЛИНЕ ЩЕ ИМАШ ЛИ ЧЕСТТА И ...
28.03.2022 00:04
... А ТИ, МЕРЛИНЕ ЩЕ ИМАШ ЛИ ЧЕСТТА И ДОСТОЙНСТВОТО ДА ВЪЗСТАНОВИШ ПОСТИНГА СИ В ПЪРВОНАЧАЛНИЯ МУ ВИД, А ???

Случайно ли Мерлине в ком.5 съм написал ето това;
„- Ти явно си най- личният Путлеристки трол дето имаш статистическите данни за 2021 год.„

Случайно ли продължих с данните наистина за 2021 год. и направих констатацията;
„- И пак явно, искш да се окажеш най-великият МАГЬОСНИК на жопа мире, че увеличи само за година с 60% заплатите в Русия:„

И сега пак ще мина на главни;
ТОГАВА ЗАБЕЛЯЗАХ, ЧЕ СИ СИ ПРОМЕНИЛ ПОСТИНГА НЕКОРЕКТНО - И КАТО СРЕДНА ЗАПЛАТА ЗА ЦЯЛА РУСИЯ ЗА КРАЯ НА 2021 Г. ТИ ДАВАШ КАКВО, ЧИСЛО ... КОЕТО ГО ИМА В СТАТИСТИКАТА НО ...

Затова и понеже трябваше спешно да изляза ти подадох линк НЕУВАЖЕМИ, и каткто виждам ДОБРЕ СИ СЕ ВЪЗПОЛЗВАЛ ... НОО, НЕПРАВИЛНО.

По-добре щеше да е да кажеш в 17.56 „Опс, грешка, ... става въпрос за МАГАДАН.

Но не, залисан в отговор на дребните дрязги ТИ СЪВСЕМ КЪСНО РЕАГИРАШ НА ком.5 и ПРАВИШ ВТОРА ПОПРАВКА НА ПОСТИНГА СИ, 2 ЧАСА ПО-КЪСНО ... Ако си мислиш че си обидил или унижил „ГЕТЬОВЦИТЕ„ МНОГО СЕ ЛЪЖЕШ ... АМА НАИСТИНА, МНОГО.
/Альо, дано си направил и правилният разбор на статията от линка ... там средната заплата в Русия е разгледана наистина в различни аспекти ... има ЧУДЕСНА ПРЕПРАТКА - гл. букви са да ти заострят вниманието, че гледам, имаш нужда /



merlin1968 написа:
librarian, и ако продължиш да си дописваш старите коментари по няколко пъти след като съм ги коментирал, скоро ще бъдеш затрита от блога ми.
Няма никакво извинение с размера на Русия, той е факт и е съвършенно ясно за всеки чиято глупост не стига до никъде, защото е безкрайна, че след като в малка България може да има разлики в доходите между два града в порядък над 100%, то да има 200% разлика за мащабите на Русия е повече от нормално.

цитирай
41. librarian - Еееее, getmans1, Вие направихте вечерта ми!!!!! :-):-):-)
28.03.2022 00:21
Искате да кажете, че този НАГЛЕЦ (merlin1968, извинете ме, но си го изпросвате) е променял на два пъти постинга си и то заради пълно объркване на съществени неща?????!!!!!!!!!
Но седнал на мене да се сърди, че съм правела нещо (дописване) КОЕТО В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ДОРИ НЕ СЪМ (защото съм дописала няма 5 думи и то вътре в изречение, а не дори като ново такова!!)????!!!!!

Много сериозно, merlin1968, много!! Почти колкото и почтено!!
цитирай
42. librarian - merlin1968, казах, че имам повече от много време за запълване.....
28.03.2022 01:10
И понеже сега чета някои коментари, а и да не "дописвам", че Ви е голям проблем..... :-):-):-) Та да застана в позиция на несъгласие и спрямо твърдението Ви, че руснаците били купували тук имоти понеже били заможни.
АМИ НЕ, НЕ Е ЗАРАДИ ТОВА!! С КОЕТО НЕ ОТРИЧАМ, ЧЕ % ЗАМОЖНИ ПРИ ТЯХ Е МНОГО ПО-ВИСОК ОТ ТОЗИ ПРИ НАС, НО ЕТО ТОВА Е ЕСТЕСТВЕНО, А НЕ ДА ИМА ОГРОМНИ СОЦИАЛНИ РАЗЛИКИ ПОНЕЖЕ РУСИЯ БИЛА ГОЛЯМА КАТО ТЕРИТОРИЯ!!
ПОВИШЕНИЯТ ИНТЕРЕС БЕШЕ САМО И ЕДИНСТВЕНО ЗАРАДИ ПОЛУЧАВАНЕ ДОСТЪП ДО ПО-СВОБОДНО ПЪТУВАНЕ В ЕС!!
Защото България им беше най-изгодния трамплин за връзка с ЕС, а това дори само показва колко по-добре е позиционирана страната ни спрямо Русия!!
Колкото и да сме слаби (за което никой друг не ни е виновен, освен сами) ние сме СЕМЕЙСТВО с десетките страни в ЕС, а с цял свят сме в нормални отношения! Докато Русия В НАСТОЯЩИЯ МОМЕНТ е образно Северна Корея 2!! :-)




И, merlin1968, накрая да се посмеем, какво ще кажете??
В края на 33 коментар Вие пишете:
merlin1968 написа:
Още нещо, ако не можеш да смяташ проценти, върни се в училище за да се научиш "МЕРОДАВНО" как се смята.

Преди това в средата на 31 пишете:
merlin1968 написа:
Второ, средната работна заплата в Крим за 2021г. е 38221 рубли, а за Москва е 111092 рубли, тоест, разликата е малко под 200%

МЕНЕ СА МЕ УЧИЛИ ТАКА В УЧИЛИЩЕ, ЧЕ РАЗЛИКАТА М/У 111 092 И 38 221 Я ПРЕСМЯТАМ КАТО 290,66% (което си е "точно" моите 300%, а не беше точно, защото не съм го смятала, а наум приблизително ПРЕЦЕНИХ!!), А КАК ВИЕ Я ПРЕСМЯТАТЕ ПОД 200, ТОВА НЕ ЗНАМ, ЧЕСТНО!! Но предполагам интелигентно и това ще ми обясните!! :-):-)
цитирай
43. merlin1968 - . . . А ТИ, МЕРЛИНЕ ЩЕ ИМАШ ЛИ ЧЕСТТА И ...
28.03.2022 07:36
[quote=getmans1]... А ТИ, МЕРЛИНЕ ЩЕ ИМАШ ЛИ ЧЕСТТА И ДОСТОЙНСТВОТО ДА ВЪЗСТАНОВИШ ПОСТИНГА СИ В ПЪРВОНАЧАЛНИЯ МУ ВИД, А ???

Случайно ли Мерлине в ком.5 съм написал ето това;
„- Ти явно си най- личният Путлеристки трол дето имаш статистическите данни за 2021 год.„

Случайно ли продължих с данните наистина за 2021 год. и направих констатацията;
„- И пак явно, искш да се окажеш най-великият МАГЬОСНИК на жопа мире, че увеличи само за година с 60% заплатите в Русия:„

И сега пак ще мина на главни;
ТОГАВА ЗАБЕЛЯЗАХ, ЧЕ СИ СИ ПРОМЕНИЛ ПОСТИНГА НЕКОРЕКТНО - И КАТО СРЕДНА ЗАПЛАТА ЗА ЦЯЛА РУСИЯ ЗА КРАЯ НА 2021 Г. ТИ ДАВАШ КАКВО, ЧИСЛО ... КОЕТО ГО ИМА В СТАТИСТИКАТА НО ...

Затова и понеже трябваше спешно да изляза ти подадох линк НЕУВАЖЕМИ, и каткто виждам ДОБРЕ СИ СЕ ВЪЗПОЛЗВАЛ ... НОО, НЕПРАВИЛНО.

По-добре щеше да е да кажеш в 17.56 „Опс, грешка, ... става въпрос за МАГАДАН.

Но не, залисан в отговор на дребните дрязги ТИ СЪВСЕМ КЪСНО РЕАГИРАШ НА ком.5 и ПРАВИШ ВТОРА ПОПРАВКА НА ПОСТИНГА СИ, 2 ЧАСА ПО-КЪСНО ... Ако си мислиш че си обидил или унижил „ГЕТЬОВЦИТЕ„ МНОГО СЕ ЛЪЖЕШ ... АМА НАИСТИНА, МНОГО.
/Альо, дано си направил и правилният разбор на статията от линка ... там средната заплата в Русия е разгледана наистина в различни аспекти ... има ЧУДЕСНА ПРЕПРАТКА - гл. букви са да ти заострят вниманието, че гледам, имаш нужда /


Делиорманско човече, ти ли ще ми говориш за чест, а и въобще за каквото и да било? Ако още веднъж в блога ми започнеш да ми вменяваш разни вини, самовтълпени ти от собствената ти неграмотност, като това отгоре, или ония повтарящи се коментари за някакво видео под което някой ме бил спасявал, ще бъдеш забърсван от блога ми като петно на масата.
Не случайно бил... какво си бил, за каква статистика ми говориш, за какви промени в постинга ми? Първо, постингът е мой и мога да си правя каквито си искам промени, второ, в случая съм направил следните - на втората мин. след като го прочетох си видях две правописни грешки и ги поправих, да не би да дойде любимото ти "анджи", да се гаври с правописа ми:))) След това, за онзи "учения" с дипломите, дето само източници иска, а не може да ги чете, добавих таблицата от Росстат.
Така, че Гетьо, какво неслучайно си казал, не знам. Знам, че ви извадих официална статистика, а вие или сте толкова тъпи, че не разбирате какво четете, или сте толкова нагли, че се правите че не разбирате.
Що се отнася до теб и това какво не случайно си казал, аз се чудя ти сам можеш ли да си разбереш на невнятните брътвежи които пишеш?
цитирай
44. merlin1968 - Искате да кажете, че този НАГЛЕЦ ...
28.03.2022 07:58
librarian написа:
Искате да кажете, че този НАГЛЕЦ (merlin1968, извинете ме, но си го изпросвате) е променял на два пъти постинга си и то заради пълно объркване на съществени неща?????!!!!!!!!!
Но седнал на мене да се сърди, че съм правела нещо (дописване) КОЕТО В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ДОРИ НЕ СЪМ (защото съм дописала няма 5 думи и то вътре в изречение, а не дори като ново такова!!)????!!!!!

Много сериозно, merlin1968, много!! Почти колкото и почтено!!

Не, не иска да каже това, иска просто за пореден път да покаже колко е прост. Между впрочем, наглостта ти почна да ми писва. Ти нещо видяла ли си да променям в постинга си - не си, редно би било тогава да си мериш приказките, или нещо бъркам, а? Цяла нощ пишеш тук глупости, а мълчиш, питах те за агресорите, кажи, кой е агресор НАТО в Югославия, НАТО в Либия, Ирак, Афганистан, НАТО на границите на Русия, или Русия защото се брани?
Това, че цяб свят е против Русия, е брътвеж роден от болните мозъци на такива като теб. Цяла, Южна Америка, цяла Азия и цяла Африка, както и половин Европа са с Русия, просто някои от страните там ги е страх открито да се опълчат на САЩ, защото краварските бандити са доказали, че бързо и безогледно бият и крадат. Това е всичко по въпроса.
цитирай
45. librarian - По кой въпрос е всичко, merlin1968, по този как Вие не можете да смятате %, а се присмивате на нас ли??
28.03.2022 08:17
Но за статистика и пресмятане говорите!! И не сте нагъл?? И не ставате за смях, нали??
цитирай
46. merlin1968 - И, merlin1968, накрая да се посм...
28.03.2022 08:18
librarian написа:
И, merlin1968, накрая да се посмеем, какво ще кажете??
В края на 33 коментар Вие пишете:
merlin1968 написа:
Още нещо, ако не можеш да смяташ проценти, върни се в училище за да се научиш "МЕРОДАВНО" как се смята.

Преди това в средата на 31 пишете:
merlin1968 написа:
Второ, средната работна заплата в Крим за 2021г. е 38221 рубли, а за Москва е 111092 рубли, тоест, разликата е малко под 200%

МЕНЕ СА МЕ УЧИЛИ ТАКА В УЧИЛИЩЕ, ЧЕ РАЗЛИКАТА М/У 111 092 И 38 221 Я ПРЕСМЯТАМ КАТО 290,66% (което си е "точно" моите 300%, а не беше точно, защото не съм го смятала, а наум приблизително ПРЕЦЕНИХ!!), А КАК ВИЕ Я ПРЕСМЯТАТЕ ПОД 200, ТОВА НЕ ЗНАМ, ЧЕСТНО!! Но предполагам интелигентно и това ще ми обясните!! :-):-)

Да, тук си права, почти 300%, а не почти 200 както аз съм писал, грешката е моя и грешката е просто от невнимание, но няма значение, извинявам се за което.
Но това, че между доходите по региони в Русия има 300% (и дори някъде може би повече) разлика, не променя никак нещата. В една малка България, имаме над 100% разлика в средната заплата между София и Видин, а ти ми говориш за "Европейско семейство". Европейското семейство е три пъти (наизуст го казвам, че бързам, ти провери точно) по-малко от РФ (федерация, тоест, също семейство), та хайде за домашно да провериш колко е разликата в средната заплата между най богатите и най-бедните в евро*ейското семейство и тогава да ревеш за руснаците. А, какво ще кажеш, давай:)))
цитирай
47. librarian - А Вие за домащно да се научите да смятате проценти??!! :-):-):-)
28.03.2022 08:30
Колкото до новият Ви опит за ирония (неоснователна), тази за доходите в ЕС, то няма нужда да правя проверки, знам резултата! Но опитът Ви за отговор само показва безсилието Ви и непознаване от Ваша страна какъв е смисълът на Европейския съюз!! А уж ги разбирате тези въпроси!

Колкото до руснаците, то никой не реве за тях. Вие за някого ревете ли? Защото аз дискутирам и изнасям факти!! Реване е тогава, когато някой се опитва да убеди околните в нещо различно от видимата истина и въпреки, че не може да го направи, продължава да опитва с липса на факти и продължава!! :-):-)

Но имам към Вас простичък въпрос, споко, не е да смятате проценти :-):-)
ОТ КОЛКО ЧЛЕНА СЕ СЪСТОИ ВАШЕТО СЕМЕЙСТВО??

ПП:
merlin1968 написа:
.....Но ако много искаш, ще ти кажа защо е такъв курса на долара спрямо рублата - защото световната финансова система е пряко подчинена на САЩ и на практика, няма никаква икономическа релевантност при определянето на крусовете на валутите.....

Това също съм го пропуснала е и много интелигентно и най-вече вярно, дааааааа!! :-):-)
Но иначе държите на КОРЕКТНА и СЕРИОЗНА дискусия!!
цитирай
48. getmans1 - лъжец си ти Мерлине, голям лъжец. . . ...
28.03.2022 09:57
лъжец си ти Мерлине, голям лъжец ... и знаешли колко ме интерисуват заканите на менте българина - и все по-често в блога ще вижда точно това, лъжеца и ментето
цитирай
49. merlin1968 - Колкото до новият Ви опит за ирония ...
28.03.2022 15:09
librarian написа:
Колкото до новият Ви опит за ирония (неоснователна), тази за доходите в ЕС, то няма нужда да правя проверки, знам резултата! Но опитът Ви за отговор само показва безсилието Ви и непознаване от Ваша страна какъв е смисълът на Европейския съюз!! А уж ги разбирате тези въпроси!

Колкото до руснаците, то никой не реве за тях. Вие за някого ревете ли? Защото аз дискутирам и изнасям факти!! Реване е тогава, когато някой се опитва да убеди околните в нещо различно от видимата истина и въпреки, че не може да го направи, продължава да опитва с липса на факти и продължава!! :-):-)

Но имам към Вас простичък въпрос, споко, не е да смятате проценти :-):-)
ОТ КОЛКО ЧЛЕНА СЕ СЪСТОИ ВАШЕТО СЕМЕЙСТВО??

ПП:
merlin1968 написа:
.....Но ако много искаш, ще ти кажа защо е такъв курса на долара спрямо рублата - защото световната финансова система е пряко подчинена на САЩ и на практика, няма никаква икономическа релевантност при определянето на крусовете на валутите.....

Това също съм го пропуснала е и много интелигентно и най-вече вярно, дааааааа!! :-):-)
Но иначе държите на КОРЕКТНА и СЕРИОЗНА дискусия!!

Опит за ирония няма, има само факти, след като ми говориш за големите 300% разлики в доходите на различните региони на Русия, то кажи и за хилядите проценти разлика на доходите в "общия ни евро*ейски дом"
Смисълът на ЕС, е една шайка дебилни бюрократи да спъват развитието на повечето европейски страни в полза на САЩ. Това е катастрофално за България.
За безпомощност, може да говориш само от първо лице единствено число.
Ти не си представила нито един факт, който да обори написаното в постинга ми, ти не си отговорила на нито един мой въпрос, но очакваш от мен отговори.
Да, колкото и да не ти се вярва, няма грам икономическа нормалност на финансовите и дори на фондовите борси. И предстои тепърва да го разбереш, когато започнем да си купувам газа в рубли.
И, въобще, ако има какво да кажеш и факти за показване, заповядай, празните приказки ме уморяват.
цитирай
50. merlin1968 - лъжец си ти Мерлине, голям лъжец. . . ...
28.03.2022 15:14
getmans1 написа:
лъжец си ти Мерлине, голям лъжец ... и знаешли колко ме интерисуват заканите на менте българина - и все по-често в блога ще вижда точно това, лъжеца и ментето

Гетьо, аз теб даже лъжец няма да те нарека, ти просто не знаеш на кой свят си, така че...
Може би ще ми кажеш, какво според теб съм изтрил от постинга си?
Що се отнася до линка който си ми дал, сутрента бързах и съм пропуснал да ти отговоря на твърдението ти, че в този твой безценен линка, аз нещо съм видял и съм си изтрил част от текста заради това. НАБИЙ СИ В КУФЕЛНИЦАТА, ЧЕ АЗ ЧУЖДИ ЛИНКОВЕ НЕ ОТВАРЯМ ВЪОБЩЕ, НИТО ТВОЯ, НИТО НА ТИГРЕТО, НИТО НА ОНЯ С ДИПЛОМИТЕ. ПРОСТО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ОТКЪДЕ ТАКИВА КАТО ТЕБ СИ ПЪЛНЯТ ГЛАВИТЕ С ДИВОТИИ. ЧУЖДИ ЛИНКОВЕ ОТВАРЯМ МНОГО РЯДКО И САМО ИЗПРАТЕНИ МИ ОТ ХОРА ЧИЯТО ИНТЕЛИГЕНТНОСТ СЪМ ПРИЗНАЛ И ЦЕНЯ МНЕНИЕТО ИМ. Така, че Гетьо, не се самоизтъквай излишно, че твоя линк ме е научил на нещо, или там каквото друго си мисли главицата ти.
цитирай
51. librarian - merlin1968, непочтен сте, защото и Вие искате или да се доверим на цифрите Ви
28.03.2022 17:15
Или проверявайки ги лично, да не вярваме на очите си!
Ами проверяваме и вярваме, защото нашите методи са КОРЕКТНИ!
Давам ЕДИН конкретен пример.
КОРЕКТНО И КОНКРЕТНО Ви казах, че в момента веригата на "Билла" в Русия е с име "Лента", така ли беше?
Вие заредихте ли НЯКОЙ магазин, КОНКРЕТЕН, и да проверите КОНКРЕТНО И В ТОЧНО ТОЗИ МОМЕНТ, НА МЯСТО, А НЕ КАКВОТО СТЕ ПРОЧЕЛ НЯКЪДЕ КАТО СТАТИСТИКА, каква е цената на млякото например?
Ето, аз го правя ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ и Ви казвам:
В МОМЕНТА, НА ПРОМОЦИЯ, "ДОМИК В ДЕРЕВЕ" ОТ 930ml. СЕ ПРОДАВА ЗА 69,89 РУБЛИ! ДАДЕНА Е И ЦЕНАТА ЗА ЛИТЪР И ТЯ Е 82,69 РУБЛИ!
И сега приемаме, че заплатата, на която държите от 56 280 рубли е коректна.
56 280 / 82,69 = 678!!!
678 ЛИТРА МЛЯКО И ТО НА ПРОМОЦИЯ И ЕДНО ОТ ЕВТИНИТЕ МЛЕКА В РУСИЯ!!!!!
Как ще оборите тази КОРЕКТНА КОНКРЕТНОСТ??
И ако дам линк, за да видите с очите си, че говоря КОРЕКТНО, ще го последвате ли? Питам не за друго, а защото Вие сте написал нещо за линкове!
А И САМИЯТ ВИЕ НЕ ДАВАТЕ ТАКИВА, А ПО ДЕТСКИ ИСКАТЕ ДА ВИ СЕ ДОВЕРИМ!
АМИ НЕ ВИ СЕ ВЯРВАМЕ, ЗАЩОТО С ОЧИТЕ СИ ВИЖДАМЕ ДРУГА КОНКРЕТИКА!
КОНКРЕТИКА "НА ТЕРЕН" И ДНЕС, ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ! А не имагинерно поднесени ни от Вас данни!!

678 литра мляко за руснака в момента, при 732 литра при българина, поднесени от Вас и непроверени от мен!
И при руснаците покупателната "млечна" способност е при промоционална цена, не го забравяйте!!!
цитирай
52. librarian - А промоцията е 15%
28.03.2022 17:34
Колко казвате, че тези 15% намаляват покупателната способност при реална цена? Питам не за друго, а понеже ние нали не можем да изчисляваме % за разлика от Вас. :-):-):-)

ПП: И, merlin1968, понеже опцията за търсене ВСЕ ОЩЕ не работи на сайта на "Лента", стигнах при прелистването до 7 стр. и до там от другото от списъка Ви открих само сирене:
Сирене "Подножието на Кавказ"
Русия, 300гр.
ЦЕНАТА В АКЦИЯ
179,99
РЕДОВНА ЦЕНА
252,69

252,69 рубли за 300 гр.!!! Х 3,33 = 841,46 рубли за кг.
56 280 / 841,46 = 66,88 кг. При редовната цена! Спрямо по Ваши данни за българина 146,5 кг., което е НАД 2 ПЪТИ ПОВЕЧЕ!!

ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ЛИ??
цитирай
53. merlin1968 - merlin1968, непочтен сте, защото и ...
29.03.2022 15:52
librarian написа:
merlin1968, непочтен сте, защото и Вие искате или да се доверим на цифрите Ви
Или проверявайки ги лично, да не вярваме на очите си!
Ами проверяваме и вярваме, защото нашите методи са КОРЕКТНИ!
Давам ЕДИН конкретен пример.
КОРЕКТНО И КОНКРЕТНО Ви казах, че в момента веригата на "Билла" в Русия е с име "Лента", така ли беше?
Вие заредихте ли НЯКОЙ магазин, КОНКРЕТЕН, и да проверите КОНКРЕТНО И В ТОЧНО ТОЗИ МОМЕНТ, НА МЯСТО, А НЕ КАКВОТО СТЕ ПРОЧЕЛ НЯКЪДЕ КАТО СТАТИСТИКА, каква е цената на млякото например?
Ето, аз го правя ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ и Ви казвам:
В МОМЕНТА, НА ПРОМОЦИЯ, "ДОМИК В ДЕРЕВЕ" ОТ 930ml. СЕ ПРОДАВА ЗА 69,89 РУБЛИ! ДАДЕНА Е И ЦЕНАТА ЗА ЛИТЪР И ТЯ Е 82,69 РУБЛИ!
И сега приемаме, че заплатата, на която държите от 56 280 рубли е коректна.
56 280 / 82,69 = 678!!!
678 ЛИТРА МЛЯКО И ТО НА ПРОМОЦИЯ И ЕДНО ОТ ЕВТИНИТЕ МЛЕКА В РУСИЯ!!!!!
Как ще оборите тази КОРЕКТНА КОНКРЕТНОСТ??
И ако дам линк, за да видите с очите си, че говоря КОРЕКТНО, ще го последвате ли? Питам не за друго, а защото Вие сте написал нещо за линкове!
А И САМИЯТ ВИЕ НЕ ДАВАТЕ ТАКИВА, А ПО ДЕТСКИ ИСКАТЕ ДА ВИ СЕ ДОВЕРИМ!
АМИ НЕ ВИ СЕ ВЯРВАМЕ, ЗАЩОТО С ОЧИТЕ СИ ВИЖДАМЕ ДРУГА КОНКРЕТИКА!
КОНКРЕТИКА "НА ТЕРЕН" И ДНЕС, ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ! А не имагинерно поднесени ни от Вас данни!!

678 литра мляко за руснака в момента, при 732 литра при българина, поднесени от Вас и непроверени от мен!
И при руснаците покупателната "млечна" способност е при промоционална цена, не го забравяйте!!!

Много забавно, кой точно ми говори за почтеност:) Цифрите ми те притесняват, източници искате... не вярвате... Смешно е, защото преди час гледам от телефона си един пост на някакъв умник като теб, копнал някакъв цитат в кавички, без да е указал въобще откъде е, и гледм, че теб това ваъбще не те е притеснило, никакви съмнения за "почтенноста" му не си изразила, напротив, кефиш се яко и вярваш, като като да си отворила светото писание... почтеност:))
Ми, сложил съм ви таблица от Росттат, ама на ви е малко, някак не ви се вярва, някак не е много почтено... Оня дипломирания с много дипломи, седнал да ми обяснява, че средната работна заплата не била това което е, по-му харесввало да се изчисли по друг начин, той явно от събиране на много дипломи не му е останоло време да научи, че "средна работна заплата" и прочие статистически понятия са създадени точно за да могат да се правят подобни сравнения и методиката по която се изчисляват е еднаква за всички страни и когато ми обяснява, че 70% от руснаците си мечтаят за средна заплата от 56000 рубли, то това важи в същата степен и за 70% от българите които си мечтаят за заплата от 1612лв.
Сега ми идваш ти, да ми говориш за "коткретика" и "почтенност" и ми навираш цената на някакво конкретно мляко в конкретен магазин... очакваш да проверя цифрите? - аз, уважаема не съм идиот за да се занимавам с безсмислени упражнения за дебили. Цените които съм дал в постинга са СРЕДНО СТАТИСТИЧЕСКИ ЗА БЪЛГАРИЯ И РУСИЯ И СА ЗА МЕСЕЦ МАРТ 2022Г. Затова, ако мислиш, че "почтенно", означава, сега да се юрна да търся в кой руски магазин има по-евтино мляко и в кой български, по-скъпо, за да вляза в тон с твоята "почтенност", то не се и надявай... аз просто не съм дебил.
Що се отнася до Гетьо и неговите представи за "почтеност", който ме обвинява, че съм си променил текста в постинага, заради някакъв негов линк... Ще ти го кажа ясно, когато писах постинга, не се рових много за цифрите и първо ползвах някакъв сайт, който позовавайки се на мин.финансите на Русия, е дал средна за 2021г. заплата от 56221 рубли, след като толкова се напънахте за източници, направих ви сложих таблицата от Росстат, и ако си обърнала внимание там има леко разминаване, средната заплата за 2021г. там е 56500 рубли (цифрите в коментара ги пиша малко на изуст сега, защото не виждам таблицата). Още нещо, 1612лв. е средната работна заплата в България за месец ДЕКЕМВРИ, докато 56 хил. е средната работна заплата в Русия за ГОДИНАТА. Коректо е след като взимаме декемврийската българска заплата да я сравним с декемврийската в Русия, нали? А тя е 77 хил. рубли, не 56 хил. Но както виждаш, аз не съм тръгнал да издребнявам и не съм си променял текста, за да не ви огорчавам още повече.
Така, че това е положението, колкото и да не ви се вярва, колкото и да вадите от сто кладенеца вода - в Русия стандартът на живот е по-висок и то доста от нашия. Мужду впрочем, за вас това може да е изненада, за мен не е, защото имам много познати там, българи.
цитирай
54. librarian - "Много забавно", да!!
29.03.2022 20:27
ЗАЩОТО РУСИЯ НЕ Е МОСКВА И САН ПЕТЕРБУРГ!!
merlin1968, хайде сега на всички руски граждани в десетки цитирани Ви КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО средни заплати, им обяснете защо си купуват в доста пъти по-малко "сирене" от българите във Видин! :-):-)
цитирай
55. merlin1968 - ЗАЩОТО РУСИЯ НЕ Е МОСКВА И САН ПЕТ...
29.03.2022 20:52
librarian написа:
ЗАЩОТО РУСИЯ НЕ Е МОСКВА И САН ПЕТЕРБУРГ!!
merlin1968, хайде сега на всички руски граждани в десетки цитирани Ви КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО средни заплати, им обяснете защо си купуват в доста пъти по-малко "сирене" от българите във Видин! :-):-)

Първо, предния ти "коментар", тоест копиран отнякъде текст, директоно изтича в канала поради следната причина, източник, "известен блогер", или "неизвестен сайт", не се възприема сериозно. Всичките тези данни, но реални ги има в Росстат и те нямат нищо общо с боклука който беше качила. Нивото на въпросния "източник", се вижда дори само от това твърдение, че Москва и Петербург са градовете с най-високи средни заплати, това не е вярно.
Що се отнася до един от малкото продукти, както съм писал в постинга, които българинът може да купи като количество повече от руснака - сиренето, то и тук има една особеност. Сирене в Русия се нарича продукт, който тук наричаме кашкавал. Тоест, руското, както и въобще сирената във Франция, Италия и прочие, нямат нищо общо с нашето и съответно са доста по-скъпи.
Конкретно и коректно има статистически институти, а пропагандно и по вашему, има източници от сорта на една жена ми каза... оп, грешка, "един известен блогер".
цитирай
56. blackpredator - Мерлине,
29.03.2022 21:06
обясни на простия цървул едно много забавно нещо
Русия е 144000000, което ще рече без бабите и холостяците
36000000 семейства
според Инвестор, над 400000 семейства са си купили жилища в БГ
нали се сещаш, че в Гърция, Турция, Кипър, Испания и въобще
по света са повече от още толкоз

осталная сволоч у Европа я пренебрегвам
от 36000000 семейства у Русия, 400000 имат втори дом в БГ
ерго, всяко 90-то при тоя недоимък има колибка у БГ

Глад - много забавно нещо
цитирай
57. merlin1968 - обясни на простия цървул едно много ...
29.03.2022 21:18
blackpredator написа:
обясни на простия цървул едно много забавно нещо
Русия е 144000000, което ще рече без бабите и холостяците
36000000 семейства
според Инвестор, над 400000 семейства са си купили жилища в БГ
нали се сещаш, че в Гърция, Турция, Кипър, Испания и въобще
по света са повече от още толкоз

осталная сволоч у Европа я пренебрегвам
от 36000000 семейства у Русия, 400000 имат втори дом в БГ
ерго, всяко 90-то при тоя недоимък има колибка у БГ

Глад - много забавно нещо

Имотите навън няма да ги броим, защото Просто Кирчо, скоро може да им ги конфискува по примера на Британия и собственика на Челси. Впрочем, аз не съм чувал Абрамович от 20 години да се е връщал в Русия, е може и да бъркам, но все пак си е чист британец, от еврейски произход, имал нещастието да забогатее в Русия. Това британско "сакциониране" ми намирисва на британското пиратство, област в която британците бяха ненадминати векове. Също така, запорите срещу Абрамович намирисват силно на антисемитизъм, а стъпката към нацизъм е малка. Впрочем и в нацизма, британското кралско семейство има традиции.
цитирай
58. librarian - :-):-):-)
29.03.2022 21:19
merlin1968 написа:
librarian написа:
ЗАЩОТО РУСИЯ НЕ Е МОСКВА И САН ПЕТЕРБУРГ!!
merlin1968, хайде сега на всички руски граждани в десетки цитирани Ви КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО средни заплати, им обяснете защо си купуват в доста пъти по-малко "сирене" от българите във Видин! :-):-)

Първо, предния ти "коментар", тоест копиран отнякъде текст, директоно изтича в канала поради следната причина, източник, "известен блогер", или "неизвестен сайт", не се възприема сериозно. Всичките тези данни, но реални ги има в Росстат и те нямат нищо общо с боклука който беше качила. Нивото на въпросния "източник", се вижда дори само от това твърдение, че Москва и Петербург са градовете с най-високи средни заплати, това не е вярно.
Що се отнася до един от малкото продукти, както съм писал в постинга, които българинът може да купи като количество повече от руснака - сиренето, то и тук има една особеност. Сирене в Русия се нарича продукт, който тук наричаме кашкавал. Тоест, руското, както и въобще сирената във Франция, Италия и прочие, нямат нищо общо с нашето и съответно са доста по-скъпи.
Конкретно и коректно има статистически институти, а пропагандно и по вашему, има източници от сорта на една жена ми каза... оп, грешка, "един известен блогер".

И, неееее, не изтича заради това!!
Изтича понеже Ви превръща в НАГЪЛ ЛЪЖЕЦ!!
ИЗТИЧА, ПОНЕЖЕ В НЕГО СА ЦИТИРАНИ КОРЕКТНИ СРЕДНИ ЗАПЛАТИ ПО ГРАДОВЕ И РЕГИОНИ И ТЕ СА НАПОЛОВИНА НА ВАШИТЕ 56 ХИЛЯДИ!!
ДОРИ ДОСТА ПОД НАЛОВИНА!!
цитирай
59. librarian - Колкото до това от къде е информацията, това СЪЩО ГО ИМАШЕ ТАМ И ТОВА СЪЩО Е ПРИЧИНА ЗА ИЗТИЧАНЕТО!!
29.03.2022 21:20
САЙТЪТ Е ИКОНОМИЧЕСКИ!! АНАЛИЗАТОРСКИ!!
А информацията беше от 5 февруари тази година!!
От преди 24 дни, не като Вашата!!

https://visasam.ru/russia/rabotavrf/zarplaty-v-rossii.html

ДАВАЙТЕ, ИЗТРИЙТЕ ОТНОВО! :-):-):)
И СИ ПИШЕТЕ ПРОПАГАНДНИТЕ ЛЪЖИ!!
цитирай
60. merlin1968 - ЗАЩОТО РУСИЯ НЕ Е МОСКВА И САН ПЕТ...
29.03.2022 21:25
librarian написа:
merlin1968 написа:
librarian написа:
ЗАЩОТО РУСИЯ НЕ Е МОСКВА И САН ПЕТЕРБУРГ!!
merlin1968, хайде сега на всички руски граждани в десетки цитирани Ви КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО средни заплати, им обяснете защо си купуват в доста пъти по-малко "сирене" от българите във Видин! :-):-)

Първо, предния ти "коментар", тоест копиран отнякъде текст, директоно изтича в канала поради следната причина, източник, "известен блогер", или "неизвестен сайт", не се възприема сериозно. Всичките тези данни, но реални ги има в Росстат и те нямат нищо общо с боклука който беше качила. Нивото на въпросния "източник", се вижда дори само от това твърдение, че Москва и Петербург са градовете с най-високи средни заплати, това не е вярно.
Що се отнася до един от малкото продукти, както съм писал в постинга, които българинът може да купи като количество повече от руснака - сиренето, то и тук има една особеност. Сирене в Русия се нарича продукт, който тук наричаме кашкавал. Тоест, руското, както и въобще сирената във Франция, Италия и прочие, нямат нищо общо с нашето и съответно са доста по-скъпи.
Конкретно и коректно има статистически институти, а пропагандно и по вашему, има източници от сорта на една жена ми каза... оп, грешка, "един известен блогер".

И, Нееееее, не изтича заради това!!
Изтича понеже Ви превръща в НАГЪЛ ЛЪЖЕЦ!!
ИЗТИЧА, ПОНЕЖЕ В НЕГО СА ЦИТИРАНИ КОРЕКТНИ СРЕДНИ ЗАПЛАТИ ПО ГРАДОВЕ И РЕГИОНИ И ТЕ СА НАПОЛОВИНА НА ВАШИТЕ 56 ХИЛЯДИ!!
ПОД ПОЛОВИНАТА ДОРИ!!

Лъжкиня си ти, без извинение. Защото в текста от някакъв случаен сайт, или не случаен, а някой от многобройните финансирани от САЩ пропагндни сайтове, липсваше годината за която е "статистиката".
И както казах, такива данни има в Росстат, и ако ти искаш да видиш действително коректните цифри по региони, може да го направиш там.
цитирай
61. librarian - Ама разбира се, как не се досетих, че е така!! Че е финансиран сайтът от САЩ!!
29.03.2022 21:27
То и цените в "Лента" са пропаганда на САЩ, нали??
Смешен парашутист!! Е, от мене пък С ИЗВИНЕНИЕ! :-)

ПП: И един поздрав за Вас от Навални, американският Навални!! :-):-)
https://www.youtube.com/watch?v=I7963HO70pA

Както и един от "Видин"!! Руският "Видин"!! :-):-)
https://www.youtube.com/watch?v=LeugebwycQw
От 2018 г., но да видим какво казват ВАШИТЕ източници и какво РУСКИЯТ НАРОД!! На Путин го казват!! На негов брифинг!!
цитирай
62. merlin1968 - САЙТЪТ Е ИКОНОМИЧЕСКИ!! АНАЛИЗ...
29.03.2022 21:35
librarian написа:
САЙТЪТ Е ИКОНОМИЧЕСКИ!! АНАЛИЗАТОРСКИ!!
А информацията беше от 5 февруари тази година!!
От преди 24 дни, не като Вашата!!

https://visasam/russia/rabotavrf/zarplaty-v-rossii.html

ДАВАЙТЕ, ИЗТРИЙТЕ ОТНОВО! :-):-):)
И СИ ПИШЕТЕ ПРОПАГАНДНИТЕ ЛЪЖИ!!

Моят блог също е анализаторски, това означава ли, че може да бъде ползван като източник на информация?
Повтарям, ти си лъжкиня, защото използваш манипулирани източници на информация, при това съзнателно. Оригинален източник на информацията за средна работна заплата по региони и прочие статистически данни, е Росстат.
И повтарям, имам много познати в Русия, така че имам и друг източник на информация освен статистиката. А ти като си толкова притеснена за 300% разлика в заплатите между Москва Крим, погледни колко хиляди са процентите между Видин и Люксембург, и кажи на видинчани защо ядат отвратителен продукт наречен сирене в мизерни количества, докато съквартирантите им от общия европейски дом, набиват Бофор
цитирай
63. librarian - Оригиналните източници са едикаквосистат, когато държавата не е диктаторска!!
29.03.2022 21:39
При диктатурите знаем как се правят официалните статистики!!

Вашият блог да го сравняваме с https://visasam.ru??!!??!! Забавен сте бил! :-):-)

За Вас не знам колко познати имаме в Русия, но за мене ме е срам да пиша колко и какви. Хайде да не се мерим ТОЧНО ПЪК ТАКА, че много ще ИЗТРИВАТЕ!! :-):-)

ПП: Да Ви попитам, как може пропаганден сайт на САЩ да съществува в Русия?? Както и да Ви попитам затова ли Русия иска да се изолира по отношение на Интернет?? Много други неща за "демокрацията" в Русия мога да Ви попитам!! :-):-)
цитирай
64. merlin1968 - Оригиналните източници са едик...
29.03.2022 21:55
librarian написа:
Оригиналните източници са едикаквосистат, когато държавата не е диктаторска!! При диктатурите знаем как се правят официалните статистики!!

Вашият блог да го сравняваме с https://visasam??!!??!! Забавен сте бил! :-):-)

За Вас не знам колко познати 8маъе в Русия, но за мене ме е срам да пиша колко и какви. Хайде да не се мерим ТОЧНО ПЪК ТАКА, че много ще ИЗТРИВАТЕ!! :+):-)

Значи, ти твърдиш, че в Русия има диктатура? И Какъв е критерият за това, може би този, че на последните свободни избори за Путин гласуваха над 70% от населението и вече повече от 20 години има недостижим за който и да е западен политик рейтинг? Или може би, доказателство за диктатура в Русия, е фактът, че желаната от САЩ, опозиция в Русия, не може да събере повече от 2% на изборите? Или ти смяташ, че истинската демокрация, като тази в България се постига, когато едва 40% от имащите право на глас ходят на избори, в резултат на което имаме истинско демократично правителство избрано с гласовете на 20% от българските гласоподаватели? Освен това, от 24 февруари, Русия, безспорно се нареди сред най-истинските демокрации, като САЩ и Британия, започвайки военна операция без санкции на ООН.
А това, че имаш познати в Русия и ми дръткаш всичките тези глупости дотук, просто те прави още по-голяма лъжкиня, нищо повече:)
П.П. Чуздестранен, или по-точно, финансиран от САЩ и съответно защитаващ интересите на САЩ, или друга страна сайт, или радио, телевизия, социологическа агенция и прочие, могат да съществува в Русия, под формата на "чуждестранен агент" и такива съществуват. Освен това, такъв сайт може да се намира и извън територията на Русия, да речем в България, Полша, Литва... и такива има.
Що се отнася до ограниченията на редица платформи в интернет които сега налага Русия, те са част от пропагандната война, Западът също налага ограничения на руски медии, блокира руски ютубъри, каква е разликата между Запада и Русия в това отношение?
цитирай
65. librarian - !
29.03.2022 22:03
merlin1968 написа:
А ти като си толкова притеснена за 300% разлика в заплатите между Москва Крим, погледни колко хиляди са процентите между Видин и Люксембург, и кажи на видинчани защо ядат отвратителен продукт наречен сирене в мизерни количества, докато съквартирантите им от общия европейски дом, набиват Бофор

Искате да се връщаме назад в спора ни? Бил сте отговарял на въпросите ми? Ами онзи ден Ви зададох въпрос, свързан с това, което ме питате, НЕ ОТГОВОРИХТЕ!!
Задавам Ви го отново: От колко членове се състои Вашето семейство?


merlin1968 написа:
.....Западът също налага ограничения на руски медии, блокира руски ютубъри, каква е разликата между Запада и Русия в това отношение?

Огромна!!
Състои се например в това, че има ограничения СЕГА!! Заради руската ИНВАЗИЯ в Украина!!
Състои се например в това, че руските ютюбъри (следвам Вас, а не изтъквам) и в момента продължават да публикуват!! Само че Ютюб им отне ЗАПЛАЩАНЕТО за гледанията, КОЕТО НЕ САМО ПОЛУЧАВАХА, А ГО ПОЛУЧАВАХА НЕЗАВИСИМО КАКВО ПУБЛИКУВАТ И ДАЛИ ТО НЕ Е ПРОТИВ САЩ ДОРИ!!!!!!!!

В СЪЩОТО ВРЕМЕ ВСИЧКИ ЗНАЕМ КАК ДОРИ СПОМЕНАВАНЕ НА ДУМАТА 'ВОЙНА" В РУСИЯ В МОМЕНТА Е ЗАБРАНЕНО СЪС ЗАКОН!!
Закон на Путин!!!!!
Но казвате няма диктатура??!! Леле колко съм глупавааааа! :-):-)
цитирай
66. merlin1968 - А ти като си толкова притеснена за ...
29.03.2022 22:19
librarian написа:
merlin1968 написа:
А ти като си толкова притеснена за 300% разлика в заплатите между Москва Крим, погледни колко хиляди са процентите между Видин и Люксембург, и кажи на видинчани защо ядат отвратителен продукт наречен сирене в мизерни количества, докато съквартирантите им от общия европейски дом, набиват Бофор

Искате да се връщаме назад в спора ни? Бил сте отговарял на въпросите ми? Ами онзи ден Ви зададох въпрос, свързан с това, което ме питате, НЕ ОТГОВОРИХТЕ!!
Задавам Ви го отново: От колко членове се състои Вашето семейство?


merlin1968 написа:
.....Западът също налага ограничения на руски медии, блокира руски ютубъри, каква е разликата между Запада и Русия в това отношение?

Огромна!!
Състои се например в това, че има ограничения СЕГА!! Заради руската ИНВАЗИЯ в Украина!!
Състои се например в това, че руските ютюбъри (следвам Вас, а не изтъквам) и в момента продължават да публикуват!!

RT, беше изгонена от редица "демократични" страни доста преди операцията в Украйна. Да има руски канали в ютуб които работят, но има и такива които са блокирани, а за много от работещите е ограничена възможността да бъдат открити.
Интересно ми е, след като разликата е ОГРОМНА и руски медии могат да бъдат блокирани под предтекста за военната операция в Украйна, защо американските медии не бяха блокирани когато САЩ и НАТО провеждаха военната операция под нежното име "Милосърден ангел" в Сърбия, "Пустинна буря" в Ирак... и още много други?
П.П. От колко членове се състои моето семейство, не е твоя работа. Мисля отговорът е достатъчно ясен и изчерпателен.
цитирай
67. librarian - Така, така! Да карам подред, при все, че Вие ИЗБИРАТЕЛНО отбягвате това, което ......
29.03.2022 22:34
Което разбива на пух и прах Вашите "истини"!!
ЗАЩОТО НАПРИМЕР АЗ ПОКАЗАХ НЕОСПОРИМО, ЧЕ ДОРИ ПРИ 56 280 РУБЛИ СРЗ, ПОКУПАТЕЛНАТА МУ СПОСОБНОСТ НА РУСНАКА Е ДОСТА ПОД ТАЗИ НА БЪЛГАРИНА!!
Приех заплатата на Росстат, а пресмятането направих на база ТОЧНИТЕ В МОМЕНТА цени, методология която е най-достоверно!!

За RT не мога да коментирам, а и това НЕ Е ВАЖНО за ИСТИНАТА!!
А не е важно, защото ограничаване ПРОПАГАНДНАТА телевизия на ЧУЖДА държава на територията на друга е само и единствено решение на ограничаващата!!
А доводът Ви е несериозен, смешен и наивен защото РУСИЯ ОГРАНИЧАВА СОБСТВЕНИТЕ СИ МЕДИИ И НАРОД КАКВО МОЖЕ И НЕ МОЖЕ ДА ГОВОРИ!!
Усещате ли разликата??!! Ама казвате няма диктатура?? Леле!! :-)

Блокиран ЧУЖД канал в Ютюб, за да не сее ФАЛШИВА ПРОПАГАНДА и ОСЪДЕНИ ДОРИ СЪС ЗАТВОР СОБСТВЕНИ ГРАЖДАНИ, ПОНЕЖЕ ИМ Е РАЗПОРЕДЕНО КАКВО МОГАТ ДА ГОВОРЯТ И КАВО НЕ!!
Усещате ли разликата??!! Ама казвате няма диктатура?? Леле!! :-)

Ами защото САЩ МОГАТ, КАДЪРНИ СА, а Русия не, НЕКАДЪРНИ СА!! Затова едните ги блокират, а другите не!! Война е, къде е проблемът, защита аз такъв НЕ ВИЖДАМ?! Съвременната война е различна от тази, която Русия си въобразяваше, че умее да води, а се наака и показа колко е зле!! :-):-)

КОЛКОТО ДО ВЪПРОСА МИ ЗА, ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ, ЧЕ ПИТАМ ДАМО И ЕДИНСТВЕНО ЗА БРОЯ, А НЕ НЕЩО ЛИЧНО, ТО ЩЯХ ДА ВИ ОТГОВОРЯ ТАКА:
Ами и Вашето семейство се състои от 4 човека, например. Вие, съпругата Ви и 2 деца да кажем. Изключвам дори родители които дано са Ви живи и здрави!!
Но тези 4 човека НЯМАТЕ ЕДНАКВИ ДОХОДИ!! И не ги усреднявате!! Тоест, след разходите ви, остатъка да го разделите ПОРАВНО между чететима Ви!!
На децата си сте давал джобни, които са били коренно различни от Вашите!!
Но искате Видин да е равен с Люксембург!!
Ами няма как и това не означава, че България не е в СЕМЕЙСТВОТО на Европа!!
Е И ВИНАГИ ЩЕ Е ТАМ!! НИКОГА ВЕЧЕ С РУСИЯ!!
цитирай
68. merlin1968 - Което разбива на пух и прах Вашите ...
29.03.2022 22:46
librarian написа:
Което разбива на пух и прах Вашите "истини"!!
ЗАЩОТО НАПРИМЕР АЗ ПОКАЗАХ НЕОСПОРИМО, ЧЕ ДОРИ ПРИ 56 280 РУБЛИ СРЗ, ПОКУПАТЕЛНАТА МУ СПОСОБНОСТ Е ДОСТА ПОД ТОВА НА БЪЛГАРИНА!!
Приех заплатата на Росстат, а пресмятането направих на база ТОЧНИТЕ В МОМЕНТА цени, методология която е най-достоверно!!

За RT не мога да коментирам, а и това НЕ Е ВАЖНО за ИСТИНАТА!!
А не е важно, защото ограничаване ПРОПАГАНДНАТА телевизия на ЧУЖДА държава на територията на друга е само и единствено решение на ограничаващата!!
А доводът Ви е несериозен, смешен и наивен защото РУСИЯ ОГРАНИЧАВА СОБСТВЕНИТЕ СИ МЕДИИ И НАРОД КАКВО МОЖЕ И НЕ МОЖЕ ДА ГОВОРИ!!
Усещате ли разликата??!! Ама казвате няма диктатура?? Леле!! :-)

Уморих се да се занимавам с глурпостите ти! Къде доказа, че даже при 56280 рубли заплата в Русия, у нас с 1612лв. можеш да си купиш повече продукти от първа необходимост? Да не си измислила нова математика, впрочем, ти ми напомняш на един мой любимец панагюрски, та няма да се учудя да си изобретила нова математика, както изобрети и статистика:) Такива като теб преди години ме накараха да си сложа модерация в блога, не усещаш ли, че прекаляването с дебелоглавие, не е конструктивно тук. В края на краищата имаш си блог, пиши си там глупостите.
цитирай
69. librarian - Уморихте се, защото така Ви отърва!! :-)
29.03.2022 22:50
А и защото сте пред пенсия!! :-):-)
АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ путинофили СТЕ ТАКИВА: ХОРА НАБОР ОТ 40-55 С ПРОМИТИ МОЗЪЦИ!! :-):-)
Или с това 1968 в ника си сте се опитал още по начало да изтролите?? :-):-)
цитирай
70. merlin1968 - Уморихте се, защото така Ви отър...
29.03.2022 22:55
librarian написа:
Уморихте се, защото така Ви отърва!! :-)
А и защото сте пред пенсия!! :-):-)
АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ путинофили СТЕ ТАКИВА: ХОРА НАБОР ОТ 40-55 С ПРОМИТИ МОЗЪЦИ!! :-):-)

Не, не заради това, аз винаги съм готов да прочета нещо интересно, конструктивно, забавно... умно. Но, коментар след коментар, да ми сочат бялото за черно ми е уморително, или може би не се изразих правилно - досадно, дразнещо и тъпо.
цитирай
71. librarian - Ами тогава, ПОСЛЕДЕН КОМЕНТАР! Все пак не искам от безсилие..... Исках да кажа "досадно, дразнещо и тъпо" да вземе да се разолеете. :-):-)
29.03.2022 23:08
Добреееее, на Вас Ви е "досадно, дразнещо и тъпо"!

ЗАЩО ОБАЧЕ ИЗТРИХТЕ ПРЕДСТАВЕНИТЕ ОТ МЕН ДАННИ, А НЕ ОСТАВИХТЕ ЧЕТЯЩИТЕ ДА ПРЕЦЕНЯВАТ САМИ ЗА СЕБЕ СИ??
И как това изтриване се връзва с това да питате защо RT дрън, дрън?? Или RT е световен авторитет някакъв (като Росстат) и каквото каже е вярно само защото е руско??
То руско беше и твърдението, че няма да се напада Русия и се провеждат само учения близо до границата й, нали така?? Лично Захарова го каза!!
А КАКВА СТАНА ТЯ??
И КАК ТОЧНО КАЗВАТЕ ДА ВЯРВАМЕ НА ОФИЦИАЛНИТЕ РУСКИ ИЗТОЧНИЦИ??
Не ми отговаряйте, въпросът не е дори риторичен, а е КОРЕКТНА ирония по отношение на ФАКТИ, КОИТО ПО АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ МОЖЕТЕ ДА ОТРЕЧЕТЕ!!!!!
цитирай
72. darktales - @
29.03.2022 23:20
Това е малко относително все пак. В САЩ може да се издаяни седмицата със 70-80 долара за храна - ако си готвиш вкъщи, избираш от къде купуваш и не се шириш много. Тия пари се изкарват с половин работен ден и без да си даваш много зор. Т.е. ако има къде да живееш, спокойно можеш да си кюташ на половин работно време. Ако има обаче. Цените на наеми и имоти веднага обръщат нещата.
цитирай
73. merlin1968 - Добреееее, на Вас Ви е "дос...
29.03.2022 23:32
librarian написа:
Добреееее, на Вас Ви е "досадно, дразнещо и тъпо"!

ЗАЩО ОБАЧЕ ИЗТРИХТЕ ПРЕДСТАВЕНИТЕ ОТ МЕН ДАННИ, А НЕ ОСТАВИХТЕ ЧЕТЯЩИТЕ ДА ПРЕЦЕНЯВАТ САМИ ЗА СЕБЕ СИ??
И как това изтриване се връзва с това да питате защо RT дрън, дрън?? Или RT е световен авторитет някакъв (като Росстат)

Много е просто, в моят блог, аз държа информацията която се поднася, както от мен, така и от опонентите ми, да е солкото се може по-коректна. Ако ти искаш да качваш и представяш като статистика, информация не идваща от официален източник, прави го в своя блог. Това, че хората могат да преценят сами за себе си, е чудесно, но за да преценят нещо, те трябва да имат точна информация. Ти представяш като статистика някакви цифри, които, първо не е ясно от кой период са и второ са съвсем различни от данните на съответния статистически институт. Подобни действия се използват само в пропагандни цели с цел промиване мозъка на читателят, който уж сам преценява, а всъщност, не го прави защото е заблуден от изкривените данни.
И още нещо за "промитите мозъци" от предния ти коментар - да аз съм розен през 1968г. и съм живял в страна, която оказваше помщ на страните от "третия свят", страна заемаща 25 място в света по развитие, днес потърси, къде е. Страна с население 9 млн., днес виж колко е. Страна с втората по сила армия на Балканите, днес, въобще не търси, армия няма, само картинки на самолети за 2 млрд. Страна с развита промишленост, животновъдство, растениевъдство. Страна в която нямаше нито един безработен, нито един просяк. Страна в която тогавашният "Голям брат", снабдяваше с газ на такива цени, че зимата парното не спираше и прозорците не се затваряха. Страна която знаеше кои са приятелите, и кои са враговете й, към коя цивилизация принадлежи... въобще развита и уважавана по цял свят европейска страна. Така, че мило момиче, не се тревожи за моя мозък, виж твоя дали не е промит.
цитирай
74. merlin1968 - Това е малко относително все пак. В ...
29.03.2022 23:34
darktales написа:
Това е малко относително все пак. В САЩ може да се издаяни седмицата със 70-80 долара за храна - ако си готвиш вкъщи, избираш от къде купуваш и не се шириш много. Тия пари се изкарват с половин работен ден и без да си даваш много зор. Т.е. ако има къде да живееш, спокойно можеш да си кюташ на половин работно време. Ако има обаче. Цените на наеми и имоти веднага обръщат нещата.

Да, ключът тук е - ако имаш къде да живееш. И още един ключ, може да си кюташ на полвин работен ден, ама ако си изплатил вече ипотеката на това "има къде да живееш":)
цитирай
75. darktales - Да, ключът тук е - ако имаш къде да ...
30.03.2022 01:53
merlin1968 написа:
Да, ключът тук е - ако имаш къде да живееш. И още един ключ, може да си кюташ на полвин работен ден, ама ако си изплатил вече ипотеката на това "има къде да живееш":)

Имах предвид ако си го имаш, по наследство да речем. Но "средната" средна класа обикновено не може да си го позволи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 247545
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1904
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930