Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2022 15:36 - Конспирация, или просто... глупост?
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 2684 Коментари: 24 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Сутринта на 13 март, Русия нанесе ракетни удари по учебен център на украинската армия в село Старичи и военния полигон Яворовски, намиращи се на двадесетина километра от полската граница. По данни изнесени от говорителя на руското МО, генерал-майор Игор Конашенков, унищожени са до 180 чуждестранни наемници готвени да воюват в Украйна, а също така значително количество чужда военна техника. Ген. Конашенков, също така подчерта, че унищожаването на чуждестранни наемници ще продължи.
Ръководителят на Лвовска област, Максим Козицки, заяви, че при въпросните удари на полигона и "Международен център за поддържане на мира и сигурността" (тоест, учебния тренировъчен център за наемници) са убити 35 и ранени 134 души.
На пръв поглед нищо странно, война е и е нормално Русия да нанесе удар по учебен полигон обучаващ чуждестранни наемници. На втори поглед обаче случилото се повдига много, много въпроси. На този полигон преди началото на войната, американски инструктори обучават украински военослужещи. Преди началото на военните действия, американците естествено напускат полигона и страната. Пределно ясно е обаче, че въпросният полигон е добре известен на руската армия и е отбелязан като военна цел. Пристигането в Украйна на чуждестранни доброволци беше предшествано от доста гръмка медийна кампания, дори по нашите телевизии. Близко до акъла на всеки който има такъв е, че руското военно разузнаване следи много внимателно какво се случва по украйно-полската граница във връзка с доставките на оръжие и естествено, доброволци. В този ред на мисли, е меко казано неразбираемо решението тези доброволци да бъдат настанени и обучавани на този полигон и въобще на територията на Украйна. Подобно решение, най-малкото говори за неспособността на тези които са го приели да оценят риска на който излагат така наречените доброволци. Още по-абсурдно е това решение като се има предвид, че на територията на Полша и Прибалтика има десетки подобни учебни центрове, на които въпросните доброволци е можело да бъдат обучени без никакъв риск за живота и здравето им. Въпросът, кой е приел това решение засега няма отговор, няма и да го има предполагам. Но, като се има предвид изявлението на Зеленски, че той лично е предупредил западните партньори, че въпросният полигон вероятно ще стане цел на руска атака, то явно, това безотговорно и меко казано глупаво решение, е взето някъде по етажите на НАТО, а не от украинските военни. И разбира се, след подобно дебилно решение, не е изненада, че буквално няколко часа след пристигането си, горящите от желание да трепят руски войници, доброволци, са избити и осакатени от руските ракети. Още повече, че самите доброволци са помогнали в значителна степен за унищожението си, издавайки местоположението си с патетични писания в социалните мрежи, как вече са в Украйна и нямат търпение да почнат да избиват руснаци.
Аз понеже не мога все още да повярвам, че смъртта на тези момчете е резултат от липсата на професионализъм, безотговорност и чутовна тъпота на призваните да ни бранят натовски командири, то ми хрумна една конспиративна теория която обяснява случилата се в ранните часове на 13 март трагедия.
След като е било нужно да ги обучават, то логично е да предположим, че въпросните доброволци не са имали военен опит, а просто са изгаряли от желание да трепят руснаци. Следователно, те не са бивши военни, решили да предложат услугите си срещу заплащане. Те не са, добре обучени и скъпо платени наемници от някоя западна ЧВК (частна военна компания), а просто маргинали играещи от десет годишна възраст в кънтър страйк и подобни шутъри, решили, че са толкова непобедими, че е време да приложат таланта си на убийци в реалността. С две думи един контингент от полудебили, чиято агресия вече избива и ги прави изключително опасни за обществото. Та от този контингент психично увредени, са решили да се оттърват някои европейски страни и с радост са ги отправили да постреллят в Украйна. И понеже, рискът някои от тях да останат живи и да се върнат в родните си страни вече не като потенциални, а като съвсем реални и обучени убийци е голям, то решението е било просто да ги предоставят на руската армия за отстрел, с минимален шанс за оцеляване.
Вие как мислите, на какво се дължи смъртта и осакатяването на тези европейски момчета още в първите часове на пристигането им в Украйна, на конспирация, или на чудовищна неграмотност и престъпна безотговорност от страна на натовското командване?



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Може би
14.03.2022 15:53
Трябва да текне американска кръв, за да узрее общественото мнение за ПРЯКА НАМЕСА.
цитирай
2. bojinkata - Да бе мирно седяло, не би чудо вид...
14.03.2022 16:34
Да бе мирно седяло, не би чудо видяло!
цитирай
3. 1997 - Смятам, че са объркани
14.03.2022 16:35
Саботажните действия по промишлени обекти и унищожаването на селища с Град след отстъпление говорят, че украинците вече нямат надежда и са приели, че там занапред и за дълго ще е руско или ДЛНР-ско. Решенията се взимат в състояние на паника и без реална оценка. За учебния център също.
цитирай
4. germantiger - охооо поредния руски фейк ;) ...
14.03.2022 18:16
охооо поредния руски фейк ;)

ами пропаганда, ама едно е сигурно нали :)

мрат повече славяни, и умряха баш повече славяни

нууу с праздником ;)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
14.03.2022 18:28
Всичко е възможно, включително и провокация
Мен повече ме притеснява друго, че Зеленски явно разиграва лош сценарий!
Че се вживява като артист в него? Един вид, нов Нерон! Пращайте самолети, оръжия, доброволци! Сърди се като малко дете? А играе на ръба на ядрената война Вместо да търси преговорис участието на гаранти от двете страни!
Примерно- Щатите и Китай!
А това е опасно за всички, за него - също!
Нерон, за да не бъде съден публично го самоубиват, а след него идва известната в историята година на четирите римски императори!
цитирай
6. blog13 - Че се вживява като артист в него? ...
14.03.2022 18:53
leonleonovpom2 написа:
Че се вживява като артист в него? Един вид, нов Нерон!


Не е Нерон. А е Наполеон. Наполеон го играе, и Русия така изглежда че ще го играе. Т.е. френската армия е конвоирана обратно във Франция след Бородино от руската. И сега така ще стане.
Защо се е случило така. Ако не е твърдението, че доброволците дето са били избити са обявили във фейсбук, бих могъл да предположа че са щяли да престоят в тая база много кратко време. Но руснаците са били точни и бързи и са избили хлебарките (колорадските бръмбари) преди да се разпълзят.

Но ако това е вярно, тогава тия са пушечно месо, което има за цел да отклони вниманието на руснаците. Т.е. има други които в тоя момент идват. Същото е станало и на Малая земля, където два десанта тръгват. Единят е бил за отклоняване на вниманието. Но десантът тогава за отклоняване на вниманието е бил от истински бойци и взел че най-изненадващо се представил по-добре от основната групировка.

Но в случая западните оператори, могат да си позволят да пуснат пушечно месо, без всякаква стойност. Поради простат причина че с такива глупаци е пълно. Но има друга група. Явно натовците имат нещо на ум, щом като са пуснали толкова фалишиви мишени. Т.е. корабът с оръжие дето обявиха че бил тръгнал на 5 март. След това дрънкането на Пейтриът в Полша. А сега и това.
цитирай
7. blog13 - цитат: "Още по-абсурдно е ...
14.03.2022 18:58
цитат: "Още по-абсурдно е това решение като се има предвид, че на територията на Полша и Прибалтика има десетки подобни учебни центрове, на които въпросните доброволци е можело да бъдат обучени без никакъв риск за живота и здравето им."

Риск за живота и здравето им в тия учебни центрове има и то огромен. Ако мислиш, че Русия ще ги гледа как се обучават и след това влизат на нейна територия грешиш много. Ще ги гръмне както са си в Полша и Прибалтика. А конкретния случай може да иска да покаже, че Русия действа методично и постепенно ескалира военния си отговор. Нали помниш, как преди операцията на 24 всички западни дипломати и т.н. напуснаха Киев и др. и се установиха в Лвов. Т.е. те ще да са си мислели, че там е безопасно. Е вече не е. Русия им подсакзва, постепенно.
цитирай
8. panazea - Това събитие ми заприлича на Пърл Харбър , затова пуснах филма.
14.03.2022 19:14
Щатите са знаели , че Пърл Харбър ще бъде нападнат , но не са предупредили хората там , за да има убити , да се промени общественото мнение в Америка и САЩ да влезнат във войната. След това използвайки собствените си жертви , САЩ пускат атомни бомби върху Хирошима и Нагасаки.
Когато обаче се повтарят спенариите хората ,които са чели история , схващат аналогията и разбират плановете на сценаристите. И тогава тези планове не работят така , както се е очаквало.
Нямат никаква фантазия разработчиците и не променят старите клишета , затова са разобличени позорно. Не е глупост , съвсем осъзнато са пожертвали онези глупаци , които са се съгласили да участват в това мероприятие!
Не се ли поучиха от Испанската война и интербригадистите !
Едно и също , колко пъти ще мине и ще има ефект?
За мен те са разобличени , като сценаристи с бедна фантазия ! Колко пъти ще се хваща населението на една и съща примамка ? Нямат ли мозък , който се самоусъвършенства и учи сам постоянно?
цитирай
9. 1997 - За оръжието
14.03.2022 19:19
blog13 написа:
корабът с оръжие дето обявиха че бил тръгнал на 5 март. След това дрънкането на Пейтриът в Полша. А сега и това.

Стана ли ясно как са попаднали при ВСУ ЗРК Игла?
цитирай
10. kvg55 - merlin1968,
14.03.2022 19:38
Като чета речите на бай Дън и на Путин, виждам огромна разлика в интелекта на двамата, което естествено важи и за нациите.
цитирай
11. merlin1968 - Трябва да текне американска кръв, ...
14.03.2022 20:37
krumbelosvet написа:
Трябва да текне американска кръв, за да узрее общественото мнение за ПРЯКА НАМЕСА.


Не, нищо подобно, никаква пряка американска намеса в Украйна няма да има.
Той, Байдън лично предупреди американците да се махат от Украйна 10 дена преди войната, да няма поселе... ама аз не разбрах. Освен това руснаците още на втория ден съобщиха, че са избомбили 30 натовски военни съветници, така, че това не е първата им кръв там.
Сега е много по-интересно дали САЩ и Израел ще съберат курраж да нападнат Иран, който отази вечер нанесе ракетни удари по американско консулство и военна база в Ирак. Иранците съобщиха за 9 убити израелски генерала. Израел потвърдиха, че четирима висши офицери са загинали и седем са ранени. Дали ще има военне отговор...
цитирай
12. merlin1968 - Всичко е възможно, включително и ...
14.03.2022 20:40
leonleonovpom2 написа:
Всичко е възможно, включително и провокация
Мен повече ме притеснява друго, че Зеленски явно разиграва лош сценарий!
Че се вживява като артист в него? Един вид, нов Нерон! Пращайте самолети, оръжия, доброволци! Сърди се като малко дете? А играе на ръба на ядрената война Вместо да търси преговорис участието на гаранти от двете страни!
Примерно- Щатите и Китай!
А това е опасно за всички, за него - също!
Нерон, за да не бъде съден публично го самоубиват, а след него идва известната в историята година на четирите римски императори!

Моето лично мнение е, че Зеленски се вживява като артист но не по собствена воля. С нещо го държат здраво за топките и го карат да играе както му свирят, това не е отсега, това е още откакто го привудиха да стане президент.
цитирай
13. merlin1968 - цитат: "Още по-абсурдно е ...
14.03.2022 20:42
blog13 написа:
цитат: "Още по-абсурдно е това решение като се има предвид, че на територията на Полша и Прибалтика има десетки подобни учебни центрове, на които въпросните доброволци е можело да бъдат обучени без никакъв риск за живота и здравето им."

Риск за живота и здравето им в тия учебни центрове има и то огромен. Ако мислиш, че Русия ще ги гледа как се обучават и след това влизат на нейна територия грешиш много. Ще ги гръмне както са си в Полша и Прибалтика. А конкретния случай може да иска да покаже, че Русия действа методично и постепенно ескалира военния си отговор. Нали помниш, как преди операцията на 24 всички западни дипломати и т.н. напуснаха Киев и др. и се установиха в Лвов. Т.е. те ще да са си мислели, че там е безопасно. Е вече не е. Русия им подсакзва, постепенно.

Да, Русия нямаше да ги пипне въобще в Полша. Ако Русия беше готова на война с НАТО, то нямаше да чака 200 наемника в полски лагер, тя щеше да удари американската ракетна база там.
цитирай
14. merlin1968 - Щатите са знаели, че Пърл Харбър ще ...
14.03.2022 20:46
panazea написа:
Щатите са знаели , че Пърл Харбър ще бъде нападнат , но не са предупредили хората там , за да има убити , да се промени общественото мнение в Америка и САЩ да влезнат във войната. След това използвайки собствените си жертви , САЩ пускат атомни бомби върху Хирошима и Нагасаки.
Когато обаче се повтарят спенариите хората ,които са чели история , схващат аналогията и разбират плановете на сценаристите. И тогава тези планове не работят така , както се е очаквало.
Нямат никаква фантазия разработчиците и не променят старите клишета , затова са разобличени позорно. Не е глупост , съвсем осъзнато са пожертвали онези глупаци , които са се съгласили да участват в това мероприятие!
Не се ли поучиха от Испанската война и интербригадистите !
Едно и също , колко пъти ще мине и ще има ефект?
За мен те са разобличени , като сценаристи с бедна фантазия ! Колко пъти ще се хваща населението на една и съща примамка ? Нямат ли мозък , който се самоусъвършенства и учи сам постоянно?

Принципно е така и от десетилетия ни повтарят едни и същи сценарии с цветни революции и нападения над държави под фалшиви предлози за наличие на оръжия за масово поразяване. В конкретния случай обаче, мисля, че не бива да търсим някаква умисъл в нещо обясняващо се от обикновената глупост.
цитирай
15. merlin1968 - охооо поредния руски фейк ;) ...
14.03.2022 20:49
germantiger написа:
охооо поредния руски фейк ;)

ами пропаганда, ама едно е сигурно нали :)

мрат повече славяни, и умряха баш повече славяни

нууу с праздником ;)

Тигре, не ме обвинявай в пускане на фейкове, това е проверена информация, можеш сам да си дадеш труда да я провериш, разбира се когато ти остане малко време да си починеш от гледането на фейкови клипчета в ютуб.
Иначе, за съжаление относно умиращите в братоубийствена война си прав, въпреки че не ти прави чест това злорадство... но ние сме ти свикнали на "особеностите".
цитирай
16. blog13 - корабът с оръжие дето обявиха че бил ...
14.03.2022 20:58
1997 написа:
blog13 написа:
корабът с оръжие дето обявиха че бил тръгнал на 5 март. След това дрънкането на Пейтриът в Полша. А сега и това.

Стана ли ясно как са попаднали при ВСУ ЗРК Игла?


Нямам никаква представа по тоя въпрос. Лично аз не съм чел нищо.
цитирай
17. born - Направи ми впечатление, че
14.03.2022 21:01
изричаш трогателно "... смъртта на тези момчета..." ! Подобни "момчета" днес наобяд пуснаха балистична ракета срещу центъра на Донецк (доколкото разбрах се обозначава "точка" с 40 касетъчни заряда), която при свалянето й от ПВО успява да взриви само един от 40-те заряда , при което са убити 25 и ранени 29 цивилни лица (Бог да прости невинните баби, старци, жени , вкл. и едно дете).
От уикито: "ОТР-21 Точка (натовско наименование SS-21 Scarab, по номенклатурата на ГРАУ 9К79) е съветска тактическа квазибалистична/балистична ракета с малък обсег. Тя е създадена да замени вече остарялата Луна-М. Първият вариант, 9К79 „Точка“ има обсег от 70 км – толкова, колкото е този и на Луна-М. Модернизирания вариант 9К79-1 „Точка-У“ (натовско наименование Scarab B) е с обсег от 120 км е на въоръжение от 1989 година както в Русия, така и в няколко други страни."
цитирай
18. born - Някъде из нашата преса вчера про...
14.03.2022 21:05
Някъде из нашата преса вчера прочетох, че за чуждестранния укролегион са тръгнали и две български кротки миролюбиви "момчета". Някой има ли информация дали са пристигнали навреме ?
цитирай
19. merlin1968 - изричаш трогателно ". . . с...
14.03.2022 21:07
born написа:
изричаш трогателно "... смъртта на тези момчета..." ! Подобни "момчета" днес наобяд пуснаха балистична ракета срещу центъра на Донецк (доколкото разбрах се обозначава "точка" с 40 касетъчни заряда), която при свалянето й от ПВО успява да взриви само един от 40-те заряда , при което са убити 25 и ранени 29 цивилни лица (Бог да прости невинните баби, старци, жени , вкл. и едно дете).
От уикито: "ОТР-21 Точка (натовско наименование SS-21 Scarab, по номенклатурата на ГРАУ 9К79) е съветска тактическа квазибалистична/балистична ракета с малък обсег. Тя е създадена да замени вече остарялата Луна-М. Първият вариант, 9К79 „Точка“ има обсег от 70 км – толкова, колкото е този и на Луна-М. Модернизирания вариант 9К79-1 „Точка-У“ (натовско наименование Scarab B) е с обсег от 120 км е на въоръжение от 1989 година както в Русия, така и в няколко други страни."

Наричам "момчета", онези малоумни келеши от Европа които следвайки обърканите си мисли се сурнаха да се бият в Украйна. Що се отнася до тези, които умишлено стрелят по мирното население отстъпвайки и с ясното съзнание какво правят... за тях руснаците трябва да се погрижат и то без излишет хуманизъм.
И само една малка поправка на уикито - Точка-У, вече не е на въоръжение в руската армия.
цитирай
20. blog13 - цитат: "Още по-абсурдно е ...
14.03.2022 21:09
merlin1968 написа:
blog13 написа:
цитат: "Още по-абсурдно е това решение като се има предвид, че на територията на Полша и Прибалтика има десетки подобни учебни центрове, на които въпросните доброволци е можело да бъдат обучени без никакъв риск за живота и здравето им."

Риск за живота и здравето им в тия учебни центрове има и то огромен. Ако мислиш, че Русия ще ги гледа как се обучават и след това влизат на нейна територия грешиш много. Ще ги гръмне както са си в Полша и Прибалтика. А конкретния случай може да иска да покаже, че Русия действа методично и постепенно ескалира военния си отговор. Нали помниш, как преди операцията на 24 всички западни дипломати и т.н. напуснаха Киев и др. и се установиха в Лвов. Т.е. те ще да са си мислели, че там е безопасно. Е вече не е. Русия им подсакзва, постепенно.

Да, Русия нямаше да ги пипне въобще в Полша. Ако Русия беше готова на война с НАТО, то нямаше да чака 200 наемника в полски лагер, тя щеше да удари американската ракетна база там.


Русия е готова за война с НАТО. Развива постепенна атака. Готова е да стигне до където трябва. Очаквам да удари директно по щатите. Което ще стане обаче, ако американската наглост не се поспре. В зависимост от степента на евентуалната американска провокация, вероятно може да бъде ударен примерно някой самолетоносач. Или повече морски цели. При по-сериозна американска провокация, ще бъде ударена територията на САЩ. Вкл. с ядрено оръжие.

За сега не е ударила базите в Полша, защото нали виждаш, че Русия е търпелива. Но руската операция ескалира. При това методично и по план. Русия им дава възможност да размислят.
цитирай
21. merlin1968 - Някъде из нашата преса вчера про...
14.03.2022 21:32
born написа:
Някъде из нашата преса вчера прочетох, че за чуждестранния укролегион са тръгнали и две български кротки миролюбиви "момчета". Някой има ли информация дали са пристигнали навреме ?

Ммм, не знам, гледам, че Тигърчо все още воюва оттук, някак не бърза да сбъдва мечтата си да лее руска кръв.
цитирай
22. blog13 - Някъде из нашата преса вчера про...
14.03.2022 21:45
merlin1968 написа:
born написа:
Някъде из нашата преса вчера прочетох, че за чуждестранния укролегион са тръгнали и две български кротки миролюбиви "момчета". Някой има ли информация дали са пристигнали навреме ?

Ммм, не знам, гледам, че Тигърчо все още воюва оттук, някак не бърза да сбъдва мечтата си да лее руска кръв.



Колегите му от френския легион гинат за свободата на Украйна, а той се скатава у Варна. Каза че чака украинките да му дойдат да ги схруска.
цитирай
23. mt46 - ...
14.03.2022 21:46
Не ми се вярва да е конспирация... Дебилизмът е без граници...
цитирай
24. blog13 - Имам по-добра хипотеза. Въпрос...
15.03.2022 12:29
Имам по-добра хипотеза. Въпросният феномен, при който чуждестранните наемници са оповестили по интернет, че са пристигнали на Яворовския полигон е имал две цели:
1. Да прикрие доставка и на военна техника, която е пристигнала тайно. Логиката на такова поведение е, че ако има голяма шумотевица, за открито пристигане в тоя полигон на тия, това би трябвало да означава, че там няма нищо интересно/тайно.
2. ДА оповести на украинските бойци, че им иде подкпреление. Същевременно обаче, това подкрпеление може да има съвсем други функции - на НКВД. Тази база се намира на полската граница. Възможно е изобщо на това място, да дебне спецназ на натовско НКВД, което да заплашва всички дезертьори. Същевременно руската операция по същество е НКВД, което обаче има за цел да подкара воюващите срещу Русия украински бойци именно през полската граница, за да прехвърлят войната на територията на ЕС. А украинските бойци вече разбраха, че не могат да чакат помощ от НАТО„ че те не само ги излъгаха, но ги и измамиха да започнат война срещу Русия, с цел да се избиват двата братски народа. Сега тези украински бойци, воюващи все още срещу руските части са силно мотивирани да тероризират не само мирното население на Украйна, но и да тероризират населението на ЕС. А руските части не бързат, дават им възможност да се преобърнат.

И сега Русия с един удар унищожи два заека.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 249326
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1914
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930