Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2022 19:08 - За кого бие камбаната
Автор: merlin1968 Категория: Политика   
Прочетен: 2755 Коментари: 11 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Войната в Украйна е само един елемент от започналата поне 8 години назад Световна война. По същество това е хибридна война в която се използват всякакви средства (кибер атаки, информационна война, регионални военни конфликти, икономически санкции) за да бъде отслабен и в крайна сметка победен противникът, без да се стига до пряка военна ескалация носеща огромен риск от ядрен сблъсък.
Обаче, тъй като залогът е огромен и нито една от страните не може да си позволи да загуби започнатата вече война, то в крайна сметка ядреният финал според мен (и се надявам много да греша) е неминуем. Нещо повече, ако събитията се развиват с този интензитет, то вероятността до края на тази година войната да приключи е голяма. Тоест, ние или ще живеем в свят с абсолютно нов ред, или ще сме се отправили във вечните ловни полета, или каквото има там след живота. Но това са само мои песимистични мисли, животът все още е жив и събитията се развиват. Така, че да забравим този абзац, да се вървем в днешната реалност и да проследим как се развива войната, първо в Украйна, а след това и в глобалното икономическо пространство.
Ходът на руската военна операция в Украйна до момента, показва, че има нещо гнило в Русия. Руският президент и руската армия станаха жертва на руската пропаганда и основният въпрос е, вярваше ли Путин и комондването на руската армия в тази пропаганда, или тя беше независим от тях изблик на "патриотизъм" леещ се от телевизионните студия през устите на множество политически и военни експерти, чиято експертиза се оказа меко казано, несъстоятелна? Ако, отговорът е, че Путин и военното командване са вярвали в истинността на тази пропаганда, то това говори за много сериозен проблем в разузнавателните служби на Русия и руската армия. Ако, не са вярвали в тази пропаганда, то излиза, че руските власти зачитайки свободата на словото са допуснали руските медии да нанесат щети по имиджа им. Според мен първият вариант е по-вероятен. Както и да е, на практика се оказа, че месеци, за да не кажа и години, най-различни "експерти" по руските медии не спираха да тръбят колко слаба е украинската армия, колко ниска е подкрепата на украинците към майдановската хунта която управлява страната, как в рамките на 24 до 72 часа украинската армия ще бъде унищожена, а националистите ще си скъсат обувките да бягат към полската граница... и тем подобни. Реалността се оказа далеч по-различна:
- Украинската армия воюва много грамотно, бойният дух е висок и няма масово дезертьорство
- До каква степен украинският народ подкрепя армията и правителството не е ясно, но е ясно, че не желае, или не е в състояние да се противопостави на властите
В тези условия, руската армия, която по впечатлението на страничен наблюдател ми се струва, че очакваше украинските военни масово да се предават, сега е поставена в много тежко положение. Тя трябва да отговори на очакванията на руското общество формирани от руската пропаганда за бърза и почти безкръвна победа в условията на жестока съпротива от страна на ВСУ (Въоръжените Сили на Украйна). Тази задача се усложнява още повече от факта, че руските части задействани в хода на операцията са крайно недостатъчни, а също така и от необходимостта, жертвите сред мирното население, както и разрушенията на гражданската инфраструктура да са минимални. Да, задачата на руската армия е много тежка и почти неизпълнима в зададените параметри. Това ще доведе до там, че така наречената военна операция ще се проточи във времето, а жертвите и от двете страни ще са много повече от планираните, същото се отнася и до гражданската инфраструктура на Украйна. Но трябва да е пределно ясно, че руската армия ще изпълни основните задачи и в края на краищата Украйна ще бъде демилитаризирана, а властта сменена. Русия просто не може да си позволи да недовърши започнатото защото това ще означава, че Украйна ще бъде натъпкано отново с американско оръжие, властта укрепена и перспективите ѝ за влизане в НАТО, реални. За Путин, поражението в Украйна ще означава загуба на доверието и властта в Русия (и нямам предвид само Путин, а целият днешен руски елит). Накъде ще тръгне след това Русия е лесно да се каже - към 90-те години на 20 век, тоест, победена и превърната в сурвинен придатък на Запада. Колективният Путин няма да допусне това в никакъв случай, така че каквато и да е цената, операцията в Украйна ще бъде завършена и основните цели постигнати.
От гледна точка на милионите бягащи от Украйна бежанци, руската инвазия е непростима и това ще нанесе трайни щети в отношенията между братските иначе народи. Ние не може да не съчустваме на милионите бежанци, на тези които мръзнат и гладуват в мазета и бомбоубежища, на милионите обикновени украинци станали жертви на тази война. Същевеременно с това, ние трябва ясно да осъзнаем причините довели до тази война защото тя може да се разпростре и у нас. Но преди да се спра на тези причини ще кажа нещо и за украинската власт. Тези хора, начело с отличния комик и страшно лош президент, Зеленски, носят цялата отговорност за това което днес се случва с украинския народ и страната им. Нещо повече, при ясното съзнание, че изходът е предрешен и няма никаква надежда САЩ и НАТО да им помогнат като се намесят в конфликта, те отказват да прекратят съпротивата. Това им ПРЕСТЪПНО действие ще отнесе много невинни човешки животи и ще нанесе огромни щети върху инфраструктурата на Украйна. Налага се едно сравнение на ситуацията в която се намира днешната украинска власт и тази в която беше Милошевич през 1999г. когато НАТО бомбардира Сърбия. С ясното съзнание, че помощ от Русия няма да получи и въпреки огромната подкрепа от страна на сръбския народ, Милошевич, предпочете да прекрати безсмислената съпротива против НАТО и да запази живота и материалното състояние на своите граждани. В Украйна в момента управлява хунта на която въобще не ѝ пука за украинските граждани, те са готови да ги принесат в жертва на чужди интереси за собствени облаги. За съжаление българският политически елит днес е пълен с подобия на Зеленски и пасмината покрай него. Това налага още повече българският народ ясно да осъзнае причините довели до катастрофата в Украйна.
А основната причина за това което се случва в Украйна е, че след майдана през 2014г. активно подкрепен както финансово, така и медийно от САЩ и ЕС, на власт в Украйна дойдоха хора готови да строят политическата кариера и материалното си благополучие, превръщайки страната си в плацдарм на НАТО и САЩ против Русия. Новата власт в Украйна ясно изрази антируската си насоченост и желанието да вкара страната в НАТО и да приеме на територията си всякаква желана от САЩ военна инфраструктура. От самото начало майдановците заговориха за развалянето на договора по силата на който Руският Черноморски Флот се базираше в Крим и перспективата Севастопол да се превърне в база на НАТО в Черно море. Това намерение коства на Украйна, Крим. Решението да не спазва Минските съглашения и да започне изграждането на две военноморски бази, едната на САЩ, втората на Британия, както и вкарването в Украйна на огромно количество американско оръжие, сега коства на Украйна безвъзвратната загуба на Донецка и Луганска област, а може би и по нататъшен разпад. Русия ясно и недвусмислено даде да се разбере, че повече няма да търпи заплашваща сигурността ѝ натовска и американска инфраструктура по границите си. Управляващите американски марионетки в Киев не чуха какво им казва Русия. А защо не чуха какво им казва Байдън, а той поне 20 пъти повтори, че САЩ и НАТО няма да се намесят в никакъв случай в конфликт между Украйна и Русия. Не го чуха защото, той това не на тях им го говореше, той го говореше на Путин, той го тикаше към война в Украйна. Братоубийствена война, непростима и неприемлива, война заслужаваща налагането на "ядрени" санкции срещу Русия. Война прекъсваща икономическите връзки между Русия и ЕС. Това беше голямата задача на САЩ и те я изпълниха блестящо, до тук - вкараха руснаци и украинци в братоубийствена война и окончателно прекъснаха икономоическото сътрудничество между Русия и Европа. А защо е нужно това на САЩ? Нужно им е за да спасят поне временно потъващата си икономика, базирана основно на военно производство. Осигуриха си пазар за оръжието в цяла Европа и пазар за скъпия си шистов газ. Прекъсването на крайно изгодното за ЕС икономическо сътрудничество с Русия, снижава конкурентноспособността на европейската икономика за сметка на американската. Икономическото самоубийство на Европа би трябвало да налее малко кръв в умиращата американска икономика. Тази схема стана възможна благодарение на паталогичната русофобия възпитавана столетия в западноевропейските елити. Днес Европа е готова и дори с патетична радост се позиционира като американски донор, една умираща Европа с изродени ценности.
Що се отнася до България, то нашият политически елит, още по-вресливо (както се и полага на васали от най-нисък ранг), крещи тотално изпразнените от съдържание лозунги за евроатлантическа солидарност. Но, българите не са били защитавани от американския ядрен щит по време на Студената война и не са грабили цял свят под крилото на НАТО, затова, българите не дължат на САЩ никаква солидарност за нищо. И днес всеки българин е длъжен заради себе си и децата си, ясно да разбере, че единствената заплаха от Русия към нас е, ако на българска територия се разполагат натовски и американски бази в които не знаем какво оръжие се позиционира, ако в страната ни се базират чужди военни контингенти под чуждо командване, които не знаем кога и по какъв начин могат да провокират Русия. Това което се случва днес в Украйна, трябва ясно да ни говори, че Русия е готова да защити сигурността си, и ако за целта се наложи да смачка някои "братушки", то ще го направи. Българинът днес трябва да е нащрек, и когато по телевизията излизат личности като Соломон Паси и заявяват, че правителството ни трябва да поиска от САЩ да разположат в страната ни ядрено оръжие като гарант за сигурността ни, не просто да псува под мустак, а да е готов да излезе и да прекрати безобразията готвени от продажните ни политици. Ако не е готов да го направи, българинът, трябва да е готов да види разрушения си дом, убитите си деца, да се крие в мазето и да бяга по света и моли за помощ.
Как се развива санкционната, икономическа война?
Както онзи ден заяви Борел, ЕС е достигнал санкционния предел който може да си позволи по отношение на Русия... повече просто не може, ще се самоубие. Този предел не включва отказа от руски газ и нефт. Въпросът е, ами ако Русия реши да отговори на санкциите и мине европейския предел на поносимост като затвори газовото и нефнето кранче? Засега Русия не го прави, дали защото иска да се покаже като сигурен търговски партньор, или защото ѝ е по-изгодно да получава доходи от ЕС, отколкото да слага цветя на гроба му, не знам. Но е факт, че руснаците благосклонно снабдяват крещящата срещу тях Европа с жизнено важните за нея енергоносители.... не е ясно само докога ще я търпят. А какви ще са последиците ако не я изтърпят и затворят кранчетата? Трудно е да се каже... особено като се има предвид, че нито за един ден досега Газпром не е спирал да изпълнява доставките по договорите с европейските контрагенти, а въпреки това, цената на газа се вдигна до рекордни нива. И как, и защо се вдигна, след като на практика няма никакви реални основания дотук? Ами вдигна се защото европейските посредници, купуващи от Русия газ по дългосрочни договори с фиксирани цени, използват напрежението покрай войната в Украйна и спекулациите с готвените санкции за да вдигнат цената за крайните потребители, като при това реализират баснословни печалби. Те това му се вика "пазарна икономика". В резултат на което, европейският потребител вече е жертва на санкции, които реално не съществуват... безспорно виновен е Путин. Впрочем, както Байдън онзи ден обясни на американските си избиратели, затова, че в САЩ, бензинът се вдигна до 6 долара за галон, виновен е Путин. Американците от граничните с Мексико региони, понеже и там икономиката е силно пазарна, ходят в Мексико да зареждат бензин... Скоро може да се наложи мексиканците да достроят оградата на Тръмп, но за да спират наплива на американци в страната си.
И докато страшно умните харвардски специалисти ни обясняват как "бензиностанцията" страда от санкциите и аха-аха икономиката ѝ да рухне, то у нас се сипе икономическа благодат. Понеже най-богатите в САЩ и ЕС, решават какви да са санкциите, то резултатите от тях отговарят на психопрофила на авторите си, а резултатите са следните:
По данни на ВЦИОМ (Всерусийски Център за Изучаване на Общественото Мнение), от "ядрените" санкции в средна степен ще пострадат най-богатите 0.4% от населението на Русия, притежатели на Ролс Ройс, с по няколко имота в Европа, ходещи по 2-3 пъти на почивки в екзотични страни и потребяващи само вносни стоки от най-висок клас. Те ще страдат от инфлацията и ограничения в пътуванията, но не много, понеже са толкова богати, че ще успеят с времето да заобиколят всякакви ограничения. Втората категория, включваща висшите етажи на средната класа, около 4.5% от населението возещо се на Мерседес, имащо спестявания във валута и ходещо по два пъти на почивка в чужбина, ще пострадат силно от санкциите. Третата категория, средата на средната класа, каращи БМВ, имащи ипотеки за скъпи имоти, потребяващи основно вносни стоки и ходещи веднъж годишно на почивка в чужбина, ще пострадат силно от инфлацията, ограниченията за пътуване и опасенията от негативно развитие в кариерно отношение. Четвъртата категория, ниската част на средната класа чиито доходи са само в рубли, колата втора употреба, ползват потребителски кредити и почиват веднъж на 3-5 години в чужбина. На тях санкциите ще се отразят средно тежко, инфлацията ще се отрази на потреблението им на вносни стоки. Петата категория, около 40% от населението, низко квалифицирани работници, санкциите ще им се отразят слабо, до колкото ползват някакви вносни стоки чиято цена ще нарастне. И шестата категория, 10% от населението около и под линията на бедност, без постоянни доходи, без коли и не почиващи никъде, никога. Санкциите няма да ги засегнат по никакъв начин.
Както се вижда, най-пострадалите от санкциите руснаци ще са тези от горната част на средната класа, докато най-слабо засегнати ще са хората с най-ниски доходи. Да не си помислите, че това се дължи на хуманното отношение към хората с ниски доходи от страна на налагащите санкциите... не. Това се дължи на факта, че Русия не е пазарна икномика в смисъла на амриканските и европейски разбирания. Поради което, горивата, храните и всички стоки произведени в Русия не се продават в страната на цените на които се котират на светвните борси, а на много по-ниски цени. Това гарантира, че въпреки падането курса на рублата на финансовите пазари, покупателната ѝ способност в Русия се запазва почти напълно.
Сега да видим как се отразяват собствените ни санкции върху самите нас. Както вече споменах, без никаква реална причина, на европейската борса цената на газта се вдигна в пъти, което осигурява баснословни печалби на няколко посреднически фирми за сметка на европейските потребители, особено за сметка на най-бедните от тях. Разбира се на световните борси се вдигна цената на пшеницата, царевицата и много други селскостопански продукти, основни производители на които са Русия и Украйна. Вдигнаха се цените и на торовете, в производството на които цената на газта има голямо влияние. Това разбира се ще се отрази на цените на следващите селскостопански реколти. С две думи, основни хранителни стоки поскъпват значително и най-засегнати от това, естествено са най-бедните слоеве от населението в Европа и САЩ... да не говорим за Африка, където цената на пшеницата може да доведе до гладна смърт милиони хора.
А как се отразяват санкциите на евродепутатите които ги гласуват? Тези високо образовани, много квалифицирани и силно морално заредени с най-висшите ни общи ценности люде, получават по 15-20 хиляди евро на месец доход. Тия същите, живеят в служебни квартири в които не плащат нито за газ, нито за ток, нито за нищо. Пак те се возят на служебни лимузини, които естествено не зареждат от джоба си... тоест, тези наши морални стожери, няма въобще да усетят последиците от санкциите които са наложили на Русия и с които морят собствените си граждани.
А сега да се вгледаме малко и в собствената си държава в която пазарната икономика процъвтява. България произвежда ПЕТ ПЪТИ повече пшеница отколкото е нужна за изхранването ни, тоест, ние сме износител на пшеница, същото се отнася и до слънчогледа. Но благодарение на силно развитата ни пазарна икономика, редовият българин не печели нищо от гордостта на родното ни житопроизводство, защото цената на вътрешния пазар зависи от цаните на световните борси. Тоест, ако десетината чиляка, които по кой знае какъв начин са придобили и ползват цялата ни плодородна земя, решат че ще изнесат всичкото жито навън понеже там цената е по-добра, то нищо не може да ги спре - пазарна икономика. Затова, правилно, но естествено по много неправилен начин Просто Кирчо, реши да изкупи 1.2млн. тона пшеница та да не гладуваме. Сега борсата седи, никой не продава, всички чакат Кирчо да даде добра цена та да напълнят джобовете от държавната хазна. Това се отнася и до олиото. Нали помните как излезе най-видната "социалистка" Корнелия и заяви, че нямало никаква причина да се вдига цената на олиото понеже имало слънчоглед за 4 години напред... Ми аз, г-жо псевдосоциалистка, отлично знам, че няма никаква причина да се вдига олиото, ти ми кажи, какво направи за да спреш няколкото души дето ще си напълнят джобовете с милиони изпразвайки нашите? - Нищо не направи и нищо няма да направиш, защото част от тези милиони ще се влеят в псевдо социалистическата ти партия.... пазарна икономика.
И накрая ще направя едно сравнение, което за наша радост не съществува.
Спомняте си култувата реч на българския Просто премиер, в която базирайки се на харвардските си познания ни обясни каква микроскопична точка на икономическата карта е Русия, просто една бензиностанция с ракети, която ние, евро-ейците ще утрепаме със санкции. Ми какво да ви кажа, добре, че Путин, не е Просто Путин, защото ако беше, думите на нашия Просто премиер, можеше силно да го засегнат и да нареди на Росатом да спре подръжката на останалите ни малко действащи атомни реактори, да нареди на Газпром да ни спрат доставките на газ, да нареди Роснефт да спре доставките за рафинерията ни в Бургас... и тогава само си представете ако можете какво ще се случи с България.
Затова е крайно време, много малкият ни, но много просто народ, да започне да се интересува какво става около него, защото от това пряко зависи и какво има в тенджерата му.




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - merlin1968,
13.03.2022 19:19
Нулирането на държавния дълг на САЩ се отлага до фалитът им.
цитирай
2. анонимен - Опитваш се да бъдеш обективен, ама ...
13.03.2022 19:24
Опитваш се да бъдеш обективен, ама путинофилията ти избива отвсякъде.
И как ще довърши докрая Путлер войната? 40 милиона украинци ще избие и ще разруши всичко и ще управлява пустиня?
Обречен е фюрерът. Ще си подвие до края на месеца опашката и ще се свре в бункера си, защото партизанска война в Украйна е смърт за него. Истинският Хитлер не може да смаже украинците, та тоя урод ли?
цитирай
3. merlin1968 - Опитваш се да бъдеш обективен, ама ...
13.03.2022 20:08
blackgenderator написа:
Опитваш се да бъдеш обективен, ама путинофилията ти избива отвсякъде.
И как ще довърши докрая Путлер войната? 40 милиона украинци ще избие и ще разруши всичко и ще управлява пустиня?
Обречен е фюрерът. Ще си подвие до края на месеца опашката и ще се свре в бункера си, защото партизанска война в Украйна е смърт за него. Истинският Хитлер не може да смаже украинците, та тоя урод ли?

Никой и няма намерение да смазва украинците, ако имаше, то е лесно, американски опит само е нужно да се приложи и Киев днес щеше да прилича на Мосул.
Що се отнася до обективността, аз винаги се опитвам да бъда обективен. Що се отнася до "путинофилията", следя политиката в Русия и разбира се изказванията и действията на Путин, досега е имало много малко негови действия с които не съм бил напълно съгласен. По отношение на войната в Украйна, аз до последно не вярвах, че Путин ще предприеме подобни действия, дали съм съгласен с действията му, или не съм... трудно е да се каже и е безсмислено засега. Просто информацията на която се базират решенията му е на съвсем друго ниво от тази с която аз разполагам. Ще видим какъв ще е крайният резултат и тогава мога да кажа дали съм съгласен, или не съм. Но мога отсега да ти кажа, че прогнозата ти, как Путин ще си подвие опашката и ще напусне Украйна преди да е постигнал целите си там, е меко казано, наивна.
цитирай
4. notfun - ...макар, и 'цифрите, да са ти .обективни, съгласнаа съм..до тук..
13.03.2022 20:36
с една Голяма Уговорка, магеснико..
Геополитиката/ и нейните/ цели, нямат нищо общо..с математика, и €кономика...

....Причините, са винаги..на Духовно ниво..'другото'. е за Фон...подправки..
инак, добре подредени..изречения...Благодаря за инфото..
но, ИНфо то, не е, нито Истината, нито смисълът, както, вече написах..
/ юлия
цитирай
5. rosiela - Имаш право!
13.03.2022 21:12
blackgenderator написа:
Опитваш се да бъдеш обективен, ама путинофилията ти избива отвсякъде.
И как ще довърши докрая Путлер войната? 40 милиона украинци ще избие и ще разруши всичко и ще управлява пустиня?
Обречен е фюрерът. Ще си подвие до края на месеца опашката и ще се свре в бункера си, защото партизанска война в Украйна е смърт за него. Истинският Хитлер не може да смаже украинците, та тоя урод ли?

цитирай
6. valdor1355 - Адмирации за детайлния и обстоя...
13.03.2022 21:33
Адмирации за детайлния и обстоятелствен текст!
Много се радвам, че отново си тук.
Поздрави! :)
цитирай
7. blackpredator - турям ти
13.03.2022 22:21
едно голямо плюсче, защото заслужаваш
както писах днес някъде, благодарение на коментари,
без последния, а и на част от героите, дето си описал,
цената на вазелина у БГ страшно ще се вдигне..
цитирай
8. getmans1 - merlinИЛЯДОДЕВЕТСТИНИ68, що ли ...
13.03.2022 23:11
merlinИЛЯДОДЕВЕТСТИНИ68, що ли глупако си мислиш, че това което си описал е апокалипсис, а

„ не е Просто Путин, защото ако беше, думите на нашия Просто премиер, можеше силно да го засегнат и да нареди на Росатом да спре подръжката на останалите ни малко действащи атомни реактори, да нареди на Газпром да ни спрат доставките на газ, да нареди Роснефт да спре доставките за рафинерията ни в Бургас... и тогава само си представете ако можете какво ще се случи с България.
Затова е крайно време, много малкият ни, но много просто народ, да започне да се интересува какво става около него, защото от това пряко зависи и какво има в тенджерата му.„

- Сигурен ли си, че т.н. аФторитена „подръжка„ е НЕВЪЗМОЖНА - през годините въпроса е разглеждан както теоритично така и в практически план. И това, че във времето е надделявало мнението на „руското лоби„ не значи, че решение няма . На против има решение и то не едно ... да ги изреждам ли?

- Руският газ, ама ти сериозно ли? Години наред го плащахме „най-скъпо„ алтернативата даже може да се окаже по-изгодна ... въпрос на време.

- Заканата свързана с РОСТНЕФТ също вече сме я преживявали, де жавю, дето му се вика ама ти него знаеш.

От цитата който съм извадил остана това;

- „Затова е крайно време, много малкият ни, но много просто народ, да започне да се интересува какво става около него, защото от това пряко зависи и какво има в тенджерата му.„

... С което донякъде съм съгласен, достатъчно е на „менте„ русофилските т.е. русомански кучки им се счупи „на клеветата зъбът„. и наивният народ най-посл да прогледне, че у „вечната благодарност„ файда йок и интереса клати феса. ... Между другото „фес„ не е символ на ОСМАНСКАТА ИМПЕРИЯ а просто моден аксесор - марокански от него време /надявам се, тая информция да не ти дойде в повече ... хахаха/
цитирай
9. mt46 - Поздрав! Много добър анализ!...
13.03.2022 23:22
"Що се отнася до България, то нашият политически елит, още по-вресливо (както се и полага на васали от най-нисък ранг), крещи тотално изпразнените от съдържание лозунги за евроатлантическа солидарност. Но, българите не са били защитавани от американския ядрен щит по време на Студената война и не са грабили цял свят под крилото на НАТО, затова, българите не дължат на САЩ никаква солидарност за нищо"...
Вероятно до ядрен конфликт няма да се стигне...
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!.
14.03.2022 00:30
Прав си, при тази димна завеса не знаем какви са плановете на Путин?
Някак си, много подозрително, американците бяха наясно, както се оказа, но вероятно е случайност, сигурно не са ползвали плановете му за информацията, която развяваха!
Слугинажът винаги се стреми да се докара пред господаря си, така ,че и да преиграе и господарят му да го вразумява! Такива са Зеленски и Паси Големи герои са, последният ,въпреки ,че не е артист, даже плаче при геройствата си
За другия е ясно, защо е такъв герой? Защото не е в Украйна!
Европа е в шах-шех
И в двата случая е губеша Ако Русия победи, ,ще изпита любвеобилността на украинските мигранти-големи специалисти са в убийствата по улиците Но и да " победят" украинците, пак ще плъзнат из Европата!......
Затова, ние да не се навираме в краката на коня Защото, атовете като се ритат ,магаретата го отнасят Имаме опит в тази насока и е странно ,че не сме си извадили поука
А тя е, че винаги сме на грешната страна!
Защото в Париж, след ВСВ, въпреки ,че участвахме във военни действия само на страната на победилите, пак бяхме на подсъдимата скамейка и плащахме репарации на съседите, защото си стопанисвахме окрадените от тях земи!!
удобни сме явно за сапун, да си мият ръцете с нас
Затова, да си гледаме интереса и да не се навираме зорлен в проблемите!
цитирай
11. notfun - ....а сегааа и кака Кури заплюхте, тъй тъй..ВЕРНО е..
14.03.2022 17:48
Тя е Маша ,също и Кристалинка/ в МВФ..
на Едрото Банкерско Световно..котило...
........
за какъв Неутралитет, ми дрънкате още, и ти, бай леоне леонофф...
Държава с 40 млрд €€€€€€€ Външен дълг, към тези Кредитори/ горе
не може и..'копче', да каже...
такъв е Плана за разрушение на БГ Държава..в който
най активно, участва..и Главната Марионетка-Путин..

инак, анализа, е бля бля бляя...знаем се, от време, бая..)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 242983
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1884
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031